Υδρογονοκίνηση
- 1mpampakos
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
- Επικοινωνία:
Υδρογονοκίνηση
Για την υδρογονοκίνηση τι γνώμη έχετε;
Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά;
Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά;
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Ρε παιδιά ποια υδρογονοκίνηση? Μήπως μένουμε στην Ισλανδία ή σε κάποια περιοχή της Γερμανίας με υδρογονάδικο κοντα?
Μήπως φίλε μου εννοείς κάτι άλλο?
Μήπως φίλε μου εννοείς κάτι άλλο?
Life is too short not to...
- 1mpampakos
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Όχι φίλε μου, Έχουν βγάλει τώρα τελευταία ένα σύστημα που παράγει υδρογόνο.crAss έγραψε:Ρε παιδιά ποια υδρογονοκίνηση? Μήπως μένουμε στην Ισλανδία ή σε κάποια περιοχή της Γερμανίας με υδρογονάδικο κοντα?
Μήπως φίλε μου εννοείς κάτι άλλο?
Απ’ότι μου είπε ο τεχνικός συμπληρώνεις περίπου ένα λίτρο αποιονισμένο νερό κάθε 1000 περίπου χιλιόμετρα και έχεις οικονομία καυσίμου περίπου 20-30% (έτσι τουλάχιστον λένε).
Το όλο σύστημα μου είπε ότι στοιχίζει 500€ το απλό, και 700€ με δεύτερο παράλληλο εγκέφαλο.
Στο Rover μπορείς να βάλεις και τα δυο συστήματα απλά μου είπε ότι το δεύτερο θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Δεν έχει κανένα πρακτικό όφελος αυτό το σύστημα με τον τρόπο που προωθείται σαν νέα μόδα.
Το υδρογόνο δε παράγεται απ το πουθενά. Απαιτεί τη δαπάνη ανάλογης ηλεκτρικής ενεργείας (ή χημικής) για να παραχθεί. και σε κάθε περίπτωση η ενεργεία που σου δίνει η επανένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο, δεν υπερκαλύπτει αυτή που δαπανήθηκε κατά τη διάσπαση. (αλλιώς θα εύχυμε λύσει το ενεργειακό πρόβλημα μια για πάντα)
Έτσι κι αλλιώς για να παράγεις αρκετή ποσότητα υδρογόνου ώστε να λειτουργεί ο κινητήρας χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη εγκατάσταση απ ότι μπορεί να χωρέσει κάτω απ το καπό του αυτοκίνητου, και εκατονταπλάσια ηλεκτρική ενέργεια απ αυτή που μπορεί να σου δώσει το δυναμό του αυτοκινήτου.
Όπως πασάρεται αυτό το σύστημα, ο μόνος λογικός τρόπος να το αντιμετωπίσει κανείς είναι ως, υπό συνθήκες "βελτιωτικό" καύσης... όπως πχ το water injection (άλλος ο ρόλος του) χωρίς αυτό να σημαίνει αυτόματα ότι βελτιώνεται έτσι η οικονομία.
Το υδρογόνο δε παράγεται απ το πουθενά. Απαιτεί τη δαπάνη ανάλογης ηλεκτρικής ενεργείας (ή χημικής) για να παραχθεί. και σε κάθε περίπτωση η ενεργεία που σου δίνει η επανένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο, δεν υπερκαλύπτει αυτή που δαπανήθηκε κατά τη διάσπαση. (αλλιώς θα εύχυμε λύσει το ενεργειακό πρόβλημα μια για πάντα)
Έτσι κι αλλιώς για να παράγεις αρκετή ποσότητα υδρογόνου ώστε να λειτουργεί ο κινητήρας χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη εγκατάσταση απ ότι μπορεί να χωρέσει κάτω απ το καπό του αυτοκίνητου, και εκατονταπλάσια ηλεκτρική ενέργεια απ αυτή που μπορεί να σου δώσει το δυναμό του αυτοκινήτου.
Όπως πασάρεται αυτό το σύστημα, ο μόνος λογικός τρόπος να το αντιμετωπίσει κανείς είναι ως, υπό συνθήκες "βελτιωτικό" καύσης... όπως πχ το water injection (άλλος ο ρόλος του) χωρίς αυτό να σημαίνει αυτόματα ότι βελτιώνεται έτσι η οικονομία.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Παιδιά αυτά που πουλιούνται είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ και μείνετε μακριά.
Έχω κάνει διδακτορικό (κυριολεκτικά ) πάνω σε τέτοια συστήματα.
Υπάρχει θεωρία που όντως μπορείς να έχεις αποτέλεσμα, αλλά δεν θα το δεις ΠΟΤΕ με τέτοιες συσκευές.
Η φθηνότερη συσκευή που μπορεί να κάνει ρεαλιστικά δουλειά έχει περίπου 3500 ευρώ αυτή τη στιγμή (οι χώμα τιμές αυτές έπαιξαν για πρώτη φορά στην αγορά στον Σεπτέμβρη του 2011 - μέχρι τότε μιλάγαμε για 10000 ευρώ κατά ελάχιστο). Η τιμή αυτή είναι μόνο για τη μονάδα ηλεκτρόλυσης.
Κ-mech, αυτό που κάνεις με το υδρογόνο δεν είναι "εμπλουτισμός" του καυσίμου για να αυξήσεις θερμογόνο δύναμη. Εκεί θα ίσχυε αυτό που γράφεις.
Αυτό που κάνεις είναι να προσθέτεις απειροελάχιστη ποσότητα υδρογόνου στο καύσιμο μείγμα, η οποία το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αυξήσει την ταχύτητα μετάδοσης της φλόγας στον κύλινδρο από τη στιγμή που θα υπάρξει σπινθήρας. Όπως ξέρουμε και από τη θεωρία η ταχύτητα μετάδοση της φλόγας επηρεάζει το βαθμό απόδοσης της καύσης. Για αυτό το λόγο λειτουργεί θεωρητικά αυτή η προσέγγιση.
Επίσης η ποσότητα αυτή του υδρογόνου επιτρέπει να κάνεις μείγμα ακόμη πιο φτωχό χωρίς να υπάρχει πρόβλημα, πράγμα που μειώνει την κατανάλωση.
Ρεαλιστικά η μονάδα ηλεκτρόλυσης που θεωρητικά απαιτείται για να παραχθεί σε πραγματικό χρόνο το υδρογόνο για ένα κινητήρα 1.6 λίτρων από 4000 σαλ και πάνω είναι απλώς απαγορευτική σε κόστος (πάνω από το κόστος του αυτοκινήτου).
Έτσι αυτό που μπορείς να πας να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να πετύχεις οινονομία μόνο (και όχι επιδόσεις) στις χαμηλές στροφές μέχρι τις 2000 σαλ και να μπορείς να κάνεις το μείγμα πιο φτωχό.
Πες μου επίσης ποιος παράλληλος μπορεί να καπελώσει τελείως το σήμα του λάμδα σε κατάσταση cruising. Πρακτικά ελάχιστοι. Και επειδή το κάθε αυτοκίνητο είναι ξεχωριστό, απαιτείται προγραμματισμός στο δυναμόμετρο για δημιουργία αντίστοιχων χαρτών (να δω ποιος το κάνει). Με άγραφο ναι θα μπορέσεις αν ασχοληθείς να προγραμματίσεις σωστά.
Και καταλήγουμε τώρα. Μείνε μακριά από τις μονάδες ηλεκτρόλυσης του κώλου που μοιάζουν με δοχεία μαρμελάδας
Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ κιτ στη σημερινή αγορά που να μπορεί να κάνει κάτι.
ΜΟΝΟ μία σοβαρή εταιρία έχει κάτι στα σκαριά που ακόμη όμως δεν έχει βγει εμπορικά γιατί είναι δύσκολος ο προγραμματισμός για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά και επίσης λόγω του περιορισμού που ανέφερα πιο πάνω το προϊόν θα το κυκλοφορήσει αποκλειστικά για diesel στην αρχή.
http://www.fuelcellmarkets.com/content/ ... scheda.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Έχω κάνει διδακτορικό (κυριολεκτικά ) πάνω σε τέτοια συστήματα.
Υπάρχει θεωρία που όντως μπορείς να έχεις αποτέλεσμα, αλλά δεν θα το δεις ΠΟΤΕ με τέτοιες συσκευές.
Η φθηνότερη συσκευή που μπορεί να κάνει ρεαλιστικά δουλειά έχει περίπου 3500 ευρώ αυτή τη στιγμή (οι χώμα τιμές αυτές έπαιξαν για πρώτη φορά στην αγορά στον Σεπτέμβρη του 2011 - μέχρι τότε μιλάγαμε για 10000 ευρώ κατά ελάχιστο). Η τιμή αυτή είναι μόνο για τη μονάδα ηλεκτρόλυσης.
Κ-mech, αυτό που κάνεις με το υδρογόνο δεν είναι "εμπλουτισμός" του καυσίμου για να αυξήσεις θερμογόνο δύναμη. Εκεί θα ίσχυε αυτό που γράφεις.
Αυτό που κάνεις είναι να προσθέτεις απειροελάχιστη ποσότητα υδρογόνου στο καύσιμο μείγμα, η οποία το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αυξήσει την ταχύτητα μετάδοσης της φλόγας στον κύλινδρο από τη στιγμή που θα υπάρξει σπινθήρας. Όπως ξέρουμε και από τη θεωρία η ταχύτητα μετάδοση της φλόγας επηρεάζει το βαθμό απόδοσης της καύσης. Για αυτό το λόγο λειτουργεί θεωρητικά αυτή η προσέγγιση.
Επίσης η ποσότητα αυτή του υδρογόνου επιτρέπει να κάνεις μείγμα ακόμη πιο φτωχό χωρίς να υπάρχει πρόβλημα, πράγμα που μειώνει την κατανάλωση.
Ρεαλιστικά η μονάδα ηλεκτρόλυσης που θεωρητικά απαιτείται για να παραχθεί σε πραγματικό χρόνο το υδρογόνο για ένα κινητήρα 1.6 λίτρων από 4000 σαλ και πάνω είναι απλώς απαγορευτική σε κόστος (πάνω από το κόστος του αυτοκινήτου).
Έτσι αυτό που μπορείς να πας να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να πετύχεις οινονομία μόνο (και όχι επιδόσεις) στις χαμηλές στροφές μέχρι τις 2000 σαλ και να μπορείς να κάνεις το μείγμα πιο φτωχό.
Πες μου επίσης ποιος παράλληλος μπορεί να καπελώσει τελείως το σήμα του λάμδα σε κατάσταση cruising. Πρακτικά ελάχιστοι. Και επειδή το κάθε αυτοκίνητο είναι ξεχωριστό, απαιτείται προγραμματισμός στο δυναμόμετρο για δημιουργία αντίστοιχων χαρτών (να δω ποιος το κάνει). Με άγραφο ναι θα μπορέσεις αν ασχοληθείς να προγραμματίσεις σωστά.
Και καταλήγουμε τώρα. Μείνε μακριά από τις μονάδες ηλεκτρόλυσης του κώλου που μοιάζουν με δοχεία μαρμελάδας
Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ κιτ στη σημερινή αγορά που να μπορεί να κάνει κάτι.
ΜΟΝΟ μία σοβαρή εταιρία έχει κάτι στα σκαριά που ακόμη όμως δεν έχει βγει εμπορικά γιατί είναι δύσκολος ο προγραμματισμός για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά και επίσης λόγω του περιορισμού που ανέφερα πιο πάνω το προϊόν θα το κυκλοφορήσει αποκλειστικά για diesel στην αρχή.
http://www.fuelcellmarkets.com/content/ ... scheda.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Με παρεξήγησες, πρακτικά συμφωνούμε. Είπα ότι είναι αδύνατο με οποιαδήποτε τέτοια εγκατάσταση να χρησιμοποιήσεις το υδρογόνο ως καύσιμο και στο τέλος κατέληξα ότι θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει αυτή τη διαδικασία σαν "υπό συνθήκες "βελτιωτικό" καύσης". και ανάφερα σαν παράδειγμα το water injection που ενώ πάλι δεν προσθέτει τίποτα το νερό στη θερμογόνο δύναμη, προσφέρει σε άλλο τομέα (αποφυγή κρουστικής καύσης, ψύξη και μείωση του όγκου του εισερχόμενου αέρα)crAss έγραψε: Κ-mech, αυτό που κάνεις με το υδρογόνο δεν είναι "εμπλουτισμός" του καυσίμου για να αυξήσεις θερμογόνο δύναμη. Εκεί θα ίσχυε αυτό που γράφεις.
Αυτό που κάνεις είναι να προσθέτεις απειροελάχιστη ποσότητα υδρογόνου στο καύσιμο μείγμα, η οποία το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αυξήσει την ταχύτητα μετάδοσης της φλόγας στον κύλινδρο από τη στιγμή που θα υπάρξει σπινθήρας. Όπως ξέρουμε και από τη θεωρία η ταχύτητα μετάδοση της φλόγας επηρεάζει το βαθμό απόδοσης της καύσης. Για αυτό το λόγο λειτουργεί θεωρητικά αυτή η προσέγγιση.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Υδρογονοκίνηση
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες