Θερμοστάτης νερού
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Θερμοστάτης νερού
Παρατήρησα ότι μετά από κάθε φορά που έκανα αλλαγη ψυκτικού ο θερμοστάτης με τα από λίγες μέρες κολλούσε, αυτό συνέβη 2 φορές με τον θερμοστάτη που είχε το μοτερ πίσω από το μπλοκ και με τον απομακρυσμένο που έβαλα κοντά στο ψυγείο, το καλό βέβαια είναι ότι ο απομακρυσμένος είναι bypass με μαλακό ελατήριο και όταν δεχτεί πίεση ανοίγει.
Έχει παρατηρήσει καποιος μετά από αλλαγη ψυκτικού κόλλημα του θερμοστάτη ?
Έχει παρατηρήσει καποιος μετά από αλλαγη ψυκτικού κόλλημα του θερμοστάτη ?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Τι ακριβώς παρατήρησες και οδηγήθηκες σε αυτό το συμπέρασμα?
Κρύα κολάρα, που κανονικά θα έπρεπε να είχαν ζεσταθεί?
Κρύα κολάρα, που κανονικά θα έπρεπε να είχαν ζεσταθεί?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Ναι το ένα κολαρο ήταν κρύο, το νερό δεν έκανε κύκλο, τα νερά στο παγουρι είχαν φουσκώσει χωρίς να υπάρχει μέσα αέρας και το Live του Emerald έδειξε να ανεβαίνει η θερμοκρασία σταδιακά από 88 έως και τους 114 που σταμάτησα.
Περίμενα να κρυώσει και το πήγα στον μηχανικό, με τον απομακρυσμένο θερμοστάτη είχα το περιθώριο να κάνω αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία πάνω από 100 εκτός από ρελαντί, με τον απλό δεν μπορούσα να μετακινήσω το αμάξι και έπρεπε να κάνω συνέχεια στάσεις για να πέσει η θερμοκρασία.
Περίμενα να κρυώσει και το πήγα στον μηχανικό, με τον απομακρυσμένο θερμοστάτη είχα το περιθώριο να κάνω αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία πάνω από 100 εκτός από ρελαντί, με τον απλό δεν μπορούσα να μετακινήσω το αμάξι και έπρεπε να κάνω συνέχεια στάσεις για να πέσει η θερμοκρασία.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Eγω που εχω αλλαξει αρκετες φορες δεν εχω δει κατι τετοιο..
Και περιεργο μ φενεται..Μια υπονοια μπας και καθονται βρομιες,αλατα γενικα οταν σταγγιζεις στην
αλλαγη?Βεβαια το μοτερ ποτε δεν μενει αδειο ακομα και σε αλλαγη εχει αρκετο μεσα..
Μια και ανοιξες 8εμα 8ερμοστατη οταν αλλαξω ιμαντα εκκεντοφορου-εντατηρα-αντλια
λεω να βαλω πιο χαμηλο 8ερμοστατη 78-82
Ποιον προτεινετε?
Και περιεργο μ φενεται..Μια υπονοια μπας και καθονται βρομιες,αλατα γενικα οταν σταγγιζεις στην
αλλαγη?Βεβαια το μοτερ ποτε δεν μενει αδειο ακομα και σε αλλαγη εχει αρκετο μεσα..
Μια και ανοιξες 8εμα 8ερμοστατη οταν αλλαξω ιμαντα εκκεντοφορου-εντατηρα-αντλια
λεω να βαλω πιο χαμηλο 8ερμοστατη 78-82
Ποιον προτεινετε?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Το ότι σου συνέβη 2 στις 2 φορές είναι μάλλον σύμπτωση, αλλά δεν είναι απίθανο μετά από αλλαγή ψυκτικού να κολλήσει. Επειδή ο θερμοστάτης όμως δε ξέρεις ποτέ πότε θα βγει off καλό είναι μαζί με την αλλαγή ψυκτικού να τον αλλάζεις έτσι κι αλλιώς. Εγώ αυτό κάνω πάντα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
82R414 έγραψε:Eγω που εχω αλλαξει αρκετες φορες δεν εχω δει κατι τετοιο..
Και περιεργο μ φενεται..Μια υπονοια μπας και καθονται βρομιες,αλατα γενικα οταν σταγγιζεις στην
αλλαγη?Βεβαια το μοτερ ποτε δεν μενει αδειο ακομα και σε αλλαγη εχει αρκετο μεσα..
Μια και ανοιξες 8εμα 8ερμοστατη οταν αλλαξω ιμαντα εκκεντοφορου-εντατηρα-αντλια
λεω να βαλω πιο χαμηλο 8ερμοστατη 78-82
Ποιον προτεινετε?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Ο 78 θα ανοιγει συνεχεια ε?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Μου φαίνεται περίεργο ρε Κώστα..και τουλάχιστον με τον prt δεν θα έπρεπε να έχεις το πρόβλημα, γιατί και μόνο λόγω πίεσης θα έπρεπε να ανοίγει.. (pressure release)..
Τις φορές που σου έγινε, ανέβασες στροφές το αυτοκίνητο, για να δεις, αν "στρώνει" η θερμοκρασία?
επίσης, τα βεντιλατέρ δούλευαν κανονικά..? επειδή να μην ανοίξει ο θερμοστάτης +30 βαθμούς από την κανονική λειτουργία του, θα περίμενα ότι θα ήταν "μόνιμα" κολλημένος, και όχι μόνο για μια φορά..
Τις φορές που σου έγινε, ανέβασες στροφές το αυτοκίνητο, για να δεις, αν "στρώνει" η θερμοκρασία?
επίσης, τα βεντιλατέρ δούλευαν κανονικά..? επειδή να μην ανοίξει ο θερμοστάτης +30 βαθμούς από την κανονική λειτουργία του, θα περίμενα ότι θα ήταν "μόνιμα" κολλημένος, και όχι μόνο για μια φορά..
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
να επεσε παραπανω αναλογια
μεχρι τωρα 2/2 χαλασμενους θερμοστατες κολλησαν ανοιχτοι
στο 200αρι και 100βαθμους να πιασει δεν ανεβαζει πανω απο τη μεση, καλα οταν πιασει 105-110 ανεβαζει
r414 δεν ειναι προβλημα οτι ο 78αρης θα ανοιγει συνεχεια αλλα οτι το χειμωνα θα εχεις μειωμενη αποδοση και κακη θερμανση στο καλοριφερ,στη θεση που ειναι δεν μπορεις να λυνεις 2φορες το χρονο(οπως τα opel λυνεις θερμοστατη σε 1λεπτο) ωστε να βαζεις χειμωνα 88 και καλοκαιρι 78
88 για ψυχρα κλιματα, 82 μεση επιλογη, 78 θερμα κλιματα
προτιμησε 82,η hyundai εχει θερμοστατη 82 52διαμετρο με 23μηκος και βαλβιδα για τον παγιδευμενο αερα μπαινει κουτι στο δικο μας
μεχρι τωρα 2/2 χαλασμενους θερμοστατες κολλησαν ανοιχτοι
στο 200αρι και 100βαθμους να πιασει δεν ανεβαζει πανω απο τη μεση, καλα οταν πιασει 105-110 ανεβαζει
r414 δεν ειναι προβλημα οτι ο 78αρης θα ανοιγει συνεχεια αλλα οτι το χειμωνα θα εχεις μειωμενη αποδοση και κακη θερμανση στο καλοριφερ,στη θεση που ειναι δεν μπορεις να λυνεις 2φορες το χρονο(οπως τα opel λυνεις θερμοστατη σε 1λεπτο) ωστε να βαζεις χειμωνα 88 και καλοκαιρι 78
88 για ψυχρα κλιματα, 82 μεση επιλογη, 78 θερμα κλιματα
προτιμησε 82,η hyundai εχει θερμοστατη 82 52διαμετρο με 23μηκος και βαλβιδα για τον παγιδευμενο αερα μπαινει κουτι στο δικο μας
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Θερμοστάτης νερού
Η αναλογία του G12 που έβαλε ο μηχανικός ήταν λάθος, έβαλε και τα 2 x 1.5 litra μπουκάλια του G12 που είχα στο πορτμπαγκάζ και το υπόλοιπο νερό (ετσι κατάλαβε ότι του είπα), η αναλογία αντί 50/50 ήταν περίπου στο 80/20, αφαίρεσα περίπου 1 λίτρο και πρόσθεσα νερό.antonis132 έγραψε:να επεσε παραπανω αναλογια
Το δοκίμασα το μεσημερι με 35 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, και ήταν 86 βαθμούς πορεία λειτουργία turbo και 89-90 ρελαντί, αλλά πιστευω ότι δεν έχει ακομα την σωστή αναλογία παραφλου/νερού, θα κάνω δοκιμή και το βράδυ.....
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες