Διαφορά κατανάλωσης

Questions
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Blademaster007
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από Blademaster007 »

Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση η οποία μου γυρνάει στο μυαλό ήμερες τώρα..Στην οικογένεια μου έχουμε δυο ροβερ. Ένα εγώ το οποίο είναι 214si 93(103 άλογα) και ένα ο πατέρας μου το 214si(103 άλογα) του 99 το bubble! Παρότι δεν έχουμε και τρομερή διαφορά κιλών στο αμάξωμα έχουμε διαφορετική κατανάλωση με το δεύτερο να καίει μακράν λιγότερο.. Αυτό πως γίνετε ενώ είναι ίδιοι κινητήρες και έχουν ίδιο εγκέφαλο?Η μόνη διαφορά που έχουν είναι η μπεκιερα(έτσι πιστεύω τουλάχιστον εγώ).Που οφείλετε αυτή η διαφορά?
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από antonis132 »

ναι εχουν διαφορα στα μπεκ,αλλα και στον εγκεφαλο με σκοπο να μειωσουν τους ρυπους
πιστευω δεν θα επρεπε να βλεπεις τεραστια διαφορα περαν του 0.5λιτρου, μηπως το παλιοτερο χρειαζεται αντικατασταση λ,παλιος καταλυτη,απωλειες ρευματος απο τα μπουζοκαλωδια,φιλτρο αερος,στραβωμενους δισκους,μειωμενη συμπιεση κινητηρα λογω αρκετων χιλιομετρων,φαρδια λαστιχα :burn:
αυτες ειναι μερικες απο τις αιτιες που οφειλεται η αυξημενη καταναλωση καυσιμου
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Blademaster007
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από Blademaster007 »

antonis132 έγραψε:ναι εχουν διαφορα στα μπεκ,αλλα και στον εγκεφαλο με σκοπο να μειωσουν τους ρυπους
πιστευω δεν θα επρεπε να βλεπεις τεραστια διαφορα περαν του 0.5λιτρου, μηπως το παλιοτερο χρειαζεται αντικατασταση λ,παλιος καταλυτη,απωλειες ρευματος απο τα μπουζοκαλωδια,φιλτρο αερος,στραβωμενους δισκους,μειωμενη συμπιεση κινητηρα λογω αρκετων χιλιομετρων,φαρδια λαστιχα :burn:
αυτες ειναι μερικες απο τις αιτιες που οφειλεται η αυξημενη καταναλωση καυσιμου
χμμμ μιας και το είπες πιθανόν να θέλει καταλύτη το δικό μου γιατί το ακούω λες και βαράνε λαμαρίνες που και που από κάτω και μπουζοκαλοδια! ευχαριστώ παντος για την απάντηση γιατί μου έκανε και τρομερή εντύπωση η όλη διαφορά!! :up:
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από nikolas »

δεν έχουν ίδιους εγκεφάλους..
Άβαταρ μέλους
Blademaster007
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από Blademaster007 »

nikolas έγραψε:δεν έχουν ίδιους εγκεφάλους..
Απλα ειδα και στα δυο να γραφει πανω στον εγκεφαλο το τυπικο Μ.Ε.Μ.S και υπεθεσα θα ειναι ιδιοι!!
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Διαφορά κατανάλωσης

Δημοσίευση από crAss »

Η διάσταση των ελαστικών/ζαντών είναι ίδια και στα δύο???
Life is too short not to...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες