N-series gasket

Questions
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από antonis132 »

Πιστευω οτι κατα την συναρμολογηση του κινητηρα στο εργοστασιο αν τοποθετουνταν η MLS δεν θα ξανακαιγονταν
Ακομη η κεφαλη και το μπλοκ να πλανιστουν θεωρητικα δεν θα πιασουν τα νουμερα οπως ενος brand new pair
Την MLS σαν φλατζα την πιστευω τα μερη που θα πατησουν πανω της δεν προκειται να ειναι αψεγαδιαστα
Απλα θα πεφτει το 300αρι η αλλαγη αυτοκινητου
Την 1η φορα οταν αλλαχτηκε φλατζα η κεφαλη δεν πηγε για πλανισμα,ελυσαν εβαλαν την γνησια φλατζα και τελος το αυτοκινητο ειχε εξαιρετικη συμπιεση οπως οταν ηταν καινουριο,αλλα εχανε-εκαιγε νερα καθε βδομαδα min-max
Σαν ιδιοκτητης οταν αλλαξα πρωτη φορα φλατζα(τυπικα 2η στο αυτοκινητο)το 2008 μου εβαλε μια μεταλλικη οπως η εργοστασιακη αλλα χωρις το κοκκινο λαστιχο περιμετρικα το αυτοκινητο εχανε συμπιεση και εκαιγε νερα στο θαλαμο καυσης επειδη δεν ειχε γινει καλη δουλεια στο μπλοκ- κεφαλη,στην περιπτωση που καθονταν πιστευω οτι θα κρατουσε περισσοτερο απο την εργοστασιακη
Την τριτη φορα και τελευταια δεν πλανιστηκε η κεφαλη μπηκε η γνησια φλατζα και εχει μεχρι τωρα 47.000χλμ αλλα αντιμετωπιζει προβληματα στεγανοποιησης τον Ιουλιο-Αυγουστο μηνα οταν παω πατημενος με 5η
Στο δικο μου αν βαλω την Mls κατα 70% δεν θα στεγανοποιει καλα
Η γνωμη μου ολα εξαρτωνται απο το πλανισμα της κεφαλης -μπλοκ,αν θα εκανα μια κινηση πουλανε τον 1.4 καινουριο με 1.200Ε τον ανοιγεις βαζεις την Mls και σου κραταει, αλλα μπαινουν πολλα χρηματα σε ενα παλιο αυτοκινητο που ισως σου κατσει καποιο αλλο σε 1-2-3χρονια
Αρα μενει η φθηνη λυση οσο το κυκλοφορεις να το φλατζαρεις με τη 'φθηνη' ΟΕΜ
Εικόνα
slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από slacker »

antonis132 έγραψε:Πιστευω οτι κατα την συναρμολογηση του κινητηρα στο εργοστασιο αν τοποθετουνταν η MLS δεν θα ξανακαιγονταν
Ακομη η κεφαλη και το μπλοκ να πλανιστουν θεωρητικα δεν θα πιασουν τα νουμερα οπως ενος brand new pair
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Το μπλοκ είναι χυτό και το πλάνισμα θεωρείται πολυτέλεια για έναν κινητήρα μαζικής παραγωγής. Αν βάλεις κ την θερμική κατεργασία στο παιχνίδι, πάει μακρυά η βαλίτσα.

Επίσης: "Any serious engine builder will always prefer an old well used block that has seen many thermal cycles because it is only at this point that the block becomes dimensionally stable. Of course once this state has been achieved all the machined surfaces are out of true and the block will require re-machining, this is always desirable as part of the blueprinting process of a thorough engine build."
Εικόνα
Rover 214 Si '98
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από pontios »

υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
ΕικόναΕικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

pontios έγραψε:υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
Οι φλατζες που υπαρχουν ειναι αρκετες και οχι μονο δυο αν το θεσουμε ως ιμιτασιον και μη.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από pontios »

kostas200vi έγραψε:
pontios έγραψε:υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
Οι φλατζες που υπαρχουν ειναι αρκετες και οχι μονο δυο αν το θεσουμε ως ιμιτασιον και μη.
εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από antonis132 »

η φλατζα του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο αν πατησει καλα και δεν χανει συμπιεση και αντιψυκτικο πιστευω οτι θα κρατησει διπλασια απο τη γνησια με τα λαστιχα(που ταυτοχρονα αυτη με τα λαστιχα εχει πλεονεκτημα το λαστιχο για καλυτερη μονωση αλλα μικρη διαρκεια)
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
Ποιες μαρκες και part number ?
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από pontios »

kostas200vi έγραψε:
pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
Ποιες μαρκες και part number ?
η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...
ΕικόναΕικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από kostas200vi »

pontios έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
Ποιες μαρκες και part number ?
η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...
Υπαρχουν κι αλλες πολυ καλυτερες.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: N-series gasket

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
pontios έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Ποιες μαρκες και part number ?
η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...
Υπαρχουν κι αλλες πολυ καλυτερες.
Σε ποιες αναφέρεσαι?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες