N-series gasket
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Πιστευω οτι κατα την συναρμολογηση του κινητηρα στο εργοστασιο αν τοποθετουνταν η MLS δεν θα ξανακαιγονταν
Ακομη η κεφαλη και το μπλοκ να πλανιστουν θεωρητικα δεν θα πιασουν τα νουμερα οπως ενος brand new pair
Την MLS σαν φλατζα την πιστευω τα μερη που θα πατησουν πανω της δεν προκειται να ειναι αψεγαδιαστα
Απλα θα πεφτει το 300αρι η αλλαγη αυτοκινητου
Την 1η φορα οταν αλλαχτηκε φλατζα η κεφαλη δεν πηγε για πλανισμα,ελυσαν εβαλαν την γνησια φλατζα και τελος το αυτοκινητο ειχε εξαιρετικη συμπιεση οπως οταν ηταν καινουριο,αλλα εχανε-εκαιγε νερα καθε βδομαδα min-max
Σαν ιδιοκτητης οταν αλλαξα πρωτη φορα φλατζα(τυπικα 2η στο αυτοκινητο)το 2008 μου εβαλε μια μεταλλικη οπως η εργοστασιακη αλλα χωρις το κοκκινο λαστιχο περιμετρικα το αυτοκινητο εχανε συμπιεση και εκαιγε νερα στο θαλαμο καυσης επειδη δεν ειχε γινει καλη δουλεια στο μπλοκ- κεφαλη,στην περιπτωση που καθονταν πιστευω οτι θα κρατουσε περισσοτερο απο την εργοστασιακη
Την τριτη φορα και τελευταια δεν πλανιστηκε η κεφαλη μπηκε η γνησια φλατζα και εχει μεχρι τωρα 47.000χλμ αλλα αντιμετωπιζει προβληματα στεγανοποιησης τον Ιουλιο-Αυγουστο μηνα οταν παω πατημενος με 5η
Στο δικο μου αν βαλω την Mls κατα 70% δεν θα στεγανοποιει καλα
Η γνωμη μου ολα εξαρτωνται απο το πλανισμα της κεφαλης -μπλοκ,αν θα εκανα μια κινηση πουλανε τον 1.4 καινουριο με 1.200Ε τον ανοιγεις βαζεις την Mls και σου κραταει, αλλα μπαινουν πολλα χρηματα σε ενα παλιο αυτοκινητο που ισως σου κατσει καποιο αλλο σε 1-2-3χρονια
Αρα μενει η φθηνη λυση οσο το κυκλοφορεις να το φλατζαρεις με τη 'φθηνη' ΟΕΜ
Ακομη η κεφαλη και το μπλοκ να πλανιστουν θεωρητικα δεν θα πιασουν τα νουμερα οπως ενος brand new pair
Την MLS σαν φλατζα την πιστευω τα μερη που θα πατησουν πανω της δεν προκειται να ειναι αψεγαδιαστα
Απλα θα πεφτει το 300αρι η αλλαγη αυτοκινητου
Την 1η φορα οταν αλλαχτηκε φλατζα η κεφαλη δεν πηγε για πλανισμα,ελυσαν εβαλαν την γνησια φλατζα και τελος το αυτοκινητο ειχε εξαιρετικη συμπιεση οπως οταν ηταν καινουριο,αλλα εχανε-εκαιγε νερα καθε βδομαδα min-max
Σαν ιδιοκτητης οταν αλλαξα πρωτη φορα φλατζα(τυπικα 2η στο αυτοκινητο)το 2008 μου εβαλε μια μεταλλικη οπως η εργοστασιακη αλλα χωρις το κοκκινο λαστιχο περιμετρικα το αυτοκινητο εχανε συμπιεση και εκαιγε νερα στο θαλαμο καυσης επειδη δεν ειχε γινει καλη δουλεια στο μπλοκ- κεφαλη,στην περιπτωση που καθονταν πιστευω οτι θα κρατουσε περισσοτερο απο την εργοστασιακη
Την τριτη φορα και τελευταια δεν πλανιστηκε η κεφαλη μπηκε η γνησια φλατζα και εχει μεχρι τωρα 47.000χλμ αλλα αντιμετωπιζει προβληματα στεγανοποιησης τον Ιουλιο-Αυγουστο μηνα οταν παω πατημενος με 5η
Στο δικο μου αν βαλω την Mls κατα 70% δεν θα στεγανοποιει καλα
Η γνωμη μου ολα εξαρτωνται απο το πλανισμα της κεφαλης -μπλοκ,αν θα εκανα μια κινηση πουλανε τον 1.4 καινουριο με 1.200Ε τον ανοιγεις βαζεις την Mls και σου κραταει, αλλα μπαινουν πολλα χρηματα σε ενα παλιο αυτοκινητο που ισως σου κατσει καποιο αλλο σε 1-2-3χρονια
Αρα μενει η φθηνη λυση οσο το κυκλοφορεις να το φλατζαρεις με τη 'φθηνη' ΟΕΜ
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Το μπλοκ είναι χυτό και το πλάνισμα θεωρείται πολυτέλεια για έναν κινητήρα μαζικής παραγωγής. Αν βάλεις κ την θερμική κατεργασία στο παιχνίδι, πάει μακρυά η βαλίτσα.antonis132 έγραψε:Πιστευω οτι κατα την συναρμολογηση του κινητηρα στο εργοστασιο αν τοποθετουνταν η MLS δεν θα ξανακαιγονταν
Ακομη η κεφαλη και το μπλοκ να πλανιστουν θεωρητικα δεν θα πιασουν τα νουμερα οπως ενος brand new pair
Επίσης: "Any serious engine builder will always prefer an old well used block that has seen many thermal cycles because it is only at this point that the block becomes dimensionally stable. Of course once this state has been achieved all the machined surfaces are out of true and the block will require re-machining, this is always desirable as part of the blueprinting process of a thorough engine build."
Rover 214 Si '98
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
- Τοποθεσία: Aleksandroupoli
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Οι φλατζες που υπαρχουν ειναι αρκετες και οχι μονο δυο αν το θεσουμε ως ιμιτασιον και μη.pontios έγραψε:υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
- Τοποθεσία: Aleksandroupoli
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....kostas200vi έγραψε:Οι φλατζες που υπαρχουν ειναι αρκετες και οχι μονο δυο αν το θεσουμε ως ιμιτασιον και μη.pontios έγραψε:υπάρχουν δυο ειδών μεταλλικές φλάντζες (αυτές που λένε ενισχυμένες ) ... 1) του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο 2) original τις τότε Mg Rover με λεπτή επίστρωση κόλας την οποία έχω βάλει στο δικο μου R45... το πλαναρισμα και δοκιμή για μενα ειναι αναγκαια γιατι με τις συστολες διαστολες παραμορφονετε το κεφαλαρι ... προς το παρόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα...
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
η φλατζα του εμπορίου χωρίς κόλα σκέτο μέταλλο αν πατησει καλα και δεν χανει συμπιεση και αντιψυκτικο πιστευω οτι θα κρατησει διπλασια απο τη γνησια με τα λαστιχα(που ταυτοχρονα αυτη με τα λαστιχα εχει πλεονεκτημα το λαστιχο για καλυτερη μονωση αλλα μικρη διαρκεια)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Ποιες μαρκες και part number ?pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
- Τοποθεσία: Aleksandroupoli
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...kostas200vi έγραψε:Ποιες μαρκες και part number ?pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Υπαρχουν κι αλλες πολυ καλυτερες.pontios έγραψε:η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...kostas200vi έγραψε:Ποιες μαρκες και part number ?pontios έγραψε: εγω μηλαω για τις φλαντζες που εχουν μπει στο συνεργειο του αδελφου μου και τις εχω δει....
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: N-series gasket
Σε ποιες αναφέρεσαι?kostas200vi έγραψε:Υπαρχουν κι αλλες πολυ καλυτερες.pontios έγραψε:η γνήσια LVB500190 και η ιμιτασιόν πάλι με ίδιο κωδικό αλλά χωρίς την επιστρώση κόλας συμφωνα με τον αγγλο η φλαντζα αυτη θελει βιδες και γαλαρια (oil rail )...kostas200vi έγραψε:Ποιες μαρκες και part number ?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες