Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Questions
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από i-VTec »

:P :P :P :P

Ποιά φρένα και ποιά ανάρτηση...Οι εποχές είναι δύσκολες και δε περισσεύει μαρούλι...Το κάνουμε τούμπανο και μετά αν περισσέψει και τίποτα το ρίχνουμε στα φρένα και στην ανάρτηση... :kot:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
parios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 1:40 am
Τοποθεσία: mandra-attikhs
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από parios »

:up: :iagree:
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε:Δυστυχώς οι πιο πολλοί είναι το τελευταίο με το οποίο ασχολούνται αλλά θα πρεπε να είναι το πρώτο..
Πρέπει πρώτα να δεις ποσά άλογα θα βγάλεις ώστε να βάλεις και τα ανάλογα φρένα.......... :-D
Σιγα τα αλογα :kot: :smok:
:kot: :kot: :kot: :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Λοιπον.
Φρενα εχουν αλλαχτει με ebc χαρακτους αεριζομενους δισκους 262μ και greenstuff τακακια.Απο τα 180 σε 0 σταματαει πολυ καλα πλεον.
Οσο για την αναρτηση οπως ειχα ρωτησει και σε ενα προιγουμενο θεμα θα μπει koni.
Πιστευω ειναι αρκετα για αρχη.
Οποτε για 1800vvc θελουμε
1)μηχανη
2)ecu πλεξουδα
3)βολαν δισκο πλατω
4)(λογικα Εισαγωγη και πεταλουδα)
5)εξατμιση απο 160αρι

Ξεχασα τιποτα?

Και μια ερωτηση για non vvc ειδα οτι προτεινετε vvc κεφαλη με blanking kit.Γιατι αυτο ειναι καλυτερη σε σχεση με την απλη?
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από i-VTec »

Η κεφαλή του VVC έχει σημαντικά μεγαλύτερες βαλβίδες από την απλή και για επίτευξη υψηλών ιπποδυνάμεων (πάνω από 155-160 άλογα) είναι μονόδρομος...Αλλά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις την απλή, ακόμα και την απλή πολλαπλή εισαγωγής (πλαστική) μπορείς να βάλεις χωρίς μεγάλη χασούρα σε ισχύ...Αυτά βέβαια με εκκεντροφόρους αφού ένα non-VVC 180 χωρίς εκκεντροφόρους δε θα περάσει τα 120 άλογα...
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από kostas200vi »

SPOOKY1998 έγραψε:Λοιπον.
Φρενα εχουν αλλαχτει με ebc χαρακτους αεριζομενους δισκους 262μ και greenstuff τακακια.Απο τα 180 σε 0 σταματαει πολυ καλα πλεον.
Οσο για την αναρτηση οπως ειχα ρωτησει και σε ενα προιγουμενο θεμα θα μπει koni.
Πιστευω ειναι αρκετα για αρχη.
Οποτε για 1800vvc θελουμε
1)μηχανη
2)ecu πλεξουδα
3)βολαν δισκο πλατω
4)(λογικα Εισαγωγη και πεταλουδα)
5)εξατμιση απο 160αρι

Ξεχασα τιποτα?

Και μια ερωτηση για non vvc ειδα οτι προτεινετε vvc κεφαλη με blanking kit.Γιατι αυτο ειναι καλυτερη σε σχεση με την απλη?
Εαν βάλεις PG1 θέλεις πίσω γέφυρά και αξονια .
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

SPOOKY1998 έγραψε:
1)μηχανη
2)ecu πλεξουδα
3)βολαν δισκο πλατω
4)(λογικα Εισαγωγη και πεταλουδα)
viewtopic.php?f=17&t=4770" onclick="window.open(this.href);return false;
MG TF turbo...
Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 10:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από prilepa_mg »

DimTf160+ έγραψε:βολαν-δισκοπλατο θες μετα για 1.8
avto ,mono ean alaksi ke sasman me PG1
200 COUPE the best .the GTI is back on the road
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Καλησπέρα.
Για να μην ανοίξω άλλο τόπικ συνεχίζω εδω.
Μάλλον θα πάμε προς 1.6 για αρχη. Οποτε θέλω την γνώμη σας.
VVc η εκκεντροφόρους piper??
Από όσο ξέρω με piper θέλω μονό εκκεντροφόρους και γρανάζια (παράλληλο προερετηκα αλλά αυτό το βλέπουμε στο μέλλον)
Για vvc τι γίνετε τώρα που θα είναι μεν vvc αλλά 1.6 όχι 1.8 τι ecu κτλ χρησιμοποιούμε???
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.

Δημοσίευση από i-VTec »

Ποιό στάδιο Piper? Με VVC θα παίζεις κοντά στα 140 άλογα και θα πηγαίνει αρκετά καλά στο δρόμο, το είχε κάνει ο Stickers παλιά...Θα πηγαίνεις περίπου σα μαμά Σαξόραλλο, ίσως και λίγο καλύτερα...
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες