Σελίδα 2 από 3

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 10, 2014 1:55 am
από R414
Αν θες turbo μετατροπη ειναι αλλου παπα ευαγγελιο..

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 10, 2014 4:42 pm
από marbin
2.0ti----200hp---240 τελικη----23,7 ροπη----7,1 0-100
1.8τ(zt)-160hp--195 τελικη----21.5 ροπη----11,6 0-100

και αυτα φιλε μου ειναι τα turboμοτερ rover που σε ενδιαφερουν.
ειμαι σιγουροσ οτι οι επιδοσεισ του zt σου φανηκαν χαλια και σε απογοητευσαν αλλα
σκεψου οτι το αμαξι σου θα ειναι καμια 400αρα κιλα πιο ελαφρυ και δεν θα φορασ 18αρια
που νομιζω φοραει το zt.οποτε αλλαζουν αρκετα τα πραγματα.

το ti οπωσ βλεπεισ ειναι αλλη κατηγορια.

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 10, 2014 9:12 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
το ti φανταζομαι απο το 620ti ή γενικοτερα 2.0ti??Λογικα θα ειναι και πιο βαρυ σαν μοτερ απο τα υπολοιπα οποτε θα χρειαστω και coilover αμορτησερ?

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 11, 2014 6:24 pm
από marbin
φιλε μου πατα το auto-data.net
εκει σου βγαζει καταλογο και βλεπεισ τεχνικα χαρακτηριστικα απο οτι αμαξι θεσ.
εκει τα βλεπω και γω για να μη στο παιζω και πονηροσ. και δεν θελω.
απο τα λιγα που ξερω μηχανικα μου φαινεται οτι το 620ti to 820ti και το 220ti φορουσαν το ιδιο μοτερ.
εγω οταν ειχα ενδιαφερθει γιαυτο το μοτερ ψαχναμε απο 820ti αλλα τελικα το μετανιωσα και δεν το εβαλα.
αν καποιο παιδι ξερει αν εχουν καποιεσ διαφορεσ αυτα τα μοτερ ασ μασ πει. ;) .εγω νομιζω οτι ειναι τα ιδια.
παντωσ στην αγγλια εχει φορεθει πολυ αυτο το μοτερ στισ καροτσεσ μασ.
το 200αρι που ειχα οδηγησει εγω με τον ti δεν φορουσε coilover αναρτηση σιγουρα.δεν νομιζω ομωσ οτι ειναι και
αναγκαιο.

για το βαροσ τωρα τι να σου πω.απο οτι εχω ακουσει ειναι πολυ βαρυ σαν μοτερ.γιαυτο και αλλαζει η συμπεριφορα του
αυτοκινητου.

παντωσ εγω θα σου προτεινα μια επισκεψη οταν μπορεσεισ στο βωσσο και θα σου λυση ολεσ τισ αποριεσ σχετικα
με πιο μοτερ και τη χρειαζεται για να μπει στο αμαξι σου και με τη κοστοσ.ειναι συζητησιμοσ ανθρωποσ
και εχει το μικροβιο τησ βελτιωσεισ μεσα του.δεν βαριεται δηλαδη να ακουει για μετατροπεσ αν με καταλαβαινεισ.

δικια μου αποκλειστικα γνωμη να πασ στον 1.8t του zt.εγω αν εκανα τωρα μετατροπη αυτο το μοτερακι θα εβαζα.
εγω ομωσ. :up:

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 12, 2014 12:24 am
από andreas
το 1,4 μπορει να δεχθει χιτωνια,στροφαλο,πιστονια και καπακι απο το 1,8Τ του 75?
τοτε το κανεις μετατροπη με φρεσκα μεταλλα και εισαι και "νομιμος"

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 13, 2014 10:01 am
από Σκαρλάτος Γιώργος
Δεν ξέρω αν μπορώ να αλλάξω τα μέταλλα αλλά αν αλλαξω μοτέρ θα αλλάξει και το αμάξι...τώρα η νομιμότητα είναι αλλο θέμα...

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 13, 2014 12:56 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
Υπάρχει κανένας ο οποίος έχει κάνει μετατροπή σε 1.8vvc να μου πει περίπου ποσό στοιχίζει??

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 13, 2014 1:11 pm
από R414
Για να το κανεις 1800 θες χιτωνια-πιστονια-μπιελες-στροφαλο.
Αν θες και vvc χρειαζεσαι και τη κεφαλη με το μεταβλητο μεσα+εγκεφαλο με πλεξουδα ειναι διπλη φισα για το vvc
Και προαιρετικα τη μεταλλικη εισαγωγω αντι της πλαστικης που φορας τωρα.
Υπολογισε μαζι με εργατικα πανω απο 1000..
Ετσι εισαι υποθετικα νομιμος με τα νουμερα του δικου σου μοτερ.
Βεβαια ειναι πιο ευκολα να βρεις να βαλεις ετοιμο 1800vvc παρα ολη τη μετατροπη

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 13, 2014 7:56 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
καλα δεν το συζηταμε για μετατροπη....για αλλαγη μοτερ λεω ποσο θα παει....

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 16, 2014 6:52 pm
από nikolas
Το κόστος του μοτέρ/πλεξούδας/εγκεφάλου που πιστεύω θα χρειαστεί κανά 1000ρικο και κανά 500άρι η εργασία και ένα καλό service στο "νέο" μοτέρ