Σελίδα 1 από 1

καλησπερα σε ολους

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 30, 2012 8:19 pm
από spiros_marathonas
καλησπερα παρεα ειμαι ο Σπυρος και προς το παρων εχω ενα σεατ ιμπιζα που ειναι ολο προβληματα και βρηκα ενα φθηνο rover 416 16v με μηχανη honda λεει ο πωλητης εχει την d16 ισχυει κατι τετοιο?και αν υσχιει και μπω στην διαδηκασια να το παρω μπορειτε να μου πειτε τι να προσεξω και που υποφερουν τα συγκεκριμενα αμαξια?για πειτε γνωμες ρε παρεα.........ξερω ενα φιλαρακι που εχει το crx d16 και ξερω οτι ο κινητηρας ειναι γερος και γρηγορος και περνει και πολλα φτιαξηματακια.καλως σας βρηκα και μακαρι να ειναι γερα να το παρω να γινω και επισημα μελος.

Re: καλησπερα σε ολους

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 30, 2012 8:49 pm
από Tasos_7R
Καλησπέρα Σπύρο και καλωσόρισες!! :wellcome:

Πράγματι τα 216 και 416, '90-'95 μοντέλα, είχαν μοτέρ Honda (και γενικά μοιράζονται πολλά με τα αντίστοιχα Honda της εποχής, αφού βγήκαν σε συνεργασία της Rover με την Honda). Οι εκδόσεις GSi το d16a6 με ένα εκκεντροφόρο και οι εκδόσεις GTi το d16a9 με δυο εκκεντροφόρους (όμοιο με αυτό του crx με τα 125 ps). Και τα 2 είναι πολύ αξιόπιστα μοτέρ και γενικά τα μοντέλα αυτά είναι αξιόπιστα σε όλους τους τομείς. Έχουν όμορφο σουλούπι και όμορφο και άνετο σαλόνι με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις κι ευκολίες (με αποκορύφωμα την ηλιοροφή :up: ).

Αυτά που θα πρέπει να κοιτάξεις αν πάρεις ένα τέτοιο αμάξι είναι κυρίως φυσιολογικές φθορές λόγω της ηλικίας και των πολλών χιλιομέτρων. Πήγαινε σήκωσέ το σε μια ράμπα (ιδανικά σε ένα συνεργείο που εμπιστεύεσαι) και τσέκαρε αμορτισέρ, ψαλίδια, συνεμπλόκ, βάσεις μηχανής, τυχόν διαρροές λαδιού ή ψυκτικού, και ότι απ' αυτά θέλει αλλαγή διαπραγματεύσου το στην τιμή. Δες τα λάδια του μοτέρ, το αντιψυκτικό, αν δουλεύει το A/C, αν θέλει φρένα... αυτά είναι τα πιο βασικά που μου ρχονται στο μυαλό. Κάντο μια βόλτα και δες πως συμπεριφέρεται και αν ακούγεται κανάς παράκενος θόρυβος. Μάρσαρέ το και δες αν βγάζει μαύρο καπνό πίσω.
Κάτι άλλο που παρουσιάζουν αυτά τα αμάξια (αρκετά σπάνια βέβαια) παραδόξως, είναι να καίνε φλάντζα μηχανής και μάλλον έχει να κάνει με φθορές/βλάβες στο σύστημα ψύξης και όχι με τον ίδιο τον κινητήρα που είναι διαμάντι (αξιόπιστος, ελαστικός, ροπή από χαμηλά, στροφάρει 7000+ rpm). Επομένως θα έλεγα, αφού βεβαιωθείς ότι είναι οκ και το πάρεις να προβείς σε μια συντήρηση του συστήματος ψύξης, δλδ καθαρισμός, αλλαγή θερμοστάτη, αλλαγή τάπας παγουριού.

Αυτά σε γενικές γραμμές. Είναι πολύ καλά αυτοκίνητα και πιστεύω δε θα το μετανιώσεις αν το πάρεις. Αλλά γενικά να ξέρεις ότι όταν πέρνεις παλιό αυτοκίνητο θα πρέπει να ρίξεις κάποια χρήματα για να το κάνεις σωστό, εκτός κι αν πέσεις σε καμιά περιπτωσάρα σχολαστικού ιδιοκτήτη που το πρόσεχε και ήταν τυπικός και το είχε πένα. Επίσης, κάτι άλλο που έχει σημασία στις μέρες μας είναι η κατανάλωση η οποία είναι μεν λογική, αλλά όπως και να το κάνεις είναι 1600cc.

:welc:

Re: καλησπερα σε ολους

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 31, 2012 5:02 pm
από JohnnybOlsi
:wellcome: τσίμπα το μη το σκέφτεσαι! ;)
Rover = Χλιδή + Ταχύτητα :dan:

Re: καλησπερα σε ολους

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 01, 2013 12:41 pm
από kostas200vi
:wellcome: :wellcome: