Σελίδα 2 από 5

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2012 1:46 pm
από dimitris14
καλησπερα παιδια.συντομα μπενουν ζαντες bbs στο αυτοκινητο.πηγα και ρωτησα για προγραμμα και μου ειπαν 250ε για 12 παραπανω αλογα.θα παω και σε αλλους ομως.μηπως ξερει κανεις αν το 1400 γινεται ευκολα 1600 κυβικα;δλδ να μπουνε πιστονια και λοιπα πραγματα απο το 1600αρι.Σισα σιγα θα βρω τροπο να ανεβασω και φωτο.

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2012 7:30 pm
από kostas200vi
Ξέχνα το πρόγραμμα είναι πετάμενα λευτα, και επειδή εχω δοκιμάσει τα πάντα, σου προτείνω να αλλάξεις μοτερ , βάλε VVC η Τ16 (2000 turbo) και εχω βγάλει και άκρη και δηλώνεις κανονικά το 2λίτρο.

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 04, 2012 3:27 pm
από dimitris14
Δεν διαθετω την ανεση για την συντηρηση ενος μοτερ 1800 η 2000 κυβικα και επησης δεν θελω παρα πολλα αλογα.Γυρο στα 150 αλογα θελω.

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 04, 2012 3:38 pm
από Tasos_7R
dimitris14 έγραψε:Δεν διαθετω την ανεση για την συντηρηση ενος μοτερ 1800 η 2000 κυβικα και επησης δεν θελω παρα πολλα αλογα.Γυρο στα 150 αλογα θελω.
Τα 150 άλογα από 1600cc είναι πολλά και πολύ δύσκολο και ακριβό για να επιτευχθούν. Με ένα 1800 vvc πρώτο στάδιο είναι εφικτά. Μέση λύση δεν υπάρχει, εκτός αν -κατά τη γνώμη μου πάντα- θές να πετάξεις τα λεφτά σου.
Το θέμα της βελτίωσης έχει συζητηθεί πολύ στο παρελθόν. Ψάξε και θα διαφωτιστείς. ;)

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 04, 2012 4:09 pm
από kostas200vi
Όπως σου έγραψε και ο Τάσος 150 άλογα είναι δύσκολα και από το 1800, θέλει αρκετά πραγματακια για να είναι safe το μοτερ, απο 1600 μην περιμένεις πολλά πράγματα και δεν αξίζει ο κόπος να πεταξεις λευτα, το έχουμε αναλύσει το θέμα σε πανεπιστημιακό επίπεδο πλέον :-D ψσξε στο φορουμ και θα βρεις τα πάντα.... :beer:

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 12:31 am
από dimitris14
εχω ψαξει αρκετα μεσα στο φορουμ.δυστιχος δεν μπορω να αλλαξω μοτερ.για αρχη θα προσπαθησω να ζωντανεψω το μοτερ και στην συνεχεια θα κανω οτι μπορω για να το ανεβασω.θελω να ειναι αξιωπιστο φυσικα οσα αλογα και να εχει.υπαρχει καποιος που να μου δωσει ιδεες για το εσωτερικο (σαλονι);πραγματα που θα μπορεσω να κανω μονος μου.

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 5:23 pm
από nikolas
το γράφω και εδώ..πρόγραμμα σε εγκέφαλο mems1.9 δεν μπαίνει που να χτυπιούνται..
για να βγάλεις από 1600 περίπου 150 άλογα, και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά το αυτοκίνητο, μπορείς να το κάνεις vvc..Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν με επιτυχία..

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 12:28 am
από dimitris14
νικολα τι εννοεις 1600 vvc;πηγα σε ενα συνεργειο σημερα και ειπαμε μηπως βαλουμε 1600αρι μοτερ.ποσο παει ενα 1600αρι χωρις εγκεφαλο;ψαχνω για 1600αρι και βλεπουμε.

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 1:17 am
από nikolas
παίρνεις ένα 1600 μοτέρ, παίρνεις άμα βρεις και μία κεφαλή vvc, τα παντρεύεις και έχεις ένα 1600 vvc..!!!

πρόσεξε σε ποιο συνεργείο θα το πας, γιατί προκειμένου να γλυτώσεις π.χ. 50 ευρώ τώρα, μπορεί "αύριο" να πληρώσεις πολλαπλάσια..από πράγματα που θα σου κάνουν..ή δεν θα σου κάνουν..

Re: Γεια σας!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 2:11 am
από dimitris14
θα δουμε.δεν ξερω τι θα κανω ακομα,το σκεφτομαι.καμια συναντηση θα κανει το φορουμ;