Ενδιαφερον Κουβέντα,
μιλούσα με τον Nick στο τηλέφωνο και μου λέει ρώτησα στο club μέσα.
και του λέω ελα ρε και βρήκα το ποστ...
Τελικα ο Νικος δεν ειχε την ρεζέρβα μπροστά και του προτεινα να βρει και να βάλει μία.
Αισθανόταν ένα χάσιμο στα ψηλά,
Και γω απο την αρχή δεν ημουν θετικός στο να βάλει βάρος.
Είχε δει Ο Νικ σε εναν φίλο με Renault Williams να φοράει βάρος και μάλιστα απο το εργοστάσιο μπροστα παρακαλώ και του ήρθε σαν ιδέα αλλα εντάξει εντελως αλλο αυτοκίνητο....και μάλλον για άλλο λόγο το φόραει εκει
να υποθέσω για να ειναι ζυγισμένο δεξια και αριστερα? μου κανε εντυπωση και μένα, αν ξερει κάποιος ? Nevermind..
Πολυ σωστες και οι λύσεις που προτεινουν όλα τα παιδιά.
και μάλιστα συμπίπτουν με αυτα που που ειχαν απαντήσει παλια επειδη
Το θέμα αυτο με ειχε απασχολήσει και έιχα ρωτήσει και τους Αγγλους
σε αυτο το λίνκ μπορειτε να διαβάσετε
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=308451
Ηθελα να ρωτήσω τον Κώστα (Gas Fc) η μπαρα θόλων στα TF ποια είναι? που δένει? στους θόλους μπροστά?
Ρωτάω επειση δεν έχω δει κάτι τέτοιο Υπαρχουν στο εμποριο ? ως ιδιοκατασκευή?
Εισαι ευχαριστημένος Κώστα ?
Οι μπάρες που γνωρίζω ως ιδιοκατασκευες είναι μπροστά αυτη που δένει χαμηλά αναμεσα στις πισινές βάσεις μπροστινού υποπλαισίου
και δεν υπαρχει στο εμπόριο αλλα την εχει πχ κατασκευασει σε μάστορα ο Κωστας (RWD) για το δικότου, καθως επίσης φοράει και μία πίσω που δένει στα σημέια που βιδώνουν τα αμορτισερ.
Και οι δύο μπάρες απο εμπειρία του Κώστα RWD εχουν αποτέλεσμα οδηγώντας στο όριο.
Καλά Η αλήθεια είναι οτι η αεροδυναμική μπροστα και στο F και στο ΤF δεν ειναι σωστή στα πολλά χιλιομετρα
υπάρχει η extreme λύση να κατευθύνεις τον αέρα απο εμπρός και να σκάει εξω απο το καπώ
a la MGTF 500, αλλα σίγουρα δεν κάθεται κάποιος να κάνει μια τέτοια αλλαγή έτσι ευκολα
Ουσιαστικά όπως ειναι το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο ο αέρας μπανει μέσα κατευθύνεται απο ενα μαυρο πλαστικό κατω απο το ψυγειο a/c και σκάει στο ψυγειο νερού απο κάτω και στην λαμαρινα που κραταει την ρεζέρβα και φευγει απο κάτω δημιουργώντας ένα μη επιθυμητό αποτέλεσμα.
Κοινώς ότι νάναι, και αμα δεν φοράς και αυτο το πλαστικό ο αέρας σου παει όπως ναναι
Θα σε απασχολήσει Παντα μιλώντας για πολύ υψηλές ταχύτητες. Εμενα προσωπικα στον τροπο που οδηγω δεν με ενοχλεί.
Το Σποιλεράκι πραγματικά βοηθαει στα ψηλά, και εχεις και ελαφρώς καλύτερο τιμόνι.
Οι πιέσεις και η κατάσταση των ελαστικών ειναι πολυ σημαντικό καθως και η ευθυγράμιση συμφωνα με κουβέντα
που ειχα με εναν ευθυγραμμισά, ειδικα για τα F/ TF, και καλό θα είναι να γίνεται πιο συχνα αποτι σε άλλα αυτοκίνητα.
Στα F κάθε φορά που αλλάζεις ύψος παιζοντας με την υδραυλικη ανάρτηση θέλεις και ευθυγράμιση.
Οπότε ακολουθει κανεις όλες αυτες τι γραμμές/λύσεις και δεν προσθέτει βάρος.