kg empros

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από nikolas »

K-mech έγραψε:Άλλο το "παίρνω κάτι που έχει ήδη πάνω του το αυτοκίνητο, με σκοπό να το πάω κάπου ευνοώντας τη ανατομή βάρους", και άλλο το να προσθέτω σαβούρα για τον ίδιο λόγο... Το δεύτερο είναι παρωχημένο σαν αντίληψη παππού που ξεκίνησε να οδηγεί το 60.
Αν και θα σε πάω σε διαφορετικό αντικείμενο, στα beverly μια αρκετά συζητημένη μετατροπή που ακολουθείται από πολλούς είναι η προσθήκη βάρους μπροστά με κομμάτια μολύβδου επειδή το μηχανάκι στο σύνολό του είναι "πισώβαρο". Απλά το σημειώνω γιατί πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι τόσο απόλυτα.
Με μια αναζήτηση στο google βρήκα μια συζήτηση στο Αγγλικό που αναφέρει κάποιος ότι νιώθει το αυτοκίνητο να πλέει μετά από κάποια χιλιόμετρα http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=92448" onclick="window.open(this.href);return false; . Η λύση που προτείνουν είναι το μπροστινό spoiler που έβγαινε για το F και φυσικά να έχει πάντα τη ρεζέρβα μπροστά όπως πρέπει.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από K-mech »

Όπως είπες κι εσύ, πήγες σε κάτι διαφορετικό. Άλλο σκουτερ και άλλο αυτοκίνητο. Πέρα απ το ότι το ανάλογο του σκούτερ σε ένα αυτοκίνητο θα ήταν ένα αυτόματο αυτοκίνητο πόλης. Δε ξέρω τι παίζει με το μηχανάκι, πιθανότατα αν μπει κάποιος τροφαντός πίσω θα σουζάρει για πλάκα. Και στη τελική, σιγά την οδηγική απόλαυση που αποζητάς όταν οδηγείς ένα σκούτερ.
Εδώ αν δε κάνω λάθος μιλάμε για ένα διθέσιο σπορ αμάξι. Η προσθήκη βάρους σε αυτό για να λύσεις το οτιδήποτε είναι σα να λούζεις μια τούρτα με ξύδι για να πάρει γεύση. (Ναι είμαι υπερβολικός αλλά αυτή ειναι η οπτική μου πάνω στο θέμα)


Η λύση ενός διακριτικού σποιλερ για αεροδυναμική βελτίωση της μούρης είναι μακράν η σωστότερη λύση αν μιλάμε για πρόβλημα στα πολλά χιλιόμετρα.


[edit] ακους εκει μπόιλερ αντι για σποιλερ :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Πέμ Ιαν 13, 2011 1:35 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από crAss »

Επίσης να προτείνω να τσεκάρει ο φίλος μας τις πιέσεις των ελαστικών σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσης της μαμά εταιρίας. Μεταφέρω από άλλο φόρουμ τις σωστές τιμές πίεσης ελαστικών.
MGF ολες οι εκδοσεις, με 15αρα ζαντα 1.8 μπροστα και πισω, 2.0...
MGF με 16αρες ζαντες και λαστιχα Goodyear(eagle f1), μπροστα 1.7 (195/45/16) και πισω 2.5(215/40/16),καμια αναφορα σε ταχυτητες ανω των 160χαω...
MGF με 16αρες ζαντες και λαστιχα Yokohama (A539) για normal driving, μπροστα 1.8(195/45/16) και πισω 2.5(215/40/16).
MGF με 16αρες ζαντες και λαστιχα Yokohama (A539), ανω των 160 χαω, 2.1 μπροστα και 2.5 πισω...


MGF με 16αρες ζαντες και λαστιχα Goodyear(eagle f1) 215/40/16 all around(προφανως αποτελουσε επιλογη της αγγλικης αγορας), μπροστα 1.7 και πισω 1.9...καμια αναφορα σε ταχυτητες ανω των 160χαω...

MGF Trophy,το manual,γραφει, για Goodyear(eagle f1) λαστιχα, 1.8 μπροστα (195/45/16) και 2.5 πισω (215/40/16), χωρις αναφορα σε ταχυτητες ανω των 160χαω...
για Yokohama (A539), συνιστα για normal driving 1.8 μπροστα(195/45/16) και 2.5 πισω(215/40/16)...
Για ταχυτητες ανω των 160 χαω, με Yokohama (A539), αναφερει 2.1 μπροστα και 2.5 πισω...
Για το MG TF το εγχειρίδιο λέει για όλες τις εκδόσεις:
Μπροστά 1.8 bar ή 26 psi
Πίσω 2.5 bar ή 36 psi

Τσέκαρε τις πιέσεις σου σύμφωνα με την κατασκευάστρια και δες μήπως διορθωθεί το πρόβλημά σου...

Επίσης μήπως έχεις αφαιρέσει τη ρεζέρβα? Η θέση της είναι στο μπροστά μέρος και παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος της στην κατανομή του συνολικού βάρους σε ένα αυτοκίνητο σαν το F/TF
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Πέμ Ιαν 13, 2011 10:21 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is too short not to...
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από crAss »

nikolas έγραψε:
K-mech έγραψε:Άλλο το "παίρνω κάτι που έχει ήδη πάνω του το αυτοκίνητο, με σκοπό να το πάω κάπου ευνοώντας τη ανατομή βάρους", και άλλο το να προσθέτω σαβούρα για τον ίδιο λόγο... Το δεύτερο είναι παρωχημένο σαν αντίληψη παππού που ξεκίνησε να οδηγεί το 60.
Αν και θα σε πάω σε διαφορετικό αντικείμενο, στα beverly μια αρκετά συζητημένη μετατροπή που ακολουθείται από πολλούς είναι η προσθήκη βάρους μπροστά με κομμάτια μολύβδου επειδή το μηχανάκι στο σύνολό του είναι "πισώβαρο". Απλά το σημειώνω γιατί πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι τόσο απόλυτα.
Με μια αναζήτηση στο google βρήκα μια συζήτηση στο Αγγλικό που αναφέρει κάποιος ότι νιώθει το αυτοκίνητο να πλέει μετά από κάποια χιλιόμετρα http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=92448" onclick="window.open(this.href);return false; . Η λύση που προτείνουν είναι το μπροστινό spoiler που έβγαινε για το F και φυσικά να έχει πάντα τη ρεζέρβα μπροστά όπως πρέπει.
Πάντως αυτό που γράφεις το έχω ξανακούσει για το F, αλλά όχι για το TF. Η λύση πάντως δεν θα ήταν κάτι άλλο από ένα μπροστινό splitter...To Trophy F είχε τέτοιο μαμά.
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από nikolas »

Είναι αυτό που είχα για πώληση πριν λίγο καιρό..
Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από Gas fc »

Λοιπον επειδη ειχα το f και τωρα εχω tf μπορω να σου πω οτι το τφ δεν εχει κανενα προβλημα στα πολλα χλμ.
Αλλα αν δεν σε ικανοποιει μπορεις να κανεις καποιες παρεμβασεις.
1η βαλε 26psi εμπρος και 36psi πισω
2η βαλε 16αρες ζαντες
3η βαλε ρεζερβα στο χωρο που παει 10+kg
4η σινεμπλοκ πολυουρεθανης στα ψαλιδια
5η ελλατηρια xpower
6η ζαμφορ 25mm eibach
7η λαστιχα με χαμηλο δεικτη χιλομετρων πχ V
8η μπαρα θολων
9η αμορτισερ ρυθμιζομενα
Ολα τα παραπανω τα εχω κανει εγω στο αμαξι μου, εκτος απο τα αμορτισερ που ειναι το επομενο.
Αλλα εγω ειμαι παλαβος και το στιβω. :dan: :smok:
Οποτε κανεις και αποφασιζεις ποτε το τουτου ειναι στα μετρα σου.
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
nick 1800
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2011 10:10 pm
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από nick 1800 »

εγινε ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια ευχαριστω για τον χρονο σας με πεισατε!
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: kg empros

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Ενδιαφερον Κουβέντα, :D μιλούσα με τον Nick στο τηλέφωνο και μου λέει ρώτησα στο club μέσα.
και του λέω ελα ρε και βρήκα το ποστ...
Τελικα ο Νικος δεν ειχε την ρεζέρβα μπροστά και του προτεινα να βρει και να βάλει μία.
Αισθανόταν ένα χάσιμο στα ψηλά,
Και γω απο την αρχή δεν ημουν θετικός στο να βάλει βάρος.
Είχε δει Ο Νικ σε εναν φίλο με Renault Williams να φοράει βάρος και μάλιστα απο το εργοστάσιο μπροστα παρακαλώ και του ήρθε σαν ιδέα αλλα εντάξει εντελως αλλο αυτοκίνητο....και μάλλον για άλλο λόγο το φόραει εκει
να υποθέσω για να ειναι ζυγισμένο δεξια και αριστερα? μου κανε εντυπωση και μένα, αν ξερει κάποιος ? Nevermind..
Πολυ σωστες και οι λύσεις που προτεινουν όλα τα παιδιά.
και μάλιστα συμπίπτουν με αυτα που που ειχαν απαντήσει παλια επειδη
Το θέμα αυτο με ειχε απασχολήσει και έιχα ρωτήσει και τους Αγγλους
σε αυτο το λίνκ μπορειτε να διαβάσετε
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=308451

Ηθελα να ρωτήσω τον Κώστα (Gas Fc) η μπαρα θόλων στα TF ποια είναι? που δένει? στους θόλους μπροστά?
Ρωτάω επειση δεν έχω δει κάτι τέτοιο Υπαρχουν στο εμποριο ? ως ιδιοκατασκευή?
Εισαι ευχαριστημένος Κώστα ?
Οι μπάρες που γνωρίζω ως ιδιοκατασκευες είναι μπροστά αυτη που δένει χαμηλά αναμεσα στις πισινές βάσεις μπροστινού υποπλαισίου
και δεν υπαρχει στο εμπόριο αλλα την εχει πχ κατασκευασει σε μάστορα ο Κωστας (RWD) για το δικότου, καθως επίσης φοράει και μία πίσω που δένει στα σημέια που βιδώνουν τα αμορτισερ.
Και οι δύο μπάρες απο εμπειρία του Κώστα RWD εχουν αποτέλεσμα οδηγώντας στο όριο.

Καλά Η αλήθεια είναι οτι η αεροδυναμική μπροστα και στο F και στο ΤF δεν ειναι σωστή στα πολλά χιλιομετρα
υπάρχει η extreme λύση να κατευθύνεις τον αέρα απο εμπρός και να σκάει εξω απο το καπώ
a la MGTF 500, αλλα σίγουρα δεν κάθεται κάποιος να κάνει μια τέτοια αλλαγή έτσι ευκολα
Ουσιαστικά όπως ειναι το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο ο αέρας μπανει μέσα κατευθύνεται απο ενα μαυρο πλαστικό κατω απο το ψυγειο a/c και σκάει στο ψυγειο νερού απο κάτω και στην λαμαρινα που κραταει την ρεζέρβα και φευγει απο κάτω δημιουργώντας ένα μη επιθυμητό αποτέλεσμα.
Κοινώς ότι νάναι, και αμα δεν φοράς και αυτο το πλαστικό ο αέρας σου παει όπως ναναι
Θα σε απασχολήσει Παντα μιλώντας για πολύ υψηλές ταχύτητες. Εμενα προσωπικα στον τροπο που οδηγω δεν με ενοχλεί.
Το Σποιλεράκι πραγματικά βοηθαει στα ψηλά, και εχεις και ελαφρώς καλύτερο τιμόνι.
Οι πιέσεις και η κατάσταση των ελαστικών ειναι πολυ σημαντικό καθως και η ευθυγράμιση συμφωνα με κουβέντα
που ειχα με εναν ευθυγραμμισά, ειδικα για τα F/ TF, και καλό θα είναι να γίνεται πιο συχνα αποτι σε άλλα αυτοκίνητα.
Στα F κάθε φορά που αλλάζεις ύψος παιζοντας με την υδραυλικη ανάρτηση θέλεις και ευθυγράμιση.
Οπότε ακολουθει κανεις όλες αυτες τι γραμμές/λύσεις και δεν προσθέτει βάρος.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες