Σελίδα 3 από 5

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 12:30 am
από vtec inside
Ανάρτηση φοράει ίδια με το αγγλικό Civic 5door, καθώς και με Civic μοντέλο 92-95. Από 96 και μετά η Ηοnda άλλαξε την ανάρτηση πίσω. Η μπροστά παραμένει η ίδια.
Σε 15" δεν ξαναγυρνάω. Ότι διαφορά νιώθεις όταν αλλάζεις τη μαμά ανάρτηση με μια χαμηλωμένη aftermarket το ίδιο είναι και όταν πας από 15" σε 17". Εντελώς άλλο πάτημα. Είναι δύσκολο να βρεις όμως ελαστικά με δείκτη V γιατί τα άλλα δε ζεσταίνονται με τίποτα.
Για πιο άγριους εκκεντροφόρους δεν νομίζω κατά πόσο αξίζει τον κόπο. Κομπρέσσορα ήθελα να βάλω κάποια στιγμή αλλά στα VTI-ESI και μάλιστα ΟΒD1 που είναι εμένα (χωρίς knock sensor) θα βαράει συνέχεια πυράκια οπότε το έβγαλα από το μυαλό μου.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 12:41 am
από i-VTec
Βασικά ένα σετάκι εκκεντροφόρια είναι πολύ καλύτερο value for money από aftermarket χταπόδι που ήδη έχεις βάλει,κατά την ταπεινή μου άποψη...

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 3:48 pm
από Tasos_7R
Το χταπόδι είναι σωστή κίνηση... Το επόμενο βήμα είναι εκκεντροφόροι δεύτερου σταδίου παρέα με ελάτηρια και retainers για απροβλημάτιστες 9000 rpm... τσε βάλεεε... :P :P :P Σε τέτοιο μοτέρ δε λέει να βάλεις κομπρέσορα... εξάλλου με τους εκκεντροφόρους αγγίζει τα 200 ps!!! Πάντως για τις 17αρες δε συμφωνώ... άσχετα αν δίνουν καλύτερη αίσθηση λόγω πιο σκληρών πλαϊνών του ελαστικού, με 15αρες στρίβει καλύτερα.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 5:18 pm
από vtec inside
Και για να ευλογήσω τα γένια μου... Το χταπόδι ήταν όντως σωστή κίνηση :D
Αυτό το κατάλαβα όχι όταν το έβαλα, αλλά όταν το έβγαλα για να το μοσχοπουλήσω αντιλήφθηκα πόσο έχασε το αμάξι. :spao: :spao: :spao: Έτσι πήγα κατευθείαν και ξανααγόρασα το ίδιο.
Φυσικά και δε δίνει 13 άλογα που ισχυρίζεται η DC Sports (χταπόδι και τελικό μαζί) αλλά όντως έχει κάποια διαφορά.
Απαραίτητο ήταν όμως να ρυθμίσω και τις βενζίνες με το VAFC.
Αν και κάθε αμάξι είναι διαφορετικό αναλόγως το στήσιμο του, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα ΗONDA γενικώς χαμηλά έχουν πολύ πλούσιο μείγμα και μέχρι εκεί που μπαίνει το VTEC αν κόψεις βενζίνες γύρω στο -4% θα πάρεις άλογα.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 8:43 pm
από nikolas
Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!! Οπότε, όχι μόνο θα συμφωνήσω για τις 17άρες..μιας που έχω και εγώ, αλλά θα σου ζητήσω και γνώμη για τα Avon γιατί μαζί με τα Hankook αποτελούν τις επόμενες επιλογές μου..μετά την αποτυχημένη επιλογή των Michelin Pilot Exalto 2 με δείκτη ταχύτητας W(?) νομίζω..

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 10:21 pm
από vtec inside
Με τα AVON δεν έχω κάνει αρκετά χλμ ακόμη, οπότε δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά, καλούτσικα όμως δείχνουν. Πάντως μεταξύ Pilot Sport και Eagle F1 μάλλον θα προτιμήσω τα Michelin γιατί αν και πιο μαλακά (με ότι αντίκτυπο έχει αυτό στις λακούβες), ζεσταίνονταν λίγο πιο γρήγορα. Αν και με δείκτη Y πιο ζέσταμα θα μου πείτε... :lol:
Τώρα εσένα αφού δε σου άρεσαν τα Exalto, μήπως να δοκίμαζες τα Yokohama A539 που βγαίνουν με δείκτη V? Αυτά θα είναι κατά πάσα πιθανότητα και η δική μου επόμενη επιλογή. Καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Dunlop SP Sport 9000 και ήταν 100-150 ευρώ φθηνότερα από τα υπόλοιπα (η τετράδα).

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 3:47 pm
από Tasos_7R
nikolas έγραψε:Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!!
195/55/15" ---> Διάμετρος = 595,5 mm
205/40/17" ---> Διάμετρος = 595,8 mm

Αλλάζεις διάσταση στη ζάντα αλλά και στο λάστιχο για να διατηρηθεί η ίδια συνολική διάμετρο του τροχού!! ;)

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 4:05 pm
από i-VTec
Άμα βαλθεί να κάνει κάτι ο Τάσος,δε γλιτώνεις...Ψάχνε για 15άρες από τώρα... :P

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 5:18 pm
από nikolas
Tasos_7R έγραψε:
nikolas έγραψε:Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!!
195/55/15" ---> Διάμετρος = 595,5 mm
205/40/17" ---> Διάμετρος = 595,8 mm

Αλλάζεις διάσταση στη ζάντα αλλά και στο λάστιχο για να διατηρηθεί η ίδια συνολική διάμετρο του τροχού!! ;)
Ναι ισχύει ότι ανάλογα με το πως παίξεις και με το λάστιχο προσαρμόζεις τη διαφορά..Εγώ είχα ψηλώσει πάντως!!
Από 185/60/14 ---> διάμετρος 578mm σε 205/45/17 ---> διάμετρος 616mm
Σήμερα συζήταγα πάλι για ελαστικά, και φαίνεται να μπαίνουν στο παιχνίδι Fulda και Kumho..Βασικά θέλω να συγκεντρώσω όλες τις μάρκες που στη διάσταση που θέλω βγάζουν V δείκτη ταχύτητας..

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 31, 2010 10:51 pm
από R414
Μπορεις να αναφερεις που εγινε η συγκεκριμενη μετατροπη και ποσο σου κοστισε το ολο
θεμα με το μοτερ και τα περιφερειακα πανω?