Σελίδα 1 από 2

Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 5:21 pm
από PaNoSGR
Η -High Performance Engines- , θυγατρικη της Μερσεντες, που κατασκευαζει τους κινητηρες F1, εφτιαξε ενα μικρο τρικυλινδρο κινητηρα 700 κ.εκ. που αποδιδει 130 ιππους και 166 Νm ροπης, που με τουρμπο γινονται 150.
Αυτος εχει 2 μικρους κυλινδρους στις ακρες και εναν μεγαλο στη μεση. Οι μικροι, αφου κανουν τον κυκλο των τεσαρων χρονων οδηγουν τα καυσαερια τους στον μεγαλο μεσαιο κυλινδρο που σε 5ο χρονο καιει τα υπολειματα παράγοντας το επιπλεον εργο. Οι ακριανοί δουλευουν με συμπιεση 14,5 /1, ενω ο μεσαιος χαμηλοτερα, και ειναι 5% οικονομικοτερος απ αυτον του αμεσου ψεκασμου, και βεβαια με λιγοτερους ρύπους.
AUTOΤριτη 05-10-10.

Εικόνα

Εικόνα


http://www.ilmor.co.uk/concept_5-stroke_1.php" onclick="window.open(this.href);return false;

http://thekneeslider.com/archives/2009/ ... r-130-bhp/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autoblog.com/2009/08/11/ilmo ... ke-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 2:01 am
από kostas200vi
Πολύ καλό, δηλαδή από έναν 2000cc τη θα έβγαζε :shock:

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 5:23 pm
από PaNoSGR
Δεν θελω να το σκεφτομαι κωστα.Το θεμα ειναι οτι εκει που λες τι αλλο μπορουν να κανουν σου αποδηκνυουν οτι παντα μπορουν να ανεβουν ενα επιπεδο παραπανω και να σε εξεπληξουν.Νεα γενια νεα ταξη πραγματων

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 5:28 pm
από Tasos_7R
kostas200vi έγραψε:Πολύ καλό, δηλαδή από έναν 2000cc τη θα έβγαζε :shock:
Βλάβες!!! Πολλές βλάβες!!! :P :P :P :P :P

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 8:19 pm
από kostas200vi
Tasos_7R έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Πολύ καλό, δηλαδή από έναν 2000cc τη θα έβγαζε :shock:
Βλάβες!!! Πολλές βλάβες!!! :P :P :P :P :P
Mercedes είναι δεν είναι Honda... :kot:

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 8:39 am
από Tasos_7R
kostas200vi έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Πολύ καλό, δηλαδή από έναν 2000cc τη θα έβγαζε :shock:
Βλάβες!!! Πολλές βλάβες!!! :P :P :P :P :P
Mercedes είναι δεν είναι Honda... :kot:
Στα λόγια μου έρχεσαι... ;) :-D

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 11:05 am
από kostas200vi
Tasos_7R έγραψε: Στα λόγια μου έρχεσαι... ;) :-D
Κι εσύ στα δικά μου Εικόνα

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 11:18 am
από Tasos_7R
Αυτή τη μ@λ@κία τη θεωρείς όμορφη?? :sick: 'Η μήπως είναι δείγμα της αξιοπιστίας της Mercedes???

Κάτσε να γυρίσω σπίτι να σου δείξω μια ωραία αναφορά περί αξιοπιστίας να δεις που βρίσκεται η Mercendes και που η Honda. :smok:

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 12:21 pm
από K-mech
Έλεος με αυτή τη "κόντρα" σε κάθε θέμα :P

Πέρα απ τη πλάκα, καταντάει κουραστική. :despair:

Όχι οτι μπορεί να γράψει κάνεις και τίποτα ουσιαστικότερο στο θέμα. Έτσι κι αλλιώς οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν εμφανίζονται όποτε το μόνο που μπορεί να καταλάβει κανείς, είναι ότι πρόκειται για άλλον ένα τρόπο αξιόπιστης της ενέργειας των καυσαερίων που συνήθως πάει χαμένη.
Πχ σε ένα αντίστοιχα παλαβό concept της BMW, αξιοποιούσαν τη θερμότητα των καυσαερίων για να εξατμίσουν νερό που στη συνέχεια έδινε κίνηση σε έναν ατμοστρόβιλο αποδίδοντας ένα extra 15% ισχύος πάνω απ την ισχύ του κανονικού κινητήρα.

Αν και όλα αυτά είναι παιχνίδια εντυπωσιασμού που συνήθως προέρχονται από φτηνό r&d σε συνεργασία με εγχώρια πανεπιστήμια κλπ (ναι εκεί τα πανεπιστήμια συμμετέχουν ενεργά στην εξέλιξη τεχνολογιών... όχι όπως εδω που ξυνόμαστε).
Η ουσία όμως είναι ότι ο εμβολοφόρος εσωτερικής καύσης βενζίνης-πετρελαίου, κατάλληλος για χρήση αυτοκίνητου, δεν έχει και δε θα έπρεπε να έχει πολύ μέλλον ακόμα καθώς έχει απίστευτα χαμηλό βαθμό απόδοσης (κάτω από 25% σε πραγματικές συνθήκες, ενω πλησιάζουν το 32% σε σταθερές συνθήκες-στροφές) και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης σε αυτό το τομέα.
Ήδη το ριζοσπαστικό μοντέλο που βλέπουμε από πάνω κατάφερε σε ιδανικές συνθήκες Brake Specific Fuel Consumption of 215 g/kWh που αντιστοιχεί σε 37% βαθμό απόδοσης... και φυσικά όταν μπει σε μεταβαλλόμενα φορτία και στροφές η απόδοση θα πέσει σε λίγο καλύτερα επίπεδα απ τους υπάρχοντες κινητήρες.
Τη στιγμή που ένα ηλεκτρικό μοτέρ πχ φτάνει εύκολα εδώ και δεκαετίες το 90% βαθμού απόδοσης...
(Αυτά περί κινητήρων μόνο. Δεν υποστηρίζω ότι τα υπάρχοντα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις απαράδεκτες μπαταριές τους και την αμφίβολης ποιότητας προέλευση ενέργειας είναι η λύση)

Re: Νέος κινητήρας με 5 χρόνους 700cc @ 130PS Ατμόσφερα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 12:47 pm
από kostas200vi
Tasos_7R έγραψε:Αυτή τη μ@λ@κία τη θεωρείς όμορφη?? :sick: 'Η μήπως είναι δείγμα της αξιοπιστίας της Mercedes???

Κάτσε να γυρίσω σπίτι να σου δείξω μια ωραία αναφορά περί αξιοπιστίας να δεις που βρίσκεται η Mercendes και που η Honda. :smok:
Τι να δείξεις αυτοκίνητα Honda με μπαταρίες, τέτοια έχει και παίζει ο γιος μου. :P :P :P :P