H ΜG πωλήθηκε στην NANJING

Νέα της MG-Rover Group
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

H ΜG πωλήθηκε στην NANJING

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Me anakoinwsh ths PWC prin ligo....

MG Rover Group Limited and subsidiary companies - In administration - sale of assets 22/07/2005 17:17

The joint administrators from PricewaterhouseCoopers have announced the sale of the assets of both MG Rover Group and its engine producer, Powertrain Limited to Nanjing Automobile (Group) Corporation. The sale concludes a three month process following the collapse of MG Rover in early April. Nanjing Automobile (Group) Corporation was one of the two Chinese groups that had planned to become joint venture partners with Phoenix Ventures, prior to the collapse of negotiations.

Tony Lomas, joint administrator, said:

“In early June I reported to the creditors that there were no viable bidders for the business as a going concern. As a result, plans had been put in place for a break-up sale, unless a bidder pre-empted that process before it could be completed. SAIC had offered to buy the engine plant for relocation to China, so negotiations were underway to sell those assets separately.

“Whilst we have been negotiating with Nanjing Automobile (Group) Corporation we have been aware of Martin Leach’s interest in the car production assets, although no bid has ever been made by Mr Leach.

“Until late last week SAIC had offered to acquire only the Powertrain assets. On Monday of this week SAIC submitted a conditional bid for all of the MG Rover and Powertrain assets. However the level and conditionality of SAIC’s bid left Nanjing’s bid as the preferred way forward.

“Nanjing will now begin to take control of the assets and develop its plans for the future. It has indicated its intention to relocate the engine plant and some of the car production plant to China, to retain some car production plant in the UK and to develop an R&D and technical facility here in pursuit of the same global expansion ambition that it had when it joined with SAIC as the intended joint venture partners to Phoenix Venture Holdings before the collapse of MG Rover.

“For a transition period a residual workforce will continue to be employed by MG Rover Group and Powertrain, assisting the Administrators as they have for the last three and a half months. In the meantime Nanjing Automobile (Group) Corporation intends to begin to hire staff to assist it in implementing and developing its strategy.”

ENDS


edit by nikolas: αφαίρεση του ονόματος Rover από τον τίτλο μιας και η Nanjing αγόρασε μόνο την MG
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

silverstyler(spyroshio)
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silverstyler(spyroshio) »

Οι κοινοί διοικητές από PricewaterhouseCoopers έχουν αναγγείλει την πώληση των προτερημάτων και της ομάδας πλανών MG και του παραγωγού μηχανών του, Powertrain που περιορίζεται στην αυτοκινητική εταιρία Nanjing (ομάδας). ¶Η πώληση ολοκληρώνει μια διαδικασία τριών μήνα μετά από την κατάρρευση του πλάνη MG του στις αρχές Απριλίου. ¶Η αυτοκινητική (ομάδα) εταιρία Nanjing ήταν μια από τις δύο κινεζικές ομάδες που είχαν προγραμματίσει να γίνουν συνεργάτες κοινοπραξίας με τις επιχειρήσεις του Φοίνικας, πριν από την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων. ¶

¶Το Tony lomas, κοινός διοικητής, είπε: ¶

¶"Του στις αρχές Ιουνίου ανέφερα στους πιστωτές ότι δεν υπήρξε κανένας βιώσιμος πλειοδότης για την επιχείρηση ως πηγαίνοντας ανησυχία. ¶Κατά συνέπεια, τα σχέδια είχαν τεθεί σε ισχύ για μια πώληση αποσύνθεσης, εκτός αν ένας πλειοδότης προαγόρασε ότι διαδικασία προτού να μπορέσει να ολοκληρωθεί. ¶SAIC είχε προσφέρει να αγοράσει τις εγκαταστάσεις μηχανών για τον επανεντοπισμό στην Κίνα, έτσι οι διαπραγματεύσεις ήταν εν εξελίξει για να πωλήσουν εκείνα τα προτερήματα χωριστά. ¶

¶"Ενώ έχουμε διαπραγματευτεί με την αυτοκινητική εταιρία Nanjing (ομάδας) γνωρίζουμε ενδιαφέρον Martin Leach's για τα προτερήματα παραγωγής αυτοκινήτων, αν και καμία προσφορά δεν έχει γίνει πάντα από τον κ. Leach. ¶

¶"Μέχρι αργά την προηγούμενη εβδομάδα SAIC είχε προσφέρει να αποκτήσει μόνο τα προτερήματα Powertrain. ¶Τη Δευτέρα αυτής της εβδομάδας SAIC υπέβαλε μια υπό όρους προσφορά για όλους τους πλάνη MG και προτερήματα Powertrain. ¶Εντούτοις το επίπεδο και η τήρηση ορισμένων προϋποθέσεων της προσφοράς SAIC άφησαν την προσφορά Nanjing ως προτιμημένη πρόοδο. ¶

¶"Nanjing θα αρχίσει τώρα να παίρνει τον έλεγχο των προτερημάτων και να αναπτύσσει τα σχέδιά του για το μέλλον. ¶Έχει δείξει την πρόθεσή της να επανεντοπίσει τις εγκαταστάσεις μηχανών και μερικών από τις εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στην Κίνα, να διατηρήσει κάποιες εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στο UK και να αναπτύξει μια Ε&Α και μια τεχνική δυνατότητα εδώ στην αναζήτηση της ίδιας σφαιρικής φιλοδοξίας επέκτασης ότι είχε πότε ένωσε με SAIC ως προοριζόμενοι συνεργάτες κοινοπραξίας στις μετοχές επιχείρησης του Φοίνικας πριν από την κατάρρευση του πλάνη MG. ¶

¶"Για μια μεταβατική περίοδο ένα υπόλοιπο εργατικό δυναμικό θα συνεχίσει να απασχολείται από την ομάδα και Powertrain πλανών MG, βοηθώντας τους διοικητές όπως έχουν για τελευταία τα τρία και τους μήνες ενός μισού. ¶Στο μεταξύ η αυτοκινητική εταιρία Nanjing (ομάδας) σκοπεύει να αρχίσει να μισθώνει το προσωπικό για να την βοηθήσει στην εφαρμογή και την ανάπτυξη της στρατηγικής της."¶
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Συμφωνα με τα νεοτερα, η Νanjing θα κανει την παραγωγη σε συνεργασια me thn ARUP.

Εκπρωσωπος της εταιριασ δηλωσε:

Στην Αγγλια θα ειναι το κεντρο ερευνας και αναπτυξης (R&D) οπου θα κατασκευαζονται αποκλειστικα τα πολυτελη και σπορ μοντελα της εταιριας ενω τα μικρα και μεσαια θα συναρμολογουνται στην Αγγλια.

Η φιρμα που θα μεινει για ολες τις χωρες πλην της Κινας ειναι η MG, ενω στην Κινα θα πολουνται τα MGR με την φιρμα AUSTIN

Η παραγωγη των ΖΤ και TF θα ξεκινησει εντρος 12 μηνων.

Μεχρι το 2010 νεα γκαμα αυτκινητων σχεδιασμενα και αναπτυγμενα αγγλικης κατασκευης θα κυκλοφορουν με την φιρμα MG.

H χρηματοδοτηση της δρστηριοτητας στην Αγγλια για νεα μοντελα ερευνα και αναπτυξη θα χρηματοδοτειται απο την μαζικη παραγωγη και πωληση στην Κινα των μοντελων με την φιρμα AUSTIN.

Mεχρι το 2010 η παραγωγη στο Londbridge θα ειναι 80,000 αυτοκινητα και θα απασχολουνται 2,000 υπαλληλοι εναντι των 5,000 πριν την καταρευση.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 11:39 pm
Τοποθεσία: Ιωαννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Johnny »

Δηλαδη παιδια για να καταλαβουμε και οι υπολοιποι συνεχιζουν τα ΜG και παυουν τα ROVERS?Δεν αναφερ8ηκε επισης κατι σχετικο για την κατασκευη του ΖR εναντι ΤF και ΖΤ που αναφερατε.Πιστευω 8α συνεχισουν και αυτα ετσι?παντως με τα οσα καταλαβα τα μικρομεσαια αμαξια 8α ειναι σχεδιαστικα βρετανικα αλλα made in china!..Xm για να δουμε,ελπιζω οτι περα της ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ολα τα αλλα 8α μεινουν οπως τα ξερουμε(αν και δεν αποκλειω το γεγονος να συναρμολογουν "καλα" οι κινεζοι).{φανταζεστε να κανουν καλυτερη συναρμολογηση απο τους βρετανους?!?!?!?!?!}Παντως σιγουρα στις τιμες 8α χτυπανε πολλα μοντελα :!: ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
MG Μost Great cars{Τα πα8η τα λα8η και τα specials ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...[Never Home Road Alone...riding TDM 900]
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Rover... τέλος;

Δημοσίευση από Roverfan »

Απ'ό,τι γράφουν και τα βρετανικά site, όλα τα σχέδια είναι για την MG. Κρίμα γιατί η Rover και ιστορικό όνομα έχει, αλλά και θεωρώ ότι είναι πιο δημοφιλής απο την MG στην Ευρώπη, εκτός Μ.Βρετανίας. Πάντως, ας ελπίσουμε το καλύτερο για το μέλλον της MG -να μη χάσει την προσωπικότητά της- και κάποια στιγμή να ξαναδούμε αυτοκίνητα με το λογότυπο της Rover...
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Πιο δημοφιλης η Rover δεν ειναι απο την MG και γιαυτο στα ακριβα μοντελα βαζανε τη φιρμα MG.

Αλλα ξεχνατε κατ: η φιρμα ROVER δεν ανηκει στην MG-Rover αλλα στην BMW!!!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

silverstyler(spyroshio)
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silverstyler(spyroshio) »

Ti les tora re perry den ti poulise ti rover i bmw?
to thema einai oti einai blakeia na stamatisoun na bazoun to logotipo tis rover oxi tipota alla einai kai omorfo.:P:)


to kalo einai oti tha iparxei ipostiriksi kai se antallaktika toulaxiston gia ta 200 aria.Giati an den ksanaanoige esto kai mono i mg ta yatokinita tha exanan aksia logo tin mi iparksis antallaktikon.Ayto eytyxos den tha ginei omos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Roverfan »

PERRY-MGTF έγραψε:Πιο δημοφιλης η Rover δεν ειναι απο την MG και γιαυτο στα ακριβα μοντελα βαζανε τη φιρμα MG.
Πιο δημοφιλής είναι η Rover από την άποψη ότι είχε πουλήσει πολλά αυτοκίνητα τη δεκαετία του '90 και είναι γνωστή σε όλους, ενώ άνθρωποι που δεν ασχολούνται με το χώρο του αυτοκινήτου αγνοούν την MG ή νομίζουν πως είναι έκδοση της Rover. Κατά τα άλλα η εικόνα της MG, αυτήν την περίοδο, είναι σαφώς ανώτερη γιατί έτσι τη διαμόρφωσε η προηγούμενη διοίκηση της PVH. Ιστορικά οι δύο φίρμες είχαν η κάθε μια την δική της -διαφορετική- προσωπικότητα και δεν ήταν άμεσοι ανταγωνιστές και αυτό θα ήταν το ιδανικό για να γινόταν ξανά στο μέλλον.
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Roverfan »

spyroshio έγραψε:Ti les tora re perry den ti poulise ti rover i bmw?
to thema einai oti einai blakeia na stamatisoun na bazoun to logotipo tis rover oxi tipota alla einai kai omorfo.:P:)
Έχει δίκιο ο Πέρρυ. Η BMW απλώς είχε παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης του ονόματος στο MG-Rover Group.
Όσο για το σήμα πράγματι είναι από τα ωραιότερα, αν και το "χάλασαν" από το 2004 κι έπειτα.
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

To shma einai teleio kai h ROVER einai apo tis pio istrotikes etairies......
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “MG-Rover Group”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες