Μοντέλα ΜG

Νέα της MG-Rover Group
Απάντηση
Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Στέλιος »

Δείτε την πλήρη γκάμα των μοντέλων MG, η οποία αυτή τη στιγμή πουλάει σε 36 χώρες. Στην Ευρώπη αναμένονται (προφανώς με αυστηρότερες προδιαγραφές) εντός του 2013.
http://www.saicmg.com/english/" onclick="window.open(this.href);return false;

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από kostas200vi »

Δεν μου άρεσε κανένα. :down:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Μου θυμίζουν έντονα VW. Και το σήμα όπως το χουν μεταποιήσει και η μάσκα συμβάλλουν πολύ σ' αυτό. Αποκορύφωση αυτής της σχεδιαστικής ομοιότητας είναι το MG3 που θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι το νέο Polo, ενώ εξαίρεση αποτελεί το MG750 που θυμίζει το 75 (που θεωρώ ότι είναι ο προκάτοχός του) και γενικά έχει σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στα κλασσικά MG. Γενικά, αν τα καινούρια MG προσφέρουν όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτήριζαν στο παρελθόν την εταιρεία, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία που ποτέ δεν είχε, θα έλεγα ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια, αλλά σχεδιαστικά είναι πολύ λάθος και πρέπει να βρουν την σχεδιαστική τους ταυτότητα, απ' τις ρίζες της εταιρείας.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Στέλιος »

Νομίζω ότι ο σχεδιασμός τους ακολουθεί το mainstream (π.χ. VW, Ford, Opel) με σκοπό να πουλήσουν στην ευρεία μάζα. Εμείς βέβαια οι Roveristes παραμένουμε ρομαντικοί και παραδοσιακοί!... Όσον αφορά την αξιοπιστία, απ' όσο διαβάζω έχουν γίνει εξονυχιστικά τεστ σε ακραίες συνθήκες και δεδομένου ότι κυκλοφορούν στην Κίνα για πάνω από 5 χρόνια χωρίς προβλήματα, λέει κάτι. Να υπενθυμίσω ότι ο σχεδιασμός και ο έλεγχος των σασί και των νέων μηχανών γίνεται από την MG Αγγλίας, όπου υπάρχουν πολλοί πρώην μηχανικοί της MG-Rover και ξέρουν καλά τα προβλήματα αξιοπιστίας. Βέβαια και τότε τα ήξεραν αλλά ας όψονται οι γερμανοί της BMW που σαμποτάριζαν την εταιρεία και στη συνέχεια πήραν τα φιλέτα (MINI, Land Rover, Range Rover) και την παράτησαν...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8888
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από nikolas »

Το MG3 μου φαίνεται πολύ άσχημο...και εμένα δε μου μοιάζει καθόλου με Polo, το οποίο το θεωρώ όμορφο..
Η Rover ήταν ανταγωνιστής με την BMW (πριν το 2000)..αλλά πως ακριβώς η BMW σαμπόταρε τα αυτοκίνητα..? τα kseries από το 1990 έως το 2000 δεν έκαιγαν φλάντζες..?!?

Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Στέλιος »

H ΒΜW αγόρασε την ROVER το 1994, οπότε και οι μηχανικοί της Rover ζήτησαν βελτίωση του κινητήρα, αλλά η BMW έκανε τον Κινέζο... (Τα ξέρω από πρώτο χέρι - είχα ζήσει την δεκαετία του '90 στην Αγγλία - και είχα 2 φίλους μηχανικούς της Rover).

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Στέλιος έγραψε:...αλλά ας όψονται οι γερμανοί της BMW που σαμποτάριζαν την εταιρεία και στη συνέχεια πήραν τα φιλέτα (MINI, Land Rover, Range Rover)...
Να και κάτι πολύ ενδιαφέρον που δεν είχε ακουστεί μέχρι τώρα. Φαίνεται ότι αυτή είναι μια τακτική που τη συνηθίζουν οι Γερμαναράδες, γενικά... με αυτοκινητοβιομηχανίες.... με χώρες... κ.ο.κ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8888
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από nikolas »

Στέλιος έγραψε:H ΒΜW αγόρασε την ROVER το 1994, οπότε και οι μηχανικοί της Rover ζήτησαν βελτίωση του κινητήρα, αλλά η BMW έκανε τον Κινέζο... (Τα ξέρω από πρώτο χέρι - είχα ζήσει την δεκαετία του '90 στην Αγγλία - και είχα 2 φίλους μηχανικούς της Rover).
έχεις δίκιο για την αγοραπωλησία το 1994..
The Rover Group plc was formed by renaming BL plc in 1986, soon after the appointment by Margaret Thatcher of Canadian Graham Day to the position of Chairman and Managing Director of BL.[1]

After divesting of its commercial vehicle and bus manufacturing divisions the company then consisted of the car manufacturing arm Austin Rover Group and the Land Rover Group. This group was privatised in 1988 by the sale of the company to British Aerospace (BAe) for £150 million,[2] who retained Day as joint CEO/Chairman, and made Kevin Morley MD of Rover cars. The Group changed its name again in 1989 to Rover Group Holdings Limited.[3]

On 31 January 1994 BAe sold the company on to German vehicle manufacturer BMW[3][4] for £800 million (a takeover which caused uproar in the House of Commons),[5] the name changing again in 1995 to BMW (UK) Holdings Limited.[3]

Millions of pounds of investment by BMW failed to turn the company into profit.[4] It has been estimated that the entire Rover bankruptcy cost BMW fifteen billion Marks.[6] In March 2000, BMW announced its plans to sell the Rover Group. Within two months, much of the group had been sold.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_Group" onclick="window.open(this.href);return false;

Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από Στέλιος »

Να προσθέσω και τα εξής:
1) H ΒΜW αγόρασε πράγματι 800 εκατ. λίρες την Rover και πούλησε 1800 εκατ. λίρες στη Ford, μόνο το Land Rover!!
2) Η Rover είχε ξεκινήσει το development του νέου Mini και αιφνιδιαστικά οι γερμανοί το σταμάτησαν... Η συνέχεια είναι γνωστή. Το ανέπτυξαν αυτοί και σήμερα το μοσχοπουλάνε...
3) Τα μοντέλα της σειράς 200 και 400 δεν άφησε η BMW να αναπτυχθούν καθόλου για μία εξαετία (βλ. τα "καινούργια" 25 και 45), ούτε φυσικά και τον K series για να μην ανταγωνίζονται τα δικά τους μικρά μοντέλα που ήταν πολύ ακριβότερα και σαφώς υποδεέστερα σε ιπποδύναμη εκείνη την εποχή.
4) Το μόνο νέο μοντέλο που "επέτρεψε" η BMW ήταν το 75, το οποίο κατά την επίσημη πρώτη παρουσίασή του στο British Motor Show στο Birmingham το 1998, ο γερμανός Διευθυντής Bernd Pischetsrieder είπε ότι δεν είναι αρκετά καλό!!...
5) To μοντέλο R30 που είχε επίσης ξεκινήσει να κάνει development η Rover, το σταμάτησαν και αυτό οι γερμανοί και στη συνέχεια βάσει αυτού δημιούργησαν τη δική τους BMW σειρά 3!
6) Ως συνέπεια των παραπάνω και αφού "έχασε" το Mini, Land Rover και Range Rover, οι πωλήσεις της εταιρείας έπεσαν στο μισό το 2004, με αποτέλεσμα να μην είναι βιώσιμη.
7) Το όνομα και τη φίρμα Rover την κράτησαν οι γερμανοί, την πούλησαν στη Ford, η οποία στη συνέχεια την πούλησε στην Jaguar μαζί με την Land Rover (μέλος σήμερα του ομίλου Tata Motors) και είναι πιθανό κάποια στιγμή η Jaguar να βγάλει αυτοκίνητα με τη φίρμα Rover. Έτσι οι Κινέζοι στη συνέχεια αγόρασαν ότι απέμεινε, δηλ. την MG.

Αυτά τα ολίγα "σύντροφοι" Roveristes...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8888
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μοντέλα ΜG

Δημοσίευση από nikolas »

Στέλιος έγραψε:7) Το όνομα και τη φίρμα Rover την κράτησαν οι γερμανοί, την πούλησαν στη Ford, η οποία στη συνέχεια την πούλησε στην Jaguar μαζί με την Land Rover (μέλος σήμερα του ομίλου Tata Motors) και είναι πιθανό κάποια στιγμή η Jaguar να βγάλει αυτοκίνητα με τη φίρμα Rover. Έτσι οι Κινέζοι στη συνέχεια αγόρασαν ότι απέμεινε, δηλ. την MG.

Αυτά τα ολίγα "σύντροφοι" Roveristes...
αν θυμάμαι καλά, πρώτα είχε πουληθεί η MG, και είχαν κάνει πρόταση οι κινέζοι και για την Rover, αλλά επειδή την Rover (σαν όνομα) την είχε η Ford (πακέτο με Jaguar και Land Rover) και επειδή θέλαν να προστατέψουν το brand "Land Rover" από μια αποτυχημένη χρήση του ονόματος "Rover" από τους κινέζους, δεν τους το έδωσαν..
γι'αυτό είχανε και την έμπνευση οι κινέζοι και βγάλανε το "Roewe" :flam:

η Tata, σύμφωνα με τα άρθρα της εποχής τότε, ουσιαστικά ενδιαφερόταν για Land Rover και Jaguar, και απλά το "Rover" πήγαινε πακέτο, αλλά τουλάχιστον εκείνη την εποχή δεν είχαν εκφράσει κάποια πρόθεση να το αξιοποιήσουν με νέα αυτοκίνητα..

Αν ψάξει κάποιος σε αυτή την ενότητα, θα βρει πολλές δημοσιεύσεις από εκείνη την περίοδο, και τις συμφωνίες που είχαν γίνει..

Απάντηση

Επιστροφή στο “MG-Rover Group”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης