Τα νέα τρέχουν: Petronas Κινητήρες για την MG και την NAC

Νέα της MG-Rover Group
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Giannis-MGF έγραψε:EGW LEW PERRY MIPWS PREPEI NA ARXIZOUME NA BAZOUME LEFTA STHN AKRH APO TWRSA???pshnomai pantws....poly asxhma pshnomai na ksereis :lol: :lol: :o :wink: :D AX MAS ANAPSES FWTIES PALI :cry: :) :roll:
Καλα αν βγει με 200ps το εχω χτυπησει 100%!!!!!!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

PERRY-MGTF έγραψε:
i-VTec έγραψε:Perry καλό φαίνεται(Πολύ καλό βασικά...)αλλά K20A ΠΟΤΕ δεν θα γίνει... :wink:
Fysika giati einai kalytero!

K20A 220 stis 8,000 max torque stis 7,000
E01A 205 stis 7,300 max torque stis 5,300
Παρανόησες βρέ! :P

Δεν το λέω βάση των απόλυτων τιμών,αλλά από πλευράς "αίσθησης" και λειτουργίας.Πώς να το κάνουμε,το VTec είναι VTec...the mother of all variable valve timing blah blah shit... :P
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

i-VTec έγραψε: Δεν το λέω βάση των απόλυτων τιμών,αλλά από πλευράς "αίσθησης" και λειτουργίας.Πώς να το κάνουμε,το VTec είναι VTec...the mother of all variable valve timing blah blah shit... :P
Ayta ta vlene oi HONDAkides bebaia!!! :lol: :lol: :lol:
Giati genika to VTEC einai aparxewmeno systhma kai
arketa agarmpo me apotelesma tis gnwstes balbides
sto xeri :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

PERRY-MGTF έγραψε:
i-VTec έγραψε: Δεν το λέω βάση των απόλυτων τιμών,αλλά από πλευράς "αίσθησης" και λειτουργίας.Πώς να το κάνουμε,το VTec είναι VTec...the mother of all variable valve timing blah blah shit... :P
Ayta ta vlene oi HONDAkides bebaia!!! :lol: :lol: :lol:
Giati genika to VTEC einai aparxewmeno systhma kai
arketa agarmpo me apotelesma tis gnwstes balbides
sto xeri :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: Πές κι άλλα να μου φτιάξεις την όρεξη πρωί πρωί... :P ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Όταν η Honda έβγαζε vtec στους δρόμους και όλοι τρέχανε να την αντιγράψουνε ήταν ωραία??Τώρα όλοι μου βγαίνουν με ενα σύστημα μεταβλητού χρονισμού,είτε αυτό λέγεται VANOS,είτε MIVEC είτε VVTL-i και κάτι έγινε... Χαλαρά 15 χρόνια τους πήρε η αντιγραφή του VTec,άσχετα αν μερικές υλοποιήσεις έχουν γίνει με διαφορετικό τρόπο.Και βεβαίως το VTec δεν παραμένει στάσιμο έκτοτε...Οι καμπύλες είναι αρκετά πιό γεμάτες και το μπάμ στο vtec point τείνει να εξαλειφθεί(Κακώς κατά την γνώμη μου :P ).Το vtec όπως θα ξέρεις έχει γίνει i-VTec(Ποιός φώναξε? :lol: ),το οποιό είναι συνδυασμός Vtec με VTC,στην ουσία δηλαδή λαμβάνεται υπ'όψιν και το φορτίο του κινητήρα κατά τον μεταβλητό χρονισμό...Δεν είναι άντε χώσαμε ενα τρίτο έκκεντρο πάνω και τελείωσε!Άσε που την ειδική ισχύ των μοτέρ της Honda άλλοι θα κάνουν χρόνια ακόμα να την δούν...Πές ρε Μήτσο,στέγνωσε το στόμα μου! :P

Flame is on...
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

i-VTec έγραψε:
PERRY-MGTF έγραψε:
i-VTec έγραψε: Δεν το λέω βάση των απόλυτων τιμών,αλλά από πλευράς "αίσθησης" και λειτουργίας.Πώς να το κάνουμε,το VTec είναι VTec...the mother of all variable valve timing blah blah shit... :P
Ayta ta vlene oi HONDAkides bebaia!!! :lol: :lol: :lol:
Giati genika to VTEC einai aparxewmeno systhma kai
arketa agarmpo me apotelesma tis gnwstes balbides
sto xeri :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: Πές κι άλλα να μου φτιάξεις την όρεξη πρωί πρωί... :P ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Όταν η Honda έβγαζε vtec στους δρόμους και όλοι τρέχανε να την αντιγράψουνε ήταν ωραία??Τώρα όλοι μου βγαίνουν με ενα σύστημα μεταβλητού χρονισμού,είτε α

υτό λέγεται VANOS,είτε MIVEC είτε VVTL-i και κάτι έγινε... Χαλαρά 15 χρόνια τους πήρε η αντιγραφή του VTec,άσχετα αν μερικές υλοποιήσεις έχουν γίνει με διαφορετικό τρόπο.Και βεβαίως το VTec δεν παραμένει στάσιμο έκτοτε...Οι καμπύλες είναι αρκετά πιό γεμάτες και το μπάμ στο vtec point τείνει να εξαλειφθεί(Κακώς κατά την γνώμη μου :P ).Το vtec όπως θα ξέρεις έχει γίνει i-VTec(Ποιός φώναξε? :lol: ),το οποιό είναι συνδυασμός Vtec με VTC,στην ουσία δηλαδή λαμβάνεται υπ'όψιν και το φορτίο του κινητήρα κατά τον μεταβλητό χρονισμό...Δεν είναι άντε χώσαμε ενα τρίτο έκκεντρο πάνω και τελείωσε!Άσε που την ειδική ισχύ των μοτέρ της Honda άλλοι θα κάνουν χρόνια ακόμα να την δούν...Πές ρε Μήτσο,στέγνωσε το στόμα μου! :P

Flame is on...
Hehehehe goystarw Honda war!!! :lol: :lol: :lol:

Katarxhn ta systhmata metablhtoy xornismoy ta exei efeyrei prwth h ALFA ROMEO kai aythn antigrapsane oloi gia na kseroyem ti leme!!!

To VTEC einai aploikotato kai parxaiwmeno. Des sto link moy pws leitoyrgei o VVC poy einai dekaeties mprosta!!! den exei 2 theseis alla apeires analoga me thn taxyhthta fortio kaysimo strofes kai dekades alloys paragontes!!! kai ayto otan to ebgale h Rover oi alloi htane sta aparxaiwmena VTEC!!!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Χμ,δηλαδή αν ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 3 π.χ. χρόνια σημαίνει πώς είναι πιό εξελιγμένο και αποδίδει καλύτερα από κάποιο παλαιότερο(π.χ. vtec)?Γιατί εγώ δεν το βλέπω αυτό...

Σωστή η παρατήρησή σου για την Alfa Romeo αλλά πρώτη η Honda το εφάρμοσε με επιτυχία σε μοντέλα παραγωγής,με μεγάλη επιτυχία μάλιστα.

Το είδα το link σου και τώρα κοιτάζω και το .pdf που είχες παραθέσει.Είναι αρκετά καλό το VVC και μπράβο στην Rover για την ανάπτυξή του.Πρίν αναφέρθηκα στο VTC αλλά επειδή μπορεί να μην του έδωσες και πολύ σημασία,αναφέρω πώς μέσω αυτού και του συνυπολογισμού του φορτίου του μοτέρ,έχουμε ΔΙΑΡΚΗ μεταβλητό χρονισμό του εκκεντροφόρου και όχι απλά "δύο προφίλ" με λειτουργία on and off.Βλέπεις λοιπόν πώς και από τεχνικής απόψεως,το i-VTec δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα νέα συστήματα μεταβλητού χρονισμού,μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. :D
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

i-VTec έγραψε:Χμ,δηλαδή αν ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 3 π.χ. χρόνια σημαίνει πώς είναι πιό εξελιγμένο και αποδίδει καλύτερα από κάποιο παλαιότερο(π.χ. vtec)?Γιατί εγώ δεν το βλέπω αυτό...

Σωστή η παρατήρησή σου για την Alfa Romeo αλλά πρώτη η Honda το εφάρμοσε με επιτυχία σε μοντέλα παραγωγής,με μεγάλη επιτυχία μάλιστα.

Το είδα το link σου και τώρα κοιτάζω και το .pdf που είχες παραθέσει.Είναι αρκετά καλό το VVC και μπράβο στην Rover για την ανάπτυξή του.Πρίν αναφέρθηκα στο VTC αλλά επειδή μπορεί να μην του έδωσες και πολύ σημασία,αναφέρω πώς μέσω αυτού και του συνυπολογισμού του φορτίου του μοτέρ,έχουμε ΔΙΑΡΚΗ μεταβλητό χρονισμό του εκκεντροφόρου και όχι απλά "δύο προφίλ" με λειτουργία on and off.Βλέπεις λοιπόν πώς και από τεχνικής απόψεως,το i-VTec δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα νέα συστήματα μεταβλητού χρονισμού,μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. :D
To i-VTec an einai etsi poy les nai symfwnw den exie na zhlepsei tipote. Alla egw miloysa gia to VTEC poy osoi den kseroyn nomizoyn oti einai to teleio.....opote enw apo to 1998 kykloforoysane ta Rover me ta VVC kai ths Honda me VTEC h ROVER htane poly pio mprosta se texnologia.

Gia na mhn poyme gia thn texnologia XWRIS ekkentroforoys poy paroysiase ligo prin kleisei!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

PERRY-MGTF έγραψε: To i-VTec an einai etsi poy les nai symfwnw den exie na zhlepsei tipote. Alla egw miloysa gia to VTEC poy osoi den kseroyn nomizoyn oti einai to teleio.....opote enw apo to 1998 kykloforoysane ta Rover me ta VVC kai ths Honda me VTEC h ROVER htane poly pio mprosta se texnologia.

Gia na mhn poyme gia thn texnologia XWRIS ekkentroforoys poy paroysiase ligo prin kleisei!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Ακριβώς έτσι είναι.Το παλιό VTEC όντως ήταν πίσω,αλλά ακόμα και τότε έκανε δουλειά!Το VTC αφορά μόνο τον εκκεντροφόρο εισαγωγής και είναι ΣΥΝΕΧΩΣ ενεργό,άσχετα από το vtec point.Έτσι έχουμε μεγαλύτερη οικονομία αλλά και απόδοση,όποτε οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Flame is off. :P
Εικόνα

RafaelMGTF
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:37 pm
Τοποθεσία: Βούλα(Αθήνα)
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από RafaelMGTF »

kalo to "flame is off".Dwste ta xeria twra :P :P :P :D :P :D :P
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

i-VTec έγραψε:
PERRY-MGTF έγραψε:
Flame is off. :P
hehehehehe

[img]
http://www.hotelstar.de/Service/shake_hands.jpg[/img]
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “MG-Rover Group”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες