ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ MG-R

Νέα της MG-Rover Group
Απάντηση
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ MG-R

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

SV supercar revival deal near completion
James Mackintosh



A group of ex-MG Rover managers are close to finalising a deal to buy the bankrupt carmaker's SV supercar, as part of their effort to revive the famous Austin-Healey badge.

GB Sports, run by Fraser Welford-Winton, former head of Rover's engine business, is understood to be close to agreeing terms to buy the assets of MG Sport and Racing, the Rover division which made the SV, from PwC, the administrator.

People close to the talks said a deal was likely before Christmas. Sport and Racing was put into administration with debts of
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 11:39 pm
Τοποθεσία: Ιωαννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Johnny »

kante kai mia metafrash twra :)
MG Μost Great cars{Τα πα8η τα λα8η και τα specials ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...[Never Home Road Alone...riding TDM 900]
Εικόνα
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Na mia metafrash alla aytomath apo to babelfish opote tha exei arketa lathi:



Supercar διαπραγμάτευση αναγέννησης του SV κοντά στην ολοκλήρωση james Mackintosh Μια ομάδα διευθυντών πλανών πρώην-MG είναι κοντά στην περάτωση μιας διαπραγμάτευσης για να αγοράσει το SV του πτωχεύσαντος κατασκευαστή αυτοκινήτων supercar, ως τμήμα της προσπάθειάς τους να αναβιώσουν το διάσημο διακριτικό Ώστιν- Healey. Ο αθλητισμός ΜΒ, τρέξιμο από Fraser Welford-Winton, πρώιν αρχηγός της επιχείρησης μηχανών του πλάνη, γίνεται κατανοητός για να είναι κοντά να συμφωνήσει με τους όρους για να αγοραστούν τα προτερήματα του αθλητισμού MG και τον αγώνα, το τμήμα πλανών που έκανε το SV, από PwC, το διοικητή. Οι άνθρωποι κοντά στις συζητήσεις είπαν ότι μια διαπραγμάτευση ήταν πιθανή πριν από τα Χριστούγεννα. Ο αθλητισμός και ο αγώνας τέθηκαν στη διοίκηση με τα χρέη ?64 εκατομμύριο και προτερήματα ?17 εκατομμύριο τον Απρίλιο, όταν κατέρρευσε ο πλάνης. Μην υποθέτοντας κανένα της τελευταίας στιγμής πρόβλημα, η διαπραγμάτευση θα δώσει στον αθλητισμό ΜΒ ένα λειτουργούν αυτοκίνητο στο οποίο μπορεί να αρχίσει να επανοικοδομεί το εμπορικό σήμα Ώστιν- Healey, που χρησιμοποιείται τελευταία φορά το 1968. Η πώληση θα είναι επίσης ένα θετικό σημάδι για την καθυστερημένη προσπάθεια με τον αθλητισμό ΜΒ και το αυτοκίνητο Nanjing της Κίνας για να συμφωνήσει με μια επιχείρηση με καινούριου ξεκινήματος σε μια γωνία του εργοστασίου κατάκλισης Μπέρμιγχαμ του πλάνη, η οποία έχει κλείσει από τον Απρίλιο. Το Nanjing πλήρωσε ?78 εκατομμύριο για το εργοστάσιο Longbridge και άλλα προτερήματα του πλάνη τον Ιούλιο και ήταν στις συζητήσεις με τον αθλητισμό ΜΒ από τότε για να αναβιώσει το εμπορικό σήμα MG. Το Nanjing θέλει να κάνει το αθλητικό αυτοκίνητο TF και την αίθουσα ZT στο Μπέρμιγχαμ, καθώς επίσης και την οικοδόμηση MGs στην Κίνα. Ο αθλητισμός και Nanjing ΜΒ υπέγραψαν ένα υπόμνημα συμφωνίας τρεις εβδομάδες πριν, οι οποίες καθόρισαν τους όρους για τη χορήγηση αδειών του εμπορικού σήματος Ώστιν- Healey από τους Κινέζους. Η ρύθμιση αδειών είναι μέρος ενός ευρύτερου κοινού σχεδίου, ακόμα υπό συζήτηση αλλά γίνεται κατανοητός ότι θα μπορούσε να προχωρήσει χωριστά. Οι συζητήσεις κοινοπραξίας είναι πιθανό να επεκταθούν στον Ιανουάριο, και στρέφονται αυτήν την περίοδο στο συγχρονισμό και το κόστος των μελλοντικών προτύπων. Το κλειδί για την πρόοδο αθλητισμού και αγώνα είναι μια συμφωνία με Qvale αυτοκίνητο, ένας καλιφορνέζικος έμπορος αυτοκινήτων που πώλησε τα δικαιώματα στο πρότυπο Mangusta του - που τροποποιείται και που ξαναρχίζουν ως SV - στον πλάνη το 2001. Το Qvale εμπόδιζε την πώληση του SV από τους διοικητές, που απαιτούν τα δικαιώματα πέρα από το σχέδιο αλλά γίνεται κατανοητή για να έχει συμφωνήσει να ρίξει τις αντιρρήσεις της σε αντάλλαγμα για μια διαπραγμάτευση αμερικανικής διανομής για το αυτοκίνητο. Δεν είναι σαφές εάν Qvale, που εισήγαγε το εμπορικό σήμα MG στις ΗΠΑ το 1947, θα πωλούσε επίσης MGs στις ΗΠΑ. Ιστορικά, Ώστιν- Healey ήταν ισχυρότερο στον αθλητισμό των ΗΠΑ από το UK, και ΜΒ, που χρηματοδοτείται από μια εμάς-οδηγημένη κοινοπραξία, ελπίδες το εμπορικό σήμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί γιατί τα ασφάλιστρο-διατιμημένα αυτοκίνητα που κοστίζουν το MG ?45,000-?75,000. θα αναμένονταν για να προσφέρουν τα σε χαμηλότερη τιμή αυτοκίνητα.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “MG-Rover Group”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες