Re: 300.000 ΧΛΜ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 13, 2015 12:06 am
Ας πω και για το δικό μου:
1) Rover 25, μοντέλο 2000, 319.000 km
2) Φλάντζα (και δυστυχώς κεφαλάρι) στα 165.000 km. Για το 2ο μάλλον ευθύνομαι εγώ γιατί ενώ είχα αντιληφθεί το πρόβλημα της φλάντζας έκανα περίπου άλλες 5000 km, πριν πάω συνεργείο για αλλαγή. Έβαλα την MLS και ως τώρα πάει καλά.
3) 2 φορές αντλία νερού (στις 150.000 km και στις 305.000 km).
4) 2 φορές αντλία βενζίνης (η 1η εργοστασιακή αντλία άντεξε 245.000 km, στη δεύτερη μου δώσανε "μάπα" και τα φτυσε σύντομα...).
5) Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου συνοδηγού.
6) Αλλαγή ενός ψαλιδιού (στις 315.000 km).
7) Κάποιες αλλαγές σε φούσκες.
Αλλαγή μοτέρ υαλοκαθαριστήρων (στις 300.000 km).
9) Αλλαγή ελατηρίου και ρουλεμάν υδραυλικού τιμονιού.
10) Καθαρισμός μπεκ (λόγω αυξημένων καυσαερίων) στις 310.000 km.
Τα αναλώσιμα δεν τα αναφέρω (απλώς άλλαξα 1η φορά αμορτισέρ στις 300.000 km).
1) Rover 25, μοντέλο 2000, 319.000 km
2) Φλάντζα (και δυστυχώς κεφαλάρι) στα 165.000 km. Για το 2ο μάλλον ευθύνομαι εγώ γιατί ενώ είχα αντιληφθεί το πρόβλημα της φλάντζας έκανα περίπου άλλες 5000 km, πριν πάω συνεργείο για αλλαγή. Έβαλα την MLS και ως τώρα πάει καλά.
3) 2 φορές αντλία νερού (στις 150.000 km και στις 305.000 km).
4) 2 φορές αντλία βενζίνης (η 1η εργοστασιακή αντλία άντεξε 245.000 km, στη δεύτερη μου δώσανε "μάπα" και τα φτυσε σύντομα...).
5) Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου συνοδηγού.
6) Αλλαγή ενός ψαλιδιού (στις 315.000 km).
7) Κάποιες αλλαγές σε φούσκες.
Αλλαγή μοτέρ υαλοκαθαριστήρων (στις 300.000 km).
9) Αλλαγή ελατηρίου και ρουλεμάν υδραυλικού τιμονιού.
10) Καθαρισμός μπεκ (λόγω αυξημένων καυσαερίων) στις 310.000 km.
Τα αναλώσιμα δεν τα αναφέρω (απλώς άλλαξα 1η φορά αμορτισέρ στις 300.000 km).