Σελίδα 1 από 2

Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 11, 2015 11:18 pm
από tonderd
καλησπέρα!
Κάτοχος ενος rover 214si του 97, έπαθα και εγω το κλασσικό πρόβλημα με την φλάτζα!
Αντικατάσταση- ρεκτιφιέ στο καπάκι κλπ. Το θέμα είναι οτι απο την ώρα που το πήρα ξανά, κάνει κοψίματα ο κινητήρας.
Το πήρα πριν μία εβδομάδα και όταν το ξαναπήγα στον μηχανικό, μου λέει επειδή έχει υδραυλικά οστύρια που λειτουργούν με λάδι και είχε αδειάσει απο λάδια, είναι μέχρι να κάτσουν καλά.
Η αλήθεια είναι πως δεν το κάνει τόσο έντονα όσο μόλις το πήρα, αλλά συνεχίζει αν γκαζώσω ειδικά σε χαμηλές στροφές και στο ρελαντί ακούγεται πως κάνει σκαμπανεβάσματα.
Έχετε καμιά ιδέα ή είναι λογικό?
Σημείωση πως αλλάξαμε και μπουζοκαλώδια τώρα και είχε κάνει γενικό service πριν 1 μήνα περίπου.

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 12, 2015 10:11 am
από marbin
φιλε μου καταρχην ειναι υποχρεωμενοσ οποιοσ μηχανικοσ και να ειναι αυτοσ να σου παραδωσει ενα
αυτοκινητο τουλαχιστον αξιο με τα λεφτα που δινεισ.

εαν νομιζεισ οτι το αμαξι σου συνεχιζει να εχει προβλημα θα ξαναπασ και θα φυγεισ μονο οταν στο φτιαξει τελειο.
εχεισ δωσει αυτη τη στιγμη κανα 700αρι? μπορει και να λεω ισωσ και λιγα.και ακομα ψαχνεσαι.ειναι κριμα.
γιαυτο εχω πει πολλεσ φορεσ προσοχη στα συνεργεια που πηγαινουμε και ειδικα για τα αμαξια μασ που δεν
ειναι και το φορτε πολλων συνεργειων.

εκτοσ βεβαια και αν αυτα που σου ειπε ισχυουν και πρεπει να κανεισ λιγο υπομονη.επειδη εγω δεν εχω παθει ζημια
με τη φλατζα δεν ξερω τα μετα που κανει απο επισκευη.
υπαρχουν ομωσ παιδια εδω μεσα που εχουν ταλαιπωρηθει απο τη συγκεκριμενη ζημια και συγουρα ξερουν περισσοτερα
απο μενα και απο μηχανικησ πλευρασ.

ακουσ γνωμεσ και βλεπεισ και κανοντασ.

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2015 1:42 am
από nikolas
Έχεις παρατηρήσει αν στο κάνει με βροχή? προς ράουλο / ντιστριμπιτέρ / πολλαπλασιαστή μου κάνει η περιγραφή σου, αλλά μόνο άμα το δει κάποιος θα καταλάβει..

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2015 9:32 pm
από tonderd
Σήμερα που έβρεξε το έκανε πάλι κλασσικά. Το θέμα είναι οτι ξεκίνησε να το κάνει απο την στιγμή που το πήρα απο το συνεργείο, πριν δεν το έκανε... Και φαντάσου οτι ο μηχανικός μόλις τέλειωσε όλη την επισκευή το πήγε για ΚΤΕΟ και το είδε κι εκείνος. Δεν μου ανέφερε τίποτα μόλις το πήρα, παρα μόνο την επόμενη μέρα που ξαναπήγα μου απάντησε οτι το ξέχασε να μου το πει και είναι μέχρι να κάτσουν καλά τα λάδια λόγω των υδραυλικών ωστηρίων όπως έλεγα και παραπάνω. Είναι δύο εβδομάδες τώρα σχεδόν απο την επισκευή, έχει ελαττωθεί είναι η αλήθεια αλλά ειδικά στο ρελαντί το καταλαβαίνεις οτι δεν έχει σταθερότητα..

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2015 2:56 pm
από antonis132
στο κτεο επρεπε να ησουν μπροστα να εβλεπες αν ειχε αυξημενους υδρογονανθρακες πιθανον να καιει αντιψυκτικο στο θαλαμο καυσης
συμπληρωνεις αντιψυκτικο;
αν του ξεφυγε καποιο δοντι κατα το χρονισμο, ο κινητηρας πραγματικα δεν παει καθολου

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2015 10:11 pm
από R414
Mε το χρονισμο δεν ειναι απαιραιτητο οτι θα σου κανει νουμερα το αμαξι.Εμενα με 3 δοντια λαθος το αμαξι δουλευε κανονικα απλα μπουκωνε πολυ κατω απο 4000rpm και το κοιταξα σε μηχανικο μετα απο μηνες :roll: χωρις να χει παθει τπτ..
Αν σου κανει κοψιματα το μοτερ ειναι απο ρευματα οπως λενε παραπανω-ραουλο-πολ/στες-καλωδια-μπουζι.
Ακομα και μια γειωση να μη πιανει καπου ειναι λογος για κομπιασματα οποτε κατι εχει κανει ο μαστορας σου κατα το μονταρισμα....
Αυτες ειναι οι ευκολες ζημιες..Αν εχει κανει καμια πατατα στο μοτερ ισως να μην εχει πατησει η φλατζα καλα-να μην εχει πλανισει σωστα κλπ κλπ και περναει νερο ακομα και μετα την επισκευη.Οποτε ψαξτο τωρα που ειναι νωρις για να μη κλαις αργοτερα

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 18, 2015 12:04 am
από andreas
Μπουζι αλλαξατε με την νεα φλατζα?

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 19, 2015 4:30 pm
από tonderd
Αντιψυκτικό δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω, όλα τα υγρά είναι κομπλέ απο την επισκευή και μετά.
Προχθές που το πήγα πάλι στον μηχανικό το πάλευε απο 'δω, το πάλευε απο 'κει, το έκανε και βόλτα...Το αποτέλεσμα είναι οτι δείχνει ή για ρεύμα ή κάποιο σωληνάκι να έχει κάνει ρήγμα,τρυπούλα κλπ και να παίρνει αέρα απο εκεί, γι'αυτό να κάνει κόλπα.
Ρεύμα μου είπε είναι σχεδόν αποκλείσιμο γιατι έχουν αλλαχτεί μπουζί, μπουζοκαλώδια, ο πολλαπλασιαστής δεν είναι γιατι έχει έναν και αν ήταν αυτό δεν θα έπαιρνε καν μπροστά.
Το πιο πιθανό είναι απο κάποια σωληνάκια που μπήκαν-βγήκαν να υπάρχει τρύπα κλπ αλλα προς το παρόν δεν μπορούσε να καταλάβει σίγουρα οπότε μου είπε άστο να χειροτερέψει λίγο για να μας δείξει τι και απο που είναι. Για μεγαλύτερο πρόβλημα δεν υπάρχει περίπτωση λέει. Απο αυτή την τελευταία φορά πάντως που το πήγα, είναι χειρότερο και παίζει πιο πολύ το ρελαντί, μάλλον επειδή το ζόρισαν πολύ?? Δεν ξέρω..
Α και την επόμενη μέρα όπως κατέβαινα έναν ψιλοκατηφορικό δρόμο (Πρωτοπαπαδάκη, αν ξέρετε απο Γαλάτσι) μου έσβησε εν κινήσει, πράγμα το οποίο μου είχε πει δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει!
Συγνώμη για την πολυλογία αλλα πραγματικά μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Θα το ξαναπήγαινα σήμερα αλλα έχω τρεξίματα και δεν προλαβαίνω οπότε μάλλον απο βδομάδα.
Η άποψη σας για όλα αυτά??

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 19, 2015 4:58 pm
από marbin
B Ω Σ Σ Ο Σ
απλα πηγαινε και πεστου τι σου συμβαινει.δεν νομιζω να χρειαστει να του πεισ και πολλα.

δηλαδη να περιμενεισ να γινει χειροτερο.ποσο?να σε αφησει στο δρομο και να το πασ με γερανο?


περνα ρε φιλε μια βολτα απο το βωσσο.αντε με τον καθενα...........μην πω τιποτα χειροτερο.

Re: Βατραχάκια μετά απο επισκευή φλάτζας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 19, 2015 11:01 pm
από tonderd
Μάλλον εκεί θα καταλήξω...Ερώτηση για τον Ανδρέα που έγραψε παραπάνω. Τα μπουζί τα ειχαμε αλλάξει περίπου 1000 χλμ πρίν ολη την διαδικασία του ρεκτιφιέ! Έπρεπε να ξανα αλλαχθούν?? Δεν μου ανέφερε κάτι τέτοιο...