kseries vs honda

General board
marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Τετ Δεκ 04, 2013 2:15 pm

φιλε ρ414 τωρα τι να σου πω και εγω .το δικιο σου βουνο να φωναζεισ.εσυ επιασεσ το τζοκερ απο την κακη πλευρα ομωσ.
εισαι ομωσ μια ατυχη περιπτωσει και δεν νομιζω αυτο που σου ετυχε να ειναι γενικο κακο.υπαρχουν και πολυ οπωσ και εγω φυσικα που δεν εχουν παθει τιποτα.καλα θα πρεπει να τα ειχεσ δει ολα.πιστευω τωρα να εισαι καλυτερα και πιο ηρεμα.
φιλε tasos7r.
ναιιιιιιιιιιι θεωρω τον νικιφορο πολυ καλυτερο προγραμματιστη απο εσενα και τουσ φιλου σου που προγραμματισατε το
αμαξι σου.αποδειξη πολλοι χοντακηδεσ που μηλανε με τα καλυτερα και εχουν και αποδειξη μερικα τερατακια που εχει φτιαξει.εκτοσ αν εχεισ να αποδειξεισ κατι καλητερο εσυ απο αυτον.δεν τον ξερω προσωπικα οτι εχω ακουσει λεω.ημουν
συγουροσ ομωσ αφου δεν βρηκεσ ενα καλο ροβερ και εναν καλο μηχανικο για ροβερ θα εβρισκεσ για χοντα?τι ειναι αλλωστε ο νικιφοροσ.εχει φτιαξει τιποτα καλο?πωσ κραταει αραγε αυτο το μαγαζι χρονια.α συγγνωμη.τον ζουμε ολοι
εμεισ οι ασχετοι που παμε και μασ φτιαχνει τα αμαξια μασ.για τουσ χοντακηδεσ λεω.και αμα πηγεσ φιλε μου με ενα καρο
μεταχειρησμενα και φθηνα πραγματα εσυ ειπεσ για την φιλτροχοανη σου ετσι και του ειπεσ φιαξε μου το αμαξι εγω δεν
θα ασχολιομουνα μαζι σου.αυτοσ μαλλον ασχοληθηκε οποτε τωρα ασ τα λουστει.
για το POWER τωρα.
ημουν παλι συγουροσ οτι δεν θα μπορουσεσ να βρεισ ποτε στην ελλαδα ενα περιοδικο να συναγωνιστη τησ μηχανολογικεσ
σου γνωσεισ.αν ειναι δυνατον.εδω εφτιαξεσ μονο σου του αμαξι σου και καταφερεσ απο 1.6 κινητηρα να παρεισ 27ps και
1.5 κιλα ροπη και καμαρωνεισ κιολασ.1.5 κιλα ροπη με εκκεντροφορουσ προγραμμα χταποδι εξατμιση 60αρα και
φιλτροχοανη.στο εχω πει και θα το ξαναπω πολλεσ φορεσ ενα vi-zr με αυτα τα πραγματα βγαζει παραπανω αλογα και
ροπη.μηλαμε ομωσ για 1.8 και δεν μου αρεσει η συγκριση.δεν πειραζει φιλε μου.ασε εμενα ομωσ τον ασχετο οπωσ ειπεσ να διαβαζω το power και καποιουσ ακομα χιλιαδεσ
αναγνωστεσ μπασ και καποια στιγμη ξεστραβωθουμε και κανουμε μονοι μασ προγραμματα και δεν πηγαινουμε σε
βελτιωτεσ να μασ κοροιδευουν.τα αυτοκινητα τον αναγνωστων τα εχεισ δει ποτε?εχουν 177ps σε καθε τροχο φιλε μου.
ολλα αυτα ειναι ομωσ τα κοροιδα του καθε βελτιωτη που τουσ επιασε κοτσουσ.εσυ με 500 εβρο πηρεσ 1.5 ροπη τι να σου πουν
τωρα.κοροιδαρεσσσσ.βαζετε χοντατα με 800 εβρο ενω εγω κανω προγραμμα και κερναω 10 εβρο του καφεδεσ στα
παιδια.θα τρελαθουμε μου φενεται

για το μοτερ σου τωρα.
δεν ειδα καπου να εγραψεσ οτι ειναι το 150αρι.μονο κωδικουσ ειδα και δεν ειμαι υποχρεωμενοσ να ξερω τα μοτερ
τησ χοντα γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει.
εισαι συγουροσ οτι εργοστασιακα το 150αρι και το 170αρι ειναι καλυτερα απο ενα ζρ?εχεισ δει καποιο ανοιγμα αναμεσα
σε αυτα τα αμαξια η ετσι απλα το λεσ?και πεσ μου σε παρακαλω πια αυτοκινητα φοραν τον 150αρι και ποιο το 170αρι?
οσο για το type r δεν θα μιλησω γιατι ειναι διλιτρο και στη ζωη μου μου αρεσει να συγκρινω ομοια πραγματα.
για τη φλατζα τωρα.
το forum απο οτι βλεπω εχει 790 ατομα.μου εβαλεσ 16 παραδειγματα που προφανωσ δεν το εψαξα μπορει να υπαρχουν
κιαλα αλλα αναλογικα μιλαμε παλι για μεμονομενεσ περιπτωσεισ και οχι για το συνολο αφου για τα 800 ατομα το
ποσοστο ειναι λιγο.και σε forum αλλο να μπεισ με 800 -1000 ατομα καμια τριανταρια θα εχουν αλλαξει φλατζα δεν
μπορει.
και για το τελοσ.
εσυ απο 1.6 με τα ιδια πραγματα σχεδον αλλα εργοστασικα 150 ps πηρεσ 27ps 1.5 ροπη.
μελοσ με 1.6 με 111 εργοστασιακα ps k series εγινε 147 ps και αν θυμαμαι καλα 16.5 ροπη.
πηρε δηλαδη 36ps και απο ροπη δεν θυμαμαι ποσο ειναι το 1.6 εργοστασιο.αρα φιλε μου μην καμαρωνεισ.
το 1.6 k series περνει παλι παραπανω απο τα αντιστοιχα 1.6 χοντα.και μη μου πεισ οτι εβαλε αγριοτερουσ
εκκεντροφορουσ απο εσενα γιατι εσυ εχεισ φτιαξει προγραμμα που δεν εχει φτιαξει αυτοσ.αρα ειστε ιδιοι.
συγγνωμη απο το φιλο που χρησιμοποιω το αμαξι του για παραδειγμα αλλα φιλε μου δεν μπορω να συγκρινω το
δικο μου επειδη ειναι 1.8 και βαζω το δικο σου σαν 1.6
:bow: k series :bow:

Άβαταρ μέλους
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Rover 214!!! » Τετ Δεκ 04, 2013 3:28 pm

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: Rover Group :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :sreering: :sreering: :sreering: :smt060
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

Άβαταρ μέλους
Blademaster007
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Blademaster007 » Τετ Δεκ 04, 2013 3:29 pm

marbin έγραψε:φιλε ρ414 τωρα τι να σου πω και εγω .το δικιο σου βουνο να φωναζεισ.εσυ επιασεσ το τζοκερ απο την κακη πλευρα ομωσ.
εισαι ομωσ μια ατυχη περιπτωσει και δεν νομιζω αυτο που σου ετυχε να ειναι γενικο κακο.υπαρχουν και πολυ οπωσ και εγω φυσικα που δεν εχουν παθει τιποτα.καλα θα πρεπει να τα ειχεσ δει ολα.πιστευω τωρα να εισαι καλυτερα και πιο ηρεμα.
φιλε tasos7r.
ναιιιιιιιιιιι θεωρω τον νικιφορο πολυ καλυτερο προγραμματιστη απο εσενα και τουσ φιλου σου που προγραμματισατε το
αμαξι σου.αποδειξη πολλοι χοντακηδεσ που μηλανε με τα καλυτερα και εχουν και αποδειξη μερικα τερατακια που εχει φτιαξει.εκτοσ αν εχεισ να αποδειξεισ κατι καλητερο εσυ απο αυτον.δεν τον ξερω προσωπικα οτι εχω ακουσει λεω.ημουν
συγουροσ ομωσ αφου δεν βρηκεσ ενα καλο ροβερ και εναν καλο μηχανικο για ροβερ θα εβρισκεσ για χοντα?τι ειναι αλλωστε ο νικιφοροσ.εχει φτιαξει τιποτα καλο?πωσ κραταει αραγε αυτο το μαγαζι χρονια.α συγγνωμη.τον ζουμε ολοι
εμεισ οι ασχετοι που παμε και μασ φτιαχνει τα αμαξια μασ.για τουσ χοντακηδεσ λεω.και αμα πηγεσ φιλε μου με ενα καρο
μεταχειρησμενα και φθηνα πραγματα εσυ ειπεσ για την φιλτροχοανη σου ετσι και του ειπεσ φιαξε μου το αμαξι εγω δεν
θα ασχολιομουνα μαζι σου.αυτοσ μαλλον ασχοληθηκε οποτε τωρα ασ τα λουστει.
για το POWER τωρα.
ημουν παλι συγουροσ οτι δεν θα μπορουσεσ να βρεισ ποτε στην ελλαδα ενα περιοδικο να συναγωνιστη τησ μηχανολογικεσ
σου γνωσεισ.αν ειναι δυνατον.εδω εφτιαξεσ μονο σου του αμαξι σου και καταφερεσ απο 1.6 κινητηρα να παρεισ 27ps και
1.5 κιλα ροπη και καμαρωνεισ κιολασ.1.5 κιλα ροπη με εκκεντροφορουσ προγραμμα χταποδι εξατμιση 60αρα και
φιλτροχοανη.στο εχω πει και θα το ξαναπω πολλεσ φορεσ ενα vi-zr με αυτα τα πραγματα βγαζει παραπανω αλογα και
ροπη.μηλαμε ομωσ για 1.8 και δεν μου αρεσει η συγκριση.δεν πειραζει φιλε μου.ασε εμενα ομωσ τον ασχετο οπωσ ειπεσ να διαβαζω το power και καποιουσ ακομα χιλιαδεσ
αναγνωστεσ μπασ και καποια στιγμη ξεστραβωθουμε και κανουμε μονοι μασ προγραμματα και δεν πηγαινουμε σε
βελτιωτεσ να μασ κοροιδευουν.τα αυτοκινητα τον αναγνωστων τα εχεισ δει ποτε?εχουν 177ps σε καθε τροχο φιλε μου.
ολλα αυτα ειναι ομωσ τα κοροιδα του καθε βελτιωτη που τουσ επιασε κοτσουσ.εσυ με 500 εβρο πηρεσ 1.5 ροπη τι να σου πουν
τωρα.κοροιδαρεσσσσ.βαζετε χοντατα με 800 εβρο ενω εγω κανω προγραμμα και κερναω 10 εβρο του καφεδεσ στα
παιδια.θα τρελαθουμε μου φενεται

για το μοτερ σου τωρα.
δεν ειδα καπου να εγραψεσ οτι ειναι το 150αρι.μονο κωδικουσ ειδα και δεν ειμαι υποχρεωμενοσ να ξερω τα μοτερ
τησ χοντα γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει.
εισαι συγουροσ οτι εργοστασιακα το 150αρι και το 170αρι ειναι καλυτερα απο ενα ζρ?εχεισ δει καποιο ανοιγμα αναμεσα
σε αυτα τα αμαξια η ετσι απλα το λεσ?και πεσ μου σε παρακαλω πια αυτοκινητα φοραν τον 150αρι και ποιο το 170αρι?
οσο για το type r δεν θα μιλησω γιατι ειναι διλιτρο και στη ζωη μου μου αρεσει να συγκρινω ομοια πραγματα.
για τη φλατζα τωρα.
το forum απο οτι βλεπω εχει 790 ατομα.μου εβαλεσ 16 παραδειγματα που προφανωσ δεν το εψαξα μπορει να υπαρχουν
κιαλα αλλα αναλογικα μιλαμε παλι για μεμονομενεσ περιπτωσεισ και οχι για το συνολο αφου για τα 800 ατομα το
ποσοστο ειναι λιγο.και σε forum αλλο να μπεισ με 800 -1000 ατομα καμια τριανταρια θα εχουν αλλαξει φλατζα δεν
μπορει.
και για το τελοσ.
εσυ απο 1.6 με τα ιδια πραγματα σχεδον αλλα εργοστασικα 150 ps πηρεσ 27ps 1.5 ροπη.
μελοσ με 1.6 με 111 εργοστασιακα ps k series εγινε 147 ps και αν θυμαμαι καλα 16.5 ροπη.
πηρε δηλαδη 36ps και απο ροπη δεν θυμαμαι ποσο ειναι το 1.6 εργοστασιο.αρα φιλε μου μην καμαρωνεισ.
το 1.6 k series περνει παλι παραπανω απο τα αντιστοιχα 1.6 χοντα.και μη μου πεισ οτι εβαλε αγριοτερουσ
εκκεντροφορουσ απο εσενα γιατι εσυ εχεισ φτιαξει προγραμμα που δεν εχει φτιαξει αυτοσ.αρα ειστε ιδιοι.
συγγνωμη απο το φιλο που χρησιμοποιω το αμαξι του για παραδειγμα αλλα φιλε μου δεν μπορω να συγκρινω το
δικο μου επειδη ειναι 1.8 και βαζω το δικο σου σαν 1.6
:bow: k series :bow:
Το οτι ο Νικιφοροσ και ο καθε Νικιφορος εχει μαγαζι και ειναι ανοιχτο δεν σημενει απαρετητα οτι ειναι αψογος..εχω παμπολα παραδειγματα κλεψιας και μη επαγγελματικης συμπεριφορας απο αυτον τον βελτιωτη απο ανθρωπους δικους μου γιατι πολλα απλα στο ελλαδισταν ο "επαγγελματιας" θα δειξει τον "επαγγελματισμο του" μονο αμα του σπασεις χρημα καργα και το πεξεις λ@κ@μ@ς..αλλιως δεν δεχετε οθτε γνωμες ουτε τιποτα..και τον Τασο τον πιστευω στο οτι το προγραμματισε καλητερα απο αυτον(παροτι δεν το ξερω το παιδι προσωπικα)διοτι υπαρχουν πολλα ανεκμεταλευτα μυαλα τα οποια λογο συγκιριων δεν καταφεραν να αποδειξουν τι αξιζουν πανω στο χωρο του αυτοκινητου.. μπορει να υποστιριξα εν μερει τα αυτοκινητακια μας γιατι εχω ζηση και εγω και η οικογενεια μου πολλα χρονια μαζι τους αλλα κακα τα ψεματα ας μην βαζουμε παροπιδες...η φλατζα οντως ειναι προβλημα και μαλιστα μπορει να αποβη μειρεο οικονομικα σε περιπτωση που δεν συντηρησης σωστα το αυτοκινητο..οσο για το φορουμ το ποσα μελη εχει καλο ειναι να κοιταμε τα ενεργα μελοι και οχι εναν στεγνο αριθμο...και οσο για τα ποσα αλογα πηρε το αυτοκινητο του τασου με το αλλο 16αρι ροβερ,δες πολυ απλα πως 27 αλογα που πηρε το χοντα τα πηρε με τα μισα λεφτα που πηρε τα 36 το ροβερ.. και μιλαμε για 170 αλογα κοντα.. οπως επισης μην ξεχναμε το οτι δεν πεζουμε gran turismo να ειναι τα αλογα στραγαλια και οτι για να πας απο τα 150 στα 170 ειναι οντως κατορθωμα γιατι βγαζεις απο την μηγα ξιγκι ενω απο τα 111 στα 147 σαν πρωτη φαση αλλαχτηκε η κεφαλι! και για να κλησω..ναι το 16αρι της χοντα παει καλητερα απο τα 18αρια της ροβερ..το εχουμε σιγκρινι και εδω(αν δεν κανω λαθος υπαρχει αντιστοιχω topic) το εχω δει και με τα ματακια μου τα μπιρμπιλωτα!! Δεν μπιστευω να μην αγαπαει καποιος το αυτοκινητο του και να σκαει χρημα επανω,δες πχ τον Νικολα με το 200vi ποθ πουλησε ή τον Κωστα με το κτηνος το 200αρι,αλλα δεν μπορουμε να το πεζουμε και τουριστες μπροστα στην ωμη πραγματικοτητα.. και εμεις σαν οικογενεια τοσα χρονια δεν μιλησανε τα ροβερακια μας για τιποτα αλλα παρολα αυτα το καπο το ανοιγαμε να δουμε νερα.. οι χοντεοι παλι το ανοιγουν μονο για βελτιωση της περισοττερες φορες...Sad but true!!!
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 » Τετ Δεκ 04, 2013 3:56 pm

[quote="Blademaster007"][quote="marbin"]φιλε ρ414 τωρα τι να σου πω και εγω .το δικιο σου βουνο να φωναζεισ.εσυ επιασεσ το τζοκερ απο την κακη πλευρα ομωσ.
εισαι ομωσ μια ατυχη περιπτωσει και δεν νομιζω αυτο που σου ετυχε να ειναι γενικο κακο.υπαρχουν και πολυ οπωσ και εγω φυσικα που δεν εχουν παθει τιποτα.καλα θα πρεπει να τα ειχεσ δει ολα.πιστευω τωρα να εισαι καλυτερα και πιο ηρεμα.

Κανενα τζοκερ δεν επιασα εγω-το τζοκερ μου κατσε οταν ο πατερας μου αποφασισε για την αγορα του rover και καλως κακως μπηκα στο τρυπακι απειρης συτηρησης που θελε το αμαξι για πολλους λογους...Το θεμα δεν ειμαι εγω μονο σαν μεμονωμενη περιπτωση οπως ειπε ο Τασος αν δεν κανω λαθος πιο πανω ειναι θεμα στατιστικης..Το προβλημα ειναι γνωστο περα απο την Ελλαδα και στην ιδια την Αγγλια τη γενετειρα της μαρκας μας..Αν εχουν τοσο τεχνογνωσια πανω σ αυτο γιατι δεν εχει εξαλειφθει το θεμα?Για το πολυ απλο λογο οτι δεν γινεται.Ολα τα υποτιθεται βελτιωτικα ανταλλακτικα που εχουν βγει μεσα στα χρονια mls,prt κλπ ειναι απλα μια προσπαθεια βελτιωσης τη στεγανοτητας-ψυξης που ομως εχει αποδειχτει μη αρκετη..Οταν ενα προιον βγει ελατωματικο απο το εργοστασιο και απο τη σχεδιαση του δεν γινεται ΤΙΠΟΤΑ που να διορθωνει 100% το προβλημα και ολες οι μετατροπες-τροποποιησεις-βελτιωσεις ειναι απλα προσπαθειες για να ελατωθει το φαινομενο και οχι να εξαλειφθει πληρως πιστευω το γνωριζει ο καθε κατοχος MG ROVER δεν ειναι καινουριο.Στα λινκ παραπανω εχει τεθει το ερωτημα αν οντως η φλατζα κεφαλης ειναι αναλωσιμη-με μεγαλη σιγουρια σου λεω ΝΑΙ και γραψε οτι κατεβατο θες και οτι επιχειρημα θες τα γεγονοτα μιλανε μονα τους.Ο ιδιος ο Βωσσος που καποτε ηταν αποκλειστικα εξειδικευμενος για mg rover μου ειπε προσωπικα οτι επειδη σχεδον ολοι τα εχουν πεταξει σε μαντρες για ανταλλακτικα αποσυρσεις και λοιπα,πλεον φτιαχνει τα παντα γιατι ειναι ελαχιστα τα mg rover που κυκλοφορουν..Το δικο μου ηταν τυχερο που βρεθηκε καποιος απο Κρητη που ηθελε καροτσα και το στειλα αλλιως θα ταν σε καποια μαντρα τωρα για σιδερα.Ειναι πονεμενη ιστορια πολυ περιεργα αυτοκινητα και οχι για ολους το μονο σιγουρο

P.s Ρε συ γραφεις που γραφεις τουλαχιστον μια στοιχειωδη ορθογραφια καλο ειναι,μου χουν βγει τα ματια καθε φορα που διαβαζω.. :shock:

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Τετ Δεκ 04, 2013 4:47 pm

στο μονο που θα συμφωνησω ειναι οτι καποιοα βγαλαν φλατζα.καποια ομωσ.μεχρι εκει και τελοσ.
και δεν φταιει ο βωσσοσ η ο καθε βωσσοσ που βαζει μεσα και αλλα αυτοκινητα.επρεπε να το ειχε κανει κατ εμε καιρο
τωρα.ουτε οτι καποιοι τα εχουν πεταξει.ο καθενασ καλα κανει οτι κανει.και αφου δεν υπαρχει εταιρια οποτε ουτε
καινουρια μοντελα ειναι φυσικο επακολουθο να πιασουν και αλλεσ μαρκεσ.μου φαινεται και ο λουρμπασ εχει και
μαζντα πια.
και φιλε η ορθογραφια μου ειναι για σασ μαλλον οπωσ τα ροβερ.χαλια ε?αλλα εκει που δουλευω δεν μου χρειαζεται και
πολυ.προστατευω την ελλαδα και με χαλια ορθογραφια.ειμαι στρατιωτικοσ.στουσ πεζοναυτεσ.
και επειδη βλεπω να μου ερχεται.
θα πει καποιοσ οτι ο ενασ εδωσε 500 εβρο ο αλλοσ 2.000
δεν συγκρινονται ομωσ τα πραγματα απο θεμα ποιοτητασ του ενοσ με του αλλου.γιαυτο και οτι πληρωσεισ παιρνεισ.
σε μελλοντικη βελτιωσει τα πραγματα τουσ ενοσ φτανουν και περισευουν.του αλλοα κατι εκκεντροφοροι φιλτροχοανεσ
χταποδια θα πρεπει να αλλαχτουν με πολυ καλυτερα και συγουρα ακριβοτερα για να παει παραπανω.

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από xristos » Τετ Δεκ 04, 2013 4:58 pm

Rover 214!!! έγραψε::bow: :bow: :bow: :bow: :bow: Rover Group :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :sreering: :sreering: :sreering: :smt060

http://www.youtube.com/watch?v=59QFTckBlq8" onclick="window.open(this.href);return false;

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 » Τετ Δεκ 04, 2013 5:09 pm

ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

Άβαταρ μέλους
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Rover 214!!! » Τετ Δεκ 04, 2013 5:28 pm

xristos έγραψε:
Rover 214!!! έγραψε::bow: :bow: :bow: :bow: :bow: Rover Group :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :sreering: :sreering: :sreering: :smt060

http://www.youtube.com/watch?v=59QFTckBlq8" onclick="window.open(this.href);return false;

Κερνα τσαγακιααααααα......
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τετ Δεκ 04, 2013 5:30 pm

Φίλε marbin, ξέρεις τι διαπιστώνω?? Ότι διαβάζεις, χωρίς να κατανοείς. Κάνεις μια βιαστική ανάγνωση σε αυτά που γράφει κάποιος και μετά απαντάς ότι να 'ναι, βιαστικά και με τρόπο δυσνόητο, χωρίς ολοκληρωμένες προτάσεις και μ' ένα ύφος που αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν πέρνεις από κουβέντες.

Για το θέμα της φλάντζας είσαι ο μόνος που επιμένει ότι είναι μια στατιστική αστοχία που μπορεί να συμβεί σε ένα μικρό ποσοστό ιδιοκτητών Rover. Οκ, συνέχισε να το πιστεύεις αν θες, δε θα σε πείσω εγώ για το αντίθετο, ούτε και θέλω. Φυσικά, η αναφορά σου στα 790 μέλη του forum, νομίζω, αντιλαμβάνεσαι κι εσύ ότι είναι άτοπη και άκυρη, αφού όπως σου εξήγησε και ο Blademaster τα ενεργά μέλη, ήταν και είναι πολύ πολύ πολύ λιγότερα.

Επίσης, να ξεκαθαρίσω, αφού κι εδώ, άλλα διάβασες κι άλλα κατάλαβες, ότι ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΤΕΡ, ΟΥΤΕ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΤΕΡ. Το μοτέρ για το οποίο μιλάω, επαναλαμβάνω ότι έχει πουληθεί από εμένα στον i-Vtec, ο οποίος και το βελτίωσε και μαζί με 2 άλλα μέλη από εδώ κάναν και πρόγραμμα. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ. Από εκεί και πέρα το τι γνώσεις έχω άσε να το ξέρω εγώ καλύτερα, μιας και επουδενί δεν περιφανεύτηκα ή καμάρωσα για αυτές ή για το μοτέρ που ΕΣΥ ΛΕΣ πως εγώ βελτίωσα. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ, όπως και το γεγονός ότι έπλασες ολόκληρη ιστορία για το ότι πήγα το αμάξι μου στον Νικηφόρο να το βελτιώσω, με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο γέννησε η φαντασία σου και δε τα βρήκαμε και τώρα τον απαξιώ. Δηλαδή ΕΛΕΟΣ ρε φίλε!! Έλεος!! Τον εν λόγο βελτιωτή, όπως είπες ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ, γι' αυτό κι εγώ σου είπα να μην τον παρουσιάζεις σαν τον ιδανικό. Και όταν αξιολογούμε έναν μηχανικό τον αξιολογούμε γενικότερα σαν επαγγελματία, όχι μόνο σαν γνώστη του αντικειμένου.

Επίσης, ούτε και το power απαξίωσα, απλά είπα ότι δεν μπορεί να έχει κανείς ολοκληρωμένη και σωστή άποψη για τη βελτίωση, καθώς και για τους επαγγελματίες του χώρου, διαβάζοντας απλά ένα περιοδικό και μην έχωντας πραγματικές εμπειρίες με το αντικείμενο. Ούτε αποκάλεσα έσενα προσωπικά άσχετο, αν και όπως φαίνεται, τουλάχιστον με την βελτίωση των Honda και των Rover, είσαι. Δεν είναι κακό αυτό, απλά το αναφέρω, οπότε μη στραβώνεις.

Τώρα, αν πίστευα ότι έχει νόημα να συζητήσουμε, θα σε ρωτούσα αν θεωρείς λίγα τα +1,5 κιλά ροπής για ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, που όπως δείχνει τα θεωρείς, αλλά προφανώς δεν έχει νόημα.

Νομίζω απάντησα στα πιο βασικά, απλά και μόνο για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους.

Υ.Γ.: Το Β18 μοτέρ του Integra Type R, είναι 1.800cc!!! Στο γράφω κιόλας, δεν χρειάζεται να ξέρεις κωδικούς κινήτηρων!! Όπως σου έγραψα ότι το Β16Α1 πήρε 27 Ps, άρα με μια απλή αφαίρεση 177-27=150, διαπιστώνεις ότι μιλάω για το μοτέρ των 150 Ps και όχι το απλό των 122!!! Τόσο απλά!!! :bow:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από ANTKX » Πέμ Δεκ 05, 2013 12:31 am

Νομίζω δεν ωφελεί να υπάρχει ένταση. Όσοι είμαστε ενεργά μέλη στο forum δεν το κάνουμε για επίδειξη γνώσεων αλλά για να μοιραστούμε τις εμπειρίες που έχουμε. ότι και να λέμε για τα ρόβερ μας η ρόβερ έκλεισε και τα αυτοκίνητά μας ,όσα είναι περί τα 20 χρονων πωλούνται για 200.000 χιλιάδες δραχμές εκεί που τα είχαμε πάρει 4.000.000 δρχ.Κάποια στιγμή με ρώτησε κάποιος που είχε το 414 r8 με τους 92 ίππους τι να κάνει για να ανεβάσει ιπποδύναμη και του είπα πολύ απλά να βρει ένα 416 gti ίδιου χρώματος και να καταθέσει πινακίδες στο δικό του για να το έχει για ανταλλακτικά ή σε ετοιμότητα αν κάτι δεν πάει καλά με το gti . Με μία επένδυση των 900 ευρώ ο άνθρωπος θα είχε δύο αυτοκίνητα και 30 ίππους "μαμά" παραπάνω. Δεν θα εμπλακώ στην αντιπαράθεση ανάμεσα στο τύπο των κινητήρων ,γιατί η ουσία είναι μακάρι να μην είχαμε προβλήματα και όχι το ποιος έχει κάψει τις περισσότερες φλάντζες .Το αναφέρω ξανά ότι εγώ και ο πατέρας μου έχουμε ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο .το δικό μου το πήρα το 2011 με 220.000 χλμ και έκαψε 3 φλάντζες σε περίπου 5000 χλμ και ο πατέρας μου από το 1990 με 180000 χλμ έχει αλλάξει μόνο μια φορά φλάντζα. ένας ακόμα συγγενείς μου με gti μια φλάντζα στα 450000 χλμ. θεωρώ το αμάξι ακόμα και ίδιο να είναι δεν συνεπάγεται ότι έχει την ίδια αξιοπιστία. Απλά παρακαλάμε να μην είμαστε άτυχοι.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης