kseries vs honda

General board
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από ANTKX »

Marbin θα συμφωνήσω μαζί σου για τις αυθαίρετες γενικεύσεις που μπορεί να ακούγονται δεξιά και αριστερά για το αν ένα αμάξι βγάζει ζημιές ή όχι .ειδικά για το θέμα της φλάντζας που έχει αναλυθεί αρκετές φορές μέσα στο forum ,ναι τα κseries έχουν ένα θεματάκι παραπάνω με τη φλάντζα αλλά το συγκεκριμένο ζήτημα επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες . Αν δεν είχε το ίδιο Rover ο πατέρας μου το οποίο δεν παρουσίασε σοβαρά μηχανολογικά προβλήματα και αν δεν έμπαινα στην ανάγκη να το ψάξω ,δυστυχώς κατόπιν εορτής, ίσως έβριζα και εγώ τα Rover ανεξάρτητα αν είχαν Honda ή Κseries κινητήρα . Πλέον είμαι πεπεισμένος πως σε ότι έχει να κάνει σχέση με μηχανολογικά ζητήματα καθοριστικό ρόλο παίζει ο τρόπος χρήσης και ο τρόπος συντήρησης του αυτοκινήτου . Όταν βλέπεις κρακ στο μπλοκ να το επισκευάζουν με σιλικόνη και όχι με εποξική κόλλα τι να σου κάνει ο κινητήρας όποιας εταιρίας και αν είναι ; Αν το μπλοκ έχει 3/10 απόκλιση τι να τις κάνεις τις φλάντζες όσο καλές και να είναι ; όταν το αμάξι κυκλοφορεί με λάδια πολυδουλεμένα που να την βρει την αξιοπιστία ; Με αυτά και με αυτά ένας από τους λόγους που είμαι κολλημένος με εργοστασιακές βελτιώσεις είναι και το ζήτημα της αξιοπιστίας της όποιας μετατροπής .εδώ οι μηχανικοί δεν τα καταφέρνουν με τις εργοστασιακές προδιαγραφές θα μπορούν να βγάλουν άκρη με την όποια μετατροπή ; η μετατροπή θα αντέξει στον χρόνο; αξίζει να δίνονται τόσα λεφτά για μετατροπές ; κακά τα ψέμματα όσο και να ανεβάσεις την ιπποδύναμη σε ένα αμάξι αυτό δεν σου προσφέρει την ασφάλεια ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου όπου ο οδηγός και συνοδηγός θωρακίζονται και ο δρόμος δεν είναι πίστα αγώνων.Η γενική εικόνα για το Rover που έχω είναι πολύ καλή και είναι κρίμα να βλέπω τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πού άλλοτε κάνανε 16000 ευρώ να πωλούνται για 600.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

Άβαταρ μέλους
Blademaster007
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Blademaster007 »

Να προσθεσω και εγω το σχολιο μου πανω στο θεμα φλατζα... Σαφως και δεν κλεινω τα ματια στο προβλημα γιατι ειναι υπαρκτο και αρκετα σοβαρο θα ελεγα αλλα μετα απο 18 χρονια συμβιωσης με αυτα τα αυτοκινητα(τρια στο συνολο τους) θα ηθελα να πω πως οσο τα προσεχεις σε προσεχουν...ναι εννοειτε πως τα προσεχεις λιγο παραπανω λογο το οτι εχεις γνωση του προβληματος του...αλλα δεν μιλησαν τοσα χρονια..το πρωτο μας ροβερ το αποσηραμε με 297,400 χλμ και σας το ορκιζομαι και οποιος θελει το πιστευει γινοντουσαν μονο τα προγραματισμενα σερβις και τιποτα αλλο.σε ολα αυτα τα χλμ αλλαξαμε τρεις φορες φλατζα καθαρα λογο χιλιομετρων και οχι απο προβλημα και να τονισω πως μετα την τριτη φλατζα στα 187,000 μεχρι και το "σχολασμα"του αυτοκινητου δεν αλλαχτηκε..το αποσηραμε γιατι αρχιζε να τσιμπαει παραπανω λαδι(και φυσιολογικο ηταν)και ειχε και πολλη ταλαιπωρια η καροτσα του τοσα χρονια και το στειλαμε και πηραμε αλλο..το επομενο μας το τρακαραν και συμβιωσαμε μαζι του 1,5 χρονο παλι χωρις κιχ και ειχε 160,000 πανω του.Μετα ο πατερας μου απο επιλογη αλλαξε μαρκα και πηγε σε ιαπωνικο καθαρα και μονο γιατι ειχε πολλα χρονια το ιδιο αυτοκινητο και ηθελε κατι αλλο και τωρα εχω εγω ροβερ(24 ετων)2 χρονια περιπου και αν εξερεσω δικα μου φαουλ,πχ να μην καν εξαερωση μετα απο αλλαγη παραφλου :;T , που λογικο ηταν να σηκωση θερμοκρασια το αυτοκινητο και να φλατζαρι δεν εχει ξαναμιλιση...αυτο εγινε ενα χρονο πριν περιποθ και πριν απο αυτο και αφοτου αλλαξα την φλατζα εχει πεσει απιστευτο σκισημο και δεν μου παραπωνιετε.. προς θεου δεν συγκρινω επουδενει με την αξιοπιστια της χοντα αλλα το ματι στην ,ετερια αυτη ,σε αυτη την χωρα το βγαλαμε εμεις οι ξερολλες..φιλαρακι μου εχει ενα 25αρι ενα χρονο τωρα και το προσεχει σαν τα ματια τοθ και δεν του μιλαει ουτε αυτο..οποτε το μεγαλητερο ποσοστο ευθυνης το εχουμε εμεις και μετα τα υλικα του αυτοκινητου..εχω παει απιρες φορες ιταλια και επισης λογο της δουλειας μου εχω μιληση πολλες φορες με με αγλλους και γερμανους και οταν τους αναφερω το αυτοκινητο, αυτο που ακουω ειναι "If you take care and love your car it will be the "most" reliable car in the world"!! Ολοι συμφωνουμε με την παθηση τους και κανενας δεν την αγνοει παρολα αυτα την καμπουρα μας δεν την κοιταμε..αυτα φτενε.. τα punto,uno,megane(πρωτης γενιας) που φλατζαραν δεν ειπε κανεις τιποτα γιατι οι εταιριες ειναι ακομα βιωσημες και ολο και καποιο καλο θα βρουν.. η ροβερ ομως το 2005 εκλεισε και καλως η κακως και να θελαν να διορθωσουν το προβλημα δεν προλαβαν!!! Αυτα απο εμενα και πανω απολα peace brothers!!! :P :beer:
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από xristos »

Και κατι απο εμενα,2 χρονια-75.000 χιλιομετρα καθε μερα χωρις υπερβολη τερμα και καθε φορα που μπαινω μεσα,βενζινη να υπαρχη και δεν κοιταω τπτ αλλο..και αλλαζω λαδια απο 9.000 μεχρι 15.000..δεν εχει τυχη ποτε πιο νωρις..ολοι οι γνωστοι μου ελεγαν το ιδιο για τιν φλατζα και τωρα πια ουτε καν μιλανε για αυτο....εχω και φιλο που σε skoda fabia εχει αλλαξει 3 φλατζες σε αυτα τα 2 χρονια.....αυτα απο εμενα :)

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 »

Εγω αν δεν εβρισκα το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και μονο αμαξι mg rover δεν ξαναπαιρνα το λεω με απολυτη ειλικρινεια..
Ειχα βαρεθει να μαι σε μαστορα για πολλους λογους αλλωτε λογω κακης συντηρησης και αλλωτε αδικαιολογητα και ετσι για σπασιμο και χαλασμα χρηματων.Κοιταγα ιαπωνικο πριν το παρω

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin »

παιδια sorry αλλα ελειπα εκτοσ αθηνων για δουλειεσ γιαυτο και αργησα.λοιπον
r414 αρα το δικο σου ειναι οκ.
για μενα δεν το σκεφτομαι καν.κανα δυο φιλοι που μπηκαν στο τελοσ ειναι οκ.ειμαι συγουροσ οτι υπαρχουν πολυ
ακομα που ειναι ευχαριστημενοι αλλα το ξαναειπα.εμεισ οι ελληνεσ μιλαμε μονο για τα κακοσ κειμενα.αν παθουμε
ζημια βριζουμε.οσο τα πραγματα ειναι καλα δεν βαριεσαι.εχετε ακουσει κανεναν που εχει εστω και αυτα τα
σαξοραλα η εστω και 1.0αρι yaris να βριζει το αυτοκινητο του.παιδια κανεισ.αυτο ειναι συμπερασμα οτι ολα ειναι
σουπερ και δεν βγαζουν ζημιεσ?
απλα εμεισ με τα ροβερ μπηκαμε στο τρυπακι καποιον μηχανικον γαρ ασχετον με τα ροβερ που ειτε ασχοληθηκαν
και τα εκαναν μανταρα και μετα βεβαια εφταιγε το αμαξι ποιοσ θα εφταιγε ο super μηχανικοσ?να βριζουμε τα αμαξια μασ.
και ολοι αυτοι που τουσ βγαζαν ζημιεσ αυτα τα καταραμενα αμαξια ρωτησαν αραγε τον εαυτο τουσ ποτε.ρε μηπωσ φταιω
εγω?σιγα που φταιω εγω.το παλιοσαραβαλο φταιει.
τευχοσ power 172 μηνασ νοεμβριοσ 2013
honda vti 182ps 17 κιλα ροπη Β16Α2
κιτ εισαγωγησ simota
πεταλουδα γκαζιου s2000
z-speed χταποδι 4-2-1
full εξατμιση 60αρα MAIKON +αγωνιστικοσ καταλυτησ
hondata ecu by nikiforos remapped. δεν νομιζω να εχει κανεισ για τον κυριο ενστασεισ.
πηρε 22 αλογα και αν δεν κανω λαθοσ 2 κιλα ροπη?για οσουσ νομιζουν οτι τα honda περνουν αλογα με το τσουβαλι και με 2-3 πραγματακια.
φιλε 7r το Β16Α1 που ειχεσ ηταν το 1.6 με τα 120ps?γιατι αν ειναι αυτο τα 177ps που εβγαλεσ με αυτα που μασ εγραψεσ νομιζω οτι κατι μασ κρυβεισ σχετικα με τισ βελτιωσεισ που εχεισ κανει.
και για να τελειωσω σχετικα με την προηγουμενη βελτιωση.το zr και το vi με αυτα που θα πηγαινε αραγε?θα μου πειτε
ειναι 1.8 και θα σασ πω εχετε δικιο.αλλα σε αυτα τα αλογα 160 εμεισ αυτο το αμαξι εχουμε να αντιταξουμε.
για το 1.8 δικο μασ με τα 120.μολισ παρω το itg maxogen και το χταποδι και δυναμομετρηθω βλεπουμε.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από nikolas »

Η εταιρεία τα αυτοκίνητά της και οι κινητήρες της, δεν αντιμετώπισαν κριτική αποκλειστικά στην Ελλάδα, και εξαιτίας των Ελλήνων οδηγήθηκε σε κλείσιμο η εταιρεία..
Και φυσικά όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, άλλα λιγότερο άλλα περισσότερο, και ειδικά στα φόρουμ, θα βλέπεις να αναδεικνύονται κυρίως τα προβλήματα, γιατί συνήθως τα προβλήματα στρέφουν το κόσμο σε αναζήτηση και εύρεση λύσης..
Ναι είναι γεγονός ότι πολλοί μηχανικοί είναι ακατάλληλοι στο να επισκευάσουν ένα rover,
ναι είναι γεγονός ότι η επισκευή των rover απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες που θα ακολουθηθούν ευλαβικά..
ναι είναι γεγονός ότι έχουν γίνει βελτιωτικά βήματα για την αύξηση της αξιοπιστίας του κινητήρας
αλλά ταυτόχρονα είναι γεγονός ότι παραμένει ευαίσθητος στο θέμα της φλάντζας..
Τι να κάνουμε? να απαρνηθούμε ή να εθελοτυφλούμε σε μια γενικώς αποδεκτή αλήθεια?
Αν ήμασταν VW forum θα λέγαμε ενδεχομένως για τους ελλατωματικούς πολλαπλασιαστές, και τη κατανάλωση λαδιού σε ορισμένα μοντέλα
Αν ήμασταν Peugeot forum θα λέγαμε αντίστοιχα για τα σημεία που πονάνε εκείνα τα αυτοκίνητα κ.ο.κ..

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 »

Ολοι γνωριζουμε οτι να ανοιγεις μοτερ καθε 30000-60000 κμ δεν ειναι οτι καλυτερο και για το κινητηρα και για τη τσεπη μας ..Ειναι μεγαλο θεμα η αξιοπιστια ενος κινητηρα και βεβαια κρινει πολλα-αν ενα αμαξι η μια συγκεκριμενη μαρκα θα χει αποιχηση σε αγοραστικο κοινο..Η rover ειναι αποδεδειγμενα η χειροτερη σε αξιοπιστια εταιρια παγκοσμιως με τα πιο πολλα προβληματα σε κινητηρα και στο θεμα φλατζα κυλιδροκεφαλης.Οι Αγγλοι πηγαν να επαναστατησουν με τη διαταξη σαντουιτς και τις μακριες βιδες που σε συνδυασμο με το κακο συστημα ψυξης εβγαλαν μια πατατα οπως σωστα λεει ο Κωστας σε αλλο post..Την ιδια αποτυχια ειχε επισης και η mazda με τα rοtary μοτερ ποσα rx7 ειναι για σκουπιδια οπως και rx8 που υποτιθεται βελτιωμενο κατα 10-15 χρονια απο τη παραγωγη του rx7..Mια πατατα και μιση που κοστιζει ουτε λιγο ουτε πολυ απο 2500-5000ε επισκευη για τη χαμενη συμπιεση και που με το που το αγορασεις τα κρατας στην ακρη για τα επομενα 40000-60000 κμ στη καλυτερη.Τα audi παλι θεματα με τουρμπινες μονιμη κατασταση..Το καθε αμαξι εχει τα θεματα του,το γαλλικο του πατερα μου με αεραναρτηση αμα ξεκινησει και βγαζει σωληνακια υδραυλικου βλαστημας την ωρα και τη στιγμη που το πηρες ..ΑΛΛΑ το θεμα αξιοπιστια ειδικα σε μοτερ για μενα πλεον επειδη δεν ειναι και οι εποχες για σπαταλες και πεταμενα λεφτα ειναι πολυ σημαντικο προτιμω να καιω λαδι και να θελω πολλαπλασιαστες καθε τοσο παρα να ανοιγω μοτερ καθε 1-2 χρονια γιατι οι Αγγλοι ειναι ανωμαλοι και περιεργοι στο χιουμορ και πως αντιμετωπιζουν τα αυτοκινητα τους ...Το μονο που παραδεχομαι ειναι τα πολυ καλα κρατηματα και ανεση που προσφερουν γι αυτο και κατεληξα παλι σε mg στο Ζs 120 συγκεκριμενα για το λογο οτι ειναι ενα πολυ καλο αριστο μπορω να πω σαν συνολο αυτοκινητο που πλειν ομως μπορει να σε προδωσει απο αξιοπιστια κινητηρα ..Ειτε συμβιβαζεσαι με το εκαστωτε αμαξι και τα θεματα του ειτε αλλαζεις μαρκα απλα τα πραματα,οποιος θελει να εθελοτυφλει οτι τα mg rover ειναι αξιοπιστα μονο και μονο επειδη του αρεσουν σαν αυτοκινητα συγνωμη αλλα κοροιδευει τον ευατο του-μπορει να ειμαι κατοχος αλλα δεν λεω ψεματα για το αμαξι μου
Αυτα τα ολιγα

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin »

υπαρχει καποιοσ εδω ο οποιοσ με εργοστασιακο μοτερ καθε 30.000 εωσ 60.000 αλλαζε φλατζα? :despair: μπορει καποιοσ οντωσ ομωσ
να υπαρχει οχι ομωσ το συνολο.παιζουν πολλα ρολο για να γινεται τετοια αλλαγη. η αστοχια υλικου η χρηση και η συντηρηση ακομα και ο μηχανικοσ.τα εχουμε πει πολλεσ φορεσ αυτα.
και προσ θεου εγω δεν εχω μετοχεσ στη rover για να εχω καποιο κερδοσ και να την υπερασπιζομαι.μιλαω για το
αμαξι μου και κανα δυο- τρειων φιλων ο ενασ με 200 ο αλλοσ με τφ και ο αλλοσ με ζρ.τα καλυτερα μοντελα πηραμε
τησ rover τελικα?δεν μασ εχουν βγαλει ποτε τιποτα.μονο τα αναλοσημα και τα δυο κιολασ βελτιωμενα.
και συμφωνο οτι η καθε εταιρια εχει τα δικα τησ προβληματα αλλα δεν εχω ακουσει κανεναν να λεει το αμαξι του
ρημαδι οτι και μαρκα να ειναι.μονο εμασ με τα rover.η κανω λαθοσ?
και στην τελικη το ειπα και θα το ξαναπω.γιατι πολυ απο εμασ τα εχουμε κρατησει τοσα χρονια αφου μασ εχουν τρελανει?
γιατι πολλοι οπωσ ο φιλοσ παραπανω το εδωσε και παλι rover πηρε? :despair:
αφου ειναι ρημαδια γιατι ξαναμπλεκεται ρε παιδια και δεν περνεται ενα honda vag η οτι αλλο να μη λεω μαρκεσ να ξεμπερδεψεται?και το λεω αυτο γιατι ολη η συζητηση ξεκινησε οταν ειδα καπου εδω μεσα γραμενο απο καποιο μελοσ
να προτρεπει να παρατησει το ροβερ και τη βελτιωση του ενα αλλο μελοσ γιατι και εργοστασιακα ειναι ρημαδια και να
βαλει ενα χοντα για να ηρεμησει.σημειωση οτι ετσι οπωσ το ειδα το μοτερ του παιδιου πρεπει να ειναι πανω απο 300
αλογα οποτε θα ηρεμησει συγουρα αν βαλει και τουρμπισει ατμοσφαιρικο οποιασδηποτε μαρκασ και το κανει πανω απο
300 αλογα.για να ξερουμε και τι λεμε.
και να πω για το παραπανω κατι.καθε 30.000 -60.000 χιλιομετρα ποτε τα μαζευει ενα αυτοκινητο ρε παιδια?εγω το εχω
16 χρονια και εχω 185.000.ειχα αλλαξει μια φορα πριν αρκετα χρονια και μια οταν εφτιαξα καπακι μονο και μονο επειδη
εφτιαξα καπακι.οι φιλοι με το τφ και ζρ ποτε.το 200αρι εχει καμια 220.000 δυο φορεσ εχει αλλαξει.
και παλι ξαναλεω οτι αυτο δεν σημαινει οτι καποιοσ μπορει να μην ειχε σοβαρο προβλημα με τη φλατζα.απλα ετυχε.
να πω οτι καποιοσ το εχει 10 χρονια και εχει αλαξει 3-4 φορεσ ναι ειναι προβλημα.τωρα εαν εχεισ αλλαξει στα 10 χρονια
και μια φλατζα δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο τραγικο.
περισσοτερο εμεισ τα κανουμε και φαινονται ετσι.γνωμη μου
τωρα για κατι μεταλα που λετε οτι ειναι αλουμινια φθηνα κατι βιδεσ φθηνεσ κατι θεματα ψυξησ για τον κ παντα δεν ειμαι
μηχανικοσ για να σασ απαντησω.δεν ξερω.παντωσ οταν τα ειπα στον μηχανικο μου μου απαντησε.
στην ελλαδα οι μιση ειναι προπονητεσ και οι αλλοι μιση γιατροι.
αυτα.χωρισ παρεξηγηση ετσι?κουβεντα κανουμε.δεν σημαινει οτι καποιο δεν ειστε μηχανικοι που τα γραφετε.προφανωσ
και καποιοι θα ειναι :beer:

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 »

Τα περισσοτερα προβληματα ειναι σε μοντελα 14αρια της σειρας 200/400 πριν το 2000.Το πρωην 14αρι μου ηταν του 1997
Στα χερια μου ηρθε με 165000κμ και το αμαξι παρεδωσε στα 220000κμ μετα απο 3 φλατζες μεσα σε 3 χρονια.Τη τριτη φορα επειδη αδυνατουσα να δωσω παλι λεφτα αποφασισα να το φτιαξω μονος μου με δικη μου εργασια και κοπο και το μοτερ αντεξε 15000κμ πολυ μα πολυ σκληρης χρησης και μεσα σε καλοκαιρι με πολυ ζεστη (δεν πλανισα καπακι και κακως..)Τις αλλες 2 φορες οπου εγινε απο μαστορα σε συνεργειο η 1η επισκευη αντεξε λιγο πανω απο 30000κμ ενω η δευτερη στην οποια εγινε και ελεγχος κεφαλης για ρηγμα και λοιπα με mls φλατζα αντεξε ΑΚΡΙΒΩΣ ουτε λιγο ουτε πολυ 30000κμ...Ολα αυτα βεβαια βεβαια με το γκαζι στο πατωμα καθε μερα για πολυ καιρο και πολυ καταπονηση στο μοτερ που εκανα παντα καλη συντηρηση λαδια-μπουζι καθε 5000κμ και παντα προσοχη στα νερα του.Καμια ουσιαστικη μεγαλη βελτιωση μονο ελευθερη εξατμιση με μεγαλη πεταλουδα γκαζιου.Το αμαξι πραγματικα πεταγε στο δρομο για 14αρι κυριως με τον αγωνιστικο καταλυτη που φοραγα και το καταλαβα οταν τον εδωσα..Αλλα το μοτερ ηταν εντελως εγοστασιακο και δεδομενου της πολυ καλης επισκευης με Mls η αξιοπιστια του ηταν πολυ κατωτερη των χρηματων που εδωσα κοντα στα 500ε μαζι με εργασια μηχανικου,καπακα κλπ..Ο μεσος ορος ειναι απο 30000-60000κμ αντοχη με σωστη επισκευη και μπλοκ-καπακι εντελως ισια δεν αντεχει παραπανω ειναι γεγονος.Οσο για το ποσα Km κανεις καποιος και σε ποσο διαστημα το αμαξι που εχω τωρα κατα διαβολικη συμπτωση το πηρα παλι με 165000Km(μοντελο 2002) το εχω απο το περσινο Μαρτιο και μεχρι τωρα ειμαι στα 191000km που βεβαια το χρησιμοποιουσα καθημερινα για Ασπροπυργο οποτε δικαιολογουνται..
Oσο για το 414 πραγματικα θα ταν προτιμοτερο και πολυ λιγοτερο το κοστος να πεταγα το μοτερ σε μια μαντρα για 200-300ε
και να βαζα ενα οποιοδηποτε honda μοτερ εστω και σειρα d με ενα κοστος 2000-3000ε και ειχα αμαξι για μια 10ετια χωρις να πειραξω βιδα απο το μοτερ παρα να το το δωσω για 400ε ενω σαν καροτσα ηταν αψογη..Οποιος εχει λεφτα και δεν τα λυπαται το συνιστω αρκει να ξερει τα κολπα σε καλο μαστορα ειναι Η ΛΥΣΗ

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Tasos_7R »

marbin έγραψε:τευχοσ power 172 μηνασ νοεμβριοσ 2013
honda vti 182ps 17 κιλα ροπη Β16Α2
κιτ εισαγωγησ simota
πεταλουδα γκαζιου s2000
z-speed χταποδι 4-2-1
full εξατμιση 60αρα MAIKON +αγωνιστικοσ καταλυτησ
hondata ecu by nikiforos remapped. δεν νομιζω να εχει κανεισ για τον κυριο ενστασεισ.
πηρε 22 αλογα και αν δεν κανω λαθοσ 2 κιλα ροπη?για οσουσ νομιζουν οτι τα honda περνουν αλογα με το τσουβαλι και με 2-3 πραγματακια.
φιλε 7r το Β16Α1 που ειχεσ ηταν το 1.6 με τα 120ps?γιατι αν ειναι αυτο τα 177ps που εβγαλεσ με αυτα που μασ εγραψεσ νομιζω οτι κατι μασ κρυβεισ σχετικα με τισ βελτιωσεισ που εχεισ κανει.
Αν έχουμε ένσταση για τον Νικηφόρο??? Θα μπορούσα να σου πω την προσωπική μου εμπειρία, αλλά δεν είναι του παρόντος, ούτε και θα μπω στον κόπο. Πες μου όμως κάτι, εσύ μας τον συνιστάς, και αν ναι γιατί?? Τον ξέρεις τον εν λόγο βελτιωτή, έχεις συνεργαστεί μαζί του, σου χει φτιάξει το αμάξι, κλπ ή απλά διαβάζεις το power??
Αλλά έτσι είναι, άμα δεν πας στον σούπερ ντούπερ γκουρού-βελτιωτή Honda να του τα "σκάσεις" χοντρά για να σου βάλει και να σου προγραμματίσει παράλληλο της Hondata για πρώτο στάδιο :shock: , για να κάνει ότι κάνεις με ένα τσιπάκι και επαναπρογραμματισμό στον "μαμά" εγκέφαλο πως να πάρει άλογα το καημένο το Hondaκι. Και μετά το διαβάζει ο κάθε άσχετος στο power και σου λέει ορίστε, τα Β16 για να πάρουν 10 αλογάκια θέλουν 2000 ευρώ!! Το οτι εγώ σου λέω ότι με τον 1/3 αυτού του ποσού ένα Β16 μοτέρ πήγε από τα 150 στα 177 PS σου φαίνεται παράδοξο και μου λες ότι μάλλον κάτι σου κρύβω. Επίσης, δεν είπα πουθενά ότι το εν λόγο μοτέρ είναι το "απλό" με τα 125 PS, δηλαδη το D16, αλλά δε διαβάζεις αυτά που γράφω:
Tasos_7R έγραψε:Και έβγαλε 177 PS και 17 κιλά ροπή!! Με κόστος κάτω από 500 ευρώ πήρε 27 άλογα και 1,5 κιλά ροπή!!
Ναι, λοιπόν, κάτι σου κρύβω. Σου κρύβω ότι κάποιοι επιλέγουν να ψάχνουν πριν βελτιώσουν το αυτοκίνητό τους, αντί να πηγαίνουν στον κάθε παραδόπιστο μηχανικό να τους πιάνει τον κώλο και να θησαυρίζει εις βάρος τους.
marbin έγραψε:και για να τελειωσω σχετικα με την προηγουμενη βελτιωση.το zr και το vi με αυτα που θα πηγαινε αραγε?θα μου πειτε
ειναι 1.8 και θα σασ πω εχετε δικιο.αλλα σε αυτα τα αλογα 160 εμεισ αυτο το αμαξι εχουμε να αντιταξουμε.
για το 1.8 δικο μασ με τα 120.μολισ παρω το itg maxogen και το χταποδι και δυναμομετρηθω βλεπουμε.
Αναρωτιέσαι πως πάει το ZR και το Vi με ένα Vti?? Όποτε θέλεις βρες ένα πρόθυμο να δοκιμάσει και το βλέπουμε στην πράξη. Και αν θες να τα συγκρίνεις "δίκαια" με αντίστοιχο 1,8 Honda υπάρχει και το B18 (είτε θες το... "χαλαρό" με τα 170 PS, είτε το Type R με τα 200).
marbin έγραψε:υπαρχει καποιοσ εδω ο οποιοσ με εργοστασιακο μοτερ καθε 30.000 εωσ 60.000 αλλαζε φλατζα? :despair: μπορει καποιοσ οντωσ ομωσ
να υπαρχει οχι ομωσ το συνολο.παιζουν πολλα ρολο για να γινεται τετοια αλλαγη. η αστοχια υλικου η χρηση και η συντηρηση ακομα και ο μηχανικοσ.τα εχουμε πει πολλεσ φορεσ αυτα.
και προσ θεου εγω δεν εχω μετοχεσ στη rover για να εχω καποιο κερδοσ και να την υπερασπιζομαι.μιλαω για το
αμαξι μου και κανα δυο- τρειων φιλων ο ενασ με 200 ο αλλοσ με τφ και ο αλλοσ με ζρ.τα καλυτερα μοντελα πηραμε
τησ rover τελικα?δεν μασ εχουν βγαλει ποτε τιποτα.μονο τα αναλοσημα και τα δυο κιολασ βελτιωμενα.
και συμφωνο οτι η καθε εταιρια εχει τα δικα τησ προβληματα αλλα δεν εχω ακουσει κανεναν να λεει το αμαξι του
ρημαδι οτι και μαρκα να ειναι.μονο εμασ με τα rover.η κανω λαθοσ?
Η αξιοπιστία κρίνεται με βάση την στατιστική κι όχι με το παράδειγμα το δικό σου, το δικό μου ή του φίλου μας που έχει το Χ αυτοκίνητο και το κάνει και το ράνει και δεν μασάει μια. Γιατί δεν βάζεις τη λέξη "φλάντζα" στην αναζήτηση να πάρεις την απάντηση στο ερώτημά σου περί φλάντζας??

Αυτά είναι κάποια από τα αποτέλεσματα που θα βρεις (και ΜΟΝΟ για αυτό το forum!!):


Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... 1&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Ξεκίνησε το πανηγύρι της αλλαγης φλάντζας στο VVC
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Νέο μέλος στο club....ΦΛΑΝΤΖΑ!!!!!
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ηρθε ο καιρος για φλατζα
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
ανεβασμα θερμοκρασιας
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
FLATZA I DIAROI??
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Φλατζαααα!
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Άρχισε να φθείρεται και η δική μου φλάντζα ..μα τι σύμπτωσις
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
ΠΕΡΙ ΦΛΑΤΖΑΣ
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ,HELP!
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
flantza kefalis 414si1996
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
ΕΧΕΤΕ ΚΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ?
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... 1&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
ΦΛΑΝΤΖΑ? ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ???
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Παλι φλαντζα???
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
KAPAKI-FLATZA sto xeri!!!!
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false;
Να τα μας, να τα μας, τα μαυρα, τα μαντατα μας...
http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... E%B6%CE%B1" onclick="window.open(this.href);return false; [/quote]
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες