kseries vs honda

General board
marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Δευ Νοέμ 25, 2013 8:39 am

.συμφωνω οτι παει ανετα στα 250 το typer.αλλα με ποσα χρηματα?εδω ειναι το ζητουμενο.αν καποιοσ νομιζει οτι με
1 σταδιο παει τοσα αλογα κανει φοβερο λαθοσ.και μιλαω για ατμοσφαιρικη βελτιωση οχι turbo.και οταν μιλαω για
βελτιωση εννοω aftermarket γνωστα.οχι μαιμουδιαρικα.βαζουμε τα 35 χιλιαρικα που εχει προσθετουμε και κανα6-7 σε
βελτιωτικα παμε στα 42 σχεδον.ποιο kseries κοστιζει τοσο?
και λεω τωρα.
παιρνουμε ενα zr.κοστοσ καινουριου γυρω στο 20αρι.καινουριο τοσο ειχε περιπου.μασ μενουν 22 χιλιαρικα σε βελτιωση.
τι λετε?τα φτανει τα 250 αλογα η οχι?και απο 1.8 μοτερ οχι διλιτρο που εχουν τρελεσ διαφορεσ.και στην φορολογια ακομα.
οποτε διαθετουμε το ιδιο μπατζετ για δυο αυτοκινητα.42 χιλιαρικα για το καθενα.τα βαζουμε διπλα διπλα.ειστε σιγουροι
οτι το typer θα ειναι μπροστα?δεν νομιζω.γιαυτο ειπα οτι οταν συγκρινουμε κατι πρεπει να ειναι ιδιασ οικονομικησ αξιασ
κυβικων και πολλων αλλον.στο μονο που θα θεωρησω εκεινη τη στιγμη καλυτερο το χοντα θα ειναι στην αξιοπιστια.
τη συγκεκριμενη στιγμη ομωσ.οχι γενικα.γιατι το ενα θα ειναι βελτιωμενο μπουνια και το αλλο θα ειναι προτωδευτερο
σταδιο.και φιλε μου το εχω ψαξει ειδικα γιατι εψαχνα να αγορασω ενα και εφτασα ενα σκαλι πριν.ξερεισ γιατι δεν το
πηρα?ευτυχωσ και λογω φορολογιασ τωρα με αυτα που εγιναν.εχω το μικροβιο τησ βελτιωσησ.ψαχτηκα σε κατι σαιτ
με χοντακηδεσ και ειδα οτι και εκει δεν ειναι ολα ροδινα οπωσ νομιζουμε.μηλαμε για πολλα λεφτα ια βελτιωση.τα επωνυμα ειναι ολα πανακριβα.γιαυτο κρατησα και βελτωσα το ροβερακι.ειπα οτι ο καθενασ βελτιωνη και εχει αυτο που αντεχει.
καλο το typer αλλα δεν ειναι για ολουσ οπωσ νομιζουμε.οικονομικα δεν συγκρινονται με τα rover αρα και μηχανικα.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 » Δευ Νοέμ 25, 2013 1:15 pm

To 1800 non vvc με απλα εκκεντρα και μια πεταλουδα παιρνει 20 αλογα που ειναι 1800cc.
Τετραπεταλλουδο-αγραφο+ καποια ψιλα εχεις ανετα 40 αλογα χωρις να ανοιξεις μοτερ κατι που δε γινεται σε rover
μοτερ.4000-5000ε ειναι υπεραρκετα για τετοια βελτιωση σε honda
Τωρα αμα θες τη buddy club,j's,toda και λοιπες πανακριβες μαρκες για να ακους το vtec ειναι αλλο θεμα εξατμιση σωστη φτιαχνεις και με τα μισα λεφτα απο αυτες αν ψαχτεις και πας σε μαστορι εξατμισα.
Ενα k rover δεν μπορει να αναταγωνιστει σε ΤΙΠΟΤΑ ενα honda μοτερ ειναι δεδομενο ρωτα οπου θες και οποιο θες
Αμεση συγκριση μοτερ δεν υπαρχει ειναι αλλο το ενα αλλο το αλλο και τα λεφτα που θες για να φτασεις την αξιοπιστια του εργοστασιακου honda ειναι τα απαιτουμενα για να κανεις ενα honda πυροβολο και μακραν πιο ανθεκτικο απο τα rover.
Τα μεταλλα της κεφαλης του rover ειναι πολυ χαμηλης ποιοτητος αλουμινιο κατι που το βλεπουμε καθε 30000-40000km λιγο πολυ ο καθε κατοχος mg-rover.Πολυ δυνατα bottom end στο block για εργοστασικο μοτερ AΛΛΑ κυλιδροκεφαλη σε συνδυασμο με κακο σχεδιασμο κυκλωματος ψυξης+τις μακριες 10 βιδες=συνταγη για αναξιοπιστο μοτερ και ειδικα και σκαλισμα..
Φιλος με honda d16z6 αλλαζε οταν το θυμαται που και που λαδια και μπουζι.Περα απο λαδια στη ψευτοκαπακο ο κινητηρας ειναι αριστος λειτουργικα και πιστολι σε αντιθεση με το δικο μου 1800 που ειναι στη πενα χωρις να θελει βιδα που μετα απο 2-3 πατηματα δεν εχει να δειξει και πολλα..Αλλη φιλοσοφια τα 2 μοτερ αυτα η honda με το νουμερο 1 στις επιδοσεις και η rover για ενα πολυ καλο οικονομικο μοτερ και ενα συνολικο πακετο με μεγαλο - την αξιοπιστια
Oσο για τις τιμες που λες για αγορα ο καθε γυφτος πλεον εχει type -r σιγα το κοστος με 8000ε παιρνεις ανετα πλεον οποτε δεν ειναι εκει το θεμα ειναι τι θελει να οδηγαει ο καθε ενας .Ειχα τη δυνατοτητα να παρω και integra αλλα απο επιλογη μου πηγα σε mg οποτε μην το ψαχνεις..

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Δευ Νοέμ 25, 2013 8:51 pm

μα φιλε μου και ο δικοσ μασ 1.8 120ps με απλα εκεντρα tf 115-135 (r140)+ 52αρα πεταλουδα 20 ps δεν παιρνει? και μαλλον γιαυτο λεγονται r140.και νομιζω οτι δεν θα παρει λιγοτερο απο 40 ps αν βαλεισ τετραπεταλουδο και αγραφο.ειναι
βεβαια 1.8αρησ οπωσ ειπεσ αλλα σε ροπη ο δικοσ μασ συγουρα θα ειναι κανα 2 κιλα παραπανω λογω 1.8.
βεβαια φιλε μου δεν ειναι οτι εχω κατι με τα honda οπωσ δηλωνει η επικεφαλιδα.απεναντιασ οπωσ σου ειπα βρεθηκα πολλη κοντα στο να αποκτησω ενα οπωσ εγραψα και παραπανω.
αλλα επειδη ειμαι και σε forum γνωστο με honda το παραπονο και αυτον ειναι οτι δεν παιρνουν αλογα με τιποτα.ακομα και
το πολυ type r οτι παιρνει αλογα με το στανιο (ατμοσφαιρικα παντα)και με ενα σκασμο λεφτα.και ολοι λεγανε μακρυα
απο το vti το οποιο αξιζει να το εχει κανεισ μονο μαμα οπωσ ειναι.χωρισ καμια βελτιωσει.αν δεν κανω λαθοσ κατι τετοια
παρομοια δεν γραφονται και εδω για τα δικα μασ?
γιαυτο εκανα τη συγκριση με τα honda επειδη πηρα το ερεθισμα απο γραφομενο σε αλλη ενοτητα και την προτροπη ενοσ
φιλου βαλε τον κ20 και ασε τον κseries που και μαμα ειναι αναξιοπιστοσ.
γιαυτο και τρελαθηκα και ειπα οτι αυτα τα δυο μοτερ δεν συγκρινονται.φυσικα και ο κ20 ειναι καλυτεροσ.δεν ειμαι τρελοσ
αλλα κανεισ δεν μπορει να παραβλεψει οτι ανηκει σε τελειοσ διαφορετικη κατηγορια και καλα θα ηταν να συγκρινεται με
παρομοιασ δυναμικοτητασ και αξιοπιστιασ μοτερ.ειναι σαν να συγκρινησ το type r με το evo.υπαρχει συγκριση?κατι παρομοιο ειναι και η προηγουμενη συγκριση.
γιαυτο αναφερθηκα στα honda και μονο γιαυτο.ειδικα το type r ειναι η μεγαλη μου αγαπη.μετα το roveraki μου βεβαια ετσι?
και οσο για τα rover-mg που τοσο καποιοι τα κατακρινουν δεν νομιζω οτι εταιριεσ οπωσ σιτροεν πεζο χοντα εχουν να
αντιταξουν αυτοκινητα απεναντι απο τα zt zr το 75 το 620 ακομα και το πιο παλιο vi.και δεν μηλαω μονο για ταχυτητα
αλλα γενικα σαν αυτοκινητα.

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Δευ Νοέμ 25, 2013 9:26 pm

και κατι που ξεχασα πριν.το zr με πληρη χταποδοεξατμιση janspeed και το itg maxogen δηλωνεται 180ps.εαν βαλουμε
εκεντροφορουσ+ροικη πιανει πιστευω τα 200ps.ειναι ασχημα για περιπου 2.500 χιλιαδεσ που κοστιζουν αυτα?πιο πεζο
σιτροεν χοντα και βαγκ μεχρι τα 1.8 βγαζει αυτα τα αλογα και με 2.500 χιλιαρικα.νομιζω κανενα.ατμοσφαιρικα παντα
ετσι?δεν μηλαω για τουρμπο μοτερ.και δεν νομ ιζω οτι καποιοσ θεωρει αναξιοπιστα τα zr.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από R414 » Τρί Νοέμ 26, 2013 1:00 am

ΙTR 1800cc 200hp ατμοσφαιρα εργοστασιο αν επαιρνα αμαξι αυτη τη στιγμη για να κανω καφριλικια και με 80000-100000 km++ minimun αξιοπιστια.Γιατι να ασχοληθω με zr που ειναι 155 αλογα και για να παει 200 θελει 3000-4000ε και καθε 3 και λιγο μαστορα..
Ετσι ελεγα και γω για αξιοπιστια και χαζα και μεσα σε 2 χρονια 14αρι μοτερ το ανοιξα 3 φορες μεχρι που εδωσα και τη καροτσα 400ε..
Οποιος ασχολειται με σοβαρη βελτιωση k rover η εχει ενα σκασμο λεφτα και δεν τον νοιαζει η ειναι ανωμαλος ..

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Νοέμ 26, 2013 2:46 am

Υπάρχει forum Honda που λένε "μακρυά από Vti και Type R, γιατί δεν πέρνουν άλογα και αξίζει να τα χεις μόνο μαμά"??? Σε ποια εποχή έχουνε μείνει, στο 1995??? Το παλιό μου μοτέρ Β16Α1 που τώρα πλέον το χει ο i-Vtec φοράει:

60άρα εξάτμιση με ένα τελικό - 200 ευρώ
χταπόδι 4-2-1 custom - 100 ευρώ μεταχειρισμένο
φιλτροχοάνη (της πλάκας) - 30 (??) ευρώ
έκκεντρα από Β18C4 (GSR) - 100 ευρώ
πρόγραμμα που έφτιαξε μόνος του μαζί με 2 άλλα μέλη από εδώ - 0 ευρώ

Και έβγαλε 177 PS και 17 κιλά ροπή!! Με κόστος κάτω από 500 ευρώ πήρε 27 άλογα και 1,5 κιλά ροπή!! Αυτά στην πράξη, όχι στα λόγια. Ορίστε και η δυναμομέτρηση:

http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;

Με ένα μεγαλύτερο χταπόδι, γιατί αυτό που έχει είναι μικρό, πρόγραμμα από έμπειρο βελτιωτή, έκκεντρα από ITR και πολλαπλή-πεταλούδα από ITR πάει 190 PS άνετα και αξιόπιστα με εργοστασιακά Honda πράγματα!!

Επίσης, 4-5 άτομα από εδώ έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν σοβαρά με την ατμοσφαιρική βελτίωση των K της Rover και ξέρουμε πολύ καλά πόσο εύκολα ή δύσκολα πέρνουν άλογα, μέχρι που φτάνουν σχετικά αξιόπιστα, με τι κόστος και το κυριότερο πως πάνε στο δρόμο!!! Το λέω αυτό γιατί στα λόγια τα άλογα γίνονται στραγάλια και ο καθένας όσα θέλει πέρνει. Και φυσικά μπορεί να εθελοτυφλεί και να απαξιώνει από Rover και Honda μέχρι Ferrari, αλλά στον δρόμο τα λόγια τελειώνουν. Τέλος, μια βελτίωση δεν κρίνεται με μόνο κριτήριο την μέγιστη ιπποδύναμη. Ένας κινητήρας αποδίδει σε όλο το φάσμα λειτουργίας του. Μπορει δυο ίδια μοτέρ με διαφορετική βελτίωση να έχουν π.χ. 5-10 PS διαφορά στη μέγιστη απόδοσή τους, αλλά στο φάσμα 4000-7000 rpm το ένα να έχει 10-15 PS πάνω και ανάλογη ροπή.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Τρί Νοέμ 26, 2013 6:32 pm

μα παιδια αυτα που λεω για 200+ps για τον κ του zr με πρωτο σταδιο δεν τα λεω εγω.δεν ειναι ουτε λογια του αερα ουτε
στραγαλια.
α)μοτερ zr 155ps
β)χταποδοεξατμιση janspeed + itg maxogen 180ps
γ)εκεντροφοροι 15-17ps πρωτου σταδιου
ειμαστε στα 197ps με σιγα την μετατροπη.αξιοπιστια στα ιδια σχεδον με το μαμα.και αφου ανοιγουμε που ανοιγουμε για
τα εκεντρα κανουμε και μια ψιλοροικη περνοντασ ασπουμε 5 ps ξεπερναει ανετα τα 200 ps και οπωσ ειπα και παραπανω
σιγα την μετατροπη και σιγα τουσ μπαμπουλεσ εκεντροφορουσ που θα ζορισουν το μοτερ.
και ολα αυτα που γραφω τα λεει και η ptp και η itg για το maxogen.γνωστε εταιριεσ που απευθυνονται σε εκατομμυρια
ιδιοκτητεσ mg-rover.
δεν εχω λογο να μην τουσ πιστεψω.και για να τα γραψουν δεν τα γραφουν για πλακα.ολο και καποιεσ δοκιμεσ θα εχουν
κανει σε σχεση με μασ που λεμε 5 απο δω 5 απο κει.
παιδι απο δω μεσα με 1.6 μου εγραψε με αυτη τη μετατροπη 150ps του βγηκε δυναμομετρημενο.το zr που ειναι
απο εργοστασιο 45 ps παραπανω απλη λογικη ειναι στα 200ps
τασο7r :up:sorry για το αποτομο προηγουμενο

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Νοέμ 26, 2013 11:02 pm

marbin έγραψε:τασο7r :up:sorry για το αποτομο προηγουμενο
Κανένα πρόβλημα! ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8886
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από nikolas » Τετ Νοέμ 27, 2013 1:01 am

Αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω αλλά το ξεχνάμε είναι ότι καλώς ή κακώς παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευαισθησία σαν κινητήρας στο θέμα της φλάντζας..Οπότε όσα άλογα και να φτάσεις, πάντα θα έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι σε κάποια χιλιόμετρα μάλλον θα σε προδώσει και πολλές φορές χωρίς καν προφανή λόγο..
Αυτό ίσως σημάδεψε γενικότερα την εταιρεία και είχε την εξέλιξη που όλοι γνωρίζουμε..

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: kseries vs honda

Δημοσίευση από marbin » Τετ Νοέμ 27, 2013 6:56 pm

σχετικα με το θεμα τησ φλατζασ νικολα δεν νομιζω οτι ισχυει γιατι βγηκανε πολυ καλυτερεσ και ενυσχιμενεσ αργοτερα
προσ αντικατασταση τησ εργοστασιακησ (γιατι προφανωσ και η εταιρια καταλαβε οτι κατι δεν πηγαινε καλα) χωρισ να ξαναδημιουργητε το παραμικρο.εγω τη φλατζα την ειχα αλλαξει ουτε θυμαμαι πριν ποσα χρονια οταν ηταν εργοστασιακο
ακομα.το εχω βελτιωσει τοσα χρονια τωρα και δεν με εχει ενοχλησει ποτε.ακομα και τουρμπακια που υπηρχαν 1.4 και 1.8
δεν καναν κιχ ποτε.αν και το θεμα τησ φλατζασ νομιζω οτι αφορουσε πιο πολυ μοντελα πιο πριν απο το 1995-1996.
τα παλια 214 και 216.
πιο πολυ νομιζω την εταιρια τη στιγματισαν οι ιδιοι οι πελατεσ τισ παρα οι φλατζα.γιατι εμεισ οι ελληνεσ τα γενικευουμε
σχεδον ολα και τα παντα.για καποια μοντελα που βγαζαν φλατζα καναμε ολα τα ροβερ και mg ρημαδια.
γιατι δεν ειναι λιγεσ οι φορεσ που εχουμε ακουσει πολλεσ εταιριεσ να αποσυρουν διαφορα μοντελα για προβληματικα
ανταλακτικα.και ακριβεσ εταιριεσ.
γιατι ειναι γνωμη μου βεβαια δεν εφταιγαν τα αυτοκινητα αλλα η φλατζα που ηταν προβληματικη ετσι δεν ειναι?
οταν ποναει το δοντι βγαζουμε το δοντι και βαζουμε αλλο.δεν αλλαζουμε στομα γιατι ειναι προβληματικο.ετσι δεν ειναι?
και οσο για το αν παιρνουν αλογα
υπηρχε 1.4τ το οποιο εβγαζε κοντα 200 χωρισ σφυρηλατα με καφτη ιδιοκτητη που δεν εσπασε ποτε.παραμονο οταν
πουληθηκε εσπασε στα χερια του αλλου ιδιοκτητη που μαλλον ηταν ασχετοσ και το πρωτο που ετρεξε να πει τι ηταν αραγε?
αυτα τα μπ.......α τα ροβερ την ωρα και τη στιγμη που το πηρα.ο αλλοσ το ειχε 5χρονια τουρμπισμενο και δεν επαθε
τιποτα.δεν εφταιγε εκεινοσ εφταιγε το rover.ο αλλοσ που ηξερα απο το χωριο και ειχε ενα 216σι το πηγε σπασμενο
στον μηχανικο μου σε γερανο και εβρηζε και οριοταν για το κακο που τον βρηκε με αυτα τα ροβερ.αποτελεσμα?
το μοτερ δεν ειχε σταγονα λαδι μεσα.ειχε να αλλαξει λαδια πανω απο 6 χρονια.μια διαροη και μπαμ.εγω το λεω και θα
το λεω παντα οτι τα ροβερακια μασ ειναι πολυ τιμια αυτοκινητακια που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα και κανεναν.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης