Lotus K Series Engine Test
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Lotus K Series Engine Test
https://www.youtube.com/watch?v=kPbzuvwzNB4" onclick="window.open(this.href);return false;
Προσκυνωωωω
Προσκυνωωωω
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Lotus K Series Engine Test
Παλιό video , k series 1.8 με άγραφο Emerald....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Lotus K Series Engine Test
Δεν εχει σημασια......αντεξε το σκισιμο...μπραβο...
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Lotus K Series Engine Test
Αν το φτιάξεις σωστά δεν καταλαβαίνει τίποτα.....και ροπη στο θεό.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Lotus K Series Engine Test
Αυτο ειναι.....να το συμμορφωσεις λιγο......αλλα θελει καλη δουλεια!!!!
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Lotus K Series Engine Test
μετα τα 180.000χλμ που εχω κανει εχω καταλήξει οτι αν φτιαξεις το θεμα της φλατζας δε μασαει.
Δεν εχει προβλημα να δουλευει ψηλα αρκετη ωρα ειτε μιλαμε για Εθνικη, ειτε για πιστα είτε για... πάγκο!
Δεν εχει προβλημα να δουλευει ψηλα αρκετη ωρα ειτε μιλαμε για Εθνικη, ειτε για πιστα είτε για... πάγκο!
MG TF turbo...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Lotus K Series Engine Test
Συμφωνω και γω σε θεμα στοφαρισμα δεν εχει προβλημα με τα μαμα εντοσθια αν αντεχει η φλατζαΚώστας RWD έγραψε:μετα τα 180.000χλμ που εχω κανει εχω καταλήξει οτι αν φτιαξεις το θεμα της φλατζας δε μασαει.
Δεν εχει προβλημα να δουλευει ψηλα αρκετη ωρα ειτε μιλαμε για Εθνικη, ειτε για πιστα είτε για... πάγκο!
Το δικο μου 414 το λειωσα μεχρι τα 220000 Km οπου και μου στραβωσε το μπλοκ και ολο το μοτερ γενικα ξεχειλωσε απο τη καταπονηση και απορω πως δεν εσπασα καμια μπιελα απο τα ζορια..
Το ευχαριστηθηκα αυτο το αμαξι και σαν μοτερ και σαν καροτσα παρολα τα θεματα του που δν ηταν λιγα..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Amazon [Bot] και 24 επισκέπτες