ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

General board
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από i-VTec »

Δε θα του μείνει το μοτέρ, θα βρεί κάποιον άτυχο να το δώσει...μη φοβάσαι.

Δύο είναι οι επιλογές σου λοιπόν. Ή του τρίζεις τα δόντια και το παίρνεις και φεύγεις, ή του τρίζεις τα δόντια και στο φτιάχνει ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΣ ΕΣΥ.

Κατάλαβες τον κοινό παρονομαστή...
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από K-mech »

Τι σκατοκατασταση ρε πστ μου :( Το πρόβλημα ειναι οτι κανείς δε δινει λεφτα πισω, ειδικα οταν ξερει οτι σε εχασε απο πελατη διαπαντως. (το οτι δεν εχεις εγγραφη αποδειξη οτι του τα εδωσες, δε βοηθάει και σε νομικό εκβιασμό...)
Παρ ολα αυτα, θα συστηνα κι εγω να προσπαθησεις να τα ζητησεις, να βουτηξεις το αμαξι και να φυγεις για αλλου.

Αυτο που δε καταλαβαινω ειναι το πως γινεται να μη φτιαχνεται το δικο σου μοτερ, αλλα να αγοραζει απο μαντρα μοτερ χωρις η με σπασμενο καπακι. (που αναθεμα κι αν ξερεις τι εχει μπει μεσα οσο καιρο ειναι αποθηκευμενο).

Προσοχη στις υποσχεσεις... ο σκοπος ειναι να παρεις τα λεφτα πριν φτασει ο γερανος εκει, αν μεινετε στις υποσχεσεις, παρεις το αμαξι και φυγεις, παιζει να γινουν δανεικα και αγυριστα.

Αν δεις και αποδεις, και καταλαβαινεις οτι δε θα παρεις ουτε ευρω πισω, ισως να αναγκαστεις να δουλεψεις με τον ιδιο... αναγκαζοντας τον να παρει άλλο μοτερ, απο οπου του πείς εσυ, με δικη σου επιβλεψη, και στη συνεχεια να κανει την ελαχιστη δουλεια που χρειάζεται ισα ισα για να παρεις το αμαξι και να φυγεις.
Τροπμες νερου -λαδιου, ιμάντες, καλο ψυγειο, κολαρα, υδραυλικα τιμονια κλπ τα κανεις και μόνος σου με την ησυχια σου. Αρκεί να βαλει ο αλλος το μοτερ όπως ειναι, ισα ισα για να πας απ το συνεργειο στο σπιτι σου.
Δε λεω να παρεις το μοτερ χωρις λειτουργικο κυκλωμα λιπανσης πχ :smt107 ... απλα παιξτο ο απειρος (πολυ μεγαλος) τσιπης απο δω και στο εξης και ζητα του να σου παραδωσει το αμαξι με τα ελαχιστα extra ανταλλακτικα και εργασία. (πουτ κοινωνια και δεν εχω λεφτα μου τα φαγε η εφορια και η ΔΕΗ, κανε οτι μπορεις να φυγω, α και μηξεχνιομαστε ε? 1 χρονο εγγυηση το μοτερ...)


Αυτο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι αναθεσες ολη αυτη τη δουλεια σε συνεργειο. Νομιζω στο θεμα για το νεο CRX που ανεβασες, ειχες χρονο να γδυσεις μεχρι τελευταιας βιδας ολο το εσωτερικο του αμαξιου, μια αλλαγη μοτερ θα σου επαιρνε λιγοτερο χρονο αν την εκανες μονος σου, και οσο για τo rebuild κεφαλης - ρεκτιφιε κορμου, αλλαγη κουζινετων κλπ που απαιτουν special μηχανουργικα εργαλεία, υπαρχουν και καλα μηχανουργία που αναλαμβάνουν αυτες τις δουλειές. (εννοειται σου παραδιδουν τον κορμο δεμένο οποτε εσυ απλα σφιγγεις μια κεφαλη και ενα καρτερ και εισαι ετοιμος.)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Τι σκατοκατασταση ρε πστ μου :( Το πρόβλημα ειναι οτι κανείς δε δινει λεφτα πισω, ειδικα οταν ξερει οτι σε εχασε απο πελατη διαπαντως. (το οτι δεν εχεις εγγραφη αποδειξη οτι του τα εδωσες, δε βοηθάει και σε νομικό εκβιασμό...)
Παρ ολα αυτα, θα συστηνα κι εγω να προσπαθησεις να τα ζητησεις, να βουτηξεις το αμαξι και να φυγεις για αλλου.
Άστα να πάνε... Πάντως, στην περίπτωση που αποφασίσω να πάρω το αμάξι από εκεί, αν δε μου δώσει τα λεφτά μου πίσω, δε ξέρω κι εγώ τι θα γίνει... Επίσης, θα φροντίσω να διαδώσω σ' όλο το διαδίκτυο το περιστατικό (πράγμα που θα ήταν έτσι κι αλλιώς καλό να κάνω για να μην τη πατήσει και κανάς άλλος άνθρωπος) και θα πάω μια βόλτα και από τον ανταλλακτικατζή τον οποίο παρουσιάζει ΑΥΤΟΝ σαν ψεύτη που άλλο μοτέρ μου ταξε κι άλλο μου φερε, με ότι αυτό συνεπάγεται.
K-mech έγραψε:Αυτο που δε καταλαβαινω ειναι το πως γινεται να μη φτιαχνεται το δικο σου μοτερ
Αν διαβάσεις στο topic της παρουσίασης θα δεις το λόγο που πιθανότητα δε φτιάχνεται.
K-mech έγραψε:Αυτο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι αναθεσες ολη αυτη τη δουλεια σε συνεργειο. Νομιζω στο θεμα για το νεο CRX που ανεβασες, ειχες χρονο να γδυσεις μεχρι τελευταιας βιδας ολο το εσωτερικο του αμαξιου, μια αλλαγη μοτερ θα σου επαιρνε λιγοτερο χρονο αν την εκανες μονος σου, και οσο για τo rebuild κεφαλης - ρεκτιφιε κορμου, αλλαγη κουζινετων κλπ που απαιτουν special μηχανουργικα εργαλεία, υπαρχουν και καλα μηχανουργία που αναλαμβάνουν αυτες τις δουλειές. (εννοειται σου παραδιδουν τον κορμο δεμένο οποτε εσυ απλα σφιγκεις μια κεφαλη και ενα καρτερ και εισαι ετοιμος.)
Το να αλλάξω μόνος μου το μοτέρ με άλλο, αυτό θα μπορούσα να το κάνω (αν και πάλι χρειάζομαι κάποια εργαλεία επιπλέον, χρόνο, που δεν έχω πολύ και επίσης, τώρα κάνει και κρύο και δεν έχω κλειστό χώρο να δουλέψω), αλλά αφενώς δεν είχα βρει κάποιο μοτέρ της προκοπής μέχρι τότε και αφετέρου όπως σου είπα με έπεισε να φτιάξουμε το μοτέρ μου. Μου είχε προτείνει να του πάω το αμάξι να κατεβάσει το μοτέρ και να το ανοίξει, να δούμε τι έχει και αν φτιάχνεται, τι θα κοστίσει και από κει και πέρα να δούμε. Και στην περίπτωση που θα αλλάζαμε μοτέρ μου εγγυόταν και την καλή κατάσταση του μεταχειρισμένου μοτέρ και ότι αν μας βγει σκάρτο δε θα πληρώσω ξανά εργατικά.
Το να κάτσω να κάνω rebuild εγώ, προφανώς δεν είναι εφικτό, αφού ούτε έχω τον ανάλογο μετρητικό εξοπλισμό, ούτε την απαιτούμενη εμπειρία.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από K-mech »

Tasos_7R έγραψε: Το να κάτσω να κάνω rebuild εγώ, προφανώς δεν είναι εφικτό, αφού ούτε έχω τον ανάλογο μετρητικό εξοπλισμό, ούτε την απαιτούμενη εμπειρία.
Αυτό ακριβώς έλεγα πάνω ότι κάνει ουσιαστικα ένα μηχανουργίο. Εσύ απλά του πας το μπλοκ και τη κεφαλη, λυμένα ως εκεί που γουστάρεις να τα λύσεις, και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το όποιο έμπιστο μηχανουργίο (Μετρήσεις και το ανάλογο ρεκτιφιέ.), αφού ξεκαθαρίσεις τι θέλεις, και καθορίσεις τιμές και υλικά εξ αρχής.
Πριν απο 5 χρονια εγινε αυτη η δουλειά απο τον Αρίστο και εναν φίλο κατοχο ενος suzuki swift GTI (G13B μοτερ),επειδή όταν το πάταγες γινόταν καπνογόνο απ το blowby. Η δουλειά εγινε εδω. -> http://www.rektifie-exelixi.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Εργασίες που έγιναν:
Μειώθηκε το oval ων κυλίνδρων στα εργοστασιακά specs, μπήκαν ελαφρώς μεγαλύτερης διαμέτρου πιστόνια για να καλύψουν τη διάφορα που άφησε η εξάλειψη του oval, αλλάχτηκαν κουζινέτα στροφάλου, πλανίστηκαν κεφαλή και μπλοκ όσο χρειαζόταν για να έρθουν στα ίσια τους, έγινε valvejob - αλλαγή οδηγών βαλβίδων, και εν τελει όλα αυτά δέθηκαν από μηχανικό του μηχανουργείου. Το μόνο πράγμα που μπήκε απο τα δυο noobs τοτε, πάνω στο μπλοκ, ήταν η αντλία λαδιού και νερού, το κάρτερ και η κεφαλή. Το μόνο special tool που είχαν στα χεριά τους ήταν ένα ροποκλείδιο βελόνας...
κόστος εργασίας και ανταλλακτικών: ένα κλικ κάτω από 1000 ευρώ.
Ο G13B είχε άγνωστο παρελθόν αφού ήταν αποτέλεσμα σχεδόν επιπόλαιης αγοράς, σε εποχή προ κρίσης, και όπως αποδείχτηκε στη πράξη είχε φάει αρκετή υπερθέρμανση έτσι ώστε να στραβώσουν όλα. Μετά το ρεκτιφιέ το μοτέρ έχει γράψει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα mix οδήγησης με πρακτικά καμία κατανάλωση λαδιού... ο Ιδιοκτήτης του δεν είναι της κόντρας, αλλά του αρέσει να του πίνει το αίμα ανά διαστήματα.

Τέλος πάντων αυτά είναι για την ιστορία... ο δρόμος που έχεις ακολουθήσει είναι διαφορετικός, και τώρα θέλοντας και μη πρέπει να χορέψεις με το ρυθμό. καλά ξεμπερδέματα :despair:
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από nikolas »

Θα επαναλάβω αν και γίνομαι κουραστικός..αν ο τύπος είναι όπως τον περιγράφεις, φοβάμαι την εξέλιξη που περιγράφει ο K-mech με πιθανότητα μέχρι και να χάσεις τα λεφτά..Γι'αυτό πες του και εσύ ότι έχεις εντοπίσει μοτέρ που θέλεις στον Π ή στον Κ (έχω μπλέξει ποιος είναι ποιος) και πες του να γυρίσει πίσω το Α2 και ακόμα και με δική σου ευθύνη (αναφορικά με την κατάσταση) να πάρεις το Α1 από τον Π ή τον Κ και το οικονομικό θα το διευθετήσει το συνεργείο με την επιστροφή του μοτέρ που δεν το έχει πειράξει έτσι και αλλιώς..
Από εκεί και πέρα, ακριβώς όπως λέει ο K-mech κάνεις μόνο τις απαραίτητες εργασίες ώστε να τσουλάει το αυτοκίνητο και να μην κάνει μπαμ ότι σε χάνει από πελάτη, και με το που φύγεις, απλά δεν ξαναπατάς..
Τέλος σχετικά με τον όποιο διασυρμό, σου συνιστώ προσοχή, γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις που τρέχουν στα δικαστήρια για συκοφαντικές δυσφημίσεις κλπ..
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από R414 »

Αν νομιζω οτι ο μαστορας ειναι αυτος που υποψιαζομαι εισαι αξιος της μοιρας σου..Συγνωμη αλλα τις μαλακιες μας τις πληρωνουμε ετσι ειναι ... :down:
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

R414 έγραψε:Αν νομιζω οτι ο μαστορας ειναι αυτος που υποψιαζομαι εισαι αξιος της μοιρας σου..Συγνωμη αλλα τις μαλακιες μας τις πληρωνουμε ετσι ειναι ... :down:
Δλδ θα έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου ή μήπως είχε καμιά ταμπέλα απ' έξω που να γράφει "προσοχή κλέφτης" και δεν την είδα???

Τα νεότερα είναι ότι σήμερα τον πήρα τηλέφωνο και του είπα να το δέσει και να πάω να το πάρω, αλλά λύσσαξε επί ένα τέταρτο να το αφήσω να το φτιάξουμε κι ότι έχει μιλήσει ήδη με 2 άλλους μαντράδες και έχει 2 μοτέρ υπόψιν, κλπ., κλπ. Του είπα ότι θέλω να πάω να τα δω πρώτα και μετά να αποφασίσω αν θα πάρω και ποιο. Επέμενε όμως ότι θα φέρει το μοτέρ στο μαγαζί παρουσία του μαντρά να το δω κι αν μου αρέσει να το πάρω. Βέβαια δε συμφώνησα, αλλά περιμένω τηλέφωνο να μου πει τι είδε γιατί υποτίθεται θα τα βλεπε σήμερα ο ίδιος.

Ύποπτα πράγματα...... :roll:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από andreas »

μαλλον εχει κλεισει καμμια τρυπα αλλου με τα λευτα που του εχεις δωσει και στριμωχτηκε τωρα...
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

andreas έγραψε:μαλλον εχει κλεισει καμμια τρυπα αλλου με τα λευτα που του εχεις δωσει και στριμωχτηκε τωρα...
Το πιθανότερο Αντρέα...

Μόλις έμαθα από το συνάδελφο εδώ στη δουλειά που έχει τον γνωστό μέσα στον "Π" ότι το μοτέρ επιστράφηκε και το χε πάρει 600 ευρώ (κι εμένα μου το δινε 870).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!

Δημοσίευση από nikolas »

τελικά Τάσο τι έγινε..?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες