Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
Ο χειριστής παίζει τεράστιο ρόλο και το ξέρεις! Ακόμα και αν είναι το ίδιο δυναμόμετρο!
Στον τροχό μην περιμένεις να δείς διαφορά, τα Maha ποτέ δε βγάζουν σωστό νούμερο, αλλά στρόφαλο διορθωμένη θα δείς σίγουρα. Τώρα αφού πήγες δε χρειάζεται να ξαναπάς, είδες τις καμπύλες σου τουλάχιστον, το απόλυτο νούμερο μη σε απασχολεί, σου είπα πού πρέπει να κυμαίνεσαι.
Στον τροχό μην περιμένεις να δείς διαφορά, τα Maha ποτέ δε βγάζουν σωστό νούμερο, αλλά στρόφαλο διορθωμένη θα δείς σίγουρα. Τώρα αφού πήγες δε χρειάζεται να ξαναπάς, είδες τις καμπύλες σου τουλάχιστον, το απόλυτο νούμερο μη σε απασχολεί, σου είπα πού πρέπει να κυμαίνεσαι.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
Μόνο αν πας και σε άλλο δυναμόμετρο (ίσως αυτό που σου λέει ο ivtec, εφόσον το θεωρεί αξιόπιστο) θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα..Αν οι αμφιβολίες σου είναι στο καλιμπράρισμα, δε σημαίνει ότι και το άλλο Maha, θα έχει το ίδιο "πρόβλημα"..
Αλλά και ας πούμε πως όντως έχει δίκιο το Maha, και πράγματι είσαι 145..γιατί τρελαίνεσαι με το νούμερο, και δε μένεις ότι με αυτό το νούμερο, είσαι πολύ ευχαριστημένος με το πως πάει το αυτοκίνητο..??
Κατά τη γνώμη μου πάντως, ακολούθησε τη συμβουλή του ivtec και μην δώσεις στο καπάκι λεφτά για δυναμομέτρηση, και κράτα στο μυαλό σου κάτι γύρω στο 150..
Αλλά και ας πούμε πως όντως έχει δίκιο το Maha, και πράγματι είσαι 145..γιατί τρελαίνεσαι με το νούμερο, και δε μένεις ότι με αυτό το νούμερο, είσαι πολύ ευχαριστημένος με το πως πάει το αυτοκίνητο..??
Κατά τη γνώμη μου πάντως, ακολούθησε τη συμβουλή του ivtec και μην δώσεις στο καπάκι λεφτά για δυναμομέτρηση, και κράτα στο μυαλό σου κάτι γύρω στο 150..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
Ξαναλέω οτι δε με νοιαζει το απόλυτο νουμερο αφου το αυτοκινητο πραγματικα παει πολυ καλα.nikolas έγραψε:Μόνο αν πας και σε άλλο δυναμόμετρο (ίσως αυτό που σου λέει ο ivtec, εφόσον το θεωρεί αξιόπιστο) θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα..Αν οι αμφιβολίες σου είναι στο καλιμπράρισμα, δε σημαίνει ότι και το άλλο Maha, θα έχει το ίδιο "πρόβλημα"..
Αλλά και ας πούμε πως όντως έχει δίκιο το Maha, και πράγματι είσαι 145..γιατί τρελαίνεσαι με το νούμερο, και δε μένεις ότι με αυτό το νούμερο, είσαι πολύ ευχαριστημένος με το πως πάει το αυτοκίνητο..??
Κατά τη γνώμη μου πάντως, ακολούθησε τη συμβουλή του ivtec και μην δώσεις στο καπάκι λεφτά για δυναμομέτρηση, και κράτα στο μυαλό σου κάτι γύρω στο 150..
Και φυσικα με ικανοποιησε η καμπύλη, κατι το οποιο το βλεπω και στο δρόμο.
Εχουμε ακομα μελλον μεχρι τα 65 που θα παρουμε το αδιάφορο Γερμανικοthanos_s έγραψε:Τοσα χρονια εχω να μπω, ακομα k series Οδηγατε?????
MG TF turbo...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
ακομα δεν καταφερες να περασεις ενα απο αυτα τα αδιαφορα ομωςΚώστας RWD έγραψε:Ξαναλέω οτι δε με νοιαζει το απόλυτο νουμερο αφου το αυτοκινητο πραγματικα παει πολυ καλα.nikolas έγραψε:Μόνο αν πας και σε άλλο δυναμόμετρο (ίσως αυτό που σου λέει ο ivtec, εφόσον το θεωρεί αξιόπιστο) θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα..Αν οι αμφιβολίες σου είναι στο καλιμπράρισμα, δε σημαίνει ότι και το άλλο Maha, θα έχει το ίδιο "πρόβλημα"..
Αλλά και ας πούμε πως όντως έχει δίκιο το Maha, και πράγματι είσαι 145..γιατί τρελαίνεσαι με το νούμερο, και δε μένεις ότι με αυτό το νούμερο, είσαι πολύ ευχαριστημένος με το πως πάει το αυτοκίνητο..??
Κατά τη γνώμη μου πάντως, ακολούθησε τη συμβουλή του ivtec και μην δώσεις στο καπάκι λεφτά για δυναμομέτρηση, και κράτα στο μυαλό σου κάτι γύρω στο 150..
Και φυσικα με ικανοποιησε η καμπύλη, κατι το οποιο το βλεπω και στο δρόμο.Εχουμε ακομα μελλον μεχρι τα 65 που θα παρουμε το αδιάφορο Γερμανικοthanos_s έγραψε:Τοσα χρονια εχω να μπω, ακομα k series Οδηγατε?????
.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Αποτέλεσμα δυναμομέτρησης MAHA
Το κριτήριο του "περάσεις" για την επιλογη αυτ/του... πέρασε πριν χρόνιαthanos_s έγραψε:ακομα δεν καταφερες να περασεις ενα απο αυτα τα αδιαφορα ομωςΚώστας RWD έγραψε:Ξαναλέω οτι δε με νοιαζει το απόλυτο νουμερο αφου το αυτοκινητο πραγματικα παει πολυ καλα.nikolas έγραψε:Μόνο αν πας και σε άλλο δυναμόμετρο (ίσως αυτό που σου λέει ο ivtec, εφόσον το θεωρεί αξιόπιστο) θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα..Αν οι αμφιβολίες σου είναι στο καλιμπράρισμα, δε σημαίνει ότι και το άλλο Maha, θα έχει το ίδιο "πρόβλημα"..
Αλλά και ας πούμε πως όντως έχει δίκιο το Maha, και πράγματι είσαι 145..γιατί τρελαίνεσαι με το νούμερο, και δε μένεις ότι με αυτό το νούμερο, είσαι πολύ ευχαριστημένος με το πως πάει το αυτοκίνητο..??
Κατά τη γνώμη μου πάντως, ακολούθησε τη συμβουλή του ivtec και μην δώσεις στο καπάκι λεφτά για δυναμομέτρηση, και κράτα στο μυαλό σου κάτι γύρω στο 150..
Και φυσικα με ικανοποιησε η καμπύλη, κατι το οποιο το βλεπω και στο δρόμο.Εχουμε ακομα μελλον μεχρι τα 65 που θα παρουμε το αδιάφορο Γερμανικοthanos_s έγραψε:Τοσα χρονια εχω να μπω, ακομα k series Οδηγατε?????
Αλλά μην ξεφεύγουμε...
Δημητρηηηηηηηηηηηηη
Η τιμή ειναι φιλική ή standard;;
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες