ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

General board
Άβαταρ μέλους
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από ANTKX » Τετ Ιούλ 17, 2013 2:44 am

Το πρόβλημα Κώστα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως σε περίπτωση μη έκδοσης του νόμιμου παραστατικού βάσει νόμου ευθύνεται και ο πελάτης που αποδέχτηκε τη συναλλαγή .Δεν είναι πάντα παράνομη η πώληση ανταλλακτικών από τα συνεργεία,παράνομη είναι η απόκρυψη πώλησης ανταλλακτικών ή υπηρεσιών . Ο λόγος που επιμένω ότι πρέπει να κόβονται τα παραστατικά ,είναι για να μπορούμε να αποδείξουμε τις εργασίες που έγιναν στο αμάξι ώστε να μπορούμε να διεκδικήσουμε το δίκιο μας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Για παράδειγμα ,όταν πήγα στο μηχανικό το αμάξι και του έδωσα να κουμπώσει πάνω κεφαλή που του βρήκα εγώ .Μου είπε ότι έκανε ρεκτιφιέ στο καπάκι . Για την εργασία αυτή με χρέωσε 120 ευρώ και μου έδωσε ένα απλό χαρτί με αυτή και τις υπόλοιπες εργασίες που έγιναν , φλάντζα αντιψυκτικό κλπ. και πόσο μου τα χρέωσε. όταν μετά από κάποια χιλιόμετρα μου έκαψε ξανά φλάντζα αποδείχτηκε ότι το καπάκι δεν είχε πάει ποτέ για ρεκτιφιέ .πρέπει να σημειώσω εδώ ότι όταν πήγα το καπάκι εγώ για ρεκτιφιέ μου το χρέωσαν 20 ευρώ .χωρίς όμως παραστατικά πως να τον κυνηγήσω; με το απλό χαρτί ;και αν ισχυριζόταν ότι ήταν προσφορά ,τι θα μπορούσα να κάνω;;η ουσία είναι ότι έχασα τουλάχιστον 800 ευρώ για καπάκι ρεκτιφιέ και φλάντζες και πως με αυτά τα λεφτά θα μπορούσα να είχα ένα επιπλέον ολόκληρο αμάξι για κυκλοφορία ή ανταλλακτικά. Αν είχα τα παραστατικά θα μπορούσα να τον κυνηγάω για απάτη άνετα ,αφού αποδείχτηκε αργότερα ότι το μπλοκ της μηχανής είχε 3/10 απόκλιση και χωρίς ρεκτιφιέ στο μπλοκ τα δύο καπάκια που άλλαξα και τα ρεκτιφιέ στα καπάκια ήταν απλά πεταμένα λεφτά για αυτό μου εμφάνισε και τρίτη φορά καμένη φλάντζα ,οπότε ανέλαβε το αμάξι ο αδερφός μου.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

htsopelas
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Φεβ 26, 2013 9:39 am
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από htsopelas » Κυρ Ιούλ 28, 2013 9:07 am

ειναι καπως μπερδεμα το να αποδειξεις κατι...

Άβαταρ μέλους
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από ANTKX » Δευ Ιούλ 29, 2013 1:15 am

έχεις δίκιο htsopelas το θέμα είναι να μην σου τύχει ,με παραστατικά ή μη ,πάντως αν κάποιος στη δουλειά του είναι σωστός για να μην χάσει τον πελάτη και για να μην κάνει κακό όνομα στην αγορά αναλαμβάνει τις ευθύνες του. υπάρχει και αυτή η καλή πιθανότητα αλλά πλέον σπανίζει.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

Άβαταρ μέλους
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από Rover 214!!! » Δευ Οκτ 21, 2013 11:38 am

Ετυχε να μιλησω με τον λουρμπα για το eka code και πραγματικα ειναι οπως τα λετε...ο ανθρωπος ειναι εξυπηρετικοτατος.
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8886
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από nikolas » Τετ Αύγ 13, 2014 12:21 am

Είχα μια περιπέτεια με "έναν επαγγελματία" σε ένα VW Polo που το πήγαμε για αλλαγή τακάκια και δίσκους στο Mammas Tyres (Κατεχάκη) όπου ισχυριζόμενος ότι μια βίδα είχε κλωτσήσει, επιστράτευσε ΔΡΑΠΑΝΟ!!! για να ανοίξει το σπίρωμα στο άκρο..και επέμενε να χρησιμοποιήσει αυτό το άκρο το οποίο και από φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί αλλά έχει κρατηθεί και ως "πειστήριο" έχει "αδυνατήσει" πολύ το μέταλλο στο σημείο που σφίγγει η δαγκάνα για την επανατοποθέτηση καινούριων σετ δίσκοι και τακάκια. Το αυτοκίνητο το κράτησε δύο μέρες, καθώς έφτασε να ζητάει 140 ευρώ για δίσκους και τακάκια και 150 ευρώ για μεταχειρισμένο άκρο (τηλεφωνικά η vw ενημέρωσε πως κόστιζε 170 καινούριο)..τη δεύτερη μέρα, και καθώς τα κωμικοτραγικά συνεχίζονταν ισχυρίστηκε πως το άκρο κάνει 80 και θα μοιραστούμε τη διαφορά 40 ο κάθε ένας, και αφού τα σκάτωσε και με την τοποθέτηση στα τακάκια που δε μπορούσε να τα ταιριάξει, ζητήθηκε από εμάς να μπουν τα παλιά ανταλλακτικά, και να απευθυνθούμε αλλού..
Η υπόθεση για εμάς θα έχει και συνέχεια με καταγγελία στα αρμόδια όργανα, αλλά το κοινοποιώ εδώ απλά ως μια ενημέρωση των μελών.

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τετ Αύγ 13, 2014 12:44 am

Έχουμε πήξει στους "επαγγελματίες" σ' αυτή τη χώρα...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8886
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από nikolas » Παρ Αύγ 15, 2014 9:49 pm

άστα να πάνε..σκέφτομαι να προχωρήσω σε καταγγελία..

lupink
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 04, 2013 2:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από lupink » Κυρ Ιουν 07, 2015 11:24 am

Θέλω να αλλάξω την πίσω ζελατίνα (τζαμί) γιατί πρώτον που τρύπησε και δεύτερον μου χάλασε και το φερμουάρ. Έχει ιδέες κάποιος που μπορώ να την αλλάξω?

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από R414 » Σάβ Αύγ 29, 2015 9:55 pm

Λοιπον..Θα προσπαθησω να ειμαι περιεκτικος και απλος στη περγραφη μου..
Πριν μερες ειχα ζημια στο κινητηρα μου.Για αγνωστη αιτια Περναγε νερα σε κυλινδρο σε μεγαλη ποσοτητα σε φαση υδραυλικης πιεσης και αδυναμιας της μιζας να γυρισει καν το μοτερ.Το αμαξι παρεμεινε για καποιες μερες για να αποφυγουμε τα χειροτερα ακινητο αφου πρωτα εγινε μια πολυ προχειρη διαγνωση απο το συνεργειο οπου και εγινε η μετεπειτα ''επισκευη'' ως ραγισμενο καπακι μοτερ..

Μετα απο καποιες μερες το αμαξι τελικα πηγε στο ιδιο συνεργειο με μεταφορικη οπου και τελεστηκε η επισκευη.
Η διαγνωση ηταν μια απλη αλλαγη φλατζας σε ενα ταλαπωρημενι καπακι οπου υποτιθεται αφου θα καθαριζοταν θα ηταν οκ...
Το καπακι πλανιστηκε μπηκε και το μοτερ εκλεισε με τα λοιπα αναλωσιμα που χρειαστηκε..Η επισκευη κρατησε ελαχιστες ωρες το πρωι λυθηκε και 4-5 η ωρα την ιδια μερα ηταν ετοιμο..Το παρελαβα την ιδια μερα το απογευμα-πληρωσα εφυγα..Μιας και καθε ανθρωπος δεν μενει διπλα στο καθε συνεργειο εκανα μια διαδρομη 30 λεπτων για το σπιτι μου οπου το αμαξι φενομενικα δουλευε οκ σε ταχυτητες 80-100km...Tην ιδια μερα το αμαξι εκανε αλλη μια διαδρομη το βραδυ στη παραλια 60-70km πηγαινα ελα..
Το λοιπον μιας και βγηκα απλη βολτα σε ταχυτητες 50-60km διαπιστωσα οτι μοτερ ρεταριζε ασταματητα κατω απο 1800σαλ..
Η βολτα εδειξε προβλημα στο μοτερ που ηταν επισκευασμενο την ιδια μερα...Την επομενη μερα πρωι χωρις να χαθει καθολου χρονος στο συνεργειο οπου εγινε η επισκευη...Με τα πολλα βρεθηκε να χει προβλημα ο κυλινδρος που ειχε τα νερα...
Και καπου εδω το πραμα αρχιζει και σοβαρευει..Η απαντηση του μαστορα ηταν οτι εχει ξανατυχει και ''ισως'' εχει κολισει βαλβιδα ανοιχτη και δεν κλεινει με αποτελεσμα να μην εχει συμπιεση στο κυλινδρο(αφου ειχε παει το καπακι μηχανουργειο για ελεγχο και πλανισμα...)
Οταν η συμπιομετρηση εγινε ηταν εμφανες πως η επισκευη ηταν απλα αποτυχια και τα πραματα ηταν σοβαροτερα απ οτι νομιζα.

...Η απαντηση του μαστορα στο τι γινεται και τι κανουμε ειναι οτι απλα θα στρωσει με λιγα km και δεν εχει προβλημα...Απαντηση καμπανακι επαγγελματια του χωρου...Εν παση περιπτωση αφου τονιστηκε απο μενα οτι μοτερ επι της ουσιας δουλευε 3κιλινδρο με προβλημα μου εισηγηθηκε να φυγω εχωντας φαει κανα 2ωρο και οτι δεν ειναι τιποτα και αν δεν στρωσει θα ξαναλυθει αναγκαστικα οποτε προσθετα εξοδα κλπ κλπ!!Εδω οποιος καταλαβε καταλαβε ...κολημενες βαλβιδες σε καπακι που πηγε(πηγε?) μηχανουργειο...

Οπως ειπα μιας και δεν μενω διπλα η διαδρομη ειναι σχετικα μεγαλη για το σπιτι...
ΛΟΙΠΟΝ σε 20 λεπτα το μοτερ εσπασε μπιελα και μπλοκ στον προβληματικο κυλινδρο...

Εγω αυτο το θεωρω ανευθυνοτητα και τελειως αντιεπαγγελματικο και αναρμοστο για επαγγελματια μαστορα με χρονια εμπερια και ειδικα στα mg rover ...
To μοτερ εσπασε μετα απο 150 km επισκευης(κακιστης επισκευης) και αφου τονιστηκε οτι εχει προβλημα την ΙΔΙΑ μερα εσπασε στο δρομο στο γυρνα απο το συνεργειο 20 λεπτα μετα και ετσι απλα με αποτελεσμα εγω αυτη τη στιγμη να ειμαι 1500 ε μεσα με σπασμενο κινητηρα...

Η συνεχεια μεσα στη βδομαδα.. :flam: :flam: :flam: :flam:

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!

Δημοσίευση από Tasos_7R » Δευ Αύγ 31, 2015 7:38 am

Έλληνας επαγγελματίας = ανέκδοτο.

Ειλικρινά, αν είχα όλα τα απαραίτητα εργαλεία και τον κατάλληλο χώρο δε θα άφηνα ποτέ ξανά να ακουμπήσει το αμάξι μου άλλος "επαγγελματίας μηχανικός".
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες