Λούρμπας...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Εγω ούτε ξερω, ούτε θέλω, ούτε έχω το χρόνο, ούτε μ'αρεσει.
Θέλω να έχω έναν τίμιο μηχανικό που να τον πληρώνω για την εργασία του και να εχω το κεφαλι μου ήσυχο ότι έκανε στο αμάξι μου ότι καλύτερο μπορούσε.
Προς το παρόν έχω αράξει στο Βώσσο.
Θέλω να έχω έναν τίμιο μηχανικό που να τον πληρώνω για την εργασία του και να εχω το κεφαλι μου ήσυχο ότι έκανε στο αμάξι μου ότι καλύτερο μπορούσε.
Προς το παρόν έχω αράξει στο Βώσσο.
MG TF turbo...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Μου δίνεις την εντύπωση ότι σχολιάζεις χωρίς να έχεις πραγματική εικόνα των πραγμάτων. Όλοι έχουμε επισημάνει ότι η εργασία που χρεώνουν Λούρμπας και Βώσσος, (με εξαίρεση την περιπέτεια του Κώστα) είναι αρκετά μικρή και φυσιολογική σε σχέση και με το κόστος των ανταλλακτικών που σε καμιά περίπτωση δεν είναι μηδενικό όπως λες..R414 έγραψε:οχι μονο δεν ειναι εφικτο πολλες φορες αλλα και οι ιδιοι με τον τροπο τους ειναι σαν
να σου λενε να τους αδειασεις τη γωνια για να κανουν οτι ειναι να κανουν..
το καλυτερο ειναι αν εχεις στοιχειωδη γνωση και εργαλεια βεβαια γτ δεν γινεται τπτ να ασχολεισαι μονος ς με το αμαξι σε μικρες δουλειες παντα και να γλιτωνεις χρημα γτ τα ανταλλακτκα εχουν 0δενικο κοστος σε σχεση με την εργασια που χρεωνουν...
Ελλαδισταν αλλη μια φορα...
Σ'αυτό έχεις δίκιο, αυτό επιζητάμε οι περισσότεροι, άλλοι το έχουνε βρει στο Λούρμπα, άλλοι στο Βώσσο άλλοι ενδεχομένως σε κάποιον άλλο μηχανικό..Όλοι μας θέλουμε να ξέρουμε ότι τα λεφτά μας όντως αντικατοπτρίζουν την ποιότητα και τον όγκο της εργασίας που συμφωνείται χωρίς περαιτέρω παρατράγουδα..Κώστας RWD έγραψε:Εγω ούτε ξερω, ούτε θέλω, ούτε έχω το χρόνο, ούτε μ'αρεσει.
Θέλω να έχω έναν τίμιο μηχανικό που να τον πληρώνω για την εργασία του και να εχω το κεφαλι μου ήσυχο ότι έκανε στο αμάξι μου ότι καλύτερο μπορούσε.
Προς το παρόν έχω αράξει στο Βώσσο.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Μιλησα γενικα και απο τη πειρα που εχω στους μηχανικους που εχω παει.
Παραδειγματα για ανταλλακτικα και το κοστος μπορω να αναφερω μερικες ερφασιες που εχω κανει χωρις να ξερω τι χρεωνουν αλλοι πχ αλλαγη τρομπας νερου με δικια μ τρομπα και αλλαγη σε ενα λαστιχακι αμεληταιου ποσου 87 ευρω εργασια και τρομπα 35-37 αν θυμαμαι σωστα,σινεμπλοκ πισω ψαλιδιων (τα 2 μεγαλα) δεν 8υμαμαι κοστος ,εργασια
για λυσιμο ακρων και να σταλουν σε τορνο για ξεπρεσαρισμα ολα μαζι 110-120 ευρω.
Επαναλαμβανω χωρις να ξερω τι χρεωνουν αλλοι αναφορικα τα λεω
Παραδειγματα για ανταλλακτικα και το κοστος μπορω να αναφερω μερικες ερφασιες που εχω κανει χωρις να ξερω τι χρεωνουν αλλοι πχ αλλαγη τρομπας νερου με δικια μ τρομπα και αλλαγη σε ενα λαστιχακι αμεληταιου ποσου 87 ευρω εργασια και τρομπα 35-37 αν θυμαμαι σωστα,σινεμπλοκ πισω ψαλιδιων (τα 2 μεγαλα) δεν 8υμαμαι κοστος ,εργασια
για λυσιμο ακρων και να σταλουν σε τορνο για ξεπρεσαρισμα ολα μαζι 110-120 ευρω.
Επαναλαμβανω χωρις να ξερω τι χρεωνουν αλλοι αναφορικα τα λεω
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Για να αλλαχτεί η τρόμπα πρέπει να βγει ο ιμάντας, πρακτικά είναι σχεδόν αντίστοιχο με το να αλλάζεις ιμάντα, γι'αυτό και συνήθως στη δεύτερη αλλαγή ιμάντα την αλλάζουν όλοι προληπτικά για να γλυτώσουν την έξτρα χρέωση όταν έρθει πραγματικά η ώρα..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Είναι και πολλα άλλα που μπορω να πω όπως ή άσκοπη αλλαγη με χρέωση πολλων μερών.
πχ είχα καποτε ενα θεμα με το κόλλημα του γκαζιού. Μου έλεγε ο κυρ Κώστας φταίει αυτό, φταίει εκείνο...
Ωραία του έλεγα, αλλάξτε το και αν φτιάξει το πληρώνω. Το άλλαζε, ΔΕΝ έφτιαχνε το πρόβλημα και μετα μου έλεγε "ε, έφταιγε κι αυτό!"
Όπως η ντιζα του γκαζιού, που είχα δώσει 100€ για το κολλημα του γκαζιού ή κάτι βαλβίδες vvc. Kαι για τα 2 πλήρωσα!
Τελικά ήταν ενα κομμάτι της πλεξουδας που εκανε τη δουλειά.
πχ είχα καποτε ενα θεμα με το κόλλημα του γκαζιού. Μου έλεγε ο κυρ Κώστας φταίει αυτό, φταίει εκείνο...
Ωραία του έλεγα, αλλάξτε το και αν φτιάξει το πληρώνω. Το άλλαζε, ΔΕΝ έφτιαχνε το πρόβλημα και μετα μου έλεγε "ε, έφταιγε κι αυτό!"
Όπως η ντιζα του γκαζιού, που είχα δώσει 100€ για το κολλημα του γκαζιού ή κάτι βαλβίδες vvc. Kαι για τα 2 πλήρωσα!
Τελικά ήταν ενα κομμάτι της πλεξουδας που εκανε τη δουλειά.
MG TF turbo...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Αυτό το... "ψάχνω να βρω τι φταίει κι εσύ πλήρωνε τα ανταλλακτικά" μου φαίνεται γνωστό.Κώστας RWD έγραψε:Είναι και πολλα άλλα που μπορω να πω όπως ή άσκοπη αλλαγη με χρέωση πολλων μερών.
πχ είχα καποτε ενα θεμα με το κόλλημα του γκαζιού. Μου έλεγε ο κυρ Κώστας φταίει αυτό, φταίει εκείνο...
Ωραία του έλεγα, αλλάξτε το και αν φτιάξει το πληρώνω. Το άλλαζε, ΔΕΝ έφτιαχνε το πρόβλημα και μετα μου έλεγε "ε, έφταιγε κι αυτό!"
Όπως η ντιζα του γκαζιού, που είχα δώσει 100€ για το κολλημα του γκαζιού ή κάτι βαλβίδες vvc. Kαι για τα 2 πλήρωσα!
Τελικά ήταν ενα κομμάτι της πλεξουδας που εκανε τη δουλειά.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Άσε... έτσι ανοιγω κι εγω συνεργείο...kostas200vi έγραψε:Αυτό το... "ψάχνω να βρω τι φταίει κι εσύ πλήρωνε τα ανταλλακτικά" μου φαίνεται γνωστό.Κώστας RWD έγραψε:Είναι και πολλα άλλα που μπορω να πω όπως ή άσκοπη αλλαγη με χρέωση πολλων μερών.
πχ είχα καποτε ενα θεμα με το κόλλημα του γκαζιού. Μου έλεγε ο κυρ Κώστας φταίει αυτό, φταίει εκείνο...
Ωραία του έλεγα, αλλάξτε το και αν φτιάξει το πληρώνω. Το άλλαζε, ΔΕΝ έφτιαχνε το πρόβλημα και μετα μου έλεγε "ε, έφταιγε κι αυτό!"
Όπως η ντιζα του γκαζιού, που είχα δώσει 100€ για το κολλημα του γκαζιού ή κάτι βαλβίδες vvc. Kαι για τα 2 πλήρωσα!
Τελικά ήταν ενα κομμάτι της πλεξουδας που εκανε τη δουλειά.
Αλλάζεις ολο το αμαξι... ε του π@ύστη! Στο τελος θα βρεις τι φταίει!!
MG TF turbo...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Έχω περάσει από παρόμοια φάση και εγώ, αλλά συμβαίνει πολλές φορές ένα σύμπτωμα να μπορεί να προκαλείται από πολλούς διαφορετικούς πιθανούς παράγοντες..πιο συγκεκριμένα είχα παλιά πριν το vvc ένα ρετάρισμα από 1000 έως 2000 στροφές για μικρή διάρκεια από κρύο ξεκίνημα. Παράλληλα με την καθοδήγηση παιδιών από το αγγλικό φόρουμ όπου το συγκεκριμένο θέμα έφτασε τις 12 σελίδες αναζητώντας τι φταίει συνολικά άλλαξα-δοκίμασα
ορισμένες από τις εργασίες έγιναν εναλλάξ στο Λούρμπα και στο Βώσσο, ταυτόχρονα και με τη δική τους καθοδήγηση, αλλά τίποτα δεν έλυσε το πρόβλημα. Φυσικά και δεν μου πέρασε απ'το μυαλό να κατηγορήσω τον έναν ή τον άλλο, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι όλα όσα παρατίθενται στη λίστα ήταν πιθανοί παράγοντες πρόκλησης του ίδιου προβλήματος και ζητούμενο από όλους, ήταν να λυθεί το πρόβλημα. Εύλογο είναι ότι ξεκινάς από τα πιο απλά πράγματα και πας στα πιο σύνθετα, απίθανα. Καλώς ή κακώς όμως κάποιος πρέπει να επωμιστεί το κόστος όμως στη τελική και συνήθως αυτός είναι ο πελάτης. Συγκεκριμένα η κεφαλή π.χ αφαιρέθηκε δυο φορές για επανέλεγχο, τόσο από τον Λούρμπα όσο και από τον Βώσσο, ε, δε γίνεται να απαιτούσα να γίνει τζάμπα και απ'τους δύο μαζί με όλα τα παρελκόμενα ανταλλακτικά (φλάτζες, παραφλού κλπ) ας είμαστε λογικοί..Σε όσα βέβαια υπήρχε καβάτζα ανταλλακτικό μεταχειρισμένο μου το αλλάζανε προκειμένου να αποκλείσουμε μια περίπτωση χωρίς χρέωση και αν δεν λυνόταν το πρόβλημα ξαναβάζαμε το δικό μου πάλι.
Για του λόγου το αληθές http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... =juddering" onclick="window.open(this.href);return false;nikolas έγραψε:1) lamda was indeed in bad condition replaced with used one but didn't fix the problem
2) spark plugs and ht leads in bad condition as well replaced with new ones but made no difference
3) rotor arm newand distributor cap used proved to need replacement but with no result!
4) crank position sensor is doubtable if was faulty but as replaced with used one just in case
5) fuel injectors were cleaned and tested with still no result! then were replaced withh used ones but still nothing
6) ecu replaced-juddering continued but the car raised rpms more easily than with the previous ecu
7) had the cylinder head removed and dismantled to check valves, valve
coolant temperature changed with new one
ορισμένες από τις εργασίες έγιναν εναλλάξ στο Λούρμπα και στο Βώσσο, ταυτόχρονα και με τη δική τους καθοδήγηση, αλλά τίποτα δεν έλυσε το πρόβλημα. Φυσικά και δεν μου πέρασε απ'το μυαλό να κατηγορήσω τον έναν ή τον άλλο, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι όλα όσα παρατίθενται στη λίστα ήταν πιθανοί παράγοντες πρόκλησης του ίδιου προβλήματος και ζητούμενο από όλους, ήταν να λυθεί το πρόβλημα. Εύλογο είναι ότι ξεκινάς από τα πιο απλά πράγματα και πας στα πιο σύνθετα, απίθανα. Καλώς ή κακώς όμως κάποιος πρέπει να επωμιστεί το κόστος όμως στη τελική και συνήθως αυτός είναι ο πελάτης. Συγκεκριμένα η κεφαλή π.χ αφαιρέθηκε δυο φορές για επανέλεγχο, τόσο από τον Λούρμπα όσο και από τον Βώσσο, ε, δε γίνεται να απαιτούσα να γίνει τζάμπα και απ'τους δύο μαζί με όλα τα παρελκόμενα ανταλλακτικά (φλάτζες, παραφλού κλπ) ας είμαστε λογικοί..Σε όσα βέβαια υπήρχε καβάτζα ανταλλακτικό μεταχειρισμένο μου το αλλάζανε προκειμένου να αποκλείσουμε μια περίπτωση χωρίς χρέωση και αν δεν λυνόταν το πρόβλημα ξαναβάζαμε το δικό μου πάλι.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Νικόλα ετσι ξέρω να το κάνω κι εγώ, εάν επικρατεί αυτή η λογική στα συνεργεία τότε δεν υπάρχει λόγος να τα πηγαίνουμε σε αυτούς, υποθέτουμε, ότι από 5-6 ανταλλακτικά προέρχεται το πρόβλημα, τα αλλάζεις και τελείωσε, μην δουλευόμαστε μόνοι μας πρέπει να βρει το ανταλλακτικό που δημιουργεί το πρόβλημα να το αλλάξει και να χρεώσει μόνο αυτό, δηλ το σκεπτικό σου είναι ότι παίρνουμε σβάρνα και αλλάζουμε ανταλλακτικά μέχρι να βρούμε ποιο είναι το πρόβλημα και τραβάμε την καμπάνα στον πελάτη ?nikolas έγραψε:Σε όσα βέβαια υπήρχε καβάτζα ανταλλακτικό μεταχειρισμένο μου το αλλάζανε προκειμένου να αποκλείσουμε μια περίπτωση χωρίς χρέωση και αν δεν λυνόταν το πρόβλημα ξαναβάζαμε το δικό μου πάλι.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Λούρμπας...
Και για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα μην ξεχναμε οτι δεν ηταν το θεμα των ανταλλακτικων αλλα της κεφαλης που δεν πηγε ποτε για ροικη.Οσο για αυτο που λες δεν αντιλεγω μπορει κατι να πορκληθει απο διαφορους παραγοντες αλλα δεν τα κανεις ολα για να βρεις τι φταιει ξερεις τα βασικα προβληματα και τα ελενχεις.Να φερω ξανα το δικο μου θεμα με τις 5 επισκευες που τελικα κατεληξαν σε αλλο μοτερ και που και αυτο κατεληξε στον καδο γιατι εκαιγε λαδι.Προχτες το ανοιξα το μοτερ αυτο που μου ειχαν βαλει και το σημειο που ανεβαζει λαδια στην κεφαλη ειχε βουλωσει απο ενα πραγμα σαν πισσα,η φλατζα ηταν τοσο τεραστια που εριξε την συμπιεση,οι βιδες ειχαν βιδωθει αναποδα σε πολλα σημεια,ειχαν σφιχτει λες και ετοιμαζεις αρμα μαχης,το λαδι που ειχαν βαλει για να κανουν δοκιμη ηταν απο αυτα που αδιαζουμε απο τα αμαξια μας και ενταξει δεν ηθελες να βαλεις καινουργιο δεν μπορουσες να μου πεις οτι ειναι μαπα να το αλλαξω οχι επρεπε να το δω με τα ματια μου οτι εχει γινει νερο,να τσακιστουν τα ελατηρια των πιστονιων και οι εκεντροφοροι να ειναι για πεταμα λογο γραντζουνιων.Καποια πραγματα απλα δεν τα δεχομαι παρολη την καλη θεληση του μαστορα να με αποκαταστησει με τις μαπακιες των μηχανικων του εγω δεν δικαιολογω αυτο το καραγκιοζιλικι που με αφησε 6 μηνες χωρις αμαξι αμεσα και εμεσα αλλο ενα χρονο γιατι ειχα δωσει τοσα λεφτα χωρις λογο που δεν ειχα ουτε να πληρωσω τα βασικα.τεσπα τωρα το εποιασα μονος απο την αρχη με την βοηθεια των παιδιων που με βοηθησαν και τους ευχαριστω πολυ και ελπιζω οτι θα τυχει καλυτερης τυχης το αμαξι μου
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Amazon [Bot] και 11 επισκέπτες