Future MG TF

General board
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από DimTf160+ »

εδω η opel πουλησε το speedster που αναθεμα κι αν αξιζε 50.000 ευρω ή ακομα και τα Lotus που
στην ουσια ειναι πλαστικες μπανιερες με πρωην μοτερ Rover και τωρα Toyota και οι τιμες τους
αγγιζουν μεχρι και τα 90 χιλιαρικα(Exige) και στην ουσια πληρωνεις μονο την μαρκα... ή κανω λαθος?
αν ειχε καποιος αυτη τη στιγμη 30-40 χιλιαρικα για ενα σπορ διθεσιο κι εβλεπε μια περιπτωση σαν
την παραπανω,υπαρχει λογος να μην την προτιμησει?(με την προυποθεση να υπαρχει και η αναλογη υποστηριξη στην Ελλαδα).Το Opel GT δε διαφωνω,αμαξαρα με τα ολα του,τουμπανο αλλα
δυστυχως μονο για ευθειες.Τωρα για λοιπες αηδιες τυπου Ζ4,SLK κλπ. δεν τις λαμβανω καν υποψιν
γιατι ειναι τα αμαξια του γυφτου νεοελληνα που το εχει καημο να τα αποκτησει και το χνωτο βρωμαει
απο την πεινα.και μην ξεχναμε οτι αναφερομαστε σε roadster αναλογης κατηγοριας και οχι σε jeep
ή supercars ή οτιδηποτε πολυ διαφορετικο απο TF γιατι εκει πλεον εχεις απειρες επιλογες στο τι
θες να διαλεξεις.αν η MG σαν εταιρεια ηθελε να εχει κερδος,δεν περιμενει απο αμαξι τυπου TF να
το βγαλει αλλα απο καποιο πιο συμβατικο και καθημερινο μοντελο.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από i-VTec »

Μόνος σου το λες...Αυτά θέλει ο Έλληνας, έτσι σκέφτεται. Σου λέει, αφού θα τα σκάσω πού θα τα σκάσω, γιατί να πάρω ένα MG και να μην πάρω μια Z4 ή μια SLK? Λίγοι θα σκεφτούν αλλιώς και αυτοί θα είναι οι ΓΝΩΣΤΕΣ της αυτοκίνησης, αλλά δυστυχώς η MG βεληνεκούς Mercedes ή BMW πού θα πουλήσει και φθηνότερα μοντέλα για να επιβιώσει...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από nikolas »

Η εμπορικη η οχι επιτυχια του μοντελου δεν εξαρταται απο τις επιδοσεις του στην ελληνικη αγορα..υπαρχουν πολυ σημαντικοτερες αγορες που θα πρεπει να κερδισει..

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Η εμπορικη η οχι επιτυχια του μοντελου δεν εξαρταται απο τις επιδοσεις του στην ελληνικη αγορα..υπαρχουν πολυ σημαντικοτερες αγορες που θα πρεπει να κερδισει..
Σωστα υπαρχουν τοσες αγορές.
To MGF/TF πούλησε πολυ καλα παντως στην Αγγλια , και σε αλλες αγορες σην Ευρώπη.
Απο το 95-02 και απο το 02-06 ως ΤΦ και μετα πάλι ξανα...οχι σε νουμερα πωλησεων οπως αλλες εταιρειες βεβαια.
Εχει και την ομορφια βεβαια να ειναι καπως πιο σπανιο.
Εντάξει τα τελέυταια χρονια ως 135 ή LE 500 δεν ήταν ανταγωνιστικο καθως τεχνολογικα γερασε και σε νουμερα πωλήσεων τι να καταφερεις οταν εχεις να τα βαλεις πχ με το mx-5 3 γενιας που εκανε τα ιδια χρηματα . Τα 85αρια τα πηραν γιναν καπνός. απο τους MG fans.

Κάπου διάβασα παιδια οτι και η Λοτους εχει αρχισει να θέλει να μπενει ακομα πιο δυναμικα στην αμερικανικη αγορά καθως βλεπει μεγαλη ανταποριση εκει. Και εκει που οι περισσοτεροι χαμηλώνουν κυβισμο αυτοι θελουν να περάσουν στην κατηγορια των supercars.Μα Οταν βγαζει το Evora με Toyota 276-hp 3.5L V-6. :P Αλλα περα απο αυτο έστω και οι Elise εχουν πέραση στην Αμερική πολύ. Ακομα και σε sites απο lotus tuning που μπηκα μου εκανε εντυπωση ποσοι αμερικανοι εγραφαν μεσα...Η MG παλια ειχε ιστορια στην Αμερικη και τωρα θελει να ξαναμπει και αυτη. Μακαρι να τα παει καλά. Τωρα στην Ελλάδα πως και τι ? :s
Φανταζομαι ή θελω να πιστευω οτι τα ατομα του μανατζμεντ εχουν πολλες γνωσεις, προβλεψιμότητα, feedbacks για να αποφασισουν τι θα κανουν. Τωρα ειναι και οι Κινεζοι στο παιχνιδι και οι Αγγλοι δεν ειναι μόνοι τους.

Η αντιπροσωπια εδω που πηγα και το ειδα μου ειπε ο πωλητης οτι Το Οπελ GT Το βγαλαν σε περιορισμενα κομματια για τα 30 χρονια Jubilaeum του παλιοτερου Opel GT.....Πολυ γαματο αυτοκινητο δλδ... :o
Και ακριβως μου αρεσει γιατι δεν ειναι slk z4...
Σε αυτες τι περιπτωσεις δημιουργειται παντα μια συγχηση στον κοσμο οτι το αυτοκινητο αυτο δεν πούλησε. Γιατι εγω ακουσα και την αποψη οτι δεν πούλησε.
Συμβαινει η εταιρεια να μην βγαζει πολλα λεφτα απο το μοντελο αυτο αλλα να το βγαζει για να τονωσει
το image της να επιβεβαιωσει την ιστορία της και η Opel είχε ζόρια...
Αλλωστε παλι καλα που την παλεψε να λεμε, με το Insignia και τα καταφερε...
Το Speedster απο design ειναι καπως αλλα εντελως χαμηλό , κοντο και φαρδυ πολυ γαματο απο ήχο, ακουσα ενα να επιταχυνει και χάζεψα κυριολεκτικα...και ειναι και σπανιο..έχει και τουρμπατο μοτερ.. ;)

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από Tasos_7R »

DimTf160+ έγραψε:ή ακομα και τα Lotus που στην ουσια ειναι πλαστικες μπανιερες με πρωην μοτερ Rover και τωρα Toyota και οι τιμες τους αγγιζουν μεχρι και τα 90 χιλιαρικα(Exige) και στην ουσια πληρωνεις μονο την μαρκα... ή κανω λαθος?
Ε, όχι και πλαστικές μπανιέρες τα Lotus... Και φυσικά δεν πληρώνεις μόνο το όνομα όταν αγοράζεις μια Lotus...
i-VTec έγραψε:Σου λέει, αφού θα τα σκάσω πού θα τα σκάσω, γιατί να πάρω ένα MG και να μην πάρω μια Z4 ή μια SLK? Λίγοι θα σκεφτούν αλλιώς και αυτοί θα είναι οι ΓΝΩΣΤΕΣ της αυτοκίνησης
Δηλαδή, αυτός που θα πάρει μια Z4 (δε σου λέω για την SLK, χωράει συζήτηση...) δεν είναι γνώστης της αυτοκίνησης??? Και άσε να δούμε, όταν και αν βγει νέο TF, κατά πόσο θα απευθύνεται στους γνώστες...

Για μένα η MG το πρώτο που θα πρέπει να κάνει είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου πάνω απ΄όλα, στο κομμάτι της αξιοπιστίας. Μετέπειτα όσον αφορά την παραγωγή κάποιου νέου TF, θα πρέπει αυτό να προσφέρεται σε μια προσιτή/δελεαστική τιμή (βέβαια αυτό είναι σχετικό για την κάθε αγορά), να διατηρεί όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά των roadsters, και το πιο δύσκολο και σημαντικό είναι να του δώσει το ντιζάιν που του αρμόζει.
Για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να ανατρέξει στις ρίζες τις, να μελετήσει καλά τα κλασσικά της μοντέλα, που μέχρι και σήμερα αρέσουν πολύ και είναι δημοφιλείς στους λάτρεις των κλασσικών αυτοκινήτων και να προσπαθήσουν να εμπνευστούν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας που θα έχει φυσικά μοντέρνα χαρακτηριστικά, αλλά θα θυμίζει κάτι και από τα κλασσικά της μοντέλα, δηλαδή την ιστορία της.

Μοντέλα σαν κι αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες, είναι αποτελέσματα της κινέζικης νοοτροπίας, που σκοπό έχουν το κέρδος, ακόμα και αν αυτό το πετύχουν με "φτηνές" αντιγραφές άλλων μοντέλων και ακολουθώντας κάποιες κοινές, εμπορικές τακτικές και όχι δίνοντας πραγματικά στη φίρμα την αίγλη που της αρμόζει.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από kostas200vi »

Σίγουρα οι Lotus δεν είναι πλαστικές μπανιέρες, Η lotus κουβαλάει μια ιστορία αγώνων και έχει μια φιλοσοφία στο στήσιμο πχ μιας elise........είναι ένα αμάξι που μου αρέσει πάρα πολύ και θα έδινα τα χρήματα να την αγοράσω, μην την συγκρίνεται με TF Z4 και SLK δεν υπάρχει καμιά επαφή.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από DimTf160+ »

Tasos_7R έγραψε:Ε, όχι και πλαστικές μπανιέρες τα Lotus... Και φυσικά δεν πληρώνεις μόνο το όνομα όταν αγοράζεις μια Lotus...
δλδ τι αξιζει παραπανω σε μια elise με Rover μοτερ? μονο η σχεδιαση του στησιματος των αναρτησεων
ειναι αυτο που την κανει τοσο απιστευτη οδηγικα και το οτι ειναι ελαφρια.Η 'μπανιερα' δεν ειναι δικη μου
ορολογια αλλα των ιδιων των ιδιοκτητων λογω φυσικα του σχηματος του σασι που μοιαζει οντως με
μπανιερα.Δηλαδη τα 60.000 ευρω περιπου δικαιολογουν το κοστος των υλικων που φτιαχνεται ενα τετοιο
αμαξι??? Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι πληρωνεις καθαρα την μαρκα και την ιδιαιτεροτητα του αμαξιου
και τιποτα παραπανω...απευθυνεται καθαρα σε κ@βλωμενους(μεσα σ'αυτους κι εγω που το γουσταρω οσο
λιγα) αλλα οχι να δωσω και ενα σκασμο λεφτα για κατι που δεν αξιζει.Μπορει βεβαια οι επιδοσεις να ειναι
αντιστοιχες με αυτες ενος supercar και με αντιστοιχα πολυ λιγοτερα λεφτα αλλα και παλι θεωρω μεγαλη
υπερβολη την τιμη μιας αλουμινενιας μπανιερας ντυμενης με πολυεστερα.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Ε, όχι και πλαστικές μπανιέρες τα Lotus... Και φυσικά δεν πληρώνεις μόνο το όνομα όταν αγοράζεις μια Lotus...
Η 'μπανιερα' δεν ειναι δικη μου
ορολογια αλλα των ιδιων των ιδιοκτητων λογω φυσικα του σχηματος του σασι που μοιαζει οντως με
μπανιερα
Έτσι είναι.... :iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από Tasos_7R »

DimTf160+ έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Ε, όχι και πλαστικές μπανιέρες τα Lotus... Και φυσικά δεν πληρώνεις μόνο το όνομα όταν αγοράζεις μια Lotus...
δλδ τι αξιζει παραπανω σε μια elise με Rover μοτερ? μονο η σχεδιαση του στησιματος των αναρτησεων ειναι αυτο που την κανει τοσο απιστευτη οδηγικα και το οτι ειναι ελαφρια.Η 'μπανιερα' δεν ειναι δικη μου ορολογια αλλα των ιδιων των ιδιοκτητων λογω φυσικα του σχηματος του σασι που μοιαζει οντως με μπανιερα.Δηλαδη τα 60.000 ευρω περιπου δικαιολογουν το κοστος των υλικων που φτιαχνεται ενα τετοιο αμαξι??? Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι πληρωνεις καθαρα την μαρκα και την ιδιαιτεροτητα του αμαξιου και τιποτα παραπανω...απευθυνεται καθαρα σε κ@βλωμενους(μεσα σ'αυτους κι εγω που το γουσταρω οσο λιγα) αλλα οχι να δωσω και ενα σκασμο λεφτα για κατι που δεν αξιζει.Μπορει βεβαια οι επιδοσεις να ειναι αντιστοιχες με αυτες ενος supercar και με αντιστοιχα πολυ λιγοτερα λεφτα αλλα και παλι θεωρω μεγαλη υπερβολη την τιμη μιας αλουμινενιας μπανιερας ντυμενης με πολυεστερα.
Το αλουμινένιο πλαίσιο "μπανιέρα" της Lotus Elise είναι ένα από τα καλύτερα πλαίσια που υπάρχουν και μάλιστα έχει την καινοτομία ότι τα κομμάτια του δεν είναι κολλημένα με συγκόλληση, αλλά με μια ειδική κόλα (αν θυμάμαι καλά). Κάθε άλλο παρά υποτιμητικό είναι αυτό για τη Lotus... Επίσης, η Elise έχει τη φιλοσοφία του trackday car και δίνει στον οδηγό της στο μέγιστο βαθμό την αίσθηση και το χαρακτήρα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Δηλαδή έχει λιτό ντιζάιν, χαμηλό βάρος, απόλυτη αίσθηση και φυσικά κορυφαία συμπεριφορά. Και όλα αυτά με την υπογραφή της Lotus. Όσο για την επιλογή του κινητήρα δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο trackday car που επιλέγει κινητήρα K να το κινεί και έχουν αναφερθεί σε άλλο topic τα πλεονεκτήματά του σε τέτοιες εφαρμογές (χαμηλό κόστος, χαμηλό βάρος, κτλ.). Αυτό δε μειώνει την αξία του αυτοκινήτου, χώρια που δεν πιστεύω ότι είναι ατόφιο το ίδιο μοτέρ που έχει ένα F/TF ας πούμε.
Τώρα στο θέμα του κόστους, φυσικά και θα πληρώσεις και το όνομα. Lotus αγοράζεις όχι Huyndai. Οι εταιρείες στοχεύουν αν μη τι άλλο στο όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος και αν αυτό μπορεί να προέλθει και από το όνομα που έχει η κάθε εταιρεία, γιατί όχι. Αλλά για να έχεις ένα καλό όνομα πρέπει να έχεις δώσει και τα απαραίτητα διαπιστευτήρια. Και η Lotus, καθώς και όλες οι μεγάλες εταιρείες που υπερκοστολογούν τα αυτοκίνητα που παράγουν, το έχουν κάνει αυτό και με το παραπάνω.
kostas200vi έγραψε:Σίγουρα οι Lotus δεν είναι πλαστικές μπανιέρες, Η lotus κουβαλάει μια ιστορία αγώνων και έχει μια φιλοσοφία στο στήσιμο πχ μιας elise........είναι ένα αμάξι που μου αρέσει πάρα πολύ και θα έδινα τα χρήματα να την αγοράσω, μην την συγκρίνεται με TF Z4 και SLK δεν υπάρχει καμιά επαφή.
Εσύ κολύμπα στην τουρμπομπανιέρα σου και άσε τα Lotus... :P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Future MG TF

Δημοσίευση από DimTf160+ »

τα μοτερ ηταν ακριβως ιδια οπως στα Ροβερ... αρα δε διαφωνουμε,σχεδιαση και brand πληρωνεις στην ουσια...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimTf160+ την Πέμ Δεκ 30, 2010 1:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες