MG ZT 160 Ερωτήματα

General board
Απάντηση
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Σημερα ειχα κουβεντα μεναν φιλο που ειναι κατοχος ενος MG ZT 160 και συζητουσαμε καποια προβληματα επαναλλειμένα που εχει βγαλει το αυτοκινητο και του εχουν κοστισει χρηματα αλλα και νευρα για τον ιδιο.
Μολονοτι το αγαπαει το αυτοκινητο ωρες ωρες σκεφτεται να το πουλήσει, φυσικα κατα προτιμηση σε μια αρτια μηχανικη κατασταση για να μην εκθεσει τον επομενο.
Συγκεκριμενα το αυτοκινητο δουλευεται στην εθνικη οδο κυριως.
Τα προβληματα εντοπιζονται κυρια στον συμπλεκτη ο οποιος φαγωνεται γρηγορα
και επίσης στα ρουλεμαν των πισω τροχων. Το αυτοκινητο φοραει 18 αρες ζάντες.
Ο συμπλεκτης του αρχικα αντικατασταθηκε με λαθος κωδικο , ουσιαστικα μπηκε ενας ασθενεστερος και τον εφαγε σε μικρο χρονικο διαστημα, ουσιαστικα λαθος του συνεργειου, στην συνεχεια στην επομενη αλλαγα μπηκε ο σωστος τον οποίο επίσης έφαγε, δηλ αποτι μου ειπε φαγωθηκε γρηγορα το ρουλεμαν και η τρομπα μαζι μετα απο 20.000 χλμ
Ενας προβληματισμος του ειναι οτι ενδεχομενως να ειναι άσχετοι οι τυποι στο συνεργειο και Απο την γενικοτερη κουβεντα που καναμε μου ηρθε η ιδεα και συμφωνησαμε σε αυτο οτι ίσως η αντικατασταση του συμπλεκτη με εναν
πιο ενισχυμενο αφτερ μαρκετ ισως να αποτελουσε μια λυση. Πχ για το PG1 υπαρχουν καποια σετ στην αγορα.
Εχει κανει καποια αναζητηση , Το μονο που δεν βρηκε μου ειπε ειναι ενα ενισχυμενο πλατω...και φαινεται να ειναι η λυση αφτερ μαρκετ τελικα...
Αν σκεφτει κανεις οτι η MG Rover πηρε τα υπολοιπα μηχανικα μερη ενος ατμοσφαιρικου Ροβερ 75 και τα χρησιμοποιήσε και συγκεκριμενα την μετάδοση , σε συνδυασμο με εναν τουρμπο κινητηρα , μπορει κανεις καλλιστα να φανταστει οτι στην προκειμενη περιπτωση οι ροπες απο τον τουρμπο κινητηρα λογικο ειναι να βγαινουν
πιο βίαια σε αντιθεση με εναν 1800 ή 2000 εξακυλινδρο οποτε και οι καταπονήσεις ειναι μεγαλυτερες
Επίσης το να ξεκουρασει το αυτοκινητο βαζοντας για ενα μεγαλο διαστημα μικροτερες ζαντες ενδεχομενως 17άρες...16άρες ουτε θελει να το ακούσει :) και να περιορισει εντελως ή στο ελάχιστο -αν δε θέλει να τις αποχωριστει -την χρηση των 18αρων...αν φυσικα θελει τα ρουλεμαν του πισω να αντεχουν παραπανω απο 10.000 χλμ...οπως παραπονεθηκε..βέβαια για αυτο κατι μπορει να πηγε στραβα αλλα συνεβει επανηλλημενα η γρηγορη φθορα των ρουλεμαν/μουγιε.
Παρεπιπτοντως ο κινητηρας που φοράει ειναι αρκετα αξιοπιστος και δεν του έχει βγαλει το παραμικρό.
Θέλω πραγματικα να τον βοηθησω-ουμε βρικοντας λύσεις, μιας και εχει ταλαιπωρηθει, εχω βεβαια σκοπο να κανω και μια τουρ και στα αγγλικα φόρουμ..... εχει στα χερια του παιδια ενα καταπληκτικο αυτοκινητο και ειναι κριμα...ας τον βοηθησουμε...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από nikolas »

ALEX_MGF έγραψε:Αν σκεφτει κανεις οτι η MG Rover πηρε τα υπολοιπα μηχανικα μερη ενος ατμοσφαιρικου Ροβερ 75 και τα χρησιμοποιήσε και συγκεκριμενα την μετάδοση , σε συνδυασμο με εναν τουρμπο κινητηρα , μπορει κανεις καλλιστα να φανταστει οτι στην προκειμενη περιπτωση οι ροπες απο τον τουρμπο κινητηρα λογικο ειναι να βγαινουν
πιο βίαια σε αντιθεση με εναν 1800 ή 2000 εξακυλινδρο οποτε και οι καταπονήσεις ειναι μεγαλυτερες
Τον ίδιο κινητήρα φοράει και το 75άρι απλά με άλλο πρόγραμμα γι'αυτό βγάζει και 10 άλογα λιγότερα.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ας ξεκινήσουμε από το συνεργείο, κάτι δεν πάει καλά εκεί και για να μην το ψάχνει, καλύτερα να βρει ένα άλλο αποκλειστικά για Rover.
Τα ρουλεμάν είναι περίεργο να φθείρονται συνέχεια και ιδικά τα πίσω, οι 18αρες στην εθνική το ξεκουράζουν δεν είναι από αυτό, πρέπει να πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και να έχουν καποια πείρα, γιατί ίσως να υπάρχει πρόβλημα.
Ο συμπλέκτης που φαγώνεται γρήγορα δεν επηρεάζεται τόσο δραματικά με την υπερτροφοδότηση στο ZT, συνήθως φταίει το υλικό και περισσότερο το στυλ οδήγησης.
Ο πρώτος συμπλέκτης φαγώθηκε γρήγορα, ο δεύτερος ήταν ασθενέστερος και φαγώθηκε και αυτός γρήγορα, ο τρίτος που ήταν ο σωστός φαγώθηκε και αυτός γρήγορα, όλα αυτά είναι περίεργα, αφού το αμάξι δουλεύει εθνική οδό, άρα λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων και λιγότερη χρήση συμπλέκτη , εγώ φοράω PG1 με μαμά δίσκο πλατό απλά "κάρφωσαν" ένα ποιο καλό υλικό τριβής και εχω 36 κιλά ροπη, δεν πιστευω όμως ότι το ZT έχει τόσο τρομερή ροπη ώστε να τρώει αμέσως τον δίσκο, μήπως ο φίλος σου όταν είναι στην εθνική ξεκουράζει το πόδι του πάνω στο πεταλ του συμπλέκτη ? γιατί η φθορά δεν πιστευω ότι οφείλεται στο αμάξι.
Για το PG1 υπαρχουν βελτιωμένα δίσκο πλατό : http://shop.ebay.co.uk/i.html?_kw=PERFO ... &_kw=ROVER
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
parios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 12:40 am
Τοποθεσία: mandra-attikhs
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από parios »

Εμένα πάντος ούτε δίσκο πλατό μου έχει βγάλει ακόμα ούτε ρουλεμάν τροχών, μάλλον το πάει σε ανίδείκευτο συνεργείο ο φίλος σου!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

@ Nikola
ετσι ακριβως η 75αρα η τουρμπο βγαζει 150 ;)
@kostas200vi /parios
Για τον τρόπο οδήγησης δεν μιλήσαμε, μου ειπε νορμαλ το παει, ενταξει, τωρα Και γω το συνεργειο υποψιαζομαι κατα καποιο τρόπο δλδ ειναι χαρακτηριστικο, ουσιαστικα δυο πραγματα πειραξαν στο αυτοκινητο ετσι, ε και τα δυο χάλασαν......
Εντάξει Για να μην φωτογραφίσουμε καταστασεις που συμβαινει αυτο, ενταξει απλα μου ειπε
οτι στην συγκεκριμενη πολη δεν υπαρχουν 75αρια και οι τυποι εκει μάλλον δεν τα ξερουν. Θα του πω να μιλησει με τον μηχανικό μου. Ετσι ακριβως η εμπειρια ειναι αυτη που μετραει να εισαι εξειδικευμένος και να τον έχεις δουλεψει τον συγκεκριμένο τύπο.
Πάντως γενικα πέρα απο το σκηνικο αυτο, έχει ενδιαφέρον στο Ροβερ 75 1.8 T/ MG ΖΤ160 το τουρμπισμα που εκανε το εργοστασιο ειναι πολυ σοφιστικε,όπως γράφεται, ταιριαζοντας στον χαρακτηρα λιμουζινας, φυσαει με λίγα μπαρ 0,5 ..0,6 , δουλεψαν το χταπόδι ετσι ωστε να αντεχει μεχρι και 1000 C και ενα σωρο άλλα ωραία...

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Με απάντησαν και απο Αγγλία.... :) ας δούμε τι λενε..

Hi Alex,
Sounds as if the garage is useing localy sourced parts to repair your friends car----
Fitted a smaller clutch!!
Borg warner is as good as you get imo

Think a phone call to Rimmers in the UK for correct spares would help.

Wheel bearings, there are many different types of bearings of the correct size, perhaps wrong type is causing premature failure?
There are many manufacturers of bearings, perhaps the best not being used?
Hence chat to Rimmers----who post parts world wide

Very difficult to answer your query without seeing the parts which have failed----
Correct parts are essential for these precision cars

Perhaps others here can quote part numbers for the car model?
It may be better to buy new hubs with bearings already fitted from UK, can be seen & bought from ebay----

Good luck, your friend has a very good top of the range MGR----he cannot fit smaller wheels to his 190 due to the large brake discs & calipers, not that would be any solution at all, as that is not the reason for his bearing failure

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Και οι Αγγλοι είπαν τα αυτονόητα, ότι τα ανταλλακτικά είναι λάθος.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: MG ZT 160 Ερωτήματα

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Λαθος ανταλλακτικα αρχικα που πιστευω οτι αυτο επεξε στο δισκο πλατο οπως σε εμενα με το κατα τα αλλα ταπεινο αμαξι μου οταν εκανα αλλαγη δισκο πλατο μου εβαλαν εναν ιταλικο χαμηλοτερης ποιοτητας με αποτελεσμα στην 2 ετια να εχει φθαρθει πολυ.Για τα ρουλεμαν πισω υπαρχει η περιπτωση να του τα γρασαραν με αποτελεσμα προσωρινο ή να του εβαλαν καποια μεταχειρισμενα που τελικα και εκεινα να μην ηταν σε καλη κατασταση????Παντως δεν θελω να ειμαι προκατειλημενος γιατι μου εχει τυχει να αλλαξω δεξι ψαλιδι 3 φορες σε 6 μηνες και οχι γιατι οπου λακουβα μεσα.Την πρωτη φορα ηταν απο φθορα,την δευτερη το σινεμπλοκ ετριζε και το στειλα,3 φορα τα παιξε το μπαλακι το στειλα και τελικα εβαλα ενα ενισχυμενο που μολις ειχε βρει ο μηχανικος και μεχρι τωρα ολα οκ.Αρα βλεπουμε οτι το σφαλμα του υλικου ειναι μια περιπτωση αν και σπανια συναντιεται απανοτα.
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 22 επισκέπτες