Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Ηθελα να σας ρωτήδω τι μπορει να φταίει και το αυτοκίνητο πρωι πρωι
ενω παίρνει μπρος δεν δουλευει ομαλα στα καλά καθούμενα και οταν το επιταχύνεις
κανει κάποια κολλήματα...το ρελαντι ειναι ψηλο για καμμια 10 λεπτα και μετα στρωνει το αμάξι.
Ψηλο λεγοντας 1000 στορφές τόσο...
Αυτο που εχω κάνει ειναι να ανοίξω και να καθαρίσω το IACV (Idle Air control Valve)
Είδα μια βελτιωση στο ρελαντι..αλλα συνεχιζει τα κολλήματα.
Μηπως μπουζοκαλώδια ...τιποτα...τι άλλο να μπορει να παιζει ρολο παιδια απο την εμπειρία σας?
Θα παέι συνεργέιο το αυτοκίνητο...απλως ετσι ρωτάω για να εχω μια εικόνα...αν είναι τιποτα ακριβό το πρόβλημα...
ενω παίρνει μπρος δεν δουλευει ομαλα στα καλά καθούμενα και οταν το επιταχύνεις
κανει κάποια κολλήματα...το ρελαντι ειναι ψηλο για καμμια 10 λεπτα και μετα στρωνει το αμάξι.
Ψηλο λεγοντας 1000 στορφές τόσο...
Αυτο που εχω κάνει ειναι να ανοίξω και να καθαρίσω το IACV (Idle Air control Valve)
Είδα μια βελτιωση στο ρελαντι..αλλα συνεχιζει τα κολλήματα.
Μηπως μπουζοκαλώδια ...τιποτα...τι άλλο να μπορει να παιζει ρολο παιδια απο την εμπειρία σας?
Θα παέι συνεργέιο το αυτοκίνητο...απλως ετσι ρωτάω για να εχω μια εικόνα...αν είναι τιποτα ακριβό το πρόβλημα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALEX_MGF την Πέμ Οκτ 14, 2010 11:04 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα:
Alex πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ ?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Καλημερα Φίλος τι γινεσαι?
Εχω 134.000 χιλιόμετρα
Εχω 134.000 χιλιόμετρα
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Μου έκανε τα ίδια για αρκετό χρονικό διάστημα και πριν 2 εβδομάδες το IACV παρέδωσε πνεύμα και δεν έβαζε μπροστά, νομίζω ότι έφτασε η ώρα να το αλλάξεις, για να είσαι 100 % σίγουρος κανε μια δοκιμή με ένα άλλο IACV και μετά πάρε ένα καινούργιο.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Ααα μάλιστα. Να το δοκιμάσω...όταν το άνοιξα εντωμεταξύ...ήταν κυριολεκτικα "μες στην μπίχλα" μια κολλώδης βρωμια...
το καθαρισα πολυ προσεκτικά...το βαλα μέσα...και το ρελαντί ήρέμησε...
...ναι ναι θα το κανω το τέστ που λές.
το καθαρισα πολυ προσεκτικά...το βαλα μέσα...και το ρελαντί ήρέμησε...
...ναι ναι θα το κανω το τέστ που λές.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
κανε και κανα καθαρισμα στα μπεκ
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Μάλλον αχρείαστο...DimTf160+ έγραψε:κανε και κανα καθαρισμα στα μπεκ
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Να καθαρίσω και τίποτα άλλο? Το IACV το καθαρισα με πανι. Λενε κανονικα με υγρο καθ.καρμπυρτερ
Επίσης λεει μπορεις να το ακόυσεις για λίγο όταν γυρισεις το κλειδί το IACV..
Ολο αυτο το ματζαφλαρι το manifold του VVC το μαυρο μήπως εχει βρωμιά μέσα...ανοιγει αυτό? ιστορια ..αστο καλυτερα...τα λαστιχακια τα ειδα μεσα νορμαλ. Καθαρισμα μπεκ...αυτο με υπέρηχους το κάνουνε....ας το αφήσουμε για τελευταιο
Μετράνε με multimeter λεει τα μπουζοκαλωδια πόσα Ω εχουν και αμα εχουν πανω απο μια τιμή..δρόμο..τα Magecor είναι καλα για εμάς...λενε..αλλα αυτο το ότι στην αρχη δουλευει μάπα και μετα στρώνει λέει πολλά....
Ειχα αλλαξει την πεταλουδα με 52 αρα και κρατησα τον ιδιο throttle position sensor απο την 48άρα για να μην χρειαστει
ξανα διάβασμα στον εγκέφαλο. Λειτουργουσε άψοξα το αυτοκίνητο απο την πρώτη στιγμη και τώρα ..νατα μας... Θα κανω τεστ με άλλο IACV
Επίσης λεει μπορεις να το ακόυσεις για λίγο όταν γυρισεις το κλειδί το IACV..
Ολο αυτο το ματζαφλαρι το manifold του VVC το μαυρο μήπως εχει βρωμιά μέσα...ανοιγει αυτό? ιστορια ..αστο καλυτερα...τα λαστιχακια τα ειδα μεσα νορμαλ. Καθαρισμα μπεκ...αυτο με υπέρηχους το κάνουνε....ας το αφήσουμε για τελευταιο
Μετράνε με multimeter λεει τα μπουζοκαλωδια πόσα Ω εχουν και αμα εχουν πανω απο μια τιμή..δρόμο..τα Magecor είναι καλα για εμάς...λενε..αλλα αυτο το ότι στην αρχη δουλευει μάπα και μετα στρώνει λέει πολλά....
Ειχα αλλαξει την πεταλουδα με 52 αρα και κρατησα τον ιδιο throttle position sensor απο την 48άρα για να μην χρειαστει
ξανα διάβασμα στον εγκέφαλο. Λειτουργουσε άψοξα το αυτοκίνητο απο την πρώτη στιγμη και τώρα ..νατα μας... Θα κανω τεστ με άλλο IACV
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Το εσωτερικό της πολλαπλής εισαγωγής με σπρέι ειδικό ψέκασέ το, έχει στα Carrefour, για καρμπυρατέρ κ.λπ...Τα μπεκ με υπέρηχους δεν καθαρίζουν, άσχετα του τι λένε αυτοί, μόνο αν ανοιχτούν και καθαριστούν κανονικά, αλλάζοντας και μερικά αναλώσιμα μέρη τους μέσα. Δεν είναι ακριβή διαδικασία αν βρείς κάποιον πού το κάνει, αλλά δε νομίζω ότι σου χρειάζεται κιόλας, τα μπεκ δεν μπλοκάρουν έτσι εύκολα...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
ευχαριστώ Ι-Vtec , για να εχει τόσο βρωμια στο ενα το εξαρτημα προφανως και εκει μεσα βρωμια θα εχει
θα κοιτάξω πως μπορω να το ανοίξω αυτό...
θα πρεπει να δω πως να το αφαιρεσω και καθαρίσω
θα κοιτάξω πως μπορω να το ανοίξω αυτό...
θα πρεπει να δω πως να το αφαιρεσω και καθαρίσω
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες