Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Άσε την πολλαπλή ήσυχη δεν έχει να κάνει με αυτό, οι διακοπές στο μοτερ σου μπορεί να είναι η από ρεύμα η από παροχή καύσιμου η από το IACV , εάν ήταν ρεύμα θα στο έκανε συνέχεια και σε όλο το φάσμα τον στροφών, όπως και το καύσιμο, εάν σου κάνει ένα μπέρδεμα συνήθως κάτω από τις 2000 στροφές και μετά καθαρίζει τότε ίσως είναι το IACV μπορεί όμως και ο map.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Μάλιστα..ρευμα..κάυσιμο..IACV...
χμ....υποθέσεις...
Ρευμα..
μπουζοκαλώδια , μπουζια, vvc coils (στα φ/τφ κάθονται σε σημειο που βρωμίζουν, ορισμένοι τα αλλαζουν θέση)
καυσιμο...
φίλτρο βενζίνης, Να του βαλω καμμια 100ρα μπας και..
επειδη .ομως οι υποθέσεις μου ειναι ουτοπια ας δοκιμάσω πρωτα αυτο που μου είπες
χμ....υποθέσεις...
Ρευμα..
μπουζοκαλώδια , μπουζια, vvc coils (στα φ/τφ κάθονται σε σημειο που βρωμίζουν, ορισμένοι τα αλλαζουν θέση)
καυσιμο...
φίλτρο βενζίνης, Να του βαλω καμμια 100ρα μπας και..
επειδη .ομως οι υποθέσεις μου ειναι ουτοπια ας δοκιμάσω πρωτα αυτο που μου είπες
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 22, 2005 10:09 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
[το ποστάρω εδώ, γιατί πιστεύω ότι σχετίζεται]
Έχω παρόμοιο πρόβλημα εδώ και κάποιες μέρες: το αμάξι στο πρώτο 5'-10' κάνει "τρελά" με τις στροφές, από ρελαντί σε στάση πάει μόνο του 1500 στροφές, μπορεί και 2000 ή 3000, μετά ξαναπέφτει σε 800-900, μια-δυο φορές έπεσε μόνο του στις 500(!) και ξαναανέβηκε, κ.ο.κ..
Αν, δε, κάνεις το λάθος και πατήσεις γκάζι την ώρα που τα κάνει αυτά, αφενός έχεις μια αίσθηση ότι δεν αποκρίνεται το γκάζι, αφετέρου στο 80% των περιπτώσεων σβήνει και δεν ξαναπαίρνει - το Θεό μπάρμπα να έχεις - για κάνα 10 λεπτο...
Αν τη βγάλεις καθαρή με όλα αυτά μετά το 5'-10', η κατάσταση ομαλοποιείται και δεν σε ξαναενοχλεί...
Προφανώς έχω μείνει αρκετές φορές στην άκρη του δρόμου και δεν τολμάω να πάω αριστερή λωρίδα με αυτά που κάνει!
Έχω αλλάξει ήδη μπουζοκαλώδια (ήταν η ώρα τους, ΟΚ) και σήμερα άλλαξα αισθητήρα στροφών (60 ευρώ!), χωρίς αποτέλεσμα...
Έχω ακούσει πολλά και διάφορα, για αισθητήρα λ, εξάτμιση, κλπ, καμιά γνώμη από εδώ ? Π.χ. αν του πριζώσω τον εγκέφαλο υπάρχει περίπτωση να βρω καμιά άκρη ?
Έχω παρόμοιο πρόβλημα εδώ και κάποιες μέρες: το αμάξι στο πρώτο 5'-10' κάνει "τρελά" με τις στροφές, από ρελαντί σε στάση πάει μόνο του 1500 στροφές, μπορεί και 2000 ή 3000, μετά ξαναπέφτει σε 800-900, μια-δυο φορές έπεσε μόνο του στις 500(!) και ξαναανέβηκε, κ.ο.κ..
Αν, δε, κάνεις το λάθος και πατήσεις γκάζι την ώρα που τα κάνει αυτά, αφενός έχεις μια αίσθηση ότι δεν αποκρίνεται το γκάζι, αφετέρου στο 80% των περιπτώσεων σβήνει και δεν ξαναπαίρνει - το Θεό μπάρμπα να έχεις - για κάνα 10 λεπτο...
Αν τη βγάλεις καθαρή με όλα αυτά μετά το 5'-10', η κατάσταση ομαλοποιείται και δεν σε ξαναενοχλεί...
Προφανώς έχω μείνει αρκετές φορές στην άκρη του δρόμου και δεν τολμάω να πάω αριστερή λωρίδα με αυτά που κάνει!
Έχω αλλάξει ήδη μπουζοκαλώδια (ήταν η ώρα τους, ΟΚ) και σήμερα άλλαξα αισθητήρα στροφών (60 ευρώ!), χωρίς αποτέλεσμα...
Έχω ακούσει πολλά και διάφορα, για αισθητήρα λ, εξάτμιση, κλπ, καμιά γνώμη από εδώ ? Π.χ. αν του πριζώσω τον εγκέφαλο υπάρχει περίπτωση να βρω καμιά άκρη ?
I see fragged people...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Μπορεί να δείξει αν κάποια μέτρηση είναι εκτός ορίων την ώρα που το κάνει..αλλά μην είσαι και σίγουρος..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Πρωινό ξεκίνημα και λειτουργια του κινητήρα
Έλεγξε ποτενσιόμετρο και map.Phivos έγραψε:[το ποστάρω εδώ, γιατί πιστεύω ότι σχετίζεται]
Έχω παρόμοιο πρόβλημα εδώ και κάποιες μέρες: το αμάξι στο πρώτο 5'-10' κάνει "τρελά" με τις στροφές, από ρελαντί σε στάση πάει μόνο του 1500 στροφές, μπορεί και 2000 ή 3000, μετά ξαναπέφτει σε 800-900, μια-δυο φορές έπεσε μόνο του στις 500(!) και ξαναανέβηκε, κ.ο.κ..
Αν, δε, κάνεις το λάθος και πατήσεις γκάζι την ώρα που τα κάνει αυτά, αφενός έχεις μια αίσθηση ότι δεν αποκρίνεται το γκάζι, αφετέρου στο 80% των περιπτώσεων σβήνει και δεν ξαναπαίρνει - το Θεό μπάρμπα να έχεις - για κάνα 10 λεπτο...
Αν τη βγάλεις καθαρή με όλα αυτά μετά το 5'-10', η κατάσταση ομαλοποιείται και δεν σε ξαναενοχλεί...
Προφανώς έχω μείνει αρκετές φορές στην άκρη του δρόμου και δεν τολμάω να πάω αριστερή λωρίδα με αυτά που κάνει!
Έχω αλλάξει ήδη μπουζοκαλώδια (ήταν η ώρα τους, ΟΚ) και σήμερα άλλαξα αισθητήρα στροφών (60 ευρώ!), χωρίς αποτέλεσμα...
Έχω ακούσει πολλά και διάφορα, για αισθητήρα λ, εξάτμιση, κλπ, καμιά γνώμη από εδώ ? Π.χ. αν του πριζώσω τον εγκέφαλο υπάρχει περίπτωση να βρω καμιά άκρη ?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες