VVC vs VTec
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: VVC vs VTec
Εγω απο ολη την συζητηση που διαβασα καταλαβα οτι και τα δυο συστηματα ειναι καλα...αλλα θα προτιμησω το vvc γιατι αυτο ειναι στα δικα μου standars.
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Να πω και γω τι γνωμη μου.
Δεν προτιμω ουτε vvc ουτε vtec.Για τα δικα μου γουστα θα θελα μοτερακι με νορμαλ χρονισμο και ΟΧι μεταβαλλομενο
με σταθερα ενα χ προφιλ και ψ lift βαλβιδων με σκοπο να ναι προοδευτικο σε ολο το φασμα χρησης του οπως τα μοτερια της citroen/peugeot..Απο την αλλη θα μ αρεσει ενα vtecaki αλλα μονο με κοντο σασμαν για να δουλευει μονιμα απο 5500-κοφτη για να δικαιολογησει και τη λειτουργεια του αν ηθελα hardcore race κατασταση πιστας
ftw για μενα το καλυτερο ατμοσφαιρα μοτερ ever ειναι του 306 που χρησιμοποiηθηκε στου gille panizi το kit car evo1/evo2 306
Καλα τα k honda αλλα δεν ειναι για rally κατασταση που εκει βλεπεις ενα μοτερ σε ολο το φασμα λειτουργιας και το τι μπορει να προσφερει σε εναν οδηγο με απαιτησεις.Τα honda ειναι μοτερ για circuit racing και πιστα-
σε αναβαση δεν εχει ελπιδα απεναντι σε psa group γι αυτο και δεν βλεπεις honda παρα σε μονο πολυ ανοιχτα hillclimb μεγαλων ταχυτητων που δουλευουν ψηλα τα μοτερ..
Eντελως προσωπικη αποψη
Δεν προτιμω ουτε vvc ουτε vtec.Για τα δικα μου γουστα θα θελα μοτερακι με νορμαλ χρονισμο και ΟΧι μεταβαλλομενο
με σταθερα ενα χ προφιλ και ψ lift βαλβιδων με σκοπο να ναι προοδευτικο σε ολο το φασμα χρησης του οπως τα μοτερια της citroen/peugeot..Απο την αλλη θα μ αρεσει ενα vtecaki αλλα μονο με κοντο σασμαν για να δουλευει μονιμα απο 5500-κοφτη για να δικαιολογησει και τη λειτουργεια του αν ηθελα hardcore race κατασταση πιστας
ftw για μενα το καλυτερο ατμοσφαιρα μοτερ ever ειναι του 306 που χρησιμοποiηθηκε στου gille panizi το kit car evo1/evo2 306
Καλα τα k honda αλλα δεν ειναι για rally κατασταση που εκει βλεπεις ενα μοτερ σε ολο το φασμα λειτουργιας και το τι μπορει να προσφερει σε εναν οδηγο με απαιτησεις.Τα honda ειναι μοτερ για circuit racing και πιστα-
σε αναβαση δεν εχει ελπιδα απεναντι σε psa group γι αυτο και δεν βλεπεις honda παρα σε μονο πολυ ανοιχτα hillclimb μεγαλων ταχυτητων που δουλευουν ψηλα τα μοτερ..
Eντελως προσωπικη αποψη
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι προσφερει ενα τετοιο συστημα...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Νομιζεις
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Θα ήθελα να προσθέσω ότι το VVC έχει safe όριο έως 7400 σ/λ ενώ το VTEC αρκετά ψηλότερα.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Λογικοτατο με τοσα μερη που αποτελειται να χει απωλειες και λιγοτερο οριο περιστροφης απο το διακοπτη
Κωστα αυτο το μαγικο retiming που εχεις αναφερει ειναι εφικτο απο Ελληνες μηχανικους εχεις ψαχτει εδω η μιλας μονο για Αγγλους πτυχιουχους μαστορες?
Κωστα αυτο το μαγικο retiming που εχεις αναφερει ειναι εφικτο απο Ελληνες μηχανικους εχεις ψαχτει εδω η μιλας μονο για Αγγλους πτυχιουχους μαστορες?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Πάντως ο μεταβλητός χρονισμός (γενικά) είναι το βήμα μπροστά στους κλασσικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και στο μέλλον, μάλλον θα δούμε κινητήρες που θα μεταβάλλουν το χρονισμό των βαλβίδων συνεχόμενα με βάση τις ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο ανά περιστροφή λειτουργίας, με βαλβίδες που το άνοιγμα τους θα καθορίζεται ηλεκτρονικά από την ecu και όχι από εκκεντροφόρους.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Ο twin air έχει εκκεντροφόρους κανονικά.Rover 214!!! έγραψε:Κατι σαν τους twin air της Alfa Romeo....
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: VVC vs VTec
Ναι γραψε λαθος...ο Multi air ειναι που ειχε ηλεκτρομαγνιτηκες βαλβιδες στην εισαγωγη...
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Semrush [Bot] και 30 επισκέπτες