VVC vs VTec

General board
Απάντηση
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από DimTf160+ »

http://www.morego.co.uk/bbr-gti/RoverK.php" onclick="window.open(this.href);return false;

εδω δε βλεπω να σταματανε στα 185 :roll:

http://www.scholarengines.co.uk/EVO4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ουτε εδω....

http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... s/specials" onclick="window.open(this.href);return false;

ουτε κι εδω....

και δεν βαζω και το λινκ της ΡΤΡ που εχει το μοτερακι με τα 230 αλογα

και σιγουρα αυτα τα site ασχολουνται παρα πολυ σοβαρα με την βελτιωση των Κ,και απο αυτα που εβαλα μονο η scholar engines ασχολειται με την ενισχυση του αυτου καθαυτου του μπλοκ....
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από kostas200vi »

http://www.morego.co.uk/bbr-gti/RoverK300T.php
Με αυτούς είχα επικοινωνία κι εγώ.......έχουν μεγάλη πείρα.... :bow: :bow: :bow:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τα παρακάτω links απλά επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο αυτό που είπα πριν:
Tasos_7R έγραψε:Για να δεις 185-190PS κατάργεις το VVC και για να πας πάνω από τα 190PS χρειάζεται να ενισχύσεις το μπλοκ.
Επίσης, κοίταξα και σε κανά δυο sites εταιρειών που ασχολούνται σοβαρά με την βελτίωση των Κ και τα πακέτα βελτίωσης που είδα σταματούσαν στα 185PS (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πάει παραπάνω, σίγουρα κάτι λέει).
DimTf160+ έγραψε:http://www.morego.co.uk/bbr-gti/RoverK.php

εδω δε βλεπω να σταματανε στα 185 :roll:
Το τελευταίο ατμοσφαιρικό στάδιο βελτίωσης που προσφέρει η morego και το οποίο βγάζει 185PS, είναι αυτό:

Phase Three "Super 185"

Στην περιγραφή του λέει, ακριβώς από κάτω:

The BBR Phase Three is as far as you would sensibly want to go with a normally aspirated engine. Anything beyond this would be quite unpleasant for road use.

Και δείτε κι από τι αποτελείται:

Forged steel crankshaft.
Forged steel connecting rods.
Forged aluminium alloy pistons
.
Free-flow stainless steel exhaust system with polished, twin rolled edge tailpipes, equipped with a sports cat’ specially developed by Johnson Matthey for BBR Ltd.
Low-overlap, fast road camshafts.
Vernier timing wheels for optimum timing and performance.
Higher rate valve springs.
Gas-flowed cylinder head with oversize valve seats, inlet and exhaust valves.
Cast alloy inlet manifold, plenum chamber and throttle elbow.
Larger throttle butterfly assembly.
Induction/filter system.
New fully mapped engine management system.


Για παραπάνω άλογα προτείνει turbo kits στη συνέχεια.
DimTf160+ έγραψε:http://www.scholarengines.co.uk/EVO4.htm

ουτε εδω....
Σ΄αυτή τη σελίδα δεν δίνει συγκεκριμένα πακέτα βελτίωσης, αλλά λέει:

With the known structural weakness of the K series block and experience of maintaining 200hp engines for the "Lotus Motorsport Autobytol Series" the EV04 specification cylinder block was developed.
DimTf160+ έγραψε:http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... s/specials

ουτε κι εδω....
Η qed motorsport προσφέρει ένα στάδιο στα 175PS (το οποίο είναι 4πετάλουδο και κοστίζει 1.925 λίρες):

Rover K-Series Fast road / trackday kit - 175BHP

και ένα δεύτερο (με κόστος 3.845 λίρες):

Rover K-Series Club motorsport kit - 205BHP

και όπως λέει η ίδια η εταιρεία "This kit is intended purely for motorsport use."

και αποτελείται από τα παρακάτω:

Q425MK profile inlet cam and Q395MK profile exhaust cam (with cam seals)
Cam follower inserts to convert the existing hydraulic followers into solid followers
Uprated valve springs to accommodate the higher rate of valve acceleration
Forged pistons with deeper than standard valve pockets
Vernier cam pulleys for more accurate cam timing
QED direct to head throttle bodies (fitted with throttle position sensor)
Pico injectors for a higher fuel flow and more compact fitment
50mm long carbon fibre air trumpets
DTA full engine management ECU (with engine bay wiring loom)
Crank speed sensor
Valeo twin coil unit, for distributorless wasted spark ignition (with mounting bracket)
Magnecor spark plug leads
Variable fuel pressure regulator (pre-set)
Fuel rail, with injector clips
–6 Aeroquip fittings and hose
Single throttle cable kit with bracket and spacers
Oversized inlet and exhaust valves
Porting work to your cylinder head

DimTf160+ έγραψε:και δεν βαζω και το λινκ της ΡΤΡ που εχει το μοτερακι με τα 230 αλογα

και σιγουρα αυτα τα site ασχολουνται παρα πολυ σοβαρα με την βελτιωση των Κ,και απο αυτα που εβαλα μονο η scholar engines ασχολειται με την ενισχυση του αυτου καθαυτου του μπλοκ....
Τι συμπεράσματα βγάζετε από τα παραπάνω??? Θέλει ή δε θέλει ενίσχυση το μπλοκ του K-series για να πας πάνω από τα 180PS?? Γιατί πάνω από τα 185-190PS δεν ενδείκνυται για χρήση δρόμου??? Μήπως γιατί καταργούν το VVC και άρα δεν έχεις μεταβλητό χρονισμό, ώστε να έχεις πολιτισμένη λειτουργία χαμηλά??? Και γιατί καταργούν το VVC?? Μήπως για τα μειονεκτήματα που ανεφέρουμε εδώ και τόσες σελίδες???
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από DimTf160+ »

μιλησες γενικευμενα για βελτιωση των Κ....
και τα φτιαγμενα μοτερ(200+ Ηρ) εννοειται οτι ειναι για πισταδικη χρηση...
οταν λες ενισχυση μπλοκ,τι ακριβως εννοεις? τον κορμο ή τα κινουμενα μερη του?

εγω προσωπικα μιλαω μ'εναν αγγλο ο οποιος εχει TF 4πεταλουδο 200 αλογα και λειτουργει απροβληματιστα τοσο στην πιστα οσο και στον δρομο....το εχει για καθημερινη χρηση αφου δεν εχει αλλο αμαξι...δλδ κατι S2000 4πεταλουδα που εχω δει θεωρεις οτι ειναι για χρηση δρομου? μην τρελαθουμε κιολας...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε: Τι συμπεράσματα βγάζετε από τα παραπάνω??? Θέλει ή δε θέλει ενίσχυση το μπλοκ του K-series για να πας πάνω από τα 180PS?? Γιατί πάνω από τα 185-190PS δεν ενδείκνυται για χρήση δρόμου??? Μήπως γιατί καταργούν το VVC και άρα δεν έχεις μεταβλητό χρονισμό, ώστε να έχεις πολιτισμένη λειτουργία χαμηλά??? Και γιατί καταργούν το VVC?? Μήπως για τα μειονεκτήματα που ανεφέρουμε εδώ και τόσες σελίδες???
Ενίσχυση του Blok εννοεί σφυρήλατα χιτώνια και ανοίγει περισσότερο τις εισαγωγές του νερού στο blok, έχω συζητήσει με τον Ben Borton δεν πουλάει μεμονωμένα κομμάτια από το κιτ και προτείνει κάποια extra κομμάτια φυσικά για να πουλήσει, δηλαδή: σου βάζει στο kit και χιτώνια (που είναι προαιρετικά για ατμοσφαιρικό) και στρόφαλο, εγώ του είχα πει ότι θα ήθελα να αγοράσω μόνο κάποια κομμάτια γιατί έχω δοκιμάσει τις μπιέλες τα πιστόνια και τον στρόφαλο και αντέχουν στο 0,8bar ενώ τα χιτώνια στο 0,7 είναι στο όριο τους, φυσικά δεν είναι χαζός σου λέει πάρε όλο το κιτ και πλήρωσε, σαν έμπορος το ίδιο θα έκανα κι εγώ.
Για το VVC όταν τον ρώτησα γιατί το καταργεί είπε ότι απλά είναι πιο εύκολο να το καταργήσεις και ότι με ένα άλλο εκκεντροφόρο θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα φυσικά θα σου πουλήσει το κιτ για να το κλείσεις και τον εκκεντροφόρο, όταν είπα ότι θα πάρω Emerald που έχει πρόγραμμα που διαχειρίζεται και boost και VVC μου είπε ότι μπορώ να το κάνω και ότι δεν θα αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα όπως φυσικά το ίδιο είπαν και από την Emerald : The ECU will run the VVC mechanism on your engine. We have suitable maps from other VVC engines that we have mapped here on our rolling road, you can add a map sensor to our ECU to run a turbo no problem and we have waste gate/Boost control in the software.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Tasos_7R έγραψε:Κώστα για να μην κάνουμε 146547587487 quotes :-D απαντάω κατά την αριθμητική σειρά με την οποία θίγεις το κάθε θέμα στο τελευταίο post σου.

1. Αντιστοιχία κινητήρων υπάρχει: 1800 VVC με 1800 VTec.
Και για να μην πάει το μυαλό σου στον 1800άρη του Integra Type R, που είναι "ειδική" R περίπτωση και θεωρήσεις άδικη τη σύγκριση, υπάρχει και ο B18C4 που φόραγε το Αγγλικό Civic με τα 170PS.
Γι'αυτό λές;; :-D :-D :-D
http://www.car.gr/parts/view/662536/" onclick="window.open(this.href);return false;

Και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.
Το ένα ένα 152 άλογα και το άλλο 170 :roll:
Tasos_7R έγραψε: 3. Διάβασε το ξανά. Τι δε κατάλαβες? Σου εξηγώ απλά ότι η φράση μου "ο κινητήρας της Honda υπερτερεί σε όλους τους τομείς", αναφερόταν στους τομείς εκείνους που κάνουν διαφορά στην απόδοση του κινητήρα. Το βάρος προφανώς δεν είναι ένας από αυτούς.
Για το "προκατειλημένος" που είπα... take it easy ;) πλάκα κάνω... :-D
Η θέμα δεν είναι τα kg αλλά τα kg/hp.
Θα προτιμούσα ένα μοτεράκι 140 άλογα με 50 κιλά παρά ένα 180 και 150 κιλα ;)
Tasos_7R έγραψε:
4. Ξέρω πολλά αμάξια που για να δεις πολλά άλογα δε θες μπιέλες-πιστόνια. Να αρχίσω να απαριθμώ?? CRX, Civic, Integra, S2000.... :P :P :P
όταν λεμε πολλά δεν αναφερόμαστε στην απόλυτη τιμή αλλά στην αύξηση από τα εργοστασιακα.
Εννοώ ότι ένα s με 245 άλογα πολλά έχει αλλά είναι σχεδόν εργοστασιακό.
Αν το βελτιώσεις αναλογικά όσο τα 210 του k δεν θα θέλει εντόστια;;
Tasos_7R έγραψε: Το μπλοκ του K δεν είναι ανθεκτικό και αυτό δε το λέω εγώ, αλλά όσα sites και forums διάβασα που μιλούσαν για βελτίωση αυτού του κινητήρα.
Όλοι λέγαν τα εξής, σε γενικές γραμμές:
Για να δεις 185-190PS κατάργεις το VVC και για να πας πάνω από τα 190PS χρειάζεται να ενισχύσεις το μπλοκ.
Επίσης, κοίταξα και σε κανά δυο sites εταιρειών που ασχολούνται σοβαρά με την βελτίωση των Κ και τα πακέτα βελτίωσης που είδα σταματούσαν στα 185PS (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πάει παραπάνω, σίγουρα κάτι λέει).
Αν θες να σου βρω και τα αντίστοιχα links.
Εδω αρχίζουν οι ανακρίβειες και λογικό είναι, δεν έχεις Κ για να ασχοληθείς τόσο ;)
Για να φτάσεις στο σημείο να θες μπλοκ πρέπει να παίζεις με ΠΟΛΛΑ άλογα!
Δεν ξέρω πόσα ακριβως αλλά όσες περιπτωσεις 4πετ ξέρω μέχρι μπιέλες φτασανε και το θεωρούν bullet proof ;)
Tasos_7R έγραψε: Το θέμα μας είναι VVC vs VTec.
Αν νομίζεις ότι Honda χωρίς VTec δεν υπάρχει, κάνεις μέγα λάθος. :;T Απλά στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία ασχολείται με αυτά. :)
Συνεχίζω να σου λέω ότι η σύγκριση είναι λαθος γίατί προσανατολίζεσαι στη βελτίωση.
Βελτίωση και vvc γινεται αλλά συνεχίζει να έχει προσανατ την γραμμικότητα και την οικονομία. Και έχει ταβάνι τα 185 άλογα.
Το vtec δεν έχει τόσο ανάγκη τη κατάργηση του άρα μία σύγκριση vtec VS k series θα είχε περισσότερο νοημα.
MG TF turbo...
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Για 4π εχω δει και εγω να μην εχει προβλημα και μαλιστα πριν λιγο καιρο πανω σε μια elise 1.8 μοτερακι
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Tasos_7R »

DimTf160+ έγραψε:μιλησες γενικευμενα για βελτιωση των Κ....
Μίλησα και μιλάω συγκεκριμένα για K-series VVC και όχι γενικευμένα, αλλά εσείς συνεχώς ξεφεύγετε απ' το θέμα. Δεν έχω πρόβλημα να μηλίσουμε και για βελτίωση στον K-series, γενικά, αν θέλετε, αλλά επειδή αυτή η συζήτηση ξεκίνησε σαν σύγκριση ανάμεσα σε δυο συστήματα μεταβλητού χρονισμού, μοιραία συγκρίνουμε τα αντίστοιχα μοτέρ που χρησιμοποιούν αυτά τα συστήματα.
DimTf160+ έγραψε:και τα φτιαγμενα μοτερ(200+ Ηρ) εννοειται οτι ειναι για πισταδικη χρηση...
Εννοείται αν μιλάμε για K-series, γιατί αν μιλάμε για VTec έχει βρωμίσει ο τόπος από Β16 με 195-200PS και Β18 με 210-230PS τα οποία είναι απλά δεύτερο στάδιο, χωρίς τρελή συμπίεση, απολύτως αξιόπιστα και φιλικά στην καθημερινή οδήγηση (καμία σχέση με πιστάδικα, δλδ). Κι αυτό επειδή το VTec σαν σύστημα φτιάχτηκε ακριβώς για να μπορεί ένας κινητήρας να δουλεύει σε πιο υψηλά όρια περιστροφής, χωρίς να θυσιάζεται η ελαστικότητά του, δηλαδή η ομαλή λειτουργία του χαμηλά.
Εκεί λοιπόν είναι η επιτυχία του VTec, ότι πετυχαίνεις ιπποδυνάμεις σε κινητήρες καθημερινής χρήσης, που άλλοι κινητήρες για να φτάσουν, χάνουν την ευχρηστία τους στις απαιτήσεις της καθημερινής οδήγησης.
DimTf160+ έγραψε:οταν λες ενισχυση μπλοκ,τι ακριβως εννοεις? τον κορμο ή τα κινουμενα μερη του?
Δες το παραπάνω post μου στο οποίο παραθέτω πακέτα βελτίωσης από τις εταιρείες που εσύ επισήμανες και δες τι ενισχύσεις προτείνουν. ;)
DimTf160+ έγραψε:εγω προσωπικα μιλαω μ'εναν αγγλο ο οποιος εχει TF 4πεταλουδο 200 αλογα και λειτουργει απροβληματιστα τοσο στην πιστα οσο και στον δρομο....το εχει για καθημερινη χρηση αφου δεν εχει αλλο αμαξι...
Δηλαδή, να πάρουμε σαν παράδειγμα βελτίωσης αυτά που έχει κάνει αυτός ο Άγγλος και να αγνοήσουμε αυτά που προτείνουν όλοι οι έμπειροι και σοβαροί βελτιωτές???
DimTf160+ έγραψε:δλδ κατι S2000 4πεταλουδα που εχω δει θεωρεις οτι ειναι για χρηση δρομου? μην τρελαθουμε κιολας...
Το θέμα με το S2000 και τα υπόλοιπα VTec μοτέρ, είναι ότι πρωτού φτάσεις σε extreme λύσεις όπως αναβαθμίσεις στο μπλοκ και 4πετάλουδα, έχεις να κερδίσεις πολλά άλογα από πιο συνιθισμένες βελτιώσεις.
Ακόμα όμως και extreme παραδείγματα βελτιωμένων Honda να πάρεις όπου οι ιπποδυνάμεις φτάνουν σε τρελά νούμερα, η μαγκιά είναι ότι επειδή έχουν το VTec, χαμηλά δεν υστερούν. Για παράδειγμα το S2000 της J's με τα 320PS που ανέφερε κι ο Κώστας, χαμηλά λειτουργεί "πολιτισμένα", κρατάει ρελαντί, έχει επαρκής δύναμη, κτλ. Ποιο άλλο μοτέρ από 2.2L θα έβγαζε ατμοσφαιρικά 320PS και δε θα δούλευε ΜΟΝΟ από 4000rpm και πάνω??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Tasos_7R »

kostas200vi έγραψε:Ενίσχυση του Blok εννοεί σφυρήλατα χιτώνια και ανοίγει περισσότερο τις εισαγωγές του νερού στο blok, έχω συζητήσει με τον Ben Borton δεν πουλάει μεμονωμένα κομμάτια από το κιτ και προτείνει κάποια extra κομμάτια φυσικά για να πουλήσει, δηλαδή: σου βάζει στο kit και χιτώνια (που είναι προαιρετικά για ατμοσφαιρικό) και στρόφαλο, εγώ του είχα πει ότι θα ήθελα να αγοράσω μόνο κάποια κομμάτια γιατί έχω δοκιμάσει τις μπιέλες τα πιστόνια και τον στρόφαλο και αντέχουν στο 0,8bar ενώ τα χιτώνια στο 0,7 είναι στο όριο τους, φυσικά δεν είναι χαζός σου λέει πάρε όλο το κιτ και πλήρωσε, σαν έμπορος το ίδιο θα έκανα κι εγώ.
Για το VVC όταν τον ρώτησα γιατί το καταργεί είπε ότι απλά είναι πιο εύκολο να το καταργήσεις και ότι με ένα άλλο εκκεντροφόρο θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα φυσικά θα σου πουλήσει το κιτ για να το κλείσεις και τον εκκεντροφόρο, όταν είπα ότι θα πάρω Emerald που έχει πρόγραμμα που διαχειρίζεται και boost και VVC μου είπε ότι μπορώ να το κάνω και ότι δεν θα αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα όπως φυσικά το ίδιο είπαν και από την Emerald : The ECU will run the VVC mechanism on your engine. We have suitable maps from other VVC engines that we have mapped here on our rolling road, you can add a map sensor to our ECU to run a turbo no problem and we have waste gate/Boost control in the software.
Κώστα καταρχήν οι turbo εφαρμογές είναι τελείως άκυρες στη δεδομένη σύγκριση που κάνουμε.

Από περιέργεια και μόνο, πως δηλαδή διαπίστωσες ότι το μοτέρ σου αντέχει με στοκ μπλοκ σε 0.8bar πίεση?? Πόσα χιλιόμετρα έκανες με ένα τέτοιο set up?? Τι ιπποδύναμη έβγαλες??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κώστας RWD έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Κώστα για να μην κάνουμε 146547587487 quotes :-D απαντάω κατά την αριθμητική σειρά με την οποία θίγεις το κάθε θέμα στο τελευταίο post σου.

1. Αντιστοιχία κινητήρων υπάρχει: 1800 VVC με 1800 VTec.
Και για να μην πάει το μυαλό σου στον 1800άρη του Integra Type R, που είναι "ειδική" R περίπτωση και θεωρήσεις άδικη τη σύγκριση, υπάρχει και ο B18C4 που φόραγε το Αγγλικό Civic με τα 170PS.
Γι'αυτό λές;; :-D :-D :-D
http://www.car.gr/parts/view/662536/" onclick="window.open(this.href);return false;

Και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.
Το ένα ένα 152 άλογα και το άλλο 170 :roll:
Ναι ακριβώς αυτό εννοώ. ;)
Γιατί δεν υπάρχει σύγκριση?? :shock: :shock: :shock:
Και τα δυο είναι ατμοσφαιρικά!!! Και τα δυο έχουν ίδια χωρητικότητα!!! Με άλλα λόγια είναι στην ίδια κατηγορία!!! :despair:
Κώστας RWD έγραψε:
Tasos_7R έγραψε: 3. Διάβασε το ξανά. Τι δε κατάλαβες? Σου εξηγώ απλά ότι η φράση μου "ο κινητήρας της Honda υπερτερεί σε όλους τους τομείς", αναφερόταν στους τομείς εκείνους που κάνουν διαφορά στην απόδοση του κινητήρα. Το βάρος προφανώς δεν είναι ένας από αυτούς.
Για το "προκατειλημένος" που είπα... take it easy ;) πλάκα κάνω... :-D
Η θέμα δεν είναι τα kg αλλά τα kg/hp.
Θα προτιμούσα ένα μοτεράκι 140 άλογα με 50 κιλά παρά ένα 180 και 150 κιλα ;)
Οκ... :eek:
Κώστας RWD έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:
4. Ξέρω πολλά αμάξια που για να δεις πολλά άλογα δε θες μπιέλες-πιστόνια. Να αρχίσω να απαριθμώ?? CRX, Civic, Integra, S2000.... :P :P :P
όταν λεμε πολλά δεν αναφερόμαστε στην απόλυτη τιμή αλλά στην αύξηση από τα εργοστασιακα.
Εννοώ ότι ένα s με 245 άλογα πολλά έχει αλλά είναι σχεδόν εργοστασιακό.
Αν το βελτιώσεις αναλογικά όσο τα 210 του k δεν θα θέλει εντόστια;;
Έχεις μπερδευτεί με τις αναλογίες γενικότερα. Η αναλογία είναι να συγκρίνεις είτε δυο κινητήρες σε εργοστασιακό επίπεδο και τους δυο, είτε αν μιλάμε για βελτιώσεις στο ίδιο επίπεδο βελτίωσης (π.χ. 1ο στάδιο ο ένας, 1ο στάδιο κι ο άλλος). Κι εκεί οπώς συμφώνησες κι εσύ σε προηγούμενο post το VTec υπερτερεί.
Κώστας RWD έγραψε:
Tasos_7R έγραψε: Το μπλοκ του K δεν είναι ανθεκτικό και αυτό δε το λέω εγώ, αλλά όσα sites και forums διάβασα που μιλούσαν για βελτίωση αυτού του κινητήρα.
Όλοι λέγαν τα εξής, σε γενικές γραμμές:
Για να δεις 185-190PS κατάργεις το VVC και για να πας πάνω από τα 190PS χρειάζεται να ενισχύσεις το μπλοκ.
Επίσης, κοίταξα και σε κανά δυο sites εταιρειών που ασχολούνται σοβαρά με την βελτίωση των Κ και τα πακέτα βελτίωσης που είδα σταματούσαν στα 185PS (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πάει παραπάνω, σίγουρα κάτι λέει).
Αν θες να σου βρω και τα αντίστοιχα links.
Εδω αρχίζουν οι ανακρίβειες και λογικό είναι, δεν έχεις Κ για να ασχοληθείς τόσο ;)
Για να φτάσεις στο σημείο να θες μπλοκ πρέπει να παίζεις με ΠΟΛΛΑ άλογα!
Δεν ξέρω πόσα ακριβως αλλά όσες περιπτωσεις 4πετ ξέρω μέχρι μπιέλες φτασανε και το θεωρούν bullet proof ;)
Οκ, εγώ δεν ξέρω... Οι βελτιωτές που τα λένε αυτά δεν ξέρουν ούτε αυτοί?? Εγώ έκανα copy-paste αυτά που προτείνουν να αναβαθμίσεις, οι εταιρείες που ο Dim επισήμανε, για να πετύχεις συγκεκριμένες ιπποδυνάμεις, δεν τα βγαλα απ' το μυαλό μου. Και νομίζω ότι όλοι συμφωνείτε ότι οι εταιρείες αυτές ασχολούνται ΠΟΛΥ σοβαρά με την βελτίωση των K-series. Τώρα από εκεί και πέρα... τι άλλο να πω...
Κώστας RWD έγραψε:
Tasos_7R έγραψε: Το θέμα μας είναι VVC vs VTec.
Αν νομίζεις ότι Honda χωρίς VTec δεν υπάρχει, κάνεις μέγα λάθος. :;T Απλά στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία ασχολείται με αυτά. :)
Συνεχίζω να σου λέω ότι η σύγκριση είναι λαθος γίατί προσανατολίζεσαι στη βελτίωση.
Βελτίωση και vvc γινεται αλλά συνεχίζει να έχει προσανατ την γραμμικότητα και την οικονομία. Και έχει ταβάνι τα 185 άλογα.
Το vtec δεν έχει τόσο ανάγκη τη κατάργηση του άρα μία σύγκριση vtec VS k series θα είχε περισσότερο νοημα.
Κώστα, δεν έχεις καταλάβει την ανάγκη που οδήγησε τους μηχανικούς να εφεύρουν τον μεταβλητό χρονισμό. Τα έχω γράψει... διάβασέ τα.... είναι κουραστικό να επαναλαμβάνω συνέχεια τα ίδια πράγματα. :smt095
Δε νομίζεις ότι υπάρχουν πιο οικονομικοί και απλοί τρόποι για να έχεις γραμμική απόδοση και οικονομία στην κατανάλωση, απ' το να φτιάξεις ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα όσο το VVC??? :?:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Tasos_7R την Τρί Απρ 13, 2010 7:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες