VVC vs VTec

General board
Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά ότι τα fanboys θα είναι πάντα fanboys...Αγαπάω και τον Κώστα και τον Τάσο αλλά βαρέθηκα να τους βλέπω να κοκορομαχούν τόσες μέρες τώρα για ένα ζήτημα πού δεν υφίσταται...Και επεμβαίνω κυρίως γιατί δε θέλω να τους δω στο τέλος τσακωμένους, αν και νομίζω ότι είναι αρκετά ώριμοι αμφότεροι ώστε να μην φτάσουν σε αυτό το σημείο.
Γιατί να τσακωθούμε :shock: ρε Μήτσο έχουμε διαφορετικές απόψεις άλλα όχι και να τσακωθούμε, εγώ ξυπνάω πίνω καφέ και μπαίνω στο forum να πειράξω τον Τάσο, ειναι κάτι σαν συνήθεια πλέον, μην μου το στερήσετε... :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν θα κάνω παράθεση όλη τη δημοσίευση σου, αλλά θα πω ότι συμφωνώ στα περισσότερα σχετικά με το τι καθορίζει τελικά την επιτυχία και την εμπορικότητα και τι όχι, με την εξαίρεση ότι δε θεωρώ κακό να γίνεται μια συζήτηση ή έστω σύγκριση μεταξύ δύο τεχνολογιών. Προφανώς όχι σε επίπεδο να τσακωθεί οποιοσδήποτε με κάποιον άλλο, αλλά σε επίπεδο αντιπαράθεσης επιχειρημάτων υπέρ της μίας ή της άλλης τεχνολογίας.
Επίσης κάτι που έχει συζητηθεί αρκετές φορές σχετικά με τη γενικότερη πορεία της Rover, δυστυχώς ήταν πολλοί "εξωγενείς" παράγοντες που συντέλεσαν σ'αυτή την κατάσταση από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, το "φτωχό" R&D και την κακή υποστήριξη μετά την πώληση, μέχρι την γενικότερη κακοδιαχείριση, κακή διοίκηση και τα διάφορα πολιτικά παιχνίδια..
Ενδεικτικό πιστεύω του πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν αυτοί οι παράγοντες ήταν διαφορετικοί, είναι το ότι μοντέλα που λανσαρίστικαν το 1996 200/400 series διατηρώντας το ίδιο βασικό σουλούπι σχεδιαστικά και με σχετικά μικρές ανανεώσεις 25/45/75/ZR/ZS/ZT είχαν αποδοχή από τον κόσμο, παρά την περιορισμένη διαφήμιση και την γενικότερη παραφιλολογία γύρω από το όνομα της εταιρείας, μέχρι και το κλείσιμο το 2005..

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Δημήτρη έχεις αναφέρει ότι πάτησες όλα τα MG-Rover.

Δεν είδα όμως πουθενά να αναφέρεις πόσο έφαγες από το ταπεινό VVCάκι μου, το οποίο και σε Vtec (Β16 stage 1) ρίχνει και σε vvt-i (τα mr2 δε με βλέπουν) και σε tsi (τρώνε και τα GOLF GT).
Μη μου πεις ότι είναι βελτίωση μία φιλτροχοάνη και ένα τελικό :lol:

Σημειωτέον τα Χριστούγεννα πήγα Πήλιο και γύρισα με σταθερα 180-200 (χωρίς αυξομειώσεις) και είδα απίστευτα μικρή κατανάλωση. Και αυτό το χρεωνω στο vvc. :D
Kαι από λάδια δεν καίει τίποτα.

Όσο για το όριο περιστροφής, δεν είναι μόνο οι 7800 πολλές.
Και οι 7200 πολλές είναι για μαμά αμάξι και μάλιστα 1.8. ;)
MG TF turbo...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από i-VTec »

Κώστα μου, αν εξαιρέσουμε του Κώστα απ'την Ρόδο το 200άρι, το δικό σου είναι μακράν το πιό βελτιωμένο VVC πού γνωρίζω στο club. Έχεις πάνω τόσα περιφερειακά πού δε μπορείς να συγκριθείς με μαμά F σε καμία περίπτωση. Χαρακτηριστικά υπενθυμίζω το παλικάρι με το 18άρι F (145) πού είχαμε πατήσει ένα βράδυ στην Παραλιακή και έτρωγε εύκολα 1-2 αμάξια...Το δικό σου πάει καλά, αλλά ακόμα και με όλα αυτά πού φοράς, πάτησες με το CRX του Τάσου πού είναι καραμαμά (και μάλιστα 150, όχι 160) και πάλι σφαζόσασταν...Εγώ δεν κάνω καμιά σταυροφορία ενάντια στα MG-Rover, θα ήταν σαν να μην παινεύω το σπίτι μου, εγώ το αμάξι μου το βλέπω Rover και όχι Honda όπως πολλοί εδώ μέσα λανθασμένα πιστεύετε. Όπως πατάω με όλα τα αμάξια, έτσι πατάω και με τα MG Rover πού θα βρω στο δρόμο. Αν πατήσουμε τώρα (και εφ'όσον δεν έχεις αλλάξει κάτι από τότε) δε θα μου κάνεις πάνω από ένα αμάξι μέχρι τα 150, αν το θεωρείς αυτό επιτυχία για 1070 κιλά καρότσα, roadster με 160 άλογα και 18 κιλά ροπή, οκ.

EDIT: Και προσθέτω, για να είμαστε δίκαιοι, ότι πέραν της "ευθείας", το δικό σου έχει πολλά πλεονεκτήματα πού δεν έχει ένα GTi ή ακόμα και ένα CRX...Το ότι είναι πισωκούνα με μπλοκέ και κάνεις τσαλίμια με την ουρά, το ότι μπορείς να ταξιδεύεις άνετα με τόσο μεγάλες ταχύτητες, το στήσιμο κ.λπ. κ.λπ...
Εικόνα

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Τα πολλά περιφερειακά στο μοτέρ μου είναι μόνο μία φιλτροχοανη και ένα τελικό!!
Όλα τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με ψύξη και στήσιμο! ;)
Άντε και μία ελαφρωμένη τροχαλια στροφάλου για ψυχολογ λόγους! (όχι ο στρόφαλος!! η τροχαλία!)

Δεν ξέρω τι έκανε το παλικάρι, μπορεί να ήταν κουλό! Κι εγώ έχω πατήσει κάποια Type r k20 αλλά μάλλον ηταν κουλομαρίες και έτσι δεν τα αναφέρω!

Το crx πόσα κιλα είναι;; πάνω από τόνο;
Εγώ είμαι 1070 και πάντα είναι κομπλέ, με ρεζέρβες, 16άρες κτλ

Ας ανοίξουμε πάλι όποτε θες!
Γιατί το περιορίζεις στα 150km;;
Ας ανοίξουμε μέχρι 190 να δεις τι κάνει το vvc...
Kαι 3ες- 4ες φαίνεται η δύναμη!
Δεν υπάρχουν εξωγενείς παράγοντες όπως η πρόσφυση στην εκκίνηση, το δισκοπλατό κτλ
MG TF turbo...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από i-VTec »

Εγώ άλλα βλέπω...

lightened flywheel, alumunium crankshaft pulley, Green induction kit, 52mm TB, cat back exhaust, some head work

Και από μόνο του το "some head work" μπορεί να σημαίνει πολλά...Εξάτμιση (επώνυμη αν θυμάμαι καλά), επώνυμο induction kit, μεγαλύτερη πεταλούδα, ελαφρωμένο βολάν και τροχαλία, αυτά μεταφράζονται σε επιπλέον άλογα αλλά και λιγότερες απώλειες...Όταν σου λέω δεν έχεις καμία επαφή με μαμά F, πίστεψέ με...Μέχρι 190 (και μέχρι 235) να ανοίξεις με το Θάνο πού είναι 18άρι και έχει άλογα για τελικές, με ένα 1.6 130 άλογα τι νόημα έχει, στα πολλά χιλιόμετρα τα άλογα παίζουν μεγάλο ρόλο...Είναι σα να βάλεις ένα Civic 200 άλογα να πατήσει με ένα Golf 300 άλογα, στα 400 μέτρα θα πάνε κόπιες, στα 200 θα έχει ανοίξει πολύ το Golf...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος i-VTec την Σάβ Απρ 03, 2010 6:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από DimTf160+ »

ρε Κωστα αφου τελικα δεν σου εκανε ρο'ι'κη ο Λουρμπας γιατι δεν το σβηνεις το ρημαδι απο την υπογραφη?? :P

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Όπως το είπε ο dim...
Τελικά το some head work ηταν μία απάτη του Λούρμπα!
Η κεφαλή ήταν ανέγγιχτη :flam: :flam:

Το lightened flywheel είναι κι αυτό ψιλοαπάτη από από τα 7200gr του εργοστ βολάν το πήγε στα 6700gr :;T :;T
Oυαααααααααααου :-D :-D

Η εξάτμιση ναι έχει δώσει, αλλά είναι ένα τελικό μόνο (ούτε καταλύτη) και είναι custom (Ninos)

Η εισαγωγή είναι μία απλή απλούστατη φιτλροχοάνη Green που απ'ότι λέει ο Βώσσος είναι μικρή για 1.8 μοτέρ!

Η πεταλούδα ειναι η μαμά από 160άρι.
MG TF turbo...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από i-VTec »

Ε τότε βγάλτα όλα απ'την υπογραφή, με αυτά παίζει να είσαι και λιγότερα άλογα από μαμά :P :;T Εκτός αν σου δίνει το σαλόνι και ο θερμοστάτης :-D
Εικόνα

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC vs VTec

Δημοσίευση από DimTf160+ »

με το ελαφρωμενο βολαν,εκτος απο καλυτερο στροφαρισμα,παιρνεις αλογα?? :roll: :roll:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες