VVC vs VTec
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Το τι κάνει στο δρόμο το κάθε αμάξι ας το αφήσουμε καλύτερα...Από άποψης ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ καθαρά, είπα την άποψή μου παραπάνω δις, δε νομίζω ότι πρέπει να επαναλαμβανόμαστε...
Αν πάντως βάλεις ένα ZR 160 μαμά δίπλα σε ένα VTi μαμά, το VTi θα είναι 1-2 αμάξια μπροστά. Και αυτά τα περί "ψόφιων" μέχρι τις Χ στροφές τα ακούω βερεσέ. Είδα και με ZR 160 από ρολλ 2ες τι κάνω, από τις 2.000 μέχρι τις 7.000 είμαστε μαζί...Τα VVC έχουν ομαλή καμπύλη και τίποτε περισσότερο. Κάτι πού πετυχαίνουν σήμερα όλοι οι κατασκευαστές με τουρμπάτα μοτέρ λίγων κυβικών (1.4 TSi π.χ.)...Και όταν είχα οδηγήσει το CRX του Τάσου, ούτε "ψοφίμια" είχα δεί πριν τις 5.500 ούτε τίποτα. Τα VTEC μοτέρ είναι ουσιαστικά 2ο στάδιο απ'το εργοστάσιο αλλά με δεύτερο προφιλ για χαμηλομεσαίες, προκειμένου να περνάνε καυσαέρια, να μην καίνε πολλή βενζίνη και να κρατάνε ρελαντί. Είναι μία σχετικά "απλή" πατέντα της Honda, η οποία όμως δούλεψε άψογα στην πράξη από το 1990 μέχρι το 2000, ήταν μοτέρ πολύ βελτιώσιμα και πολύ αξιόπιστα. Πιστεύω τα συμπεράσματα είναι ηλίου φαεινότερα.
Αν πάντως βάλεις ένα ZR 160 μαμά δίπλα σε ένα VTi μαμά, το VTi θα είναι 1-2 αμάξια μπροστά. Και αυτά τα περί "ψόφιων" μέχρι τις Χ στροφές τα ακούω βερεσέ. Είδα και με ZR 160 από ρολλ 2ες τι κάνω, από τις 2.000 μέχρι τις 7.000 είμαστε μαζί...Τα VVC έχουν ομαλή καμπύλη και τίποτε περισσότερο. Κάτι πού πετυχαίνουν σήμερα όλοι οι κατασκευαστές με τουρμπάτα μοτέρ λίγων κυβικών (1.4 TSi π.χ.)...Και όταν είχα οδηγήσει το CRX του Τάσου, ούτε "ψοφίμια" είχα δεί πριν τις 5.500 ούτε τίποτα. Τα VTEC μοτέρ είναι ουσιαστικά 2ο στάδιο απ'το εργοστάσιο αλλά με δεύτερο προφιλ για χαμηλομεσαίες, προκειμένου να περνάνε καυσαέρια, να μην καίνε πολλή βενζίνη και να κρατάνε ρελαντί. Είναι μία σχετικά "απλή" πατέντα της Honda, η οποία όμως δούλεψε άψογα στην πράξη από το 1990 μέχρι το 2000, ήταν μοτέρ πολύ βελτιώσιμα και πολύ αξιόπιστα. Πιστεύω τα συμπεράσματα είναι ηλίου φαεινότερα.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι το ZR ήταν μπροστά..?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
χαχαχαχα λύσσαξες εσύ...Πάντα την ίδια εντύπωση έχεις...Ποτέ δεν ήσουν παρών σε κανένα πάτημα και πάντα με την αντίρρηση έτοιμη...Έχω και γνωστό με ZR πού δεν είναι στο club και έχουμε πατήσει πολλάκις, πλέον 400άρι είμαι 1 αμάξι μπροστά του και 4ες με το ζόρι με μαζεύει...
Το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι ένα 1.8 με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βγάζει λίγη περισσότερο ροπή από ένα 1.6 με "διακόπτη" και στο δρόμο πάει το ίδιο σε όλο το φάσμα με ένα 1.6 πού έχει 2 κιλά ροπής λιγότερα. Σαφώς και το ZR έχει πιό βαριά καρότσα από το GTi μου και από τα VTi, αλλά με βάση τη θεωρία και πάλι θα έπρεπε να ήταν μπροστά...Αντί αυτού, κολοκύθια με τη ρίγανη. Τα μόνα VVC πού πάνε καλά σε μαμά κατάσταση είναι τα TF 160, και πάλι αν τα βάλεις δίπλα σε ένα MR2 με 140 άλογα θα είναι κόπιες...
Όσοι θέλετε να εξυμνείτε το VVC, feel free, εμένα δε μου πέφτει λόγος. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι το VTEC είναι η κορυφαία τεχνολογία πού κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να αντιγράψει και τα λοιπά συναφή πού λένε οι κολλημένοι Χοντάκηδες. Ξέρω όμως ότι γι'αυτό πού είναι, αποδίδει καλά. Αν τα VVC ήταν 1.6, θα τους έβγαζα το καπέλο όπως και στα VTEC, όμως με 200 κυβικά περισσότερα δεν είναι αυτό πού θα περίμενε κανείς.Nothing more, nothing less.
Υ.Γ. Και αν είσαι τόσο αισιόδοξος και σίγουρος για τα VVC Νικόλα, αρκεί μία δοκιμή...Με το δικό σου 200άρι πού είναι VVC. Τι λες?
Το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι ένα 1.8 με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βγάζει λίγη περισσότερο ροπή από ένα 1.6 με "διακόπτη" και στο δρόμο πάει το ίδιο σε όλο το φάσμα με ένα 1.6 πού έχει 2 κιλά ροπής λιγότερα. Σαφώς και το ZR έχει πιό βαριά καρότσα από το GTi μου και από τα VTi, αλλά με βάση τη θεωρία και πάλι θα έπρεπε να ήταν μπροστά...Αντί αυτού, κολοκύθια με τη ρίγανη. Τα μόνα VVC πού πάνε καλά σε μαμά κατάσταση είναι τα TF 160, και πάλι αν τα βάλεις δίπλα σε ένα MR2 με 140 άλογα θα είναι κόπιες...
Όσοι θέλετε να εξυμνείτε το VVC, feel free, εμένα δε μου πέφτει λόγος. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι το VTEC είναι η κορυφαία τεχνολογία πού κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να αντιγράψει και τα λοιπά συναφή πού λένε οι κολλημένοι Χοντάκηδες. Ξέρω όμως ότι γι'αυτό πού είναι, αποδίδει καλά. Αν τα VVC ήταν 1.6, θα τους έβγαζα το καπέλο όπως και στα VTEC, όμως με 200 κυβικά περισσότερα δεν είναι αυτό πού θα περίμενε κανείς.Nothing more, nothing less.
Υ.Γ. Και αν είσαι τόσο αισιόδοξος και σίγουρος για τα VVC Νικόλα, αρκεί μία δοκιμή...Με το δικό σου 200άρι πού είναι VVC. Τι λες?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Οοοοοοοοοοο...!!!! Κοντρα!! Κοντρα!! Κοντρα!! Κοντρα!!!i-VTec έγραψε:Υ.Γ. Και αν είσαι τόσο αισιόδοξος και σίγουρος για τα VVC Νικόλα, αρκεί μία δοκιμή...Με το δικό σου 200άρι πού είναι VVC. Τι λες?
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Φίλε Kastor, δεν υπάρχουν "λάθος" clubs, υπάρχουν "λάθος" άνθρωποι πού τα απαρτίζουν...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
α) και σε πάτημα που ήμουν παρόν και συμμετείχα με το 1800 non vvc του Φώτη, ήσουν πίσω, το είδα εγώ το είδαν άλλοι 5-6 του club που παρακολουθούσαν στο Σχιστό και δεν το παραδέχτηκες ποτέ ότι ήσουν πίσω..i-VTec έγραψε:χαχαχαχα λύσσαξες εσύ...Πάντα την ίδια εντύπωση έχεις...Ποτέ δεν ήσουν παρών σε κανένα πάτημα και πάντα με την αντίρρηση έτοιμη...Έχω και γνωστό με ZR πού δεν είναι στο club και έχουμε πατήσει πολλάκις, πλέον 400άρι είμαι 1 αμάξι μπροστά του και 4ες με το ζόρι με μαζεύει...
Το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι ένα 1.8 με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βγάζει λίγη περισσότερο ροπή από ένα 1.6 με "διακόπτη" και στο δρόμο πάει το ίδιο σε όλο το φάσμα με ένα 1.6 πού έχει 2 κιλά ροπής λιγότερα. Σαφώς και το ZR έχει πιό βαριά καρότσα από το GTi μου και από τα VTi, αλλά με βάση τη θεωρία και πάλι θα έπρεπε να ήταν μπροστά...Αντί αυτού, κολοκύθια με τη ρίγανη. Τα μόνα VVC πού πάνε καλά σε μαμά κατάσταση είναι τα TF 160, και πάλι αν τα βάλεις δίπλα σε ένα MR2 με 140 άλογα θα είναι κόπιες...
Όσοι θέλετε να εξυμνείτε το VVC, feel free, εμένα δε μου πέφτει λόγος. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι το VTEC είναι η κορυφαία τεχνολογία πού κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να αντιγράψει και τα λοιπά συναφή πού λένε οι κολλημένοι Χοντάκηδες. Ξέρω όμως ότι γι'αυτό πού είναι, αποδίδει καλά. Αν τα VVC ήταν 1.6, θα τους έβγαζα το καπέλο όπως και στα VTEC, όμως με 200 κυβικά περισσότερα δεν είναι αυτό πού θα περίμενε κανείς.Nothing more, nothing less.
Υ.Γ. Και αν είσαι τόσο αισιόδοξος και σίγουρος για τα VVC Νικόλα, αρκεί μία δοκιμή...Με το δικό σου 200άρι πού είναι VVC. Τι λες?
Με ZR160 όντως δεν ήμουν παρόν σε κάποιο άνοιγμα, αλλά θυμάμαι ότι είχατε ανοίξει μετά από κοπή πίτας 2008 νομίζω μπορεί και 2009 και απ'ότι μου είχε μεταφερθεί το ZR ήταν μπροστά..Θα με κάνεις να πάρω έναν-έναν όσους ήταν εκεί να μου το επιβεβαιώσουν..
β) σε σχέση με το GTi σου, εκτός απ'τη βαριά καρότσα υπάρχουν και οι 17άρες του ZR που σίγουρα δεν συντελούν σε καλύτερες επιδόσεις..
γ) επίσης ότι δε βγήκε vvc 1.6 στην παραγωγή δεν σημαίνει ότι δεν έχει δοκιμαστεί, ο Κώστας (stickers!!) το είχε κάνει 1.6 vvc με 150 δυναμομετρημένα άλογα..
δ) το ότι τα 200 κυβικά παραπάνω δε μεταφράζονται και σε extra άλογα, φαίνεται και στο non vvc 1.8 όπου τα άλογα του είναι ίδια με του 1.6..μεταφράζονται όμως σε extra ροπή..και ο λόγος οφείλεται στα τεχνικά στοιχεία του κάθε μοτέρ, διάμετρος χιτωνίου-μήκος διαδρομής κλπ..κλπ..
ε) σχετικά με το υ.γ., αυτοσκοπός μου δεν είναι να αποδείξω ότι πατάω όλο τον κόσμο και δε με ενδιαφέρει γι'αυτό έχω κατ'επανάληψη πει ότι δε μπαίνω σε μια τέτοια διαδικασία. Ωστόσο συνεχίζεις να επιμένεις..γιατί? για δημιουργία εντυπώσεων? από μένα έχεις το ok αν θες να λες ότι μου ρίχνεις 2-3 ή όσες θες κολώνες..
btw το δικό μου είναι το προηγούμενο vvc, 200vi με δυναμομετρημένα 142 άλογα όσα δίνει εργοστασιακά και η Rover..
KASTOR έγραψε:φιλε i-vtec νομιζω γράφεις σε λαθος club!!!!!!
αν εσείς που έχετε Rover έστω και με honda μοτέρ είστε τόσο κάθετοι και αφοριστικοί για τεχνολογία που χρησιμοποίησε η Rover, και αντίθετα τόσο ένθερμοι υποστηρικτές των επιτευγμάτων της honda, να μη φανταστώ σε τι κλίμα θα γινόταν μια ανάλογη συζήτηση στους redliners..i-VTec έγραψε:Φίλε Kastor, δεν υπάρχουν "λάθος" clubs, υπάρχουν "λάθος" άνθρωποι πού τα απαρτίζουν...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Μάλλον δε διάβασες καθόλου το παραπάνω μου post, παρά μόνο τα σημεία πού σε αφορούσαν. Εσείς προσπαθείτε να μου αποδείξετε ότι το VVC είναι ανώτερο από το VTEC, εγώ απλώς προσπαθώ να σας δείξω ότι είναι τουλάχιστον ισάξια. Είτε το δέχεστε, είτε όχι, τα γεγονότα δεν αλλάζουν. Περί Σχιστών τι να πω...Ήμουνα νιός και γέρασα...Δε βλέπω εγώ πού είμαι μέσα στο αμάξι και βλέπετε εσείς απ'έξω? Είπα να σταματήσω να ποστάρω πατήματα εδώ μπας και αλλάξει λίγο η κατάσταση αλλά και 3 χρόνια μετά σχεδόν, πάλι τα ίδια βλέπω.nikolas έγραψε: αν εσείς που έχετε Rover έστω και με honda μοτέρ είστε τόσο κάθετοι και αφοριστικοί για τεχνολογία που χρησιμοποίησε η Rover, και αντίθετα τόσο ένθερμοι υποστηρικτές των επιτευγμάτων της honda, να μη φανταστώ σε τι κλίμα θα γινόταν μια ανάλογη συζήτηση στους redliners..
Τι να την κάνεις τη ροπή ρε Νικόλα όταν με το 1.8 non-VVC έβγαζες 112 άλογα και σε πάταγε και ο saiko με το 14άρι του? Ούτε με νοιάζει να πατήσουμε μαζί γιατί ξέρω και το αποτέλεσμα από τώρα, ούτε έχω καμιά όρεξη να βγαίνω και να θριαμβολογώ σε περίπτωση πού πατήσουμε και είμαι μπροστά, εγώ ότι κάνω το κάνω για χαβαλέ και για εξαγωγή συμπερασμάτων, δεν είμαι καριερίστας κοντράκιας. Και με τον Crass πού το έχει μετρήσει 140-φεύγα και είναι 1.6 εκκεντροφοράτο, πάλι μπροστά είμαι, αλλά είδες τον Γιώργο να το κάνει θέμα? Όχι, δεν είναι σκαλωμένο το παιδί, έφτιαξε το αμάξι του γιατί γούσταρε, το χάρηκε και το χαίρεται, μαγκιά του και καμάρι του. Και παράλληλα έχει τεχνικές γνώσεις περισσότερες από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά τουλάχιστον αυτός δεν εθελοτυφλεί.
Α, και btw, το επιχείρημα "δε το έφτιαξα για να κάνω κόντρες" είναι επιεικώς γελοίο και το ακούω βερεσέ. Πες "λυπάμαι τις βενζίνες". Πες "δε γουστάρω να ανοίξω μαζί σου για τον Χ και Ψ λόγο". Μη μου λες ότι το έκανες VVC για να κάνεις προσπεράσεις στη Συγγρού και να ανεβαίνεις στη ράμπα του σπιτιού σου. Αυτό είναι εμπαιγμός. Εξ'άλλου, ξέρω ότι ποτέ δε θα δεχθείς να πατήσουμε, για τους δικούς σου λόγους. Και στο δρόμο να σε πετύχω και να σου πληρώσω και τις βενζίνες να πατήσεις, είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσεις απ'την άλλη. Το γιατί δε ξέρω, αλλά δε θα σκάσω κιόλας να μάθω.
Και πέρα από το ζήτημα "κόντρες", πού στην τελική μπορεί να μην αφορούν τον καθένα (αν και το ZR160 είναι αμάξι με σπορ χαρακτήρα, όχι για ταξίδια), το μόνο σημείο πού ένα VVC μοτέρ υπερτερεί ενός VTEC είναι η κατανάλωση καυσίμου, αν το πας χαλαρά βγάζεις και 7 lt/100 Km...Τώρα να έχεις "160" άλογα για να καις 7lt/100Km και να σου κάνει πλάκα το κάθε Rallye σκούπα-τελικό πού πετυχαίνεις στο δρόμο, εγώ δε το καταλαβαίνω, σε μερικούς αρέσει οπότε δε μου πέφτει λόγος. Απλά εγώ θα προτιμούσα ένα B16 έναντι ενός K18, το γιατί το λέμε 4 σελίδες τώρα και ακόμα να το καταλάβετε.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Με τον saikoe δεν θυμάμαι να έχω ανοίξει ποτέ, αν έχει γίνει και το ξεχνάω, ας με συγχωρέσει, αλλά θυμάμαι πολύ καλά ότι με όσα 200άρια είχα ανοίξει 1.4 ήμουν άνετα μπροστά και δεν οφειλόταν μόνο στη διαφορά ιπποδύναμης που ήταν πολύ μικρή αλλά στα +3kg ροπής. Αν τώρα σου ακούγεται και αυτό βερεσέ δεν είμαι ο κατάλληλος να σου εξηγήσω το ρόλο που παίζει η ροπή.i-VTec έγραψε:Μάλλον δε διάβασες καθόλου το παραπάνω μου post, παρά μόνο τα σημεία πού σε αφορούσαν. Εσείς προσπαθείτε να μου αποδείξετε ότι το VVC είναι ανώτερο από το VTEC, εγώ απλώς προσπαθώ να σας δείξω ότι είναι τουλάχιστον ισάξια. Είτε το δέχεστε, είτε όχι, τα γεγονότα δεν αλλάζουν. Περί Σχιστών τι να πω...Ήμουνα νιός και γέρασα...Δε βλέπω εγώ πού είμαι μέσα στο αμάξι και βλέπετε εσείς απ'έξω? Είπα να σταματήσω να ποστάρω πατήματα εδώ μπας και αλλάξει λίγο η κατάσταση αλλά και 3 χρόνια μετά σχεδόν, πάλι τα ίδια βλέπω.nikolas έγραψε: αν εσείς που έχετε Rover έστω και με honda μοτέρ είστε τόσο κάθετοι και αφοριστικοί για τεχνολογία που χρησιμοποίησε η Rover, και αντίθετα τόσο ένθερμοι υποστηρικτές των επιτευγμάτων της honda, να μη φανταστώ σε τι κλίμα θα γινόταν μια ανάλογη συζήτηση στους redliners..
Τι να την κάνεις τη ροπή ρε Νικόλα όταν με το 1.8 non-VVC έβγαζες 112 άλογα και σε πάταγε και ο saiko με το 14άρι του? Ούτε με νοιάζει να πατήσουμε μαζί γιατί ξέρω και το αποτέλεσμα από τώρα, ούτε έχω καμιά όρεξη να βγαίνω και να θριαμβολογώ σε περίπτωση πού πατήσουμε και είμαι μπροστά, εγώ ότι κάνω το κάνω για χαβαλέ και για εξαγωγή συμπερασμάτων, δεν είμαι καριερίστας κοντράκιας. Και με τον Crass πού το έχει μετρήσει 140-φεύγα και είναι 1.6 εκκεντροφοράτο, πάλι μπροστά είμαι, αλλά είδες τον Γιώργο να το κάνει θέμα? Όχι, δεν είναι σκαλωμένο το παιδί, έφτιαξε το αμάξι του γιατί γούσταρε, το χάρηκε και το χαίρεται, μαγκιά του και καμάρι του. Και παράλληλα έχει τεχνικές γνώσεις περισσότερες από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά τουλάχιστον αυτός δεν εθελοτυφλεί.
Α, και btw, το επιχείρημα "δε το έφτιαξα για να κάνω κόντρες" είναι επιεικώς γελοίο και το ακούω βερεσέ. Πες "λυπάμαι τις βενζίνες". Πες "δε γουστάρω να ανοίξω μαζί σου για τον Χ και Ψ λόγο". Μη μου λες ότι το έκανες VVC για να κάνεις προσπεράσεις στη Συγγρού και να ανεβαίνεις στη ράμπα του σπιτιού σου. Αυτό είναι εμπαιγμός. Εξ'άλλου, ξέρω ότι ποτέ δε θα δεχθείς να πατήσουμε, για τους δικούς σου λόγους. Και στο δρόμο να σε πετύχω και να σου πληρώσω και τις βενζίνες να πατήσεις, είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσεις απ'την άλλη. Το γιατί δε ξέρω, αλλά δε θα σκάσω κιόλας να μάθω.
Και πέρα από το ζήτημα "κόντρες", πού στην τελική μπορεί να μην αφορούν τον καθένα (αν και το ZR160 είναι αμάξι με σπορ χαρακτήρα, όχι για ταξίδια), το μόνο σημείο πού ένα VVC μοτέρ υπερτερεί ενός VTEC είναι η κατανάλωση καυσίμου, αν το πας χαλαρά βγάζεις και 7 lt/100 Km...Τώρα να έχεις "160" άλογα για να καις 7lt/100Km και να σου κάνει πλάκα το κάθε Rallye σκούπα-τελικό πού πετυχαίνεις στο δρόμο, εγώ δε το καταλαβαίνω, σε μερικούς αρέσει οπότε δε μου πέφτει λόγος. Απλά εγώ θα προτιμούσα ένα B16 έναντι ενός K18, το γιατί το λέμε 4 σελίδες τώρα και ακόμα να το καταλάβετε.
Με του Κώστα το 1.6 το non vvc απ'όταν είχε αλλάξει την εξάτμιση και μετά ήμουν πίσω, με τον Κώστα να υπερτερεί σε ιπποδύναμη αλλά δε θυμάμαι τη διαφορά είχαμε βγάλει στη ροπή.
Επίσης, δεν έκανα εγώ θέμα το ποιος είναι μπροστά και ποιος όχι, γιατί ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα να παραδεχθώ ότι είμαι πίσω από τον Χ ή ότι μου κάνει πλάκα ο Ψ.
Τέλος, το γιατί έφτιαξα το αυτοκίνητο μου, επέτρεψε μου να το ξέρω εγώ και προφανώς δεν είναι δικό μου πρόβλημα αν σε καλύπτει ή όχι το επιχείρημα μου ούτε φυσικά είμαι υποχρεωμένος επειδή εσύ έχεις μια συγκεκριμένη πεποίθηση, να την ασπάζομαι και εγώ..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: VVC vs VTec
Ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά ότι τα fanboys θα είναι πάντα fanboys...Αγαπάω και τον Κώστα και τον Τάσο αλλά βαρέθηκα να τους βλέπω να κοκορομαχούν τόσες μέρες τώρα για ένα ζήτημα πού δεν υφίσταται...Και επεμβαίνω κυρίως γιατί δε θέλω να τους δω στο τέλος τσακωμένους, αν και νομίζω ότι είναι αρκετά ώριμοι αμφότεροι ώστε να μην φτάσουν σε αυτό το σημείο.
Τι νόημα έχει να συγκρίνουμε VVC, VTEC, VVL, MIVEC, VANOS, VVTL-i και όλους τους μεταβλητούς χρονισμούς του κόσμου? Μία τεχνολογία δεν φέρνει την άνοιξη. Ένα μοτέρ είναι πολύ περισσότερα από τον μεταβλητό χρονισμό του. Πόσο μάλλον ένα αμάξι, πού για να θεωρηθεί "καλό" και να κάνει πωλήσεις πρέπει να συνδυάζει τεχνολογία, οικονομία, απόδοση, άνεση, αξιοπιστία και ακόμα 100 παράγοντες. Τι κι αν το VVC ήταν όντως "ανώτερο" τεχνολογικά από το VTEC? Πόσα VVC πουλήθηκαν στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στον κόσμο σε σχέση με τα VTi? Γενικά πόσα Rover έχουν πουληθεί σε σχέση με τα Honda, τα Toyota, τα VW? Η επιτυχία ενός μοντέλου και του κατασκευαστή της έγκειται στην δημιουργία του ιδανικού συνόλου. Ο τελικός χρήστης δε θα νοιαστεί αν το μοτέρ του έχει μία μεγάλη καινοτομία, θα νοιαστεί αν αποδίδει σωστά. Και ένα πατίνι να του δώσεις, αν λειτουργεί σωστά θα το προτιμήσει έναντι ενός αυτοκινήτου πού πάσχει σε πολλούς τομείς. Νομίζετε ότι τα TSi θα πούλαγαν επειδή είχαν τον "ουάου" συνδυασμό κομπρέσσορα + τουρμπίνας; Όχι. Πούλησαν γιατί η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής έγινε σωστά και τα μοντέλα αυτά ήταν αξιόπιστα, οικονομικά και βελτιώσιμα. Βλέπετε λοιπόν ότι η συζήτηση είναι ακαδημαϊκή περισσότερο και ακόμα κι αν φτάσουμε στο σημείο να συμφωνήσουμε, δεν αλλάζει τίποτα εν τέλει. Υπάρχουν ακόμα μοτέρ χωρίς μεταβλητό χρονισμό, αυτά γιατί επέζησαν και τα Rover δεν υπάρχουν εδώ και 6 χρόνια?
Οι σχεδιαστές του VVC μπορούν να έχουν κρεμασμένα τα blueprints πάνω απ'το κρεβάτι τους και σε κάθε παρέα να έχουν να λένε για την πολύ έξυπνη τεχνολογία τους ή οποία όμως για διάφορους λόγους δεν στέριωσε. Οι αντίστοιχοι άλλων εταιρειών όμως δέησαν να δούν το "παιδί" τους να μεγαλώνει και να ωριμάζει, να αξιοποιείται για οικονομία ή απόδοση, ανάλογα με τις περιστάσεις. Η επιτυχία κρίνεται από τις πωλήσεις, δυστυχώς. Όσο καλό κι αν ήταν λοιπόν το VVC, πρέπει κάποια στιγμή όλοι να αποδεχθούμε ότι δεν ήταν αρκετά καλό, ή ότι χαντακώθηκε από άλλους παράγοντες, ένα και το αυτό.
Τι νόημα έχει να συγκρίνουμε VVC, VTEC, VVL, MIVEC, VANOS, VVTL-i και όλους τους μεταβλητούς χρονισμούς του κόσμου? Μία τεχνολογία δεν φέρνει την άνοιξη. Ένα μοτέρ είναι πολύ περισσότερα από τον μεταβλητό χρονισμό του. Πόσο μάλλον ένα αμάξι, πού για να θεωρηθεί "καλό" και να κάνει πωλήσεις πρέπει να συνδυάζει τεχνολογία, οικονομία, απόδοση, άνεση, αξιοπιστία και ακόμα 100 παράγοντες. Τι κι αν το VVC ήταν όντως "ανώτερο" τεχνολογικά από το VTEC? Πόσα VVC πουλήθηκαν στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στον κόσμο σε σχέση με τα VTi? Γενικά πόσα Rover έχουν πουληθεί σε σχέση με τα Honda, τα Toyota, τα VW? Η επιτυχία ενός μοντέλου και του κατασκευαστή της έγκειται στην δημιουργία του ιδανικού συνόλου. Ο τελικός χρήστης δε θα νοιαστεί αν το μοτέρ του έχει μία μεγάλη καινοτομία, θα νοιαστεί αν αποδίδει σωστά. Και ένα πατίνι να του δώσεις, αν λειτουργεί σωστά θα το προτιμήσει έναντι ενός αυτοκινήτου πού πάσχει σε πολλούς τομείς. Νομίζετε ότι τα TSi θα πούλαγαν επειδή είχαν τον "ουάου" συνδυασμό κομπρέσσορα + τουρμπίνας; Όχι. Πούλησαν γιατί η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής έγινε σωστά και τα μοντέλα αυτά ήταν αξιόπιστα, οικονομικά και βελτιώσιμα. Βλέπετε λοιπόν ότι η συζήτηση είναι ακαδημαϊκή περισσότερο και ακόμα κι αν φτάσουμε στο σημείο να συμφωνήσουμε, δεν αλλάζει τίποτα εν τέλει. Υπάρχουν ακόμα μοτέρ χωρίς μεταβλητό χρονισμό, αυτά γιατί επέζησαν και τα Rover δεν υπάρχουν εδώ και 6 χρόνια?
Οι σχεδιαστές του VVC μπορούν να έχουν κρεμασμένα τα blueprints πάνω απ'το κρεβάτι τους και σε κάθε παρέα να έχουν να λένε για την πολύ έξυπνη τεχνολογία τους ή οποία όμως για διάφορους λόγους δεν στέριωσε. Οι αντίστοιχοι άλλων εταιρειών όμως δέησαν να δούν το "παιδί" τους να μεγαλώνει και να ωριμάζει, να αξιοποιείται για οικονομία ή απόδοση, ανάλογα με τις περιστάσεις. Η επιτυχία κρίνεται από τις πωλήσεις, δυστυχώς. Όσο καλό κι αν ήταν λοιπόν το VVC, πρέπει κάποια στιγμή όλοι να αποδεχθούμε ότι δεν ήταν αρκετά καλό, ή ότι χαντακώθηκε από άλλους παράγοντες, ένα και το αυτό.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες