VVC vs VTec

General board
Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:Δε μας το αναλυεις λιγο παραπανω αυτο το... "μαγικο" retiming?? :-D
Φυσικά .........1500 € και θα εχεις pm η ψάξε στα αγγλικά site.... :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R »

kostas200vi έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Δε μας το αναλυεις λιγο παραπανω αυτο το... "μαγικο" retiming?? :-D
Φυσικά .........1500 € και θα εχεις pm η ψάξε στα αγγλικά site.... :beer:
Με 1500 ευρω ξεπερναω τα 190PS, σιγα να μη στα δωσω εσενα!!! :lol:
Παντως με την ιδια λογικη στα μοτερ VTEC λες μια μαγικη φραση και φτανουν τα 240PS. Αν θες να μαθεις ποια ειναι αυτη η μαγικη φραση στειλε μου 2000 ευρω η ψαξε στα γιαπωνεζικα sites. :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Δε μας το αναλυεις λιγο παραπανω αυτο το... "μαγικο" retiming?? :-D
Φυσικά .........1500 € και θα εχεις pm η ψάξε στα αγγλικά site.... :beer:
Με 1500 ευρω ξεπερναω τα 190PS, σιγα να μη στα δωσω εσενα!!! :lol:
Παντως με την ιδια λογικη στα μοτερ VTEC λες μια μαγικη φραση και φτανουν τα 240PS. Αν θες να μαθεις ποια ειναι αυτη η μαγικη φραση στειλε μου 2000 ευρω η ψαξε στα γιαπωνεζικα sites. :P
Εγω δεν μιλάω αόριστα και οσοι ξερουν απο VVC ξερουν και τι ειναι το retiming :smok:
δεν με ενδιαφέρει να μάθω για το Vtec δεν ασχολουμε με διακόπτες. :P
Για να γινει retiming πρεπει πρώτα να μάθεις να δένεις αυτό..
http://img81.imageshack.us/img81/9707/vvckostasyv0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από DimTf160+ »

http://www.zandf-tuning.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

το συγκεκριμενο site ασχολειται με remap σε ολα τα MEMS3 MG-Rover.ο Mark Kovac με
τον οποιο μιλησα προτου παραγγειλω τον καινουριο μου εγκεφαλο,δουλευε στο εργοστασιο
στο τμημα ρυθμισεων των ecu.σχετικα με τους vvc κινητηρες μου ανεφερε τα εξης ενδιαφεροντα:

'In the std car 7300 rpm was allowed initially to improve the magazine 0-100kph test figure!The value is then reset to 7000rpm to be very cautious about engine durability.Later test work by the factory has shown that the VVC is OK if kept below 7750 rpm - it can lose control above this speed, and may lead to vibration fatigue issues.We know from the test work that engine power is continuing to rise when it hits the limiter, so it is beneficial to raise the revs - hence the continuous 7450 rpm that was developed for racing as a balance between extra power and continued durability.'

σ'εμενα ρυθμισε τον εγκεφαλο με κοφτη στις 7450 και 98 οκτανια ignition set.
επισης συμπληρωνει:

'I will be supplying enhanced ignition settings to improve throttle response and maximise torque/power however I need to mention some information about running the VVC engine at high revs...

Driving on the road it should be OK to rev to 7450 occasionally - but note that you should not hold the engine at 7000rpm + for long periods.. On the rolling road stay at 7000 rpm + for the minimum time to take the reading for instance.

It is very important that you inspect your crank and cam pulleys regularly to ensure the rubber inserts are in good condition.The rubber can crack or break up from the higher engine stresses if the engine is over 7000rpm for long periods.
In our race car spec we use a solid lightweight crank pulley and would advise that you consider fitting one...

By the way did you know that the standard VVC will drop the rev limiter to 7000rpm after hitting 7300 once in the journey?'
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R »

kostas200vi έγραψε:Εγω δεν μιλάω αόριστα και οσοι ξερουν απο VVC ξερουν και τι ειναι το retiming :smok:
δεν με ενδιαφέρει να μάθω για το Vtec δεν ασχολουμε με διακόπτες. :P
Για να γινει retiming πρεπει πρώτα να μάθεις να δένεις αυτό..
Κι ομως μιλας αοριστα φιλε μου Κωστα. Δε ξερω γιατι ειναι τοσο μυστικο, αλλα τα μυστικα δεν αποτελουν επιχειρηματα. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ενδιαφερουσες πληροφοριες Dim!! ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Εγω δεν μιλάω αόριστα και οσοι ξερουν απο VVC ξερουν και τι ειναι το retiming :smok:
δεν με ενδιαφέρει να μάθω για το Vtec δεν ασχολουμε με διακόπτες. :P
Για να γινει retiming πρεπει πρώτα να μάθεις να δένεις αυτό..
Κι ομως μιλας αοριστα φιλε μου Κωστα. Δε ξερω γιατι ειναι τοσο μυστικο, αλλα τα μυστικα δεν αποτελουν επιχειρηματα. ;)
Εγω πληρωσα.... οποιος θελει ας πληρωσει για να του το κανουν, η για να μαθει πως το κανουν ;)
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από i-VTec »

Κι εγώ θα επιμείνω...Αν το "retiming" ήταν τόσο piece of cake, όλα τα ZR/TF της Αθήνας πού πέρναγαν μιά βόλτα από το Βώσσο θα έβγαιναν με 190 άλογα...Και τα κοντροστέκια θα βρωμούσαν K-Series αν ήταν τόσο βελτιώσιμο μοτέρ...Και δε με νοιάζει ποιός στροφάρει περισσότερο, προφανώς ένα K-Series φτιαγμένο ούτε στον ύπνο του δε βλέπει το στροφάρισμα ενός μαμά B-series Honda, αλλά αυτό έχει να κάνει με κάποια βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και τον τρόπο σχεδίασης/κατασκευής του. Και τα τουρμπάτα Golf έχουν κόκκινα στις 6.500 αλλά στο δρόμο για να τα δείς θες κυάλια...Δεν είναι θέμα στροφαρίσματος λοιπόν. Αλλά μη λέμε κι ό,τι θέλουμε. Εμμένω στην παραπάνω άποψη πού διατύπωσα, δηλαδή πως το VVC είναι αχρείαστα πολύπλοκο και κοστίζει περισσότερο από ένα "διακόπτη on-off", ενώ έχει και τα ίδια αποτελέσματα στο δρόμο (αν όχι χειρότερα). Με διαρκώς μεταβαλλούμενο χρονισμό θα έπρεπε να ράβει χαμηλά και να γαζώνει ψηλά, στην πράξη απλά πάει καλούτσικα χαμηλομεσαίες και βγάζει ομαλά δύναμη μέχρι τον κόφτη...Πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή...Δεν είναι τυχαίο πού οι περισσότεροι καταργούν το VVC για να βελτιώσουν τα K-Series...
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από kostas200vi »

Απο οσο γνωριζω ο Διονυσης δεν κανει retiming και δεν γνωριζω το γιατι, σιγουρα το VVC ειναι πολυπλοκο και ακριβο, παλια το καταργουσαν, τωρα ομως εχουν βγαλει και βελτιωμένους εκκεντροφορους για VVC.
Ο καθενας εχει την αποψη του, εγω θεωρω το VVC ανωτερο απο Vtec και δεν υπαρχει περιπτωση να μου αλαξετε γνωμη. :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:Και τα τουρμπάτα Golf έχουν κόκκινα στις 6.500 αλλά στο δρόμο για να τα δείς θες κυάλια...Δεν είναι θέμα στροφαρίσματος λοιπόν.
Τα Golf είναι turbo. Σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ μικρού κυβισμού το στροφάρισμα είναι η μόνη λύση για μεγάλες ιπποδυνάμεις.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες