Re: k series engine for ever
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 17, 2010 4:43 pm
Κρα....Και Honda με D16 τα ράβω γιατί είναι ΡΑΒΕΡ το όχημα... Αλλιώς δε θα το αγαπούσα καθόλου, άντε ίσως λιγάκι...
Χώρος Συζήτησης Των Μελων
https://www.mg-roverclub.gr/forum/
Κι εγω αυτο εχω κανει και μεχρι τωρα ειναι super!!!!antonis132 έγραψε:Παντως εγω γιατι επιμενω στο οτι με ενα θερμοστατη 82 και μια βαλβιδα βεντιλατερ 87-82 το προβλημα μας λυνεται μια και εξω
Παντως θεωρω χαζο το να παιρνει το βεντιλατερ μπρος απο τον εγκεφαλο στους 101 βαθμους πραγματικα μετρημενοι ειναι ανουσιο δωρο αδωρο
Τωρα χειροπιαστες αποδειξεις μονο ο χρονος θα το δειξει
Kαι ο παπους μου ειχε ενα τρακτερ δεν αλλαζε ουτε λαδια για 5 χρονια...... αξιοπιστο ηταν κι αυτο...Κώστας RWD έγραψε:Ibiza 100ρι της μάνας μου με 90.000χλμ δεν έχει κάνει κιχ!
Ούτε λάδια ούτε τίποτα.
ΟΚ, δεν πάει βήμα, είναι αδιάφορο κτλ αλλά αξιόπιστο
Ρε Τάσο ξέρω ότι είσαι αθεράπευτος Hondaκιας, ξέρω πόσο σε στεναχωρεί που σκίζω τους ομοϊδεάτες σου ακόμα κι αυτά τα δυνατά ατμοσφαιρικά που λες πχ Type R με εκεντρα κλπ είναι για να τα λυπάσαι στο επόμενο φανάρι..... αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ όταν βλέπω αυτό το υπεροπτικό υφακι και στο φινάλε η αντίδραση σου ως Hondaκια δικαιολογεί αυτά που έγραψα. Εγώ δεν ασχολούμαι ούτε με τα Honda ούτε με κάτι άλλο, αλλά όταν τα αναφέρετε δεν μπορώ να μην σχολιάσω.Tasos_7R έγραψε:kostas200vi έγραψε:Το μπλοκ ειναι μαμα η φλατζα και τα μπουζονια ενισχυμένα,.... τι φταιω εγω που τα Honda στο νησι ειναι ατμοσφαιρα και μονο ενα Vag εχει σοβαρη υπποδυναμη 550 αλογα,
Εμμμ... πες μας ετσι... Αν και αν ειχατε κανα καλο ατμοσφαιρικο Honda θα κλαιγες.
το μοτερ μου το προσεχω εχω βαλει ενα εξτρα θερμοστατη (πατεντα του μηχανικου) και δεν ειχα προβλημα ποτε, το τι εκαναν οι παπουδες και καποιοι αλλοι δεν με απασχολεί εγω βλεπω οτι το δικο μου μοτέρ με σωστή συντήρηση ειναι ενταξει κι ας δέχεται περισσότερες πιέσεις.
Για μια ακομα φορα προσπαθεις μεσω της δικης σου εξαιρεσης να βγαλεις κανονα. Αλλα οι εξαιρεσεις Κωστα μου υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα!!! Επισης, δε καταλαβαινω γιατι απ τη στιγμη που καποιος αγοραζει, δλδ ΠΛΗΡΩΝΕΙ και παιρνει ενα αμαξι, πρεπει να μπει στη διαδικασια να αλλαξει καποια πραγματα και να κανει σχολαστικη συντηρηση και προσεχτικη χρηση, μπας και καταφερει να μετριασει η να εξαλειψει αν ειναι τυχερος τα προβληματα που εχει το μοτερ του ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ... Αυτο εσυ το λες αξιοπιστια???
Το τι κανουν τα Honda και ποσα αλογα φτανουν αφορα τους Hondaκιδες,
Ναι εχεις δικιο, αλλα εσυ ανεφερες τα Honda και μαλιστα με ακρως υποτιμητικο τροπο!!
το κακο με εσας ειναι οτι έχετε μια υπεροψία, νομίζετε οτι ο δρομος σας ανηκει γιατι εχετε Honda και ολα τα αλλα ειναι υποδεέστερα και ολα θα τα κόψετε στη μέση με το "κατανα" ,να δεις υφακι 10 Καρδινάλιων που εχουν οταν κολανε διπλα μου στο φαναρι και λενε "να τα παμε ρε φιλαρακι" και αφου φανε την κολονα εχουν το υφος του μ@λ@κ@ και ψαχνουν να δουν τι τους χτύπησε "turbo ειναι ρε φιλε"........"οχι ΛΟΝΔΡΕΖΙΚΟ ΤΣΑΙ δεν το εχεις δοκιμασει?"
Ναι... τωρα περιγραφεις τον μεσο οδηγο αυτοκινητου Honda... Περαν του οτι το υφακι του καθε οδηγου ειναι ασχετο με την αξιοπιστια του, δε τις μπορω τις γενικευσεις... Ελεος δηλαδη... Μαλλον, εσυ εχεις καποιο συμπλεγμα με τα Honda...
Λοιπον μην μου πρήζετε τα ......με Honda & Vag οσοι θελουν εαν απο τα δυο ας γραψουν στο αναλογο forum εδω γουσταρουμε τα ROVER ......φιλάκια....
Ολοι Rover εχουμε εδω, και ολοι τα γουσταρουμε γι αυτο ασχολουμαστε... Αυτο δε σημαινει οτι δε θα γραφουμε τα κακως κειμενα και θα λεμε μονο θετικα λογια. Και θα σταματησω να στα πρηζω με τα Honda, οταν σταματησεις να ασχολεισαι ΕΣΥ με αυτα.
Εγω ειμαι ρομαντικος... μενω πιστος στα κατανα, Κωστα... Καλα τα πολυβολα, αλλα παθαινουν εμπλοκες... χαλανε... κοστιζουν... (και στην τελικη δε τα γουσταρω κιολας ), ενω το κατανα αν φτιαχτει με την καταλληλη θερμικη κατεργασια (την παραδοσιακη ιαπωνικη ) το χεις για παντα...kostas200vi έγραψε:......και προσοχή βάλτε τα "κατανα" στη θήκη τους γιατί στο δρόμο κυκλοφορούν και ευρωπαϊκά πολυβόλα.