k series engine for ever

General board
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από i-VTec »

nikolas έγραψε:Κατάλαβα τι λες, απλά όταν έλεγα για αντίλογο εννοούσα όχι σε επιχειρήματα ενάντια των kseries αλλά σε ελαφρυντικά/επιχειρήματα υπέρ του group vag..
Μάλλον παίχτηκε misunderstanding εκατέρωθεν..!!
Αχααα....παρεξήγησα then... :-D
Εικόνα
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από saikoe39 »

Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Mαζι σου ασχετε.... :kot:
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από antonis132 »

Μπες στο seatclub.gr ολοι οσοι εχουν τον κινητηρα BBZ με τα 101 αλογα μεχρι τα 80000χλμ τα κανουν ρεκτιφιε αλλαγη ελατηρια κυλινδρων :-D απο τα 30000χλμ καινε 0.5l/1000 :P και αυξανεται η καταναλωση με γεωμετρικη προοδος οπως τα περιγραφουν :P
Κυκλοφορουν αμετρητα 101 αλογα vw group και 8/10 καινε λαδι και μετα ψαχνονται τι φταιει σε αυτον τον περιβοητο BBZ κινητηρα φριτεζα. Και απαντω: τα ψευτικα ελατηρια που εχουν βαλει στους κυλινδρους :down:
Ειναι για γελια
Εμας καιγανε φλατζες και αυτους καιγανε λαδι :dan:
Εικόνα
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Εσυ αμεσως να πεταχτεις σαν το καυλοραπανο και να βαλεις φωτιες....
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από Tasos_7R »

saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Mαζι σου ασχετε.... :kot:
:-D :-D :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από Tasos_7R »

antonis132 έγραψε:Μπες στο seatclub.gr ολοι οσοι εχουν τον κινητηρα BBZ με τα 101 αλογα μεχρι τα 80000χλμ τα κανουν ρεκτιφιε αλλαγη ελατηρια κυλινδρων :-D απο τα 30000χλμ καινε 0.5l/1000 :P και αυξανεται η καταναλωση με γεωμετρικη προοδος οπως τα περιγραφουν :P
Κυκλοφορουν αμετρητα 101 αλογα vw group και 8/10 καινε λαδι και μετα ψαχνονται τι φταιει σε αυτον τον περιβοητο BBZ κινητηρα φριτεζα. Και απαντω: τα ψευτικα ελατηρια που εχουν βαλει στους κυλινδρους :down:
Ειναι για γελια
Εμας καιγανε φλατζες και αυτους καιγανε λαδι :dan:
Εγω δεν υποστηριζω τα Seat και γενικοτερα το Group VAG, αλλα οχι και να λεμε οτι τα Rover εχουν μοτερουκλες, που αλλαζουν τις φλαντζες σαν τα πουκαμισα. :lol:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από Tasos_7R »

PaNoSGR έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Εσυ αμεσως να πεταχτεις σαν το καυλοραπανο και να βαλεις φωτιες....
Πανουλη για θυμισε μου... ποσα σου χει στοιχισει το Rover????? :;T :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από antonis132 »

Ναι οσο χαλαει τοσο γουσταρουμε να το φτιαξουμε :smok:
Μην την πεις τη λεξη τι ειμαστε 8) δεν κοιταω :!:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από nikolas »

Ωραία, εκείνοι δηλαδή γιατί να μη γουστάρουν να φτιάξουν τα δικά τους? Εσύ μπορεί να τα θεωρείς φριτέζες και τα δικά μας κλάσεις ανώτερα αλλά το γεγονός είναι πως η μία εταιρεία συνεχίζει να δραστηριοποιείται και μάλιστα αρκετά καλά ενώ η άλλη.. :s Καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι και να μη τα ισοπεδώνουμε όλα..
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: k series engine for ever

Δημοσίευση από antonis132 »

Μα, Νικο στα δικα μας βαζεις εναν θερμοστατη 82 και μια φουσκα βεντιλατερ 87-82 και το προβλημα λυθηκε τελος
Εξαλλου θεωρω γελοιο ενας κινητηρας να αρχιζει να καιει λαδι απο τα 20000-30000χλμ και μιλαμε για σημαντικη ποσοτητα λαδιου 0.5 λιτρου και απο αρπαγμα και επιταχυνση ψοφιμι εχουν και κατα περιοδους να αλλαζουν βαλβιδα ανακυκλωσης περιοδους , φθαρμενα συνεμπλοκ απο τα 500000χλμ και να κουβαλιουνται με τις express service λογω καμμενων πολλαπλασιαστων
Και ολα αυτα επειδη οι δικοι τους κινητηρες του vw group ο περιβοητος BBZ ειναι ο σουπερ 1.4 101 αλογα ατμοσφαιρα(που πηδηξαν απο το μαντρι) και νομιζουν οτι εχουν γερμανικη αξιοπιστια :lol: :lol: :lol:
Ατμοσφαιρικοι κινητηρες με 105 αλογα που να αρπαζουν και να ειναι σωστα δεμενοι ειναι 2: 14k4f και της renault
ολοι οι αλλοι μενουν απλως στη θεωρια
Και μην ακουω τωρα οτι ογερμανος εχει ριξει χρημα για την κατασκευη και εξελιξη του κινητηρα οσα η Rover
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες