Apolia nerou!

General board
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Apolia nerou!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Paidia eixa ena provlima apolias nerou kathos erxomoun apo thes/niki simera.
Eftixos egkaira to elysa. Sorry gia ta greeklish. Apla ekana reinstall ton pc moy kia den exo valei akoma ta ellinika

To amaxai panta to koito ta nera toy prtoy xekiniso kai exo kai parapano.
Sta kala kathoymena evrase to nero mou. Apo kapoy prepei na exasa i kolaro i kati allo. Tha pao synergeio.
To eida eno stamatosa kai evaza venzini ston korino kathos erxmoun apo thessaloniki. Entometaxy mesa den moy deixne na symbainei kati tragiko me thermokrasia.Kapoia stigmi pige 120+ mia grammi
Kai amesos symplisrosame nero siga siga. Itan kai enas kyrios kai me voithise fortigatzis itan kai ixere
Moy egigise oti to nero den ton pairnei i mixani amesa o thermostatis kleinei kai i mixani epikoinonei mono me to kalorifer.....meta den to tymamai pos to eixgise...parakato....telos panton to nero poy vazeis extra to pairnei i mixani argotera...kati tetoio den eimai sigouros.....as me diorthosei kapoios.......
Apo ekeini tin stigmi kai meta i thermokrasia moy
emeine statheri 95 110 gia olo to taxidi mexri tin athina. Den moy epese i stahmi toy neroy sta check poy ekan akathe toso, den anevase thermokrasia alla oyte me xanaenoxlise. Milisa kai me Maki (proigoumenos idioktititis), mou dose kai aftos odigies.

Epeidi to diko moy einai katasekyasmeno teli toy '97 eida kati ....se afto to keimeno oti ta prin apo 98 theloun ena update:

Preventative Maintenance to avoid Head Gasket Failure

As per owners handbook instruction, regularly check the level of the coolant in the expansion tank, top up as necessary. Any rapid changes in level should arouse suspicion.
Keep an eye on the oil and water temperature gauges, any evidence of overheating (or the engine behaving as though cold), then check the ECU temperature sensor.
Check the condition of the waterways under the car- they are made of steel and therefore can rust - it is not unheard of for coolant to slowly leak away because of corrosion of these pipes on cars of 3 years old or more.
For pre -1998 MGF 1.8i, it is recommended to update the inlet manifold seal with the later type, early manifold seals are prone to premature deterioration and can be a cause of water loss and even cause a head gasket failure.
Ensure that the coolant is correctly bled and that the auto-bleed valve is working correctly.
ALWAYS avoid over-revving the engine from cold, never exceed 3000 rpm until 60 Celsius is showing on the oil temp gauge.


To "inlet manifold seal "mporei na mas tin ekane tin douleia kai ena soro alloi logoi.
Edo mia fotografia pos fainetai mia kainoyrgia.
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALEX_MGF την Δευ Φεβ 09, 2009 1:29 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από nikolas »

Φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής είναι Αλέξανδρε αυτό που ζητάς..όσο για την αιτία του τι προκάλεσε την απώλεια και το να βράζουν τα νερά..μπορεί να είναι διάφορα πράγματα..!! Το πιο απλό πάντως θα μπορούσε να είναι η τάπα του δοχείου του ψυκτικού

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από kostas200vi »

Η να είναι φλάντζα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Kati ginete me tis tapes kati pathenoun oi tapes sta mgf...i balvida ektonosis kolaei kammia fora kai dimioyrgei provlima

Na apo kati tetoia xaza tin pathaineis.
Ti na po....ypoylo poly re paidia...na prosexete kai seis ta dika sas kai na ta allazete proliptika..
Apoti mou pe o Makis olo mesa to eixe antipsiktiko. Den eida simadia katestrammenis flantzas.
Tha to pao na to doun apo poy xanei.
Milame diladi oti apo xiliad dyo mporei na xaneis nero.
Oti update egine sta teleytaia mgf tha pao na ta kano gia na iremiso......
To tf exei allo thermostati entelos...entometaxy....
A pouste kapoios poylaei mia xazomaritsa gia ta aytokinita mas sto internet
poy se proeidopoiei molis xasei nero kai kanei beep, lete na axizei afto?

http://fregister.proboards37.com/index. ... hread=3658

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALEX_MGF την Δευ Φεβ 09, 2009 2:06 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από kostas200vi »

Τι να το κανεις εαν χάσει νερο θα το καταλάβεις, εγω καθε πρωι τσεκαρω λαδια και υγρα μονο ετσι ειμαι σιγουρος, αλλα εχω και το πυρομετρο και το παραμικρό το δείχνει.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από nikolas »

Αρχικά, όσον αφορά αυτό καθ'αυτό το πρόβλημα, εσύ δεν είδες κάποιο σημάδι από που μπορεί να έχει χάσει τα νερά ε? Μπορεί να είναι και φλάντζα, αλλά αυτό είναι απ'τα χειρότερα σενάρια, οπότε σου εύχομαι να είναι απλά η τάπα του δοχείου..(η οποία είναι ίδια σε όλα τα μοντέλα F/TF/25/45, οπότε μην ανησυχείς ότι βγάζει ελαττώματα μόνο στο F/TF..) Καλύτερα πήγαινε να στο πρεσάρουν να βεβαιωθείς.
Το ότι είχε μόνο αντιψυκτικό μέσα δε λέει κάτι, μόνο αν πας στην Αντακρτική θα σου χρησίμευε :-D , όσο για τα σημάδια, της φλάντζας, εκτός από την κλασσική "μαγιονέζα" στα λάδια ή στα νερά (τα λάδια τα έλεγξες?) μπορεί να περνάει νερά στον κύλινδρο, οπότε τότε δεν έχεις "μαγιονέζα" απλά χάνεις νερό χωρίς να ξέρεις που πάει..(και ρετάρει συνήθως)

Κώστα, αν το χάσεις όμως στη πορεία, που θα το καταλάβεις? (δε μιλάω συγκεκριμένα για σένα γιατί έχεις και το πυρόμετρο-αν και μια επιπλέον δικλείδα ασφαλείας δεν είναι ποτέ κακή ειδικά για σένα που το προσέχεις πολύ πολύ ;) ) Δεν θα έχει νερό το κύκλωμα, έτσι ο αισθητήρας θερμοκρασίας δε θα διαβάσει ανεβασμένη θερμοκρασία για να σε ενημερώσει με αποτέλεσμα να σπάσει το μοτέρ..Έτσι την έπαθε ο Κώστας (stickers).
Αλέξανδρε, αυτό που βρήκες είναι μια πατέντα..Αν είναι φτηνή, και λέγοντας φτηνή εννοώ κάτω από 70 ευρώ πάρτο..Αν όχι, η MG-R στα τελευταία TF και 25/45/ZR/ZS είχε βάλει δοχείο ψυκτικού με ενσωματομένο φλοτέρ και ένδειξη στον πίνακα οργάνων..Αυτό πρέπει να σου βγαίνει, νομίζω γύρω στα 150ευρώ χωρίς να είμαι πολύ σίγουρος..Οπότε εσύ κρίνεις και αποφασίζεις..Πάντως κατά τη γνώμη μου είναι από τις πιο χρήσιμες αναβαθμίσεις της MG-R γιατί η απώλεια νερού από σπασμένα κολάρα, φλάντζες κλπ ήταν κατεξοχήν υπεύθυνη για μεγάλες ζημιές..!!
υ.γ. αν ψάξεις στο ebay, έχε στο νου σου ότι τα δοχεία TF/25/45 είναι διαφορετικά, μη πάρεις όποιο βρεις και τελικά δε σου κάνει, να είναι συγκεκριμένα για TF.

Και τέλος, αν θες να κάνεις όλες τις αναβαθμίσεις που έγιναν στα TF και στα Land Rover εκτός από δοχείο ψυκτικού με φλότερ, πρέπει να αλλάξεις και θερμοστάτη και μαζί και μερικά κολάρα, ώστε να μπει ο PRT thermostat που υποτίθεται ότι είναι καλύτερος γιατί διαθέτει διάταξη με σύστημα bypass ώστε να αποφεύγεται το "σοκ" στο κινητήρα με την απότομη εισαγωγή κρύου ψυκτικού, ενώ εκτός από λόγο θερμοκρασίας επιρρεάζεται και από το αν η πίεση φτάσει σε ένα ορισμένο σημείο PRT (pressure release thermostat) viewtopic.php?f=32&t=90&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; Και φυσικά σε περίπτωση που το ανοίξεις, τότε πάμε και για νέες βίδες κεφαλής, φορέα που βιδώνουν οι βίδες και ίσως φλάντζα..

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Το θέμα με τα f/tf είναι η θερμοκρασίες λαδιού που ανεβάζουν, οι οποίες επιρεάζουν φυσικά και το νερό.
Θεωρώ ότι το ψυγείο λαδιού θα έπρεπε να ήταν standard σε όλα τα μοντέλα και όχι μόνο στα 160άρια και μάλιστα εμπρός, όπως το δικό μου.
Το καλοκαίρι δουλεύοντάς το χαλαρά έβλεπα εύκολα 130-140 βαθμούς λάδι :shock:
MG TF turbo...

Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από Meg@john »

Κωστα..αληθεύει οτι του έβγαλες το λαδι του λουρμπα, γ'αυτο το ψυγείο λαδιού..?? :D

αλεξ κοίτα κ το παγούρι μήπως χάνει απο πουθενά γιατι μου έχανε κ εμενα κ τελικά έφταιγε το παγούρι,ειχε ραγίσει απο κάτω κ οταν τρανταζόταν το αυτοκηνητο εχανε νερο..
Εικόνα
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Alex εύχομαι να είναι η τάπα απ το παγουράκι σου που έχει το πρόβλημα (η συνηθέστερη βλάβη δλδ και πιο ανώδυνη). Βάλε μια καινούρια και τσέκαρε το. Και αν όντως έχεις τη δυνατότητα να κάνεις όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που έγραψε ο Νικόλας στην απάντηση-σεμινάριο :-D θα ήταν ένα πολύ ωραίο δώρο από σένα στο mgf σου!!! ;) Χαίρομαι που το φροντίζεις τόσο σχολαστικά το κουκλάκι σου!!! :up:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Apolia nerou!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Paidia kalispera!
Eleipa se taxidi stin Kriti giyato den mporesa na apantiso amesa!

Exoume anoixei ena poly endiaferon oraio thema kai mravo kai eyxaristo gia tis gnoseis sas kai gia ti simasia pou dosate.
Afora tin "axileio prerna" ton aftokiniton mas.
Einai kalo na pigainoyme stin leptomereia giati afta poy pathenoyme emeis kathimerina ta xoyn pathei kai ena soro alloi
kai ta koinopoioun sto internet, To mono poy exoyme na kanoume einai apla na ta diavasoume kai na strothoume kai na doyme tin aitia tou provlimatos kai tin lysi. Malista polle fores i lysi afti einai poly apli kai ftini. Kai alles fores idiaitera akrivi.
Katarxin to update se thermostati apo tf einai ypsisitis simasias. Efoson to idio to ergostasio to skeftike na to veltiosei poios o logos na min to kano kai ego kai o kathenas mas.
Panta na psaxnete updates sta aftokinita sas kai recalls.
Efoson kleiso to thema "den xano nero i mporo na parakoloutho an exo nero" tha pao sto thema " na min epirreazo me to zesto ladi to nero" Tha ithela loipon apo ton KostaRWD an thelei kai exei tin orexi na mas piei dyo logakia gia to psygeio ladiou.
Diladi, poios to ekane ok Lourbas apoti eipothike, poso apotelesmatiko einai, an axizei ta lefta tou, kostos. Giati an paideftike o Lourbas na to kanei kai axizei ta lefta tou tote na to mathoume. Episis an axizei na kanei kaneis update me aftermarket psygeio ladiou mprosta i na valei aplos kateytheian afto apo to 160aria F/TF to opoio mpainei piso? (xoris na eimai sigouros
Kai mia foto an ginetai.
Tha psazo yliko kai ego kai tha to mazespo.
Oi thermokrasies 140 kai syn sta f/tf einai Kathimerinotita to kalokairi kai axonoyn dikaiologiomena toys katoxous F/TF. Afta ta leo oxi giati eimai eidikos alla epeidi exo akousei poly syxna to kalokairi provlima me nera poy skane, eite kollaro, eite apolia neroy apo to poythena........ ypervolikes thermokrasies,kai malista se aytokinita tzitzilonia kalosyntirimena kai kainoyrgia polles fores. Ti na kanoume otan ta sxediazan oi filoi mas oi Aggloi den skeftikan isos tis ellinikes thermokrasies. Tha mou peis edo den skeftikan na valoun ena solina tis prokopis na anapnei to aytokinito fresko kai kryo aera. Kai den einai mono oi ellinikes thermokarsies alla akoma kai to na to zoriseis/xareis ston dromo otan trexeis i stin pista to aytokinito.Thymamai stin pista ton Serron apo katoxous thermokrasies 140 + :)
Kai les katse re ti ginetai edo.Kai einai ena provlima afto.

Giafto loipon tha katso na vro mia lysi.Tha sygkentroso kai tha syzitiso mazi sas oles ti lyseis poy yparxoyn.
I tapa xmmmm symfono ....pos omos mporo na elexo an einai kali?
είχε βάλει δοχείο ψυκτικού με ενσωματομένο φλοτέρ και ένδειξη στον πίνακα οργάνων
tha to koitaxo oposdipote
Πάντως κατά τη γνώμη μου είναι από τις πιο χρήσιμες αναβαθμίσεις της MG-R γιατί η απώλεια νερού από σπασμένα κολάρα, φλάντζες κλπ ήταν κατεξοχήν υπεύθυνη για μεγάλες ζημιές..!!
Etsi akrivos!!!! :up:

Px tora pame sta akriva...molis eida sron mike satur exei syndetirakia alouminenia poy apokleioyn apolies kai ena psygeio poy leei oti psyxei kalytera apo to standard. Episis solinoseis alouminenies poy den skouriazoyn oste na prokalesoun xasimo nerou. Malista thymamai oti otan evrase to nero moy exane apo ayta ta syndetirakia oloys toys ydratmous. Kai to pagouri me kounimata pali mporei na xaseis nero Isxyei episis!!

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Edo pou ta leme etsi oloi oi kataskevastes kanoun lathi i lyseis ftinou kostous kai erxontai meta eponymoi veltiotes kai ta diorthonoun.

Kapou eixa diavasei oti to "project mgf " stoixise/ dapanithike..... apo tin /stin rover ena sxetika mikro poso.....egine me kapoia tsiggounia/ nootropia oikonomikis dysxereias....stin synexeia vgikan ta melana simeia ta opoia meta veltionontousan. Kai afto einai to ousiodes. Oti ta simeia afta veltiothikan kai to polytimotero apola na xeis kapoia filarakia na sou lene oti xereis afto yparxei..valto. :D
Allos den to xerei kai arxizei kai vrizei kai leei diafora katalaves..
Tora to pyrometro den to gnorizo tha kathiso na to matho pos doulevei
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALEX_MGF την Τετ Φεβ 11, 2009 8:03 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες