Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

General board
Απάντηση

MG vs ROVER

Τα MG είναι καλύτερα
20
43%
Τα Rover είναι χειρότερα
1
2%
Τα MG είναι χειρότερα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τα Rover είναι καλύτερα
26
55%
 
Σύνολο ψήφων: 47

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Τι εστι mls?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από crAss »

antonis132 έγραψε:ε, ναι απο το 2004 και επειτα φορουσαν σασμαν της gertrag με μακρυτερες σχεσεις, το ερωτημα ειναι τοποθετηθηκε σε καποια η mls η προοριζονταν μονο για τα landrover;
Βασικά το ford-getrag κιβώτιο IB5 που φοράει έχει πιο κοντές σχέσεις από όλα τα αντίστοιχα ford που το φόραγαν. Στην πράξη φαινόντουσαν πιο μακριές λόγο του κόφτη μετά τις 7000 σαλ, ενώ τα αντίστοιχα ford έπαιζαν 6200-6400 κυρίως.
Επίσης είχε ένα είδος short shift όσο αφορά τη διαδρομή του λεβιέ που φαίνεται εύκολα ότι κάνει τη μισή απόσταση. Βέβαια αν κάποιος έχει φορέσει short shift η απόσταση είναι ακόμη μικρότερη. Όσο για τη φλάντζα ποτέ δεν φορέθηκε σε mg ή rover γιατί αναπτύχθηκε από τη ford μεταγενέστερα. Εμείς οι τελευταίοι φοράγαμε την πιο παχιά φλάντζα με τα λάστιχα. Σίγουρα ήταν βελτίωση από την προηγούμενη, μιας και αρκετοί με αυτές τις φλάντζες ξεπέρασαν τα 100.000 κμ (όχι βέβαια ότι δεν υπήρξαν και αυτοκίνητα που συνέχισαν να φλαντζάρουν από τα 60.000 κμ).
Οι βελτιώσεις της ford πάντως έφεραν τον Kseries να φλαντζάρει σε κμ που φλαντζάρουν και πολλά άλλα peugeot, opel κλπ.
Οι Άγγλοι ήταν πάντα καινοτόμοι αλλά τσαπατσούλιδες στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής τους και για αυτό έκλεισαν σχεδόν όλες οι εταιρίες...
Life is too short not to...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από kostas200vi »

crAss έγραψε: αρκετοί με αυτές τις φλάντζες ξεπέρασαν τα 100.000 κμ (όχι βέβαια ότι δεν υπήρξαν και αυτοκίνητα που συνέχισαν να φλαντζάρουν από τα 60.000 κμ).
Οι βελτιώσεις της ford πάντως έφεραν τον Kseries να φλαντζάρει σε κμ που φλαντζάρουν και πολλά άλλα peugeot, opel κλπ.
Οι Άγγλοι ήταν πάντα καινοτόμοι αλλά τσαπατσούλιδες στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής τους και για αυτό έκλεισαν σχεδόν όλες οι εταιρίες...
Ξεπέρασαν τις 100.000 χιλιόμετρα, φοβερή αξιοπιστία, το λέμε λες και είναι κατόρθωμα.... εκεί καταντήσαμε, δηλ για το fiesta που εχω...και έχει κάνει 290.000 χλμ και καποιες φορές έχει δουλέψει και χωρίς νερό, τι να πούμε........όσο για τον k series όσοι τον έχουμε καλός τον έχουμε, όσοι δεν τον έχουν ας μην το βάλουν ποτέ, και όσοι μπορούν να τον αλλάξουν και να βάλουν κάτι άλλο ας το κανουν χωρίς δεύτερη σκέψη, αυτό μοτερ είναι σαν το "βούτυρο" ευάλωτο στις θερμοκρασιες εκτός ψυγείου.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από crAss »

O kseries είναι κομμάτι της ιστορίας...Σχεδιάστηκε στα μισά της δεκαετίας του 80, ήταν σούπερ καινοτόμος για τα χρόνια του και παρά τα πολλά μειονεκτήματά του έμεινε σε αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι το 2005 (και η μετεμψύχωσή του ο nseries μέχρι το 2008 στα κινέζικα tf). Δεν υπάρχουν πολλά μοτέρ που να μένουν σε κυκλοφορία τόσα χρόνια και να βγάινουν μαμά μέχρι και με 190 άλογα χωρίς πείραγμα σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Το να καθόμαστε να τον συγκρίνουμε με σημερινά μοτέρ, ή ακόμα και με μοτέρ σχεδίασης 10+ ετών (δηλαδή εποχής 2000) δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης έχει φορεθεί σε αυτοκίνητα θρύλους που μοτέρ άλλων εταιριών δεν έμπαιναν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα, ούτε υπάρχει κανείς ακόμη και από εμάς που θα έλεγε όχι στο Ariel Atom επειδή φόραγε kseries, ή σε ένα caterham ή ακόμη και σε μια elise (που ακόμη και ο κινητήρας της σούπερ αξιόπιστης toyota που μπήκε μετά κόλαγε από έλλειψη λίπανσης σε γρήγορες καμπές, να μην μιλήσουμε για τις φθορές των εκκεντροφόρων).
Όσο προχωρημένα και να ήταν τα αυτοκίνητά μας με τους κινητήρες μας όταν πρωτοσχεδιάστηκαν και κυκλοφόρησαν, ο χρόνος είναι αμείλικτος...
Life is too short not to...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κομμάτι ιστορίας της φλάντζας κεφαλής είναι, έμεινε σε αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι το 2005 γιατί η εταιρία αρνιόταν πεισματικά να παραδεχθεί αλλά και διορθώσει της αστοχίες του μοτερ, φρόντιζαν όμως να το κανουν οι ιδιοκτήτες πληρώνοντας κάθε λίγο και λιγάκι και δεν τον συγκρίνουμε με σημερινά μοτέρ, συγκρίνουμε αξιοπιστία δεν τον συγκρινα με έναν VAG ή HONDA αλλά με ένα fiesta του 96.
Τα αυτοκίνητα θρύλος εννοείς το caterham και την elise.......στα caterham ετσι κι αλλιως τον έβαζαν γιατί ήταν Αγγλικής παραγωγής αλλά για αξιοπιστία οι περισσότεροι προτιμούσαν τον Cosworth και η Lotus παιδευόταν μόνη της να λύσει το πρόβλημα της φλάντζας πλασάροντας στου πελάτες της ένα σωρό βελτιωτικά προϊόντα, ψυγεία - θερμοστάτες κλπ ώστε να περιορίσει το πρόβλημα, κάτι που δεν κατάφερε ποτέ και ετσι κατέληξε στην TOYOTA.
Το σχεδιαστικό λάθος της Rover στον k series ήταν οι μακριές βιδες που συγκρατούν κορμό με κεφαλή, η λάθος θέση του θερμοστάτη και γενικά του κυκλώματος ψύξεις και όπως ανακαλύφθηκε αργότερα η ακατάλληλη ποιότητα αλουμινίου και η χύτευση στις κεφαλές της κι αυτό για να μειώσουν το κόστος, σε συνδυασμό με την ακαμψία του μπλοκ, κάτι που προσπάθησε να διορθώσει με εξωτερικό θερμοστάτη, φλάντζες MLS κλπ χωρίς να έχει 100% επιτυχία.
Τώρα οι κινεζοι πλασάρουν το N series με φλατζα SAIG ο χρόνος θα δείξει εάν είναι αξιόπιστος η όχι, δεν παυει όμως να υπάρχει προκατάληψη λόγο του K series και όχι άδικα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Μπράβο για τις πληροφορίες που δίνεται...
Έχω μείνει έκπληκτος.γνωρίζετε πράγματα που δεν τα γνωρίζουν μεγάλοι μηχανικοί...
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από kostas200vi »

Rover 214!!! έγραψε:Μπράβο για τις πληροφορίες που δίνεται...
Έχω μείνει έκπληκτος.γνωρίζετε πράγματα που δεν τα γνωρίζουν μεγάλοι μηχανικοί...
Όταν εχεις ξεπεράσει τις 32.000€ βελτίωση για το συγκεκριμένο μοτερ- αυτοκίνητο, τότε θες δεν θες μαθαίνεις τι :crazy: έχουν κάνει.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Εχεις χαλασει οντως τοσα λεφτα?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από kostas200vi »

Rover 214!!! έγραψε:Εχεις χαλασει οντως τοσα λεφτα?
Δυστυχώς ναι..... :roll:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Για να λυθεί το θέμα που πορέκυψε MG vs Rover

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Το λες ρε καλλιτέχνη?θα είχες MercedeS.....
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες