ZR160

General board
Απάντηση
johanndelta
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 1:59 pm
Επικοινωνία:

Re: ZR160

Δημοσίευση από johanndelta » Κυρ Μάιος 13, 2018 2:21 pm

Δεν εχω και πολλη ωρα που γυρισα από τα Μεγαρα... Το κακο νέο είναι ότι δεν εχω να ανακοινωσω καποιο χρονο αφου τα 2 σκατοπραγματα (Racechrono-MLS Status) δεν συνεργαστηκαν καν αυτή τη φορα. Οποτε την επομενη φορα ειτε θα δανειστω ένα Racelogic ειτε θα πληρωσω σενσορα.

Κριμα γιατι πραγματικα αν και δεν αλλαξα βιδα στο αμαξι το ολο πραγμα ηταν εντελως διαφορετικο. Εννοείται ότι και παλι υπηρχαν καποια πραγματα που θα μπορουσαν να γινουν καλυτερα, αλλα αν την 1η φορα ηταν πχ 10, τωρα αναθεμα αν ηταν 3-4. Οποτε με τη Leda επανω στην επομενη επισκεψη, φρενα της προκοπης και καλυτερα λάστιχα θα εχει πολύ ενδιαφερον το πραγμα.

Αυτό που με εντυπωσιαζει παντως είναι ότι αν και με πολύ κουρασμενο μαμα setup και λάστιχα ο θεος να σε φυλαει, το αυτοκινητο στριβει τον πατο του (να μου επιτρεψετε τον χαρ/σμο) και είναι φιλικο μεχρι αηδιας. Αυτό που συνεχιζει να ξενιζει βεβαια είναι ότι η κλιμακωση του κιβωτιου (μαζι με τις 17αρες) σου επιτρεπουν ισα-ισα να βαλεις την 4η στα φρενα της ευθειας, ενώ η 2α σου κανει αρκετη παρεα στις φυστικιες (βασικα σε αποτρεπει να επιτεθείς αφου δεν εχει νοημα να αλλαξεις σε 3η) και βεβαια σε Κ1,Κ4,Κ6,Κ9. Νομιζω όμως ότι τουλάχιστον στην Κ6 θα μπορει να μπει η 3η στην επομενη βολτα...

Η ουρα ανεξαρτητοποιηθηκε τρις, 2 στην Κ6 και μια στην Κ1. Με μια υποψια αναποδου όλα ΟΚ. Δεν υπαρχει ο Αγγλος...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες