ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 05, 2005 2:27 am
Καλησπέρα !!!
Εδώ και μια εβδομάδα ξύπνησε ο Κύρος Γρανάζις από μέσα μου και…
για λόγους που θα τους αναφέρω μετά από αυτήν την κατασκευή….
αποφάσισα να προβώ μόνος μου στα παρακάτω…………………..
……………………………………………………………
Επανέρχομαι πάλι στην ενότητα για τα όργανα βοήθειας μέσα στην καμπίνα οδηγού
για περισσότερο έλεγχο της λειτουργίας του αυτοκινήτου μας .
Πρώτα από όλα πρέπει να σκεφθούμε :
1/ τι όργανα θέλουμε να βάλουμε ?,
2/ σε ποια θέση θα τα τοποθετήσουμε ?
3/ σε τι πλαίσιο θα στηρίζονται ?
4/ ΚΑΙ το βασικότερο ΠΟΣΟ θα μας κοστίσουν ??????
Μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα
κατέληξα στην πιο κάτω αγορά και κατασκευή
1. αγοράζουμε τα όργανα
εγώ για παράδειγμα αγόρασα ένα πιέσεως ελαίου και ένα βολτόμετρο
χα χα πόσο μου κόστισαν θα σας πω πιο κάτω
2. αποφασίζουμε σε ποια θέση του αυτοκινήτου θα τα τοποθετήσουμε ?
η δική μου γνώμη ήταν …στην θέση της κασετοθήκης
2. Φτιάχνουμε ένα πατρόν από χαρτί η χαρτόνι και το μεταφέρουμε για να το κόψουμε
επάνω στο υλικό το οποίο έχουμε διαλέξει για πλαίσιο
Plexiglas
ή mtf
3α . αφού τα κόψουμε πάμε και το προβάρουμε στην θέση που θα το βαλουμε
και κάνουμε μερικές διορθώσεις για την επιθυμητή εφαρμογή
3β . μετά μετράμε πόσο είναι η διάμετρος των οργάνων
και με έναν διαβήτη χαράζουμε στην επιφάνεια δυο κύκλους
3γ . μετά με ένα τρυπάνι και με μια σέγα κόβουμε και κάνουμε τα ακόλουθα
3δ . παίρνουμε από έναν ταπετσιέρη δερμετίνη ή ( ότι άλλο ύφασμα ταπετσαρίας θέλουμε ) και
το κολλάμε με βενζινοκολα
μια πρόβα
Τώρα θέλει μεγάλη προσοχή για την συνδεσμολογία . υπάρχουν βέβαια
και οδηγίες σχεδίου σύνδεσης .
πρέπει να δούμε από πού θα πάρουμε την τάση που θέλουμε
η συνδεσμολογία είναι έτοιμη και περιμένει την βαλβίδα πιέσεως
Η βαλβίδα πιέσεως τοποθετήθηκε σε μια απ τις δυο θέσεις που έχει στο φίλτρο λαδιού
Όχι στην κάτω κάτω γιατί εκεί έχει μια βαλβίδα για ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού
για πληροφορία του εγκεφάλου
Τοποθετούμε αφού έχουμε αγοράσει έναν αντάπτορα και τον βιδώνουμε προσεκτικά με μια χάλκινη ροδέλα
για την στεγανοποίηση της
Επάνω στον αντάπτορα βιδώνουμε την βαλβίδα με λίγο τεφλόν στο σπείρωμα της ,
ακολούθως βιδώνουμε την κύρια βαλβίδα ( με ροδέλα ) στην προέκταση της .
(photo 1)
αφού γίνουν όλα αυτά με μεγάλη προσοχή βάζουμε σε λειτουργία των κινητήρα
για να δούμε μην τυχόν και έχουμε κάποια διαρροή (photo 1)
όταν είναι όλα Ο.Κ προχωράμε προς την τελική φάση της εργασίας μας
στην σύνδεση με το καλώδιο της (photo 2)
(photo 2)
Και τώρα η τελική φάση της δοκιμής μας
Photo 1 τα όργανα στην θέση τους
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
Photo 2 θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή μας
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
μετα απο αυτα θα σας πω και ποσο κοστισε
Υ.Γ
Ειμαι στην διαθεση σας για οτι πληροφορια
Εδώ και μια εβδομάδα ξύπνησε ο Κύρος Γρανάζις από μέσα μου και…
για λόγους που θα τους αναφέρω μετά από αυτήν την κατασκευή….
αποφάσισα να προβώ μόνος μου στα παρακάτω…………………..
……………………………………………………………
Επανέρχομαι πάλι στην ενότητα για τα όργανα βοήθειας μέσα στην καμπίνα οδηγού
για περισσότερο έλεγχο της λειτουργίας του αυτοκινήτου μας .
Πρώτα από όλα πρέπει να σκεφθούμε :
1/ τι όργανα θέλουμε να βάλουμε ?,
2/ σε ποια θέση θα τα τοποθετήσουμε ?
3/ σε τι πλαίσιο θα στηρίζονται ?
4/ ΚΑΙ το βασικότερο ΠΟΣΟ θα μας κοστίσουν ??????
Μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα
κατέληξα στην πιο κάτω αγορά και κατασκευή
1. αγοράζουμε τα όργανα
εγώ για παράδειγμα αγόρασα ένα πιέσεως ελαίου και ένα βολτόμετρο
χα χα πόσο μου κόστισαν θα σας πω πιο κάτω
2. αποφασίζουμε σε ποια θέση του αυτοκινήτου θα τα τοποθετήσουμε ?
η δική μου γνώμη ήταν …στην θέση της κασετοθήκης
2. Φτιάχνουμε ένα πατρόν από χαρτί η χαρτόνι και το μεταφέρουμε για να το κόψουμε
επάνω στο υλικό το οποίο έχουμε διαλέξει για πλαίσιο
Plexiglas
ή mtf
3α . αφού τα κόψουμε πάμε και το προβάρουμε στην θέση που θα το βαλουμε
και κάνουμε μερικές διορθώσεις για την επιθυμητή εφαρμογή
3β . μετά μετράμε πόσο είναι η διάμετρος των οργάνων
και με έναν διαβήτη χαράζουμε στην επιφάνεια δυο κύκλους
3γ . μετά με ένα τρυπάνι και με μια σέγα κόβουμε και κάνουμε τα ακόλουθα
3δ . παίρνουμε από έναν ταπετσιέρη δερμετίνη ή ( ότι άλλο ύφασμα ταπετσαρίας θέλουμε ) και
το κολλάμε με βενζινοκολα
μια πρόβα
Τώρα θέλει μεγάλη προσοχή για την συνδεσμολογία . υπάρχουν βέβαια
και οδηγίες σχεδίου σύνδεσης .
πρέπει να δούμε από πού θα πάρουμε την τάση που θέλουμε
η συνδεσμολογία είναι έτοιμη και περιμένει την βαλβίδα πιέσεως
Η βαλβίδα πιέσεως τοποθετήθηκε σε μια απ τις δυο θέσεις που έχει στο φίλτρο λαδιού
Όχι στην κάτω κάτω γιατί εκεί έχει μια βαλβίδα για ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού
για πληροφορία του εγκεφάλου
Τοποθετούμε αφού έχουμε αγοράσει έναν αντάπτορα και τον βιδώνουμε προσεκτικά με μια χάλκινη ροδέλα
για την στεγανοποίηση της
Επάνω στον αντάπτορα βιδώνουμε την βαλβίδα με λίγο τεφλόν στο σπείρωμα της ,
ακολούθως βιδώνουμε την κύρια βαλβίδα ( με ροδέλα ) στην προέκταση της .
(photo 1)
αφού γίνουν όλα αυτά με μεγάλη προσοχή βάζουμε σε λειτουργία των κινητήρα
για να δούμε μην τυχόν και έχουμε κάποια διαρροή (photo 1)
όταν είναι όλα Ο.Κ προχωράμε προς την τελική φάση της εργασίας μας
στην σύνδεση με το καλώδιο της (photo 2)
(photo 2)
Και τώρα η τελική φάση της δοκιμής μας
Photo 1 τα όργανα στην θέση τους
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
Photo 2 θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή μας
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
μετα απο αυτα θα σας πω και ποσο κοστισε
Υ.Γ
Ειμαι στην διαθεση σας για οτι πληροφορια