προβλημα με εκκίνηση

Problems
Απάντηση
neil pryde
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 18, 2013 11:25 pm
Επικοινωνία:

προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από neil pryde »

Καλημέρα σας,
Μόλις έκανα εγγραφή ως νέο μέλος και καλώς σας βρήκα.
Είμαι κάτοχος απ το ΄98 ενός 416si … κοινώς 15 χρονάκια μαζί…
Γενικά ευχαριστημένος απ΄το αυτοκίνητο … Δεν έχω κάνει βέβαια τα άπειρα χιλιόμετρα (περίπου 135 χιλ), αλλά με πήγε παντού…
Θέλω όμως να περιγράψω ένα πρόβλημα και να ζητήσω την βοήθειά σας – γνώμη σας.
Εδώ και μια τετραετία περίπου συμβαίνει το εξής: ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας (υπολογίζω 20’ τουλάχιστον – σε πιο σύντομα χρονικά διαστήματα δεν μου το παρουσίασε), οπότε ο κινητήρας είναι ζεστός και σε περίπτωση που τον σβήσω για οποιοδήποτε λόγο, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε λειτουργία. Η μίζα γυρίζει εξαιρετικά δύσκολα 5-6 φορές και στο τέλος μπαίνει σε λειτουργία. Γιαυτό το λόγο δεν το έδινα και τόσο σημασία αφού τελικά μπορούσα να κινηθώ.
Πριν 3-4 μήνες το πρόβλημα εντάθηκε μ΄ αποτέλεσμα να μην παίρνει σε καμία περίπτωση μπροστά ο κινητήρας. Όμως αφήνοντας τον να κρυώσει 15΄-20΄ έπαιρνε αμέσως…!!!
Οπότε ξεκίνησε και η οδύσσεια…. Αρχικά αντικαταστάθηκε η μπαταρία ( είχε ήδη μια πενταετία η παλιά) με νέα 55άρα… Καμία αλλαγή. Ακριβώς η ίδια διαδικασία … Αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω ότι συμβαίνει) και μετά εκκίνηση χωρίς πρόβλημα…
Ηλεκτρολόγος και συνεργείο στη συνέχεια…εξήγηση του θέματος… Απόφαση για αλλαγή μίζας…. (τα γνωστά…. Χωρίς συγκεκριμένο στόχο…. «μπας και γίνει κάτι» … «το πιο πιθανό είναι αυτό» κλπ κλπ)
Αλλαγή μίζας με μεταχειρισμένη …. (αποδείχθηκε τελικά ότι η παλιά μίζα δεν είχε θέμα). Για κανα 2μηνο περίπου όλα καλά ή σχεδόν καλά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά ή με ελάχιστο ζόρι σ΄ οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μετά, πάλι τα ίδια … ακριβώς. Η ίδια διαδικασία. Σώζει την κατάσταση τις περισσότερες φορές η μπαταρία που είναι αρκετά δυνατή και τελικά γυρίζει τη μίζα, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεν ξέρω αν το θέμα είναι ηλεκτρολογικό ή μηχανολογικό. Να σημειωθεί ότι πριν 5 χρόνια περίπου κάηκε η φλάντζα (διαρροή του ψυγείου) και ο κινητήρας πήγε για ρεκτιφιέ.
Μου είπαν ότι για κάποια χιλιόμετρα στην αρχή θα υπάρχει κάποιο θέμα λόγω συμπίεσης (θ΄ αργεί να πάρει ο κινητήρας). Πράγματι έτσι έγινε αλλά ομαλοποιήθηκε η κατάσταση …. Εκ των υστέρων παρουσιάστηκε αυτό το θέμα και μ΄αυτή την ένταση…..
Παρακαλώ για τη γνώμη – συμβουλή σας ή αν γνωρίζετε κάτι για το θέμα.
Σας ευχαριστώ.

ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από ANTKX »

Αν και δεν έχουμε το ίδιο μοντέλο το πρόβλημα που σου παρουσιάζει φαίνεται να είναι παρόμοιο με το δικό μου που οφειλόταν στο ρελέ της αντλίας .ελπίζω κάποιος κάτοχος με ακριβώς ίδιο μοντέλο με το δικό σου να επιβεβαιώσει τη θέση του ρελέ που πιθανότατα και σε εσένα βρίσκεται στη κεντρική κονσόλα (ραδιοφώνου καλοριφέρ κλπ )από την πλευρά του συνοδηγού .Αν όντως είναι εκεί μπορείς να επιβεβαιώσεις τη θεωρία μου ή σκαλίζοντας το ρελέ ή βαρώντας ελαφριά μπουνιά στη κονσόλα από τη πλευρά του συνοδηγού όταν δεν σου παίρνει μπρος . να υποθέσω ότι το πρόβλημά σου γίνεται πιο έντονο το καλοκαίρι όπως γινόταν και σε εμένα ;; όταν ανοίγεις την μίζα ακούς την αντλία να δουλεύει ;;;;κάνε δοκιμή και πες μας τα νέα σου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ANTKX την Δευ Αύγ 19, 2013 9:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κι εμένα για ρελέ μου ακούγεται, καθώς κι εγώ είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από xristos »

Και εγω ακριβως το ιδιο προβλημα εχω σε 214si του 97....αλλα ακουγεται η αντλια να δουλευει....προς το παρων εχω αλλαξει και μπαταρια και μιζα(μιζα πριν 4 μερες).....

ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από ANTKX »

αν θυμάμαι καλά όταν το πιάνει το στραβό του δεν ακούγεται η αντλία αλλά ο ήχος από τις ενδείξεις που σβήνουν αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις την εκδοχή του ρελέ πριν ψάξεις το ενδεχόμενο να είναι το μοτέρ της αντλίας
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

neil pryde
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 18, 2013 11:25 pm
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από neil pryde »

ok παιδιά.... σας ευχαριστώ ... θα τσεκάρω για το ρελέ κατ΄αρχήν.... και θα επανέλθω....

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Έπεσα σε νερά πολλά και έμεινε....δεν παίρνει μπρος....από κάτω τι μπορώ να κάνω να βάλω πόδια?δεν είχαν από τη μάνα τους?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από R414 »

Οταν λες πολλα?Περασε το καπο μεχρι τα μπουζι?
Ποδια εχουν αλλα δεν κανει και πολλα αμα εχει χειμαρο κατω..

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Όχι μέχρι καπο ..... Πολύ πιο κάτω.....απλά ήταν λίμνη κάτω....το άφησα...πήγα πάλι να το βάλω μπροστά τίποτα.....τι κάνουμε τώρα?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσίευση από antonis132 »

πισω απο τον κινητηρα ειναι ο πολλαπλασιστης βγαλε το καλωδιο υψηλης τασης και σκουπισε το με πανι, το ιδιο και την επαφη του πολλαπλασιαστη δοκιμασε και θα παρει
το σημειο που παιρνει νερα ειναι οταν πατησει ο τροχος του συνοδηγου σε λιμναζοντα νερα τον πλενει κυριολεκτικα τον κινητηρα και λουζει κυριολεκτικα τον πολλαπλασιστη και ακινητοποιησε
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες