Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Problems
tsak
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Μάιος 07, 2007 3:09 pm
Επικοινωνία:

Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από tsak »

Λοιπόν, να πως έχουν τα πράγματα. Έχω ένα rover 25 του 2002 με 82.000 χλμ. Δεν είχα μέχρι τώρα κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Σήμερα γυρνώντας σπίτι και έχοντας κάνει 10 χλμ. περίπου είδα το δείκτη θερμοκρασίας να έχει φύγει από την (πάντα μέχρι σήμερα) οριζόντια θέση και να ανηφορίζει προς τα κόκκινα, χωρίς ποτέ να τα πλησιάσει πάντως. Ανοίγω το καλοριφέρ, πέφτει η θερμοκρασία αλλά βλέπω στον καθρέφτη άσπρο καπνό. Σταματάω, ανοίγω το καπό και ...αυτό ήταν. Το δοχείο ψυκτικού είχε σκούρο χρώμα (λαδια στο ψυκτικό) και ο δείκτης λαδιού είχε "μαγιονέζα'' (νερό στο κύκλωμα λαδιού). To αφήνω να κρυώσει και το πάω στο μηχανικό. ''Φλάτζα'' του λέω, ''ρίξε μια ματιά να δούμε τι θα κανούμε''. Βλέπει αυτά που είχα δει κι εγώ (και μετά το κήρυγμα για το πόσο άθλια έιναι τα rover) μου λέει οτι δεν είναι φλάτζα, αλλά οτι έχει ρωγμή το μοτερ (στο καπάκι ή στον κορμό και δεν φαίνεται ούτε όταν το ανοίξει) οπότε μου πρότεινε τις εξης λύσεις εκτός του να το πετάξω: 1.Να αλλάξω ολόκληρο το μοτερ (όχι μόνο το καπάκι)!!!!!!!!...............2.Να αδειασει το ψυκτικό και να βάλει στο κύκλωμα ψύξης νερό μαζί με μια ειδική ουσία που θα μπορούσε να σφραγίσει τη ρωγμή αν σταθώ τυχερός.
Επέμεινα να αλλάξει φλάτζα, αλλά μου είπε οτι η λύση αυτή είναι πεταμένα λεφτα.........Τα νεύρα μου............Δεν έχω και πολλές επιλογές μηχανικών (καταραμένη επαρχία)
Ξέρει κανείς λεπτομέρειες για τη 2η προτεινόμενη λύση??

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από PaNoSGR »

ολα μεσα στο προγραμμα ειναι και δυστηχως η ευτυχως στην επαρχια ετσι πανε αυτα ο μηχανικος απλα θα επιμενει στα δικα του.Που μενεις αν επιτρεπεται να δουμε μπας και υπαρχει καποιος που να μπορει να σε βοηθησει εκει κοντα.Το οτι εχει μαγιονεζες στο παγουρι σιγουρα δεν ειναι καλο αλλα δεν ειναι και απαραιτητο οτι φταει η κεφαλη αν και ειναι πιθανον.ισχυει παντως οτι μπορει να βγει πιο φτηνο ενα αλλο μοτερ παρα η επισκευη αυτου.Για οτι αποριες εδω ειμαστε
Εικόνα

tsak
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Μάιος 07, 2007 3:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από tsak »

Thank you PaNoSGR για το ενδιαφέρον! Μεσολόγγι είμαι.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από nikolas »

Ότι είναι φλάντζα, είναι σίγουρα..
Το αν είναι ρήγμα, όμως, δεν καταλαβαίνω τι είδε ο μηχανικός σου και το είπε..
Δεν είναι σπάνιο, αλλά δεν είναι και το πιο συνηθισμένο..
Με περίπου 300 ευρώ αλλάζεις φλάντζα, (πλάνισμα κεφαλή κλπ κλπ) αν είναι ρήγμα, απλά θα σου παρουσιάσει πρόβλημα πολύ πολύ σύντομα..

Αυτό που σου είπε να βάλεις, είναι αυτό που λέμε "φώκια"..Αφού επισκευάσεις την φλάντζα, και γίνει σωστά η δουλειά, και δείτε ότι καίει νερό, άρα υπάρχει τελικά ρήγμα, τότε δοκιμάζεις με φώκια, μήπως και "καλύψει" το ρήγμα..
Αν δεν επισκευάσεις όμως τη φλάντζα, δεν έχει νόημα, ούτε να δοκιμάσεις τη φώκια..

Άβαταρ μέλους
ma pl
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Δευ Μάιος 22, 2006 8:31 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από ma pl »

Εγώ όταν έπαθα φλάντζα ταξίδευα στην εθνική με 150χλμ και είχα κάνει γύρω στα 100 χλμ ταξίδι
βεβαία το κατάλαβα και δεν έσπασε ο κινητήρας
όταν το πήγα στο μηχανικό μου είπε ότι θα ελέγξει για ρήγμα στην κεφαλή
Όντως το ρήγμα δεν φαίνεται με το μάτι (εκτός αν ο μηχανικός σου έχει κληρονομικό χάρισμα)άλλα υπάρχει ειδικό μηχάνημα σε μηχανουργείο με υπερήχους που το βλέπει
τότε μου είχε χρεώσει 50 ευρώ για τον έλεγχο
Rover 414 Si 103 Hp 5D ABS Flame Red 07/1996

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από nikolas »

ma pl έγραψε:Εγώ όταν έπαθα φλάντζα ταξίδευα στην εθνική με 150χλμ και είχα κάνει γύρω στα 100 χλμ ταξίδι
βεβαία το κατάλαβα και δεν έσπασε ο κινητήρας
όταν το πήγα στο μηχανικό μου είπε ότι θα ελέγξει για ρήγμα στην κεφαλή
Όντως το ρήγμα δεν φαίνεται με το μάτι (εκτός αν ο μηχανικός σου έχει κληρονομικό χάρισμα)άλλα υπάρχει ειδικό μηχάνημα σε μηχανουργείο με υπερήχους που το βλέπει
τότε μου είχε χρεώσει 50 ευρώ για τον έλεγχο
Με 50 ευρώ νομίζω μόνο "ρούφηγμα" σου κάνει το οποίο και πάλι δεν είναι αξιόπιστο, γιατί το ρήγμα καμιά φορά είναι τόσο μικρό (σαν τρίχα) που δεν φαίνεται..Μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση με ρήγμα..
Όπως και να'χει, μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο να διέγνωσε ρήγμα μόνο βλέπωντάς το, αλλά η "νεκροψία" θα δείξει..

Άβαταρ μέλους
thanos 416
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2011 5:38 pm
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από thanos 416 »

http://www.ebay.ie/itm/CARGO-SEAL-UP-RA ... 2ea5c4796f" onclick="window.open(this.href);return false;φιλε tsak ειχα κι εγω αυτο το προβλημα με το δικο μου αλλα οχι να μου κανει μαγιονεζα τα λαδια αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι ειχα και εγω καποια ρωγμη και για να επισκευαστει ηθελε πανω κατω 2500ευρω και επειδει το εψαξα ωπος και εσυ στο club ενα μελος μου συστησε το seal up το δοκιμασα και το προβλημα λυθηκε και το αμαξι δουλευει τελεια εδω και 4περιπου μηνες και κοστος 12ευρω αλλα δεν κλεινει μονο ρωγμες, και απο τη φλατζα να λειπει κοματι αυτο το χυμικο κλεινει και το σημειο που εχει και η φλατζα προβλημα αρα δεν εχεις να χασεις τιποτα να δοκιμασεις.αν θελεις να σου πω απο που το παρειγγειλα στειλε pm να σου πω διοτι δεν θα το βρεις στο εμπορειο.
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 0196z.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;http://imageshack.us/photo/my-images/15/dscn0196z.jpg/
[img]http://img15.imageshack.us/img15/1552/dscn0196z.jpg
http://img851.imageshack.us/img851/8369/dscn0199v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img210.imageshack.us/img210/5099/dscn0193y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img824.imageshack.us/img824/3900/dscn0198i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img832.imageshack.us/img832/1421/dscn0201l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
[/img]

tsak
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Μάιος 07, 2007 3:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από tsak »

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τη βοήθεια.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από K-mech »

Απ τη στιγμή που έχουν νοθευτεί τα νερά του ψυκτικού συστήματος με λάδια, οποιοδήποτε προϊόν κολλήματος μάλλον δε θα είναι αρκετό για να κάνει δουλειά. Παρ όλα αυτά, αν μπεις στο κόπο να το δοκιμάσεις, τουλάχιστον πρέπει να αλλάξεις νερά-λάδια άμεσα και να ακολουθήσεις τη διαδικασία που δείχνει ο τύπος στο video. http://www.youtube.com/watch?v=YL9QjN7AcW8" onclick="window.open(this.href);return false;
(προσπέρασε τον yeee haaa τρόπο που μιλάει και μείνε στην ουσία)

Εννοείται ότι από τη στιγμή που πέρασαν νερά στο κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα, οποιοδήποτε sealing υγρο (αν καταφέρει να δουλέψει) μπορεί να κάνει χοντρή ζημιά φράζοντας στενούς άυλους λίπανσης σε οποιοδήποτε νευραλγικό σημείο του μοτέρ (από τα κουζινέτα του στροφάλου ως το valvetrain της κεφαλής).
Με λίγα λόγια, αποδέχεσαι ότι το μοτέρ που έχεις τώρα πάει στα σκουπίδια, και απλά βάζεις άλλο. Οπότε δοκιμάζεις το sealing υγρό "μπας και σου κάτσει".

Είναι πολύ πιθανό ο μηχανικός σου να υποπτεύεται αυξημένη φθορά του μοτέρ λογω της λειτουργίας του υπό καθεστώς μαγιονέζας, και απλά να θέλει να αποφύγει να ασχοληθεί μαζί του... (εξ ου και η πιθανή δικαιολογία με το ράγισμα, γιατί πολύ απλά αν δε το ανοίξει δε μπορεί να είναι σε θέση να καταλάβει αν είναι ράγισμα η απλά φλάντζα.) Ούτε εσένα αλλά ούτε αυτόν τον συμφέρει να σου αλλάξει φλάντζα, στη πορεία να ανακαλυφθεί ότι έχει γυρίσει κάποιο κουζινέτο, και το μοτέρ να θέλει τελικά ολικό rebuild.

Εσύ σαν συνειδητοποιημένος πελάτης μπορεί να είσαι σίγουρος για τη κατάσταση του μοτέρ σου (πχ δε διάνυσες αρκετά km με το πρόβλημα) οπότε να απαιτήσεις να γίνει συγκεκριμένα η δουλειά της αλλαγής φλάτζας, παίρνοντας πάνω σου την ευθύνη για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα ίσως προκύψει... αλλά πρέπει να βρεις και τον μηχανικό που θα έχει την όρεξη να κάνει αυτό που θα του πεις. (δύσκολο συνήθως, όταν η εμπειρία τον οδηγεί άλλου)

tsak
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Μάιος 07, 2007 3:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες

Δημοσίευση από tsak »

Αποφάσισα να αλλάξω φλάτζα τελικά.Μαζί με τη φλάτζα θέλουν αλλαγή και οι βίδες (οι 10 πολύ μακριές) που κρατάνε την καφαλή στον κορμό κάπου είχα ακούσει.Επίσης στο repair manual γράφει οτι πρέπει να αντικατασταθεί και ο ιμάντας χρονισμού σε περίπτωση αλλαγής φλάτζας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες