Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Το αμάξι μόλις μπήκε συνεργείο για να βάλει 2ZZ, την άλλη βδομάδα θα είναι έτοιμο...Με το παρόν setup πάντως (κοντά στα 150 άλογα πιστεύω) δεν έχω καμία επαφή μαζί του, όχι μόνο από στάση, αλλά και από ρολλ με οποιαδήποτε ταχύτητα...Τρώω σίγουρη κολώνα μέχρι τα 150...Με τελειώς μαμά MR2 πάντως είμαι πολύ κοντά, μερικές φορές και ελάχιστα μπροστά επειδή έχω δοκιμάσει...Αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι πολύ πίσω από ένα F/TF VVC.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Εσυ μην γελας, μιλαμε για αυτοκινητα τωρα... Για κονσερβες απευθυνσου στην κυκνος :p
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
thanos_s έγραψε:Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.
Ετσι ετσι, η κονσέρβα που αναφέρετε παρά πάνω (αν και είναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο) έφαγε 3 καροτσες στο χιλιόμετρο από το cordoba ενός φίλου.....δεν μπορώ ακομα γελάω......thanos_s έγραψε:Εσυ μην γελας, μιλαμε για αυτοκινητα τωρα... Για κονσερβες απευθυνσου στην κυκνος :p
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
χαλαράi-VTec έγραψε:Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Μέχρι να πατήσεις κάτω το S3 κούνησε μαντήλι στα 400μ...σταση πάντα...kostas200vi έγραψε:χαλαράi-VTec έγραψε:Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Συμφωνώ ότι το ελαφρύ πισωκίνητο έχει παλαβό πλεονέκτημα σε drag μικρής απόστασης σε σχέση με ενα βαρύ προσθιοκίνητο... και ιδιαίτερα στα πρώτα μετρά της εκκίνησης.
Βάσει αυτού όμως, κάτι δε πάει καλά στον πίνακα που παραθέτεις Δημήτρη.
Για το S3 έχεις 0-18m σε 2,24sec τη στιγμή που το ελαφρύ πισωκίνητο MR-2 κάνει 0-18 σε 2,30 ??? Βάσει αυτής της μέτρησης, το MR-2 χάνει το όποιο πλεονέκτημα στην εκκίνηση... Από εκεί και περά παίζουν μόνο μικροδιαφορές στις σχέσεις ταχυτήτων, και καθαρά η αναλόγια κιλών ανά ίππο που χάνει τον ρολό της καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται.
Για ξαναδές τα δεδομένα στο PC σου μπας και έχει γίνει κανένα μπέρδεμα.
Βάσει αυτού όμως, κάτι δε πάει καλά στον πίνακα που παραθέτεις Δημήτρη.
Για το S3 έχεις 0-18m σε 2,24sec τη στιγμή που το ελαφρύ πισωκίνητο MR-2 κάνει 0-18 σε 2,30 ??? Βάσει αυτής της μέτρησης, το MR-2 χάνει το όποιο πλεονέκτημα στην εκκίνηση... Από εκεί και περά παίζουν μόνο μικροδιαφορές στις σχέσεις ταχυτήτων, και καθαρά η αναλόγια κιλών ανά ίππο που χάνει τον ρολό της καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται.
Για ξαναδές τα δεδομένα στο PC σου μπας και έχει γίνει κανένα μπέρδεμα.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box
Δε τα είχα εγώ τα δεδομένα, ο κάτοχος του Π-box μας τα έβγαλε και τα ανάρτησε...K-mech έγραψε:Συμφωνώ ότι το ελαφρύ πισωκίνητο έχει παλαβό πλεονέκτημα σε drag μικρής απόστασης σε σχέση με ενα βαρύ προσθιοκίνητο... και ιδιαίτερα στα πρώτα μετρά της εκκίνησης.
Βάσει αυτού όμως, κάτι δε πάει καλά στον πίνακα που παραθέτεις Δημήτρη.
Για το S3 έχεις 0-18m σε 2,24sec τη στιγμή που το ελαφρύ πισωκίνητο MR-2 κάνει 0-18 σε 2,30 ??? Βάσει αυτής της μέτρησης, το MR-2 χάνει το όποιο πλεονέκτημα στην εκκίνηση... Από εκεί και περά παίζουν μόνο μικροδιαφορές στις σχέσεις ταχυτήτων, και καθαρά η αναλόγια κιλών ανά ίππο που χάνει τον ρολό της καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται.
Για ξαναδές τα δεδομένα στο PC σου μπας και έχει γίνει κανένα μπέρδεμα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες