PG1 R65 IB5 της Getrag
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
PG1 R65 IB5 της Getrag
Στα rover τοποθετηθηκε αρχικα το σασμαν PG1 που το κατασκευασε για λογαριασμο της rover η peugeot στη συνεχεια αντικατασταθηκε απο το R65 και απο το 2003 η getrag σε συνεργασια με τη ford κατασκευασαν το ΙΒ5 που τοποθετηθηκε στα mg
Η ερωτηση μου ειναι σε ποιας χρονολογιας και μοντελα rover τοποθετηθηκε το PG1 και το R65
Ποιο απο τα 3 θεωρειται ποιο ζημιαρικο
Το rover 75 ποιο φορουσε;
Στο 200αρι ταιριαζει και το PG1 και το R65;
Ποιο προτιματε απο τα 2 και ποιες οι διαφορες τους στην κλιμακωση των σχεσεων(το ενα εχει πιο πυκνη διαταξη;)
Η ερωτηση μου ειναι σε ποιας χρονολογιας και μοντελα rover τοποθετηθηκε το PG1 και το R65
Ποιο απο τα 3 θεωρειται ποιο ζημιαρικο
Το rover 75 ποιο φορουσε;
Στο 200αρι ταιριαζει και το PG1 και το R65;
Ποιο προτιματε απο τα 2 και ποιες οι διαφορες τους στην κλιμακωση των σχεσεων(το ενα εχει πιο πυκνη διαταξη;)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Στο 200αρι με r65 σασμαν με 5η στις 3.000στρ. εχω μονο 102χλμ ειναι πολυ κοντη σχεση για την ιπποδυναμη και την ροπη του κινητηρα αφου στον αυτοκινητοδρομο παει τοσο τσιτα με 3.000στρ. και 102χλμ που οποιαδηποτε στιγμη πατησεις λιγο το γκαζι σου δινει την εντυπωση οτι εχεις 4η μιλαμε για πολυυυυυ κοντη 5η για 103 αλογα!!!
Στο r65 γινεται να αλλαξουμε το γραναζι της 5ης με μικροτερο για να πετυχουμε μια μακρυτερη 5η ωστε να εχουμε τα 110χλμ στις 3.000στρ.
Στο r65 γινεται να αλλαξουμε το γραναζι της 5ης με μικροτερο για να πετυχουμε μια μακρυτερη 5η ωστε να εχουμε τα 110χλμ στις 3.000στρ.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Εαν φοράς το R65 σίγουρα είναι πολύ κοντό, το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ αλλά με περισσότερα άλογα, στα 103 όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.antonis132 έγραψε:Στο 200αρι με r65 σασμαν με 5η στις 3.000στρ. εχω μονο 102χλμ ειναι πολυ κοντη σχεση για την ιπποδυναμη και την ροπη του κινητηρα αφου στον αυτοκινητοδρομο παει τοσο τσιτα με 3.000στρ. και 102χλμ που οποιαδηποτε στιγμη πατησεις λιγο το γκαζι σου δινει την εντυπωση οτι εχεις 4η μιλαμε για πολυυυυυ κοντη 5η για 103 αλογα!!!
Στο r65 γινεται να αλλαξουμε το γραναζι της 5ης με μικροτερο για να πετυχουμε μια μακρυτερη 5η ωστε να εχουμε τα 110χλμ στις 3.000στρ.
Εαν η πέμπτη ήταν μακρύτερη σίγουρα θα είχες πρόβλημά να φορτώσεις χιλιόμετρα με εάν μοτερ 1400 και 103 άλογα.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
kostas200vi έγραψε:Εαν φοράς το R65 σίγουρα είναι πολύ κοντό, το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ αλλά με περισσότερα άλογα, στα 103 όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Εαν η πέμπτη ήταν μακρύτερη σίγουρα θα είχες πρόβλημά να φορτώσεις χιλιόμετρα με εάν μοτερ 1400 και 103 άλογα.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Σαλάτα τα κάνατε με τα κιβώτια.
Το PG1 φοριόταν σε όλα τα μοντέλα με 1.8 μοτέρ μέχρι το 2005 που έκλεισε η εταιρία. Επίσης τα "γρήγορα" 1.6 σαν το tf φόραγαν PG1.
Αρχικά στα 1.4 και 1.6 φοριόταν το R65. Αυτό το κιβώτιο φορέθηκε και στα πρώτα καινούργια Mini. Αυτό έγινε γιατί εκείνη την εποχή η BMW είχε αγοράσει τη Rover, την MG και κάποιες ακόμη βρετανικές εταιρίες που έφτιαχναν διάφορα ανταλλακτικά.
Τα πρώτα 1.6 Mini είχαν σοβαρά προβλήματα με τα R65 και έγιναν πολλές αντικαταστάσεις στην εγγύηση και για αυτό η BMW σταμάτησε την παραγωγή των R65 και προτίμησε τη λύση του IB5 της Getrag που ήταν ιδιοκτησία της Ford.
Οι κλιμακώσεις των κιβωτίων από μοντέλο σε μοντέλο διέφεραν, ενώ πχ στα πρώτα zr φοριόταν ένα πολύ κοντό κιβώτιο, ενώ μετέπειτα ένα πιο μακρύ IB5. Είναι αστείο το ότι λέμε μακρύ το IB5 των ZR 105, ενώ είναι πιο κοντό από οποιαδήποτε κλιμάκωση είχε χρησιμοποιήσει η Ford στα αυτοκίνητά της. Βέβαια μας φαίνεται μακρύ γιατί ο κόφτης μας είναι λίγο πάνω από τις 7000 σαλ, ενώ στα περισσότερα ford πολύ πιο χαμηλά.
Τέλος επειδή έχουν ακουστεί πολλά για την ανθεκτικότητα των IB5 μιας και μια έκδοση αυτού φορέθηκε από το fiesta ST 150 πρέπει να πούμε πως ναι το κιβώτιο είναι ίδιο, όχι όμως και το υλικό των γραναζιών της 1ης και της 2ης σχέσης που είναι ενισχυμένα για να αντέξουν την παραπάνω ιπποδύναμη. Πρακτικά και τα R65 και τα IB5 οριακά αντέχουν τις μετατροπές σε 1.8 και αρκετοί έχουν σπάσει τέτοια κιβώτια. Από την άλλη για να αλλάξεις και να βάλεις PG1 θέλεις να αλλάξεις από γέφυρα, βάσεις μηχανής μέχρι και μίζα κάνοντας τη μετατροπή πολύ ακριβή (όσο περίπου κοστίζει να κάνεις ένα 1.4 μοτέρ 1..
Το PG1 φοριόταν σε όλα τα μοντέλα με 1.8 μοτέρ μέχρι το 2005 που έκλεισε η εταιρία. Επίσης τα "γρήγορα" 1.6 σαν το tf φόραγαν PG1.
Αρχικά στα 1.4 και 1.6 φοριόταν το R65. Αυτό το κιβώτιο φορέθηκε και στα πρώτα καινούργια Mini. Αυτό έγινε γιατί εκείνη την εποχή η BMW είχε αγοράσει τη Rover, την MG και κάποιες ακόμη βρετανικές εταιρίες που έφτιαχναν διάφορα ανταλλακτικά.
Τα πρώτα 1.6 Mini είχαν σοβαρά προβλήματα με τα R65 και έγιναν πολλές αντικαταστάσεις στην εγγύηση και για αυτό η BMW σταμάτησε την παραγωγή των R65 και προτίμησε τη λύση του IB5 της Getrag που ήταν ιδιοκτησία της Ford.
Οι κλιμακώσεις των κιβωτίων από μοντέλο σε μοντέλο διέφεραν, ενώ πχ στα πρώτα zr φοριόταν ένα πολύ κοντό κιβώτιο, ενώ μετέπειτα ένα πιο μακρύ IB5. Είναι αστείο το ότι λέμε μακρύ το IB5 των ZR 105, ενώ είναι πιο κοντό από οποιαδήποτε κλιμάκωση είχε χρησιμοποιήσει η Ford στα αυτοκίνητά της. Βέβαια μας φαίνεται μακρύ γιατί ο κόφτης μας είναι λίγο πάνω από τις 7000 σαλ, ενώ στα περισσότερα ford πολύ πιο χαμηλά.
Τέλος επειδή έχουν ακουστεί πολλά για την ανθεκτικότητα των IB5 μιας και μια έκδοση αυτού φορέθηκε από το fiesta ST 150 πρέπει να πούμε πως ναι το κιβώτιο είναι ίδιο, όχι όμως και το υλικό των γραναζιών της 1ης και της 2ης σχέσης που είναι ενισχυμένα για να αντέξουν την παραπάνω ιπποδύναμη. Πρακτικά και τα R65 και τα IB5 οριακά αντέχουν τις μετατροπές σε 1.8 και αρκετοί έχουν σπάσει τέτοια κιβώτια. Από την άλλη για να αλλάξεις και να βάλεις PG1 θέλεις να αλλάξεις από γέφυρα, βάσεις μηχανής μέχρι και μίζα κάνοντας τη μετατροπή πολύ ακριβή (όσο περίπου κοστίζει να κάνεις ένα 1.4 μοτέρ 1..
Life is too short not to...
- prilepa_mg
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 10:28 am
- Τοποθεσία: paleo faliro
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
to PG1 ine to kalitero apo ta 3 ,ke den ehi kamia shesi me galikes malakies,ine kataro honda,ftiagmeno stin england.to sasman afto to ehune olata 1.8 k,1.6k(MGF),opos ke ta T20/M20 moter (620,420,220)episis ke to TN20(diesel).ke opos elege kapios DEN SPAI,DEN XALAI
200 COUPE the best .the GTI is back on the road
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Συμφωνώ ότι το PG1 είναι το μόνο ουσιαστικά καλό κιβώτιο για τα μοτέρ μας.
Διαφωνώ ότι είναι honda, μιας και αν μπορεί να βασίστηκε σε σχέδιο της Honda, βελτιώθηκε όμως σημαντικά σε όλους τους τομείς από τους μηχανικούς της Powertrain.
Διαφωνώ ότι είναι honda, μιας και αν μπορεί να βασίστηκε σε σχέδιο της Honda, βελτιώθηκε όμως σημαντικά σε όλους τους τομείς από τους μηχανικούς της Powertrain.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Εγώ τα κατάφερα και έσπασα ένα......prilepa_mg έγραψε:to PG1 ine to kalitero apo ta 3 ,ke den ehi kamia shesi me galikes malakies,ine kataro honda,ftiagmeno stin england.to sasman afto to ehune olata 1.8 k,1.6k(MGF),opos ke ta T20/M20 moter (620,420,220)episis ke to TN20(diesel).ke opos elege kapios DEN SPAI,DEN XALAI
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: PG1 R65 IB5 της Getrag
Φορας σε rover 200 PG1
Ρωτουσα ποιο απο τα τρια θεωρειται καλυτερη επιλογη σε περιπτωση που σπασει το δικο μου (επειδη οταν ξεκιναω τα πρωινα με 1.250στρ. παταω 2.000στρ. και απο 1η ταχυτητα βαζω δευτερα (βλεπω ενω εχω αφησει το γκαζι και παταω συμπλεκτη το ρελαντι να ειναι 1.500στρ. για 10δευτερολεπτα)δεν κουμπωνει σε σημειο που να επιμενω με το λεβιε στη 2η με φοβο μηπως σπασει το γραναζι της 2ης και αλλες φορες μπαινει με θορυβο ενω οταν πιασει 900στρ. ο κινητηρας ειναι αψογα ολα
Μαλιστα το pg1 εχει φασαρια με μετατροπη μικρη να μπει ενω το ΙΒ5 μπαινει χωρις μετατροπες και το βρισκω μονο σε mg;
Καμια ιδεα πως να μειωσω τις στροφες της πρωινης εκκινησης η να καταργησω την πρωινη εκκινηση η να αυξησω τα επιστρεφομενα της βενζινης για να μην σπασει το γραναζι της 2ας
Ρωτουσα ποιο απο τα τρια θεωρειται καλυτερη επιλογη σε περιπτωση που σπασει το δικο μου (επειδη οταν ξεκιναω τα πρωινα με 1.250στρ. παταω 2.000στρ. και απο 1η ταχυτητα βαζω δευτερα (βλεπω ενω εχω αφησει το γκαζι και παταω συμπλεκτη το ρελαντι να ειναι 1.500στρ. για 10δευτερολεπτα)δεν κουμπωνει σε σημειο που να επιμενω με το λεβιε στη 2η με φοβο μηπως σπασει το γραναζι της 2ης και αλλες φορες μπαινει με θορυβο ενω οταν πιασει 900στρ. ο κινητηρας ειναι αψογα ολα
Μαλιστα το pg1 εχει φασαρια με μετατροπη μικρη να μπει ενω το ΙΒ5 μπαινει χωρις μετατροπες και το βρισκω μονο σε mg;
Καμια ιδεα πως να μειωσω τις στροφες της πρωινης εκκινησης η να καταργησω την πρωινη εκκινηση η να αυξησω τα επιστρεφομενα της βενζινης για να μην σπασει το γραναζι της 2ας
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες