PG1 R65 IB5 της Getrag

Questions
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από antonis132 »

Στα rover τοποθετηθηκε αρχικα το σασμαν PG1 που το κατασκευασε για λογαριασμο της rover η peugeot στη συνεχεια αντικατασταθηκε απο το R65 και απο το 2003 η getrag σε συνεργασια με τη ford κατασκευασαν το ΙΒ5 που τοποθετηθηκε στα mg
Η ερωτηση μου ειναι σε ποιας χρονολογιας και μοντελα rover τοποθετηθηκε το PG1 και το R65
Ποιο απο τα 3 θεωρειται ποιο ζημιαρικο
Το rover 75 ποιο φορουσε;
Στο 200αρι ταιριαζει και το PG1 και το R65;
Ποιο προτιματε απο τα 2 και ποιες οι διαφορες τους στην κλιμακωση των σχεσεων(το ενα εχει πιο πυκνη διαταξη;)
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από kostas200vi »

Εικόνα


Στο 200αρι ταιριάζει το PG1 εάν αλλάξεις, γέφυρα, αξονια, επιλογέα ταχυτήτων, σύρμα συμπλέκτη, αλλά είναι πιο ανθεκτικό σασμάν από τα υπόλοιπα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από antonis132 »

Στο 200αρι με r65 σασμαν με 5η στις 3.000στρ. εχω μονο 102χλμ ειναι πολυ κοντη σχεση για την ιπποδυναμη και την ροπη του κινητηρα αφου στον αυτοκινητοδρομο παει τοσο τσιτα με 3.000στρ. και 102χλμ που οποιαδηποτε στιγμη πατησεις λιγο το γκαζι σου δινει την εντυπωση οτι εχεις 4η μιλαμε για πολυυυυυ κοντη 5η για 103 αλογα!!!
Στο r65 γινεται να αλλαξουμε το γραναζι της 5ης με μικροτερο για να πετυχουμε μια μακρυτερη 5η ωστε να εχουμε τα 110χλμ στις 3.000στρ.
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από kostas200vi »

antonis132 έγραψε:Στο 200αρι με r65 σασμαν με 5η στις 3.000στρ. εχω μονο 102χλμ ειναι πολυ κοντη σχεση για την ιπποδυναμη και την ροπη του κινητηρα αφου στον αυτοκινητοδρομο παει τοσο τσιτα με 3.000στρ. και 102χλμ που οποιαδηποτε στιγμη πατησεις λιγο το γκαζι σου δινει την εντυπωση οτι εχεις 4η μιλαμε για πολυυυυυ κοντη 5η για 103 αλογα!!!
Στο r65 γινεται να αλλαξουμε το γραναζι της 5ης με μικροτερο για να πετυχουμε μια μακρυτερη 5η ωστε να εχουμε τα 110χλμ στις 3.000στρ.
Εαν φοράς το R65 σίγουρα είναι πολύ κοντό, το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ αλλά με περισσότερα άλογα, στα 103 όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Εαν η πέμπτη ήταν μακρύτερη σίγουρα θα είχες πρόβλημά να φορτώσεις χιλιόμετρα με εάν μοτερ 1400 και 103 άλογα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Εαν φοράς το R65 σίγουρα είναι πολύ κοντό, το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ αλλά με περισσότερα άλογα, στα 103 όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Εαν η πέμπτη ήταν μακρύτερη σίγουρα θα είχες πρόβλημά να φορτώσεις χιλιόμετρα με εάν μοτερ 1400 και 103 άλογα.
:up: :up:
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από crAss »

Σαλάτα τα κάνατε με τα κιβώτια.
Το PG1 φοριόταν σε όλα τα μοντέλα με 1.8 μοτέρ μέχρι το 2005 που έκλεισε η εταιρία. Επίσης τα "γρήγορα" 1.6 σαν το tf φόραγαν PG1.
Αρχικά στα 1.4 και 1.6 φοριόταν το R65. Αυτό το κιβώτιο φορέθηκε και στα πρώτα καινούργια Mini. Αυτό έγινε γιατί εκείνη την εποχή η BMW είχε αγοράσει τη Rover, την MG και κάποιες ακόμη βρετανικές εταιρίες που έφτιαχναν διάφορα ανταλλακτικά.
Τα πρώτα 1.6 Mini είχαν σοβαρά προβλήματα με τα R65 και έγιναν πολλές αντικαταστάσεις στην εγγύηση και για αυτό η BMW σταμάτησε την παραγωγή των R65 και προτίμησε τη λύση του IB5 της Getrag που ήταν ιδιοκτησία της Ford.
Οι κλιμακώσεις των κιβωτίων από μοντέλο σε μοντέλο διέφεραν, ενώ πχ στα πρώτα zr φοριόταν ένα πολύ κοντό κιβώτιο, ενώ μετέπειτα ένα πιο μακρύ IB5. Είναι αστείο το ότι λέμε μακρύ το IB5 των ZR 105, ενώ είναι πιο κοντό από οποιαδήποτε κλιμάκωση είχε χρησιμοποιήσει η Ford στα αυτοκίνητά της. Βέβαια μας φαίνεται μακρύ γιατί ο κόφτης μας είναι λίγο πάνω από τις 7000 σαλ, ενώ στα περισσότερα ford πολύ πιο χαμηλά.
Τέλος επειδή έχουν ακουστεί πολλά για την ανθεκτικότητα των IB5 μιας και μια έκδοση αυτού φορέθηκε από το fiesta ST 150 πρέπει να πούμε πως ναι το κιβώτιο είναι ίδιο, όχι όμως και το υλικό των γραναζιών της 1ης και της 2ης σχέσης που είναι ενισχυμένα για να αντέξουν την παραπάνω ιπποδύναμη. Πρακτικά και τα R65 και τα IB5 οριακά αντέχουν τις μετατροπές σε 1.8 και αρκετοί έχουν σπάσει τέτοια κιβώτια. Από την άλλη για να αλλάξεις και να βάλεις PG1 θέλεις να αλλάξεις από γέφυρα, βάσεις μηχανής μέχρι και μίζα κάνοντας τη μετατροπή πολύ ακριβή (όσο περίπου κοστίζει να κάνεις ένα 1.4 μοτέρ 1.8).
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 10:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από prilepa_mg »

to PG1 ine to kalitero apo ta 3 ,ke den ehi kamia shesi me galikes malakies,ine kataro honda,ftiagmeno stin england.to sasman afto to ehune olata 1.8 k,1.6k(MGF),opos ke ta T20/M20 moter (620,420,220)episis ke to TN20(diesel).ke opos elege kapios DEN SPAI,DEN XALAI :D
200 COUPE the best .the GTI is back on the road
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από crAss »

Συμφωνώ ότι το PG1 είναι το μόνο ουσιαστικά καλό κιβώτιο για τα μοτέρ μας.
Διαφωνώ ότι είναι honda, μιας και αν μπορεί να βασίστηκε σε σχέδιο της Honda, βελτιώθηκε όμως σημαντικά σε όλους τους τομείς από τους μηχανικούς της Powertrain. :-D :-D
Life is too short not to...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από kostas200vi »

prilepa_mg έγραψε:to PG1 ine to kalitero apo ta 3 ,ke den ehi kamia shesi me galikes malakies,ine kataro honda,ftiagmeno stin england.to sasman afto to ehune olata 1.8 k,1.6k(MGF),opos ke ta T20/M20 moter (620,420,220)episis ke to TN20(diesel).ke opos elege kapios DEN SPAI,DEN XALAI :D
Εγώ τα κατάφερα και έσπασα ένα...... :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: PG1 R65 IB5 της Getrag

Δημοσίευση από antonis132 »

Φορας σε rover 200 PG1 :eek: :eek: :eek:
Ρωτουσα ποιο απο τα τρια θεωρειται καλυτερη επιλογη σε περιπτωση που σπασει το δικο μου (επειδη οταν ξεκιναω τα πρωινα με 1.250στρ. παταω 2.000στρ. και απο 1η ταχυτητα βαζω δευτερα (βλεπω ενω εχω αφησει το γκαζι και παταω συμπλεκτη το ρελαντι να ειναι 1.500στρ. για 10δευτερολεπτα)δεν κουμπωνει σε σημειο που να επιμενω με το λεβιε στη 2η με φοβο μηπως σπασει το γραναζι της 2ης και αλλες φορες μπαινει με θορυβο ενω οταν πιασει 900στρ. ο κινητηρας ειναι αψογα ολα
Μαλιστα το pg1 εχει φασαρια με μετατροπη μικρη να μπει ενω το ΙΒ5 μπαινει χωρις μετατροπες και το βρισκω μονο σε mg;
Καμια ιδεα πως να μειωσω τις στροφες της πρωινης εκκινησης η να καταργησω την πρωινη εκκινηση η να αυξησω τα επιστρεφομενα της βενζινης για να μην σπασει το γραναζι της 2ας
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες