δίσκοι σε Rover 414si
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Αφού ανοίξατε το θέμα των φρένων,να πω κι εγώ τον προβληματισμό μου. Δεν ξέρω ρε παιδιά, δε με εμπνέει το φρενάρισμά του,δεν το εμπιστεύομαι πολύ και γενικά με φοβίζει κάπως ώρες ώρες. Από τη μάνα του πιστεύω,έχει μάπα φρένα. Οπότε έχω σκεφτεί να προχωρίσω σε αναβάθμιση του συστήματος των φρένων κάποια στιγμή που θα έχω αρκετά λεφτά στην άκρη, κυρίως με την τοποθέτηση πίσω άκρων-ψαλιδιών από GTi, ώστε να έχει δισκόφρενα κ πίσω αλλά και την τοποθέτηση σετ καλύτερων και ίσως μεγαλύτερων δίσκων μπροστά-τακακιών
και ίσως σωληνάκια ή και μεγαλύτερη τρόμπα φρένων. Απλά να ρωτήσω
α) ποια είναι η μεγαλύτερη διάσταση δισκόφρενου που χωράει στη μαμά δεκαπεντάρα ζάντα?
β) η μεγαλύτερη τρόμπα θα βοηθήσει ή δεν αξίζει αλλαγή?
γ) μαζί με το σετ δισκόφρενα-τακάκια είναι καλό να αλλαχτούν και οι δαγκάνες?
Γενικά,θέλω να έχω ένα αξιόπιστο σύστημα πέδησης με αποτελεσματικό φρενάρισμα...
Υ.γ Στην πρόσφατη αλλαγή τακακιών που έκανα,μου έβαλε της bosch καθώς δεν το 'χα ψάξει και πολύ για κάτι άλλο. Εντάξει,καλά φαίνονται κ δεν μπορώ να πω ότι κάνουν θόρυβο. Θα φανεί και στην πορεία!
Τάσο,θα το έχω υπ'οψιν για το πακέτο δίσκοι-τακάκια της EBC που λες και για Brembo-ferodo.
και ίσως σωληνάκια ή και μεγαλύτερη τρόμπα φρένων. Απλά να ρωτήσω
α) ποια είναι η μεγαλύτερη διάσταση δισκόφρενου που χωράει στη μαμά δεκαπεντάρα ζάντα?
β) η μεγαλύτερη τρόμπα θα βοηθήσει ή δεν αξίζει αλλαγή?
γ) μαζί με το σετ δισκόφρενα-τακάκια είναι καλό να αλλαχτούν και οι δαγκάνες?
Γενικά,θέλω να έχω ένα αξιόπιστο σύστημα πέδησης με αποτελεσματικό φρενάρισμα...
Υ.γ Στην πρόσφατη αλλαγή τακακιών που έκανα,μου έβαλε της bosch καθώς δεν το 'χα ψάξει και πολύ για κάτι άλλο. Εντάξει,καλά φαίνονται κ δεν μπορώ να πω ότι κάνουν θόρυβο. Θα φανεί και στην πορεία!
Τάσο,θα το έχω υπ'οψιν για το πακέτο δίσκοι-τακάκια της EBC που λες και για Brembo-ferodo.
Rover 416GSi '92
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Η τρόμπα σίγουρα θα κάνει δουλειά, πιθανότατα και τα σωληνάκια πίεσης...Για τη μέγιστη διάμετρο δίσκων πού μπορούν να χωρέσουν δε το έχω ψάξει, αλλά πρέπει να έχει αρκετό περιθώριο...Στο πάχος όμως όχι πολύ...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Παναγιώτη, εμένα τα φρένα του Rover δεν μ' έχουν απογοητεύσει μέχρι στιγμής. Το αντίθετο θα λεγα μάλιστα. Βέβαια, το GSi μου έχει και πίσω δισκόφρενα (+ ABS, άσχετα που δεν δούλευε από τότε που το πήρα ).
Όσο για αναβάθμιση που λες, υπάρχουν πολλές λύσεις!! Μπορείς να "δανειστείς" φρένα από διάφορα άλλα μοντέλα Honda ή MG, το θέμα είναι να δεις τι offset σου ταιριάζει καλύτερα, ώστε να αποφύγεις αν γίνεται την custom προσαρμογή (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και τρομερό).
Μια εξ' αυτών είναι τα φρένα (δίσκοι και δαγκάνες) από MG ZR. Με αυτή τη λύση πας από 262mm δίσκο μπροστά σε 282mm που μάλλον είναι το όριο για 15άρα ζάντα (αλλά και η ιδανική διάμετρος για αναβάθμιση στο αμάξι μας). Βέβαια, έχω την εντύπωση πως δεν χωράνε σε όλες τις 15άρες αυτά τα φρένα, αλλά στις περισσότερες χωράνε.
Πίσω και πάλι μπορείς να αναβαθμίσεις σε 262mm (πάλι από ZR) αν και οι περισσότεροι αρκούνται στην εργοστασιακή διάμετρο.
Η αλλαγή της τρόμπας είναι καλή κίνηση αν πας σε μεγαλύτερες δαγκάνες (μεγαλύτερο έμβολο) και μάλλον απαραίτητη αν αναβαθμίσεις μπρος-πίσω τα φρένα σου με μεγαλύτερες δαγκάνες-δίσκους.
Επίσης, όπως είπα και πιο πάνω τα μεταλλικά σωληνάκια θα δώσουν πιο άμεση αίσθηση στο φρενάρισμα, ενώ κι ένα καλό υγρό φρένων είναι απαραίτητος σύμμαχος σε ένα σωστό σύστημα φρένων.
Βέβαια, δεδομένου ότι δε νομίζω πως σκοπεύεις να ανεβείς πολύ σε ιπποδύναμη, δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου να μπεις στον κόπο και τα έξοδα για μεγαλύτερους δίσκους-δαγκάνες.
Θα σου πρότεινα:
1. Αλλαγή δίσκων-τακακίων εμπρός (όταν έρθει η ώρα τους) με έναν καλό aftermarket συνδυασμό.
2. Τοποθέτηση δίσκων πίσω από GTi (χρησιμοποιώντας κι εδώ ανάλογα υλικά με εμπρός).
3. Αλλαγή του υγρού φρένων.
Τώρα έχω παρατηρήσει το εξής σχετικά με την τρόμπα: Το GSi μου έχει διαφορετική τρόμπα από το GTi του Δημήτρη. Δεν ξέρω αν την είχε αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης λόγω βλάβης με κάποια πιο δυνατή από κάποιο μοντέλο της Honda ή αν η διαφορά αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι εγώ έχω ABS (ή ALB πιο σωστά ) και ο Δημήτρης όχι, πάντως το δικό μου Rover, μου δίνει καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα. Πιο στιβαρή, πιο άμεση...
Αυτάαα....
Όσο για αναβάθμιση που λες, υπάρχουν πολλές λύσεις!! Μπορείς να "δανειστείς" φρένα από διάφορα άλλα μοντέλα Honda ή MG, το θέμα είναι να δεις τι offset σου ταιριάζει καλύτερα, ώστε να αποφύγεις αν γίνεται την custom προσαρμογή (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και τρομερό).
Μια εξ' αυτών είναι τα φρένα (δίσκοι και δαγκάνες) από MG ZR. Με αυτή τη λύση πας από 262mm δίσκο μπροστά σε 282mm που μάλλον είναι το όριο για 15άρα ζάντα (αλλά και η ιδανική διάμετρος για αναβάθμιση στο αμάξι μας). Βέβαια, έχω την εντύπωση πως δεν χωράνε σε όλες τις 15άρες αυτά τα φρένα, αλλά στις περισσότερες χωράνε.
Πίσω και πάλι μπορείς να αναβαθμίσεις σε 262mm (πάλι από ZR) αν και οι περισσότεροι αρκούνται στην εργοστασιακή διάμετρο.
Η αλλαγή της τρόμπας είναι καλή κίνηση αν πας σε μεγαλύτερες δαγκάνες (μεγαλύτερο έμβολο) και μάλλον απαραίτητη αν αναβαθμίσεις μπρος-πίσω τα φρένα σου με μεγαλύτερες δαγκάνες-δίσκους.
Επίσης, όπως είπα και πιο πάνω τα μεταλλικά σωληνάκια θα δώσουν πιο άμεση αίσθηση στο φρενάρισμα, ενώ κι ένα καλό υγρό φρένων είναι απαραίτητος σύμμαχος σε ένα σωστό σύστημα φρένων.
Βέβαια, δεδομένου ότι δε νομίζω πως σκοπεύεις να ανεβείς πολύ σε ιπποδύναμη, δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου να μπεις στον κόπο και τα έξοδα για μεγαλύτερους δίσκους-δαγκάνες.
Θα σου πρότεινα:
1. Αλλαγή δίσκων-τακακίων εμπρός (όταν έρθει η ώρα τους) με έναν καλό aftermarket συνδυασμό.
2. Τοποθέτηση δίσκων πίσω από GTi (χρησιμοποιώντας κι εδώ ανάλογα υλικά με εμπρός).
3. Αλλαγή του υγρού φρένων.
Τώρα έχω παρατηρήσει το εξής σχετικά με την τρόμπα: Το GSi μου έχει διαφορετική τρόμπα από το GTi του Δημήτρη. Δεν ξέρω αν την είχε αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης λόγω βλάβης με κάποια πιο δυνατή από κάποιο μοντέλο της Honda ή αν η διαφορά αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι εγώ έχω ABS (ή ALB πιο σωστά ) και ο Δημήτρης όχι, πάντως το δικό μου Rover, μου δίνει καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα. Πιο στιβαρή, πιο άμεση...
Αυτάαα....
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Σ'ευχαριστώ Τάσο για τις απαντήσεις! Όπως πάντα,κατατοπιστικότατος!
Δεν ήξερα για τη λύση αυτή από MG ZR!Μια εξ' αυτών είναι τα φρένα (δίσκοι και δαγκάνες) από MG ZR. Με αυτή τη λύση πας από 262mm δίσκο μπροστά σε 282mm που μάλλον είναι το όριο για 15άρα ζάντα (αλλά και η ιδανική διάμετρος για αναβάθμιση στο αμάξι μας). Βέβαια, έχω την εντύπωση πως δεν χωράνε σε όλες τις 15άρες αυτά τα φρένα, αλλά στις περισσότερες χωράνε.
Πίσω και πάλι μπορείς να αναβαθμίσεις σε 262mm (πάλι από ZR) αν και οι περισσότεροι αρκούνται στην εργοστασιακή διάμετρο.
Λέω κι εγώ,τι είναι αυτή η ένδειξη ALB που φαίνεται στο καντράν και πότε ανάβει αυτό το λαμπάκι?! (σε εμένα ΠΟΤΕ δε θα ανάψει δηλ. )ότι εγώ έχω ABS (ή ALB πιο σωστά )
Rover 416GSi '92
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Παρακαλώ!!panagiotis x. έγραψε:Σ'ευχαριστώ Τάσο για τις απαντήσεις! Όπως πάντα,κατατοπιστικότατος!
Είναι η πιο συνηθισμένη και δοκιμασμένη αναβάθμιση στα φρένα που επιλέγουν οι Άγγλοι στο crx uk club για τα crx. Δεδομένου ότι έχουμε τα ίδια φρένα με το crx vtec, νομίζω είναι και για μας μια πολύ καλή επιλογή. Απλά νομίζω ότι αν δεν έχεις πάνω από 150Ps, δε νομίζω ότι αξίζει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά που απαιτεί μια τέτοια αναβάθμιση.panagiotis x. έγραψε:Δεν ήξερα για τη λύση αυτή από MG ZR!Μια εξ' αυτών είναι τα φρένα (δίσκοι και δαγκάνες) από MG ZR. Με αυτή τη λύση πας από 262mm δίσκο μπροστά σε 282mm που μάλλον είναι το όριο για 15άρα ζάντα (αλλά και η ιδανική διάμετρος για αναβάθμιση στο αμάξι μας). Βέβαια, έχω την εντύπωση πως δεν χωράνε σε όλες τις 15άρες αυτά τα φρένα, αλλά στις περισσότερες χωράνε.
Πίσω και πάλι μπορείς να αναβαθμίσεις σε 262mm (πάλι από ZR) αν και οι περισσότεροι αρκούνται στην εργοστασιακή διάμετρο.
Απ' την άλλη βέβαια, το να επενδύεις στα φρένα (ή και στην ανάρτηση), καθιστώντας τά υπεραρκετά για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, δε νομίζω ότι είναι κακό. Εγώ, μαλλον, θα το έκανα, αν αποφάσιζα να ασχοληθώ με το Rover.
Αν δεν ανάβει, υποθέτω, σημαίνει ότι το Anti Lock Braking σύστημα του Rover σου λειτουργεί κανονικά... Εμένα που δεν λειτουργεί καθόλου είναι μόνιμα αναμένο.panagiotis x. έγραψε:Λέω κι εγώ,τι είναι αυτή η ένδειξη ALB που φαίνεται στο καντράν και πότε ανάβει αυτό το λαμπάκι?! (σε εμένα ΠΟΤΕ δε θα ανάψει δηλ. )ότι εγώ έχω ABS (ή ALB πιο σωστά )
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Ααααααααα!!! Και κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω!!! Πήγαινε σε έναν καλό φρενά να σου ρυθμίσει σωστά την κατανομή εμπρός-πίσω της πέδησης!!! Προσοχή όμως!!! Για να γίνει αυτή η δουλειά πρέπει να πας σε κάποιον που πραγματικά ξέρει τι κάνει... κάποιον που ασχολείται μόνο με φρένα καλύτερα. Εγώ απ' όσα συνεργεία έχω πάει μόνο σ' ένα φρενάδικο ήξεραν να μου κάνουν αυτή τη δουλειά (αν και δεν αξιώθηκα να το πάω ακόμα για να το κάνω ). Όλοι οι άλλοι λέγαν μπαρούφες.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Πως θα το κάνει?Tasos_7R έγραψε:Ααααααααα!!! Και κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω!!! Πήγαινε σε έναν καλό φρενά να σου ρυθμίσει σωστά την κατανομή εμπρός-πίσω της πέδησης!!! Προσοχή όμως!!! Για να γίνει αυτή η δουλειά πρέπει να πας σε κάποιον που πραγματικά ξέρει τι κάνει... κάποιον που ασχολείται μόνο με φρένα καλύτερα. Εγώ απ' όσα συνεργεία έχω πάει μόνο σ' ένα φρενάδικο ήξεραν να μου κάνουν αυτή τη δουλειά (αν και δεν αξιώθηκα να το πάω ακόμα για να το κάνω ). Όλοι οι άλλοι λέγαν μπαρούφες.
Αυτό γίνεται μόνο με αλλαγή κατανεμητη, πως αλλιώς?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Εχμ και βρήκες φρενατζιδικο που να μπορεί να σου κάνει αυτή τη δουλειά χωρίς να σου αλλάξουν κάτι ουσιαστικό σε εξάρτημα? Γιατί απ όσο ξέρω η κατανομή των φρένων μπρός-πίσω είναι ορισμένη χωρίς δυνατότητα ρύθμισης από τον εργοστασιακό κατανεμητή... Γιατί κάτι μου λέει ότι τις μπαρούφες στις είπε το φρενατζιδικο που υποτίθεται ότι ξέρει να κάνει αυτή τη δουλεία?Tasos_7R έγραψε:Ααααααααα!!! Και κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω!!! Πήγαινε σε έναν καλό φρενά να σου ρυθμίσει σωστά την κατανομή εμπρός-πίσω της πέδησης!!! Προσοχή όμως!!! Για να γίνει αυτή η δουλειά πρέπει να πας σε κάποιον που πραγματικά ξέρει τι κάνει... κάποιον που ασχολείται μόνο με φρένα καλύτερα. Εγώ απ' όσα συνεργεία έχω πάει μόνο σ' ένα φρενάδικο ήξεραν να μου κάνουν αυτή τη δουλειά (αν και δεν αξιώθηκα να το πάω ακόμα για να το κάνω ). Όλοι οι άλλοι λέγαν μπαρούφες.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
Παιδιά δεν εννοώ να αλλάξει την κατανομή από τα εργοστασιακά νούμερα. Απλά με τον καιρό η σωστή κατανομή χάνεται, ή αν θέλετε οι πίσω δαγκάνες δεν πιάνουν όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα οι εμπρός δίσκοι-τακάκια να τρώνε όλο το ζόρυ. Αυτό συμβαίνει και στο Rover μου. Το βλέπω και από τη φθορά στα φρένα εμπρός-πίσω και το εντόπισε και ο φρενάς που το χε δει το αμάξι.
Τώρα το πως ακριβώς επανέρχεται η κατανομή εκεί που πρέπει δεν ξέρω ακριβώς, γιατί όταν το είχα πάει εκεί (για άλλο λόγο) και το είχε δει, δεν είχαμε χρόνο να μου εξηγήσει τι και πως. Μου είπε να του το πάω με την πρώτη ευκαιρία να το ρυθμίσει, απλά δεν αξιώθηκα να ξαναπάω από τότε...
Όταν μάθω περισσότερα θα σας πω.
Τώρα το πως ακριβώς επανέρχεται η κατανομή εκεί που πρέπει δεν ξέρω ακριβώς, γιατί όταν το είχα πάει εκεί (για άλλο λόγο) και το είχε δει, δεν είχαμε χρόνο να μου εξηγήσει τι και πως. Μου είπε να του το πάω με την πρώτη ευκαιρία να το ρυθμίσει, απλά δεν αξιώθηκα να ξαναπάω από τότε...
Όταν μάθω περισσότερα θα σας πω.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 6:01 pm
- Επικοινωνία:
Re: δίσκοι σε Rover 414si
εχω τις δαγκανες και δισκους, τρυπητους χαραχτους ολοκαινουργιους, απο zr 105. του κανουν????
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες