ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Απάντηση
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Καλησπέρα σε όλο το forum ...
Θέλω την βοήθεια όλων σας για να βελτιώσω το rover25 μου..

Ας ξεκινήσουμε με αυτά που φοράω μέχρι στιγμής και ακούω προτάσεις..

Εξάτμιση μπρός πίσω και βγαλμένους τους 2 καταλύτες
Φιλτροκούτι
Ρυθμιστή πίεσης

Θέλω να ρωτήσω σε όλους καταρχήν αν αξίζει να το τουρμπίσω ..? το μοτερ είναι 1.4 και όλοι μου λενε οτι θα το ρημάξω..
Και αν όχι , αν υπάρχει κηνητήρας που να ταιριάζει κουτί επάνω στο σκάφος μου σε 1.8 κατά προτίμηση , που θα βρώ έναν τέτοιον και πόσο κάνει φυσικά.. :D

Μην βάζετε χρηματικά όρια στις σκέψεις σας..Απλά θέλω να ακούσω όλες τις προτάσεις...

Ευχαριστώ σε όλους εκ των προτέρων..

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από i-VTec »

MEGAMAN έγραψε:
Εξάτμιση μπρός πίσω και βγαλμένους τους 2 καταλύτες
Φιλτροκούτι
Ρυθμιστή πίεσης
Κάποιον μου θυμίζει...Σε καλό δρόμο είσαι... :P :P

Το μόνο πού σου λείπει είναι άλλα 400 κυβικά και ένα σετάκι εκκεντροφόροι... :-D Τα κυβικά τα παίρνεις εύκολα χωρίς να αλλάξεις καν μπλόκ νομίζω...
Εικόνα

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Κάτι πιο εξειδικευμένο παρακαλώ ???
Πάντως τχς..

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Χταπόδι έχεις αλλάξει? Φιλτροκούτι τι εννοείς? Έχεις βάλει panel φίλτρο? χοάνη? βαρελάκι? Επίσης τι εγκέφαλο έχεις (αν και πιο πιθανό να έχεις mems 3 - τα μετά 2001 έχουν mems 3).
Οι επιλογές σου για εμένα:
1. Μένεις 1.4
Αλλάζει χταπόδι και βάζεις dastek. Δίνεις κάπου 800-1000 ευρώ και παίζεις κοντά στα 125-130 άλογα ψηλά με πολύ μικρή αύξηση ροπής
2. Πας 1.6
Φάση 1.
Αλλάζεις εμβολοχιτόνια στον κινητήρα σου και κερδίζεις ροπή που κάνει το αυτοκίνητό σου πιο γρήγορο (600 ευρώ αν βρεις φθηνά μεταχειρισμένα εμβολοχιτώνια)
Φάση 2.
Αλλάζεις χταπόδι, βάζεις dastek παίζεις κοντά στα 125-135 άλογα με αυξημένη ροπή (800-1000 ευρώ)
Φάση 3.
- Βάζεις εκκεντροφόρους από tf 115/135 και προγραμματίζεις το dastek (200 ευρώ) για 130-140 άλογα
- Βάζεις εκκεντροφόρους piper270 με τροχαλίες, κάνεις χρονισμό ακριβείας και προγραμματίζεις το dastek για 135-150 άλογα (1000 ευρώ)
3. Πας 1.8
Φάση 1.
Αλλάζεις εμβολοχιτώνια, μπιέλες και στρόφαλο στο μοτέρ σου και γίνεσαι 1.8 με 120 άλογα αλλά πολύ ροπή. (1000 ευρώ αν βρεις φθηνά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά)
Φάση 2.
- Αλλάζεις χταπόδι, βάζεις εκκεντροφόρους από tf, βάζεις dastek παίζεις κοντά στα 140-150 άλογα με αυξημένη ροπή (1200 ευρώ)
- Αλλάζεις χταπόδι, βάζεις εκκεντροφόρους piper270 με τροχαλίες, κάνεις χρονισμό ακριβείας βάζεις dastek παίζεις κοντά στα 150-160 άλογα με αυξημένη ροπή (2000 ευρώ)
Φάση 3.
- Βάζεις τετραπετάλουδο και κεφαλή vvc με κατάργηση του vvc και παίζεις 170-190 άλογα με 1500 ευρώ ανάλογα με τι εκκεντροφόρους είχες βάλει πριν
Εναλλακτική φάση 2
- Αγοράζεις κεφαλή από vvc και εγκέφαλο από vvc μαζί με πλεξούδα και παίζεις 145-150 άλογα (800 ευρώ). Με άλλα 1000 ευρώ (χταπόδι και dastek) μπορείς να παίξεις κοντά στα 160 άλογα
Εναλλακτική φάση 3
- Καταργείς το vvc και βάζεις εκκεντροφόρους της piper μαζί με τετραπετάλουδο και πας 180-190 άλογα με 1500-1800 ευρώ (έχεις βέβαια χταπόδι και dastek)
4. Το τουρμπίζεις
Πας στο Βώσο δίνεις 6500-7000 ευρώ και παίρνεις ένα 1.8 με 210-220 άλογα.

Τέλος να ξέρεις ότι από τα 150 άλογα και πάνω το κιβώτιο του 1.4 είναι πολύ εύκολο να σπάσει (φυσικά έχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησής σου). Μετά τα 165 άλογα παίζεις κορώνα-γράμματα πότε θα σπάσει. Για να βάλεις PG1 μαζί με εργασία και πολλά ακόμα που χρειάζονται άλλαγμα για να μπει να υπολογίζεις 1000 ευρώ.
Επίσης θα πρέπει να κάνεις κάτι με τα φρένα σου. Η φθηνή λύση είναι να βάλεις μπροστά αεριζόμενες δαγκάνες 262μμ με δίσκους και τακάκια (μετάχειρο οι δαγκάνες κανένα 60-80 ευρώ) αλλά καλό είναι να αγοράσεις καλούς δίσκους και τακάκια (κανένα 250 ευρώ μαζί με σωληνάκια αεροπορικού). Η ακριβή είναι να βάλεις τα φρένα του zr160 με τους δίσκους των 282μμ. Αυτό θα πάει κανένα 400άρη με καινούργια τακάκια, σωληνάκια αεροπορικού και τους μεταχειρισμένους δίσκους που θα πάρεις με τις δαγκάνες.
Αν σκέφτεσαι να ξεπεράσεις τα 150 άλογα καλό είναι να ρίξεις και μια ματιά στην ανάρτησή σου για ελατήρια χαμηλώματος και αμορτισέρ που θα σου πάνε και αυτά κανένα 500αρι.
Πολύ χοντρικά αυτά που είπα να έχεις ένα μπούσουλα.

Το να αλλάξεις κινητήρα πάνω κάτω τα ίδια λεφτά θα σου έρθει, ίσως να συμφέρει μόνο αν αγοράσεις πακέτο κινητήρα-κιβώτιο από zr160. Βέβαια αν το δηλώσεις για να περνάς ΚΤΕΟ θα πληρώνεις και παραπάνω ασφάλεια.
Life is too short not to...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από i-VTec »

Μήπως είσαι πολύ αισιόδοξος για τα 130 άλογα από 1.4 ρε Γιώργο? :roll:

Για μένα δεν αξίζει καθόλου να ασχοληθεί κάποιος με το 1.4 των Κ-series...Ακόμα και ο 1.6 είναι δύσκολη περίπτωση,όπως έχεις καταλάβει και απ'το δικό σου ZR...Ο 1.8 είναι μάλλον μονόδρομος.Τώρα το πόσο ψηλά θα τον φτάσεις,εξαρτάται απ'τα λεφτά πού θες να δώσεις, όπως είπε και ο crass...Και πάντα υπάρχει η λύση turbo επίσης...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από nikolas »

Νομίζω η απάντηση του crass ήταν υπερπλήρης, αν εξαιρέσω την εμμονή του με το dastek..χεχε!!
Αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα και σκέφτεσαι όντως να το τουρμπίσεις.. τότε νομίζω αυτή η επιλογή είναι μονόδρομος..1.4turbo στα max180hp και 1.8turbo στα 210hp..(χωρίς σφυρήλατα..)
Αλλά ό,τι βελτίωση και αν κάνεις, πρέπει να συνοδευτεί από βελτίωση φρένων οπωσδήποτε και ανάρτησης...!!

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Kαλά ρε Γιώργο... δε βαριέσαι;; :-D :-D

Υπερπλήρης η απάντηση του Γιώργου :up:
1. Ο παράλληλος (πχ dastek/ supechips) δεν μπορεί να τρέξει τετραπετάλουδο και blanking kit (κατάργηση του vvc και τοποθέτηση απλών εκκεντροφορων). Είναι μόνο για να κλείσει ένα α' στάδιο με full εξάτμιση και εισαγωγή.
2. Για 4πετ και blanking kit ο Emerald k3 είναι μονόδρομος.
3. 200+ άλογα είναι απόλυτα εφικτά μονοπετάλουδα, κι ας λένε οι Άγγλοι τα δικά τους ;)
4. Το pg1 είναι απίστευτο σασμάν :up:
MG TF turbo...

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από MEGAMAN »

crAss Σ'ευχαριστώ...ήταν υπερπλήρης η απάντησή σου...
Το σκέφτομαι για 1.8 μάλλον..Πόσο θα μου βγεί μία 1.8 μηχανή και ποιά να προτιμήσω??

Αν όμως πω να το τουρμπίσω :

με τουρμπίνα από subaru ρουλεμανάτη
intercooler
αλλαγή σε χειροπήιτο χταπόδι για την τουρμπίνα
βάλω πρόγραμμα με ρύθμιση επιτόπου και όχι το σούπα που πουλάνε
οργανάκια
turbo timer
και σκάστρα..

Σε τι μπάρ να το δουλέψω χωρίς σφυρίλατα πιστόνια όπως επίσης και πόσα άλογα 8α φτάσω και που να σταματήσω..??
και αν τα εγρίνει κανείς αυτά που είπα να μου πει..

(Επίσης ήθελα να πω οτι φοράω κονι αμορτισερ ρυθμιζόμενα μπρος πίσω βαρελάκι και ο εγγέφαλος μου είναι ο μαμα νομίζω mems 3..γιατί είναι 2001 μοντέλο...)

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Κώστα τρέχει πολύ εύκολα 4πετάλουδο και blanking kit και πολλά ακόμα που δεν μπορούμε να κάνουμε στους κινητήρες μας. Φυσικά αυτά τα πολλά τα κάνει η έκδοση Q/Q+ σε συνδυασμό με mems 3 εγκέφαλο. Σε παλαιότερους δεν ξέρω να δουλεύει. Το έψαξα πολύ και με τηλέφωνα Αγγλία γιατί ήμουν έτοιμος για τετραπετάλουδο (ο μόνος λόγος που δεν το πήρα είναι ότι εκείνο που είχα βρει ήταν από αγωνιστικό μοτέρ και δεν είχε stepper motor επάνω και το ρελαντί θα το κράταγε το dastek - το καλοκαίρι όμως με κλιματισμό ανοικτό στο φανάρι άστα να πάνε για το ρελαντί αν δεν έχεις stepper...)
Οπότε Κώστα είσαι μερικώς λάθος για μονόδρομος ο Emerald. Φυσικά και είναι καλύτερο να έχεις άγραφο, αλλά για αυτά που θέλουμε για τους kseries το θεωρώ ότι το παραπάνω που θα δώσει δεν αξίζει με τίποτα για το κόστος του. Μονόδρομος είναι αν έχεις mems 1.9 ή 2.0.
Αν πας για PG1 ακούγεται ότι είναι καλό να πάρεις κιβώτιο από 220 (Torsen type B διαφορικό) και τελική σχέση μετάδοσης από 620.
Για τα 130 από 1.4 είναι εφικτά, αλλά θέλουν πολύ χρήμα και το αυτοκίνητο ουσιαστικά δεν γίνεται πολύ πιο γρήγορο από μαμά γιατί τα 130 τα βγάζει στον κόφτη, ενώ η ροπή αλλάζει ελάχιστα. Για να ξεπεράσεις τα 130 σε 1.4 θέλεις όλη την εξάτμιση της janspeed, το ITG Maxogen (το μοναδικό βαρέλι με σκούπα για το αυτοκίνητό μας), πεταλούδα 52μμ, πολλαπλή εισαγωγής από vvc και dastek. Με piper 255 και ρυθμιζόμενα μπορεί να αγγίξεις και τα 135. Αλλά ποιος θα δώσει 2000 ευρώ χωρίς τους εκκεντροφόρους για να πηγαίνει μαζί με ένα μαμά 1.6 στην πράξη στον δρόμο λόγω της ροπής, όταν κοστίζει μόνο 600 ευρώ...

Τέλος αν πας να το τουρμπίσεις θα δώσεις τα λεφτά στο Βώσο και θα κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, επιλέγοντας εκείνος τα πάντα.
Life is too short not to...

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από MEGAMAN »

crAss έγραψε:Τέλος αν πας να το τουρμπίσεις θα δώσεις τα λεφτά στο Βώσο και θα κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, επιλέγοντας εκείνος τα πάντα.
Βώσο = ??
και δεν είμαι και πολύ έμπηρος με τις μηχανικές κωδικές ονομασίες οστόσο προσπαθώ να καταλάβω αυτά που λέτε.. :p

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες