Σελίδα 4 από 4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 26, 2005 8:42 pm
από Vangelis
Πριν από 500 περίπου χιλιόμετρα άλλαξα : Δίσκους μπροστά, τακάκια και έβαλα σωληνάκια. Βασικά για να μπουν αεριζόμενοι έπρεπε να αλλαχθούν οι βάσεις της δαγκάνας, οπότε προτίμησα να συνεχίσω με απλούς χαρακτούς και τρυπητούς (περίπου). Όλο το σετ ήταν EBC και τα σωληνάκια μπρος πίσω ήταν set της Goodridge. Συνολική τιμή τοποθετημένα με εργασία (υγρά κλπ κλπ) πήγαν 470 €. Τα έβαλα στον Σύρο. Τα τακάκια είναι τα green stuff της EBC. Γενικά ακόμα δεν πιστεύω ότι έχουν πατήσει πλήρως (όπως φαίνεται στους δίσκους) αλλά σίγουρα έχουν κάποια διαφορά από τα μαμά... Ιδίως σε αίσθηση.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 01, 2005 10:25 pm
από nikolas
όπως είχα γράψει παραπάνω πρόσφατα συμπλήρωσα υγρά..σήμερα καθώς πήγαινα όμορφα και ωραία σε μια ανηφόρα βλέπω πάλι το λαμπάκι να ανάβει..αρχίζω να προβληματίζομαι φτάνω στη σχολή, ανοίγω το καπώ και βλέπω κάτω από το δοχείο των υγρών φρένων να έχει γεμίσει .. με υγρά φρένων!!!!! :cry: :cry: :cry: (στο δοχείο ευτυχώς υπήρχαν αρκετά ακόμα) και μέχρι τη Δευτέρα που θα το πάω για έλεγχο θα είμαι με την αγωνία αν είναι απλά κανένα τσιμουχάκι ή μήπως να αρχίσω να ψάχνω για..καμιά τρόμπα!?!! :cry: :cry: :cry:
άτιμη κενωνία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 02, 2005 2:34 pm
από silverstyler(spyroshio)
Ε οχι ρε Νικολα ολα σε εσενα τυχαινουν?
Ευχομαι να μην ειναι κατι σοβαρο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 02, 2005 5:20 pm
από nikolas
άστα να πάνε Σπύρο σήμερα κατέβηκα στη σχολή με το Polo και μάλλον δε θα το κουνήσω μέχρι τη Δευτέρα γιατί δε ξέρω τι ακριβώς έχει και πόση πίεση μπορεί να αντέξει.. :cry: