Βασικά αυτός απότι διάβασα σε ότι meeting παει τους εξηγει τι και πως.εκτος αν ο αγγλος το εχει λυσει αυτο το προβλημα και υπαρχουν δοκιμασμενες οδηγιες
Δοκιμασμένες οδηγίες χμμμ... πάντως εντάξει εχει καταργήσει το πορτ μπαγκααααζ την εκοψε τη λαμαρίνα ξέρεις αναμεσα στην μηχανη και το πορτ μπαγκαζ και για να αλλάξει φίλτρο λαδιου θέλει ολόκληρη μανούρα και ένα σωρο αλλα.
αν κατεβάσεις τις εικόνες και τις μεγενθύνεις μπορεις να διαβάσεις κάπως το κέιμενο.
Ποιος ξέρει τι ταλαιπωρία τραβηξε για να το καταφέρει και τι χρήμα καλα τον χρόνο σαν χομπίστας δεν τον μετράς Αλλα αυτο που σίγουρα θα ναι τέλειο είναι να γκαζωνεις και να ακους V6 απο πίσω. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Και ο v6 υστερα σου βγάζει αλογα πολιτισμένα και απο χαμηλά ενω turbo σε f με απότομα ξεσπάσματα είναι σίγουρα καπως για κεντρομήχανο όπως προειπατε. Τον POLE POSITION πρέπει να ρωτήσουμε.
εντάξει παιδια έχουν τη τυχη να είναι στην αγγλία διπλα στους breakers αγοραζουν κόβουν ράβουν
πίνεις καφε και εχεις διπλα σου ατομα που τα χουν φαει στην μαπα, συζητας ξερεις το καθε τι που το ποναει και το προσεχεις.
Και αμα δεν εχεις και φιλεναδα να σου τρωωει τον ελευθερο χρόνο ασχολεισαι τα σαββατοκυριακα ΧΑΧΑΧΑΧΑ
φερε μια γεφυρα φερε αυτο φέρε εκείνο σε τζαμπα τιμές και δοκιμάζουν.
μπάινουν στην πίστα το σκίζουν βλεπουν κατανομες βαρους, συμπεριφορές, βαζουν μολυβι μπροστά αμα χρειαστει.
εναν ΚV6 τον παίρνεις 350 λιρες απο ενα ZS που λεει ο λογος και αρχιζεις αλλα θα συναντήσεις διάφορα στην πορεία.
Οπως διαβαζουμε Διαφορα οσον αφορα την ανάρτηση που δεν σχεδιάστηκε για επιπλέον βαρος και τόσα αλογα.βάλε σαζμαν pg1 τραβα ντιζες μπροστα.
Μετα ψυγείο λαδιου σωληνώσεις πίσω και παει λεγοντας.
Αμα ειναι και μηχανικός αυτοκίνητων και δεν τρεχει να πληρωνει αλλους τοτε ακομα πιο ανετα.
αυτος αποτι λεει μεσα ηταν σκληρο καρυδι και πεισματαρης και ηθελε οπωσδήποτε να έχει κατι ξεχωριστο γιαυτο στρώθηκε και το εκανε.
αυτο που θα πρεπει να κανει καποιος σίγουρα για μενα είναι να βαλει κανεις τις 3 χ ραβδους απο το tf, φρένα
, koni, 16αρες χοντρες αντιστρεπτικές, αμα το κατεβασεις και πολυ μετα βρίσκει το flex μεχρι ενα σημειο θέλει
βεβαια αν το κανεις σε tf εχεις ελατήρια, αλλο τιμόνι, αλλο δεσιμο που σιγουρα ειναι πλεονεκτημα
Γινεται πως δεν γινεται αρκει να σου κολλησει να το κανεις!!