MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

General board
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

εκτος αν ο αγγλος το εχει λυσει αυτο το προβλημα και υπαρχουν δοκιμασμενες οδηγιες
Βασικά αυτός απότι διάβασα σε ότι meeting παει τους εξηγει τι και πως.

Δοκιμασμένες οδηγίες χμμμ... πάντως εντάξει εχει καταργήσει το πορτ μπαγκααααζ την εκοψε τη λαμαρίνα ξέρεις αναμεσα στην μηχανη και το πορτ μπαγκαζ και για να αλλάξει φίλτρο λαδιου θέλει ολόκληρη μανούρα :-D και ένα σωρο αλλα.

αν κατεβάσεις τις εικόνες και τις μεγενθύνεις μπορεις να διαβάσεις κάπως το κέιμενο.

Ποιος ξέρει τι ταλαιπωρία τραβηξε για να το καταφέρει και τι χρήμα καλα τον χρόνο σαν χομπίστας δεν τον μετράς Αλλα αυτο που σίγουρα θα ναι τέλειο είναι να γκαζωνεις και να ακους V6 απο πίσω. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! :up:

Και ο v6 υστερα σου βγάζει αλογα πολιτισμένα και απο χαμηλά ενω turbo σε f με απότομα ξεσπάσματα είναι σίγουρα καπως για κεντρομήχανο όπως προειπατε. Τον POLE POSITION πρέπει να ρωτήσουμε.

εντάξει παιδια έχουν τη τυχη να είναι στην αγγλία διπλα στους breakers αγοραζουν κόβουν ράβουν

πίνεις καφε και εχεις διπλα σου ατομα που τα χουν φαει στην μαπα, συζητας ξερεις το καθε τι που το ποναει και το προσεχεις.

Και αμα δεν εχεις και φιλεναδα να σου τρωωει τον ελευθερο χρόνο ασχολεισαι τα σαββατοκυριακα ΧΑΧΑΧΑΧΑ

φερε μια γεφυρα φερε αυτο φέρε εκείνο σε τζαμπα τιμές και δοκιμάζουν.

μπάινουν στην πίστα το σκίζουν βλεπουν κατανομες βαρους, συμπεριφορές, βαζουν μολυβι μπροστά αμα χρειαστει.

εναν ΚV6 τον παίρνεις 350 λιρες απο ενα ZS που λεει ο λογος και αρχιζεις αλλα θα συναντήσεις διάφορα στην πορεία.

Οπως διαβαζουμε Διαφορα οσον αφορα την ανάρτηση που δεν σχεδιάστηκε για επιπλέον βαρος και τόσα αλογα.βάλε σαζμαν pg1 τραβα ντιζες μπροστα.

Μετα ψυγείο λαδιου σωληνώσεις πίσω και παει λεγοντας.

Αμα ειναι και μηχανικός αυτοκίνητων και δεν τρεχει να πληρωνει αλλους τοτε ακομα πιο ανετα.

αυτος αποτι λεει μεσα ηταν σκληρο καρυδι και πεισματαρης και ηθελε οπωσδήποτε να έχει κατι ξεχωριστο γιαυτο στρώθηκε και το εκανε.

αυτο που θα πρεπει να κανει καποιος σίγουρα για μενα είναι να βαλει κανεις τις 3 χ ραβδους απο το tf, φρένα

, koni, 16αρες χοντρες αντιστρεπτικές, αμα το κατεβασεις και πολυ μετα βρίσκει το flex μεχρι ενα σημειο θέλει

βεβαια αν το κανεις σε tf εχεις ελατήρια, αλλο τιμόνι, αλλο δεσιμο που σιγουρα ειναι πλεονεκτημα

Γινεται πως δεν γινεται αρκει να σου κολλησει να το κανεις!! :up: :D
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

S p e n V a l e G a r a g e

Εικόνα

2.5 KV6 engine swap
The story starts when Chris Flanagan could manage to put his hands on a brand new 2.5 liter KV6 engine. At that time, he is still active as an MG Rover technician. Off course this engine swap isn't as easy as adding one to one. Chris started with the removal of the K4, installed the V6 on the subframe (the sump needs some modifications) and changed the engine mounts. After that he continued by dropping the body and cutting away lumps where the body touched or fouled the engine. No need to say that creating new panels, welding and some reinforcing was required. Even the fuel tank needed to be modified. The new tank has a third less of capacity. Very remarkable is that the precious bootspace hasn't been touched at all. Instead he has chosen to cut away the front engine bay bulkhead to clear the front bank of cylinders. To access the spark plugs of the rear bank of cylinders, he has cut an access panel in the rear bulkhead. To improve cooling an new radiator and remote oil cooler got installed. Besides an upradted suspension and braking, modifications to the exhaust were made. He even managed to install the ZT engine management electronics instead of the ZS box. This results in a claimed 190bhp instead of the ZS' 180.
Allthough it allready looks very impressive, it is still a prototype.



Contact details:

Chris Flanagan
Spen Vale Garage
Cleckheaton
Tel.: 01274 - 872972
Fax.: 07709 - 248220
Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από Gas fc »

ALEX_MGF έγραψε: 16αρες χοντρες αντιστρεπτικές,
Ασε αυτο ειναι πονεμενη ιστορια το εχω ψαξει πολυ και στην Ελλαδα μονο ενας φτιαχνει.
ALEX_MGF έγραψε: αμα το κατεβασεις και πολυ μετα βρίσκει το flex μεχρι ενα σημειο θέλει
Βαζει lowering knukles και τελος, Αυτο που ειχα κανει και εγω ;)
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες