Dyno Nikolas-Stickers!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Και μες την αναζήτηση για απαντήσεις..έρχονται και αυτά τα δύο άρθρα να περιπλέξουν ή να απλοποιήσουν τα πράγματα..
http://www.pumaracing.co.uk/coastdwn.htm
http://www.pumaracing.co.uk/setup01.htm
"It shouldn't be hard to guess that one of the things I really dislike is the nonsense flywheel power figures that get bandied around in the car magazines and by tuning firms based on rolling road tests where only the wheel bhp figure was really measured with any accuracy."
καλό διάβασμα....
http://www.pumaracing.co.uk/coastdwn.htm
http://www.pumaracing.co.uk/setup01.htm
"It shouldn't be hard to guess that one of the things I really dislike is the nonsense flywheel power figures that get bandied around in the car magazines and by tuning firms based on rolling road tests where only the wheel bhp figure was really measured with any accuracy."
καλό διάβασμα....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
i-VTec έγραψε:Αυτό σωστό είναι αλλά δεν επηρεάζει τίποτα...Απλά κάνεις σύγκριση ροπής από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο,όποιο σου βγάλει μεγαλύτερη ροπή,θα σου βγάλει και μεγαλύτερη ιπποδύναμη,ο τύπος είναι ίδιος...crAss έγραψε: Και επίσης ποτέ να μην ξεχνάμε ότι τα δυναμόμετρα μετράνε ροπή και από εκεί υπολογιστικά βγαίνει η ισχύς...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Πολύ ενδιαφέροντα και τα δύο άρθρα...Οπότε,το συμπέρασμα είναι να κάνουμε τις συγκρίσεις μας με βάση τις μετρήσεις στον τροχό...Και αν ξέρεις πόσα ps στον τροχό δίνει η Rover για το 1.8,μπορείς να κάνεις μία σχετικά ασφαλή σύγκριση...Φτιάξε τον λάμδααααααα
Stickers,για την ροπή που λέγαμε,ο τύπος είναι Kgm=Nm/9,81...Οπότε έχεις 13.86 Kgm...
Stickers,για την ροπή που λέγαμε,ο τύπος είναι Kgm=Nm/9,81...Οπότε έχεις 13.86 Kgm...
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
i-VTec έγραψε: Stickers,για την ροπή που λέγαμε,ο τύπος είναι Kgm=Nm/9,81...Οπότε έχεις 13.86 Kgm...
Οταν στα λεγα εγω δεν με πιστευες.........
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Μα κι εγώ το ίδιο έλεγα ρε,απλά την έβγαζα λάθος γιατί νόμιζα ότι είχες 139 Nm ενώ είχες 136...
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Εχω μια απορία: με τι ταχύτητα (στο κιβώτιο) έγινε η δυναμομετριση ?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Με 4η...Όπως και σε όλα τα 5τάχυτα...Στα 6τάχυτα μετράς με 5η,αυτό γίνεται επειδή η αμέσως προηγούμενη ταχύτητα από την μεγαλύτερη συνήθως είναι ότι πιό κοντινό σε πριζ-ντιρέκτ,δηλαδή σε λόγο στροφών στροφάλου/στροφών τροχού 1:1...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Δυναμομέτρηση κάνουμε πάντα σε ένα δυναμόμετρο και δεν μας απασχολεί καθόλου αν είναι αισιόδοξο, απαισιόδοξο αν είναι στημένο για να βγάζει ότι θέλει ο κατασκευαστής. Πάμε μόνο σε αυτό και βλέπουμε ποσοστιαίες βελτιώσεις πριν και μετά και βλέπουμε αν όντως κερδίσαμε κάτι...
Τώρα ποιος βγάζει περισσότερα άλογα τι μας νοιάζει.
Και μένα μου έβγαλε 110 PS στις 6807 και 124 Nm ροπή στις 4964.
Αυτό που κρατώ είναι ότι η ροπή είναι σχεδόν η μαμά (1 Nm παραπάνω) και η ισχύς είναι λίγο πιο πάνω κάτι όμως που με όσα ακούγεται είναι λογικό (όλα σχεδόν έβγαζαν από 105 μέχρι 110 άλογα και εγώ έχω και ένα φιλτράκι πάνω).
Ότι βελτίωση και αν κάνω στο ίδιο δυναμόμετρο θα ξαναπάω και τουλάχιστον θα ξέρω ότι πχ πήρα 20% βελτίωση.
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν 3 διαφορετικές μονάδες μέτρησης της ισχύος. Αυτές είναι το W και οι δύο ίπποι (bhp ή συντομογραφικά hp και Ps/Cv - Ps στα γερμανικά και Cv στα γαλλικά). Η σχέση που συνδέει τις παραπάνω μονάδες είναι η:
1 KW = 1.341 BHP = 1.360 PS.
Τέλος να πω ότι στις κατά ISO μετρήσεις που είχε κάνει το auto motor und sport το MG ZR 105 έβγαλε 107 άλογα στις 6800 σαλ, ενώ το streetwise 1.4 έβγαλε 110 άλογα.
Τώρα ποιος βγάζει περισσότερα άλογα τι μας νοιάζει.
Και μένα μου έβγαλε 110 PS στις 6807 και 124 Nm ροπή στις 4964.
Αυτό που κρατώ είναι ότι η ροπή είναι σχεδόν η μαμά (1 Nm παραπάνω) και η ισχύς είναι λίγο πιο πάνω κάτι όμως που με όσα ακούγεται είναι λογικό (όλα σχεδόν έβγαζαν από 105 μέχρι 110 άλογα και εγώ έχω και ένα φιλτράκι πάνω).
Ότι βελτίωση και αν κάνω στο ίδιο δυναμόμετρο θα ξαναπάω και τουλάχιστον θα ξέρω ότι πχ πήρα 20% βελτίωση.
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν 3 διαφορετικές μονάδες μέτρησης της ισχύος. Αυτές είναι το W και οι δύο ίπποι (bhp ή συντομογραφικά hp και Ps/Cv - Ps στα γερμανικά και Cv στα γαλλικά). Η σχέση που συνδέει τις παραπάνω μονάδες είναι η:
1 KW = 1.341 BHP = 1.360 PS.
Τέλος να πω ότι στις κατά ISO μετρήσεις που είχε κάνει το auto motor und sport το MG ZR 105 έβγαλε 107 άλογα στις 6800 σαλ, ενώ το streetwise 1.4 έβγαλε 110 άλογα.
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Dyno Nikolas-Stickers!!!
Δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί αν η ιπποδύναμη έβγαινε από τη ροπή, εγώ με μεγαλύτερη ροπή δε θα πρεπε να βγάζω περισσότερα άλογα? Τρίτη, θα βάλω τον νέο λ λογικάkostas200vi έγραψε:i-VTec έγραψε:Αυτό σωστό είναι αλλά δεν επηρεάζει τίποτα...Απλά κάνεις σύγκριση ροπής από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο,όποιο σου βγάλει μεγαλύτερη ροπή,θα σου βγάλει και μεγαλύτερη ιπποδύναμη,ο τύπος είναι ίδιος...crAss έγραψε: Και επίσης ποτέ να μην ξεχνάμε ότι τα δυναμόμετρα μετράνε ροπή και από εκεί υπολογιστικά βγαίνει η ισχύς...
Αυτό που λες Γιώργο, για τα δυναμόμετρα είναι σωστό, το θέμα είναι όμως ότι είναι λίγο δύσκολο να ξαναπάω να μετρήσω στο δυναμόμετρο της Option Press..οπότε αναγκαστικά πήγαμε σε άλλο..Αν ξέρει κάποιος τρόπο να μετρήσω στην Option Press ας μου το πει..ακόμα και σε πμ αν αυτό δεν είναι εφικτό "δημόσια"
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες