Problhma me pistopoihtiko kai antiprswpeia

General board
Απάντηση
rolf
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Απρ 23, 2007 4:49 pm
Επικοινωνία:

Problhma me pistopoihtiko kai antiprswpeia

Δημοσίευση από rolf »

Exw ena Rover mini cooper montelo 12/97 to opoio prospa8w na ektelwnisw alla exw kollhsei sthn egkrish typou epeidh to sygkekrimeno ama3i den exei eisax8ei pote sthn ellada apo antiproswpeia. H etaireia BIAMA3 moy htan tote ypey8ynh exei kleisei. Gia na mhn polylogw, xreiazomai ena pistopoihtiko antirypantikhs texnologias, to opoio omws den mporw na to promh8eytw apo thn ellada. Prospa8hsa kai sthn SPORTSCAR A.E. h opoia einai ypey8ynh ths ROVER, tipota. Prospa8hsa kai allou.To mono poy mporw na fantastw ws lysh einai ta grafeia sthn Agglia, ta opoia omws den mporw na Brw thlefwno. Yparxoun kapoia thlefwna eite apo Agglia eite apo Ellada (h kapoia allh lysh ) pou mporeite na dwsete ;
Euxaristw,
Dhmhtrhs

silverstyler(spyroshio)
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silverstyler(spyroshio) »

Εχω την εντυπωση πως τετοιο πιστοποιητικο βγαζει η κατασκευαστρια εταιρεια και επρεπε να το ειχες παρει με την αγορα του αυτοκινητου αλλα νομιζω πως αν πας σε καποιο ΚΤΕΟ εδω μπορουν να σου το καταταξουν σε καποια κοινωτικη οδηγια προκειμενου να το εισαγεις στην Ελλαδα.Κανε μια ερωτηση στο υπουργειο συγκοινωνιων να δεις τι θα σου πουν
Εικόνα

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Θα σου πρότεινα να ρίξεις καμιά ματία και προς Γερμανία μεριά μήπως βρεις κάτι από εκεί. Επίσης, ξέροντας την τρέλα του Λούρμπα με τα Μίνι μήπως να του κάνεις ένα τηλέφωνο μήπως ξέρει κάτι παραπάνω?
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

crAss έγραψε:Θα σου πρότεινα να ρίξεις καμιά ματία και προς Γερμανία μεριά μήπως βρεις κάτι από εκεί. Επίσης, ξέροντας την τρέλα του Λούρμπα με τα Μίνι μήπως να του κάνεις ένα τηλέφωνο μήπως ξέρει κάτι παραπάνω?
συμφωνώ και εγώ

rolf
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Απρ 23, 2007 4:49 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από rolf »

silverstyler(spyroshio), gia na κανει την καταταξη το ΚΤΕΟ πρεπει να τους φερω το πιστοποιητικο αντιρυπαντικης τεχνολογιας που δειχνει οτι συμμορφωνεται με την κοινοτικη οδηγια 94/12 ωστε το ΚΤΕΟ Ελληνικου (το μονο την Ελλαδα που εχει αυτην την δυνατοτητα) να μετρησει και να πιστοποιησει οτι ΟΝΤΩΣ το αμαξι συμμορφωνεται με αυτην την οδηγια!! Οτι ναναι!!

crAss, nikolas, με τον Λουρμπα μιλησα ηδη, τιποτα.
Με Γερμανια μιλησα και περιμενω...

nickthegreek620ti
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Μάιος 30, 2007 10:49 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nickthegreek620ti »

Πολλοί αναρωτιούνται αν συμφέρει η αγορά και εισαγωγή ΙΧ από το εξωτερικό (Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης). Γι' αυτό θεώρησα απαραίτητο να περιγράψω σε λίγες γραμμές πως μπορεί να υπολογίσει κανείς το κόστος αυτής της διαδικασίας.


Πολλοί αναρωτιούνται αν συμφέρει η αγορά και εισαγωγή ΙΧ από το εξωτερικό (Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης).Γι’ αυτό θεώρησα απαραίτητο να περιγράψω σε λίγες γραμμές πως μπορεί να υπολογίσει κανείς το κόστος αυτής της διαδικασίας.

Η εισαγωγή αυτοκίνητου από το εξωτερικό είναι μια αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. Σίγουρα τα χρήματα είναι αρκετά σε ορισμένες περιπτώσεις αλλά είναι γνωστό ότι στο εξωτερικό μπορεί κάποιος να πετύχει πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμένα λόγω ανταγωνισμού.


Αναλυτικά 1. Το χαράτσι που θα κληθείτε να πληρώσετε είναι τα γνωστά σε όλους τέλη ταξινόμησης που δεν είναι άλλο από τον πρώην φόρο εισαγωγής που μετονομάσθηκε έτσι στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης να γλιτώσει από τα πρόστιμα του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου κρατώντας σε ισχύ αυτό το είδος φόρου.
Τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα του οχήματος όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο. Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχει και όσο παλαιότερο είναι (μιλάμε για καταλυτική γενιά) τόσο περισσότερο θα κληθείτε να πληρώσετε.


Οι συντελεστές είναι:
ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
98/69/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:
94/12/Ε.Κ.
91/441/Ε.Ο.Κ, 89/458/ΕΟΚ και 88/76/ΕΟΚ:
Αυτοκίνητα Συμβατικής τεχνολογίας

Μέχρι 900 κ.ε.
5%
14%
24%
37%

Από 901-1400 κ.ε.
12%
27%
49%
66%

Από 1401-1600 κ.ε.
20%
45%
95%
128%

Από 1601-1800 κ.ε.
30%
56%
129%
148%

Από 1801-2000 κ.ε.
40%
83%
216%
266%

Από 2001 κ.ε. και πάνω
50%
142%
334%
346




Το ποσό στο οποίο εφαρμόζονται αυτοί οι συντελεστές είναι η φορολογητέα άξια , η οποία προκύπτει από την εργοστασιακή άξια του αυτοκίνητου την οποία μαθαίνετε τηλεφωνώντας στην υπηρεσία οξιών στο νούμερο 210 – 4536532 , προσθέτοντας σε αυτην τα εξοδα ασφαλισης και μεταφοράς (τα γλυτώνετε αν το φέρετε μόνοι σας με προσωρινές πινακίδες) μειωμένη λόγω παλαιότητας με βάση τους ακόλουθους συντελεστές:
Από 1 χρόνο
έως και 2
14%

2
3
21%

3
4
28%

4
5
34%

5
6
40%

6
7
46%

7
8
52%

8
9
57%

9
10
62%

10
11
67%

11
12
70%

12
13
73%

13
14
76%

14
15
79%

15 κ πάνω
80%


Ως μεταχειρισμένο, νοείται το όχημα παλαιότερο από 6 μήνες. Αν είναι από 6 μέχρι 12 μήνες (από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία) και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα, εφαρμόζεται μείωση της εργοστασιακής αξίας κατά 7%.


Έχετε υπ’ όψιν όμως, ότι αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο ή σχετικά καινούργιο και η αξία του τιμολογίου είναι μεγαλύτερη από την μειωμένη (λόγω παλαιότητας) εργοστασιακή, στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης που θα κληθείτε να πληρώσετε, θα χρησιμοποιηθεί η πρώτη.




2. Εκτός των τελών ταξινόμησης, θα επιβαρυνθείτε και το ΦΠΑ το οποίο στην περίπτωση καινούργιου αυτοκίνητου πληρώνεται στην Ελλάδα ενώ στην περίπτωση μεταχειρισμένου, πληρώνεται στη χώρα προέλευσης του αυτοκίνητου.


3. Τέλος, είναι το κόστος της διαδικασία του εκτελωνισμού , που δεν είναι απλή υπόθεση να διεκπεραιώσει ο καθένας μας και έχει σίγουρα ανάγκη από τους επαγγελματίες εκτελωνιστές οι οποίοι έχουν το ελεύθερο από το κράτος να χρεώνουν όσο θέλουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες (οι εκτελωνιστές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έτσι η επιβάρυνση αυτή εξαρτάται από τη συμφωνία που θα κάνετε μαζί του


4. Υπολογίστε επίσης κόστος έκδοσης πινακίδων (κάπου 70-80 ευρω) και ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, και… τα τέλη κυκλοφορίας του αντίστοιχου έτους.




Συμπέρασμα



Σας συμφέρει μόνο αν μπορέσετε να πετύχετε καλή τιμή σε μεταχειρισμένο στο εξωτερικό, ώστε και μετά τα ελληνικά χαράτσια να εξακολουθεί να βγαίνει συμφέρουσα η λύση.


Με βάση τα παραπάνω εύκολα κάποιος αντιλαμβάνεται ότι το κέρδος από τηνεισαγωγή ενός smart 600 κυβικών όπως επισης και ενός σπορ αυτοκίνητου που φορά κινητήρα wankel, είναι πραγματικά άξιο προσοχής.


Θα πρέπει να είναι όσο πιο παλιό γίνεται αλλά που ταυτόχρονα να πληρεί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων της τελευταίας οδηγίας, ώστε να επωφεληθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο από τη μείωση της εργοστασιακής αξίας λόγω παλαιότητας ταυτόχρονα με τους χαμηλότερους συντελεστές τελών ταξινόμησης που εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα τελευταίας καταλυτικής γενιάς.




Χρήσιμες Συμβουλές αν σκοπεύετε να το φέρετε μόνοι σας από το εξωτερικό


Συνεννοηθείτε με πρώτα με τον εκτελωνιστή πόσο θα σας κοστίσει η αμοιβή του ιδίου γιατί συνήθως δεν σας απαντούν έως ότου να δουν την τιμή που το αγοράσατε από το τιμολόγιο αγοράς ή το ιδιωτικό συμφωνητικό (αν το αγοράσετε από ιδιώτη).
Αν έχετε τη δυνατότητα, γράψτε ποσό μικρότερο από αυτό που δώσατε για να το αγοράσετε. Συμφέρει αυτόν που θα σας το πουλήσει αν είναι εταιρία αφού θα κρύψει εισοδήματα από την εφορία του, όπως επίσης και εσάς, γιατί αν η τιμή αγοράς είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή αξία οπότε όπως είπαμε παραπάνω, τα τέλη ταξινόμησης σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστούν με την τιμή αγοράς που θα είναι μεγαλύτερη.
Σε κάποιες χώρες όπως π.χ. στην Ιταλία, στο τιμολόγια δεν αναγράφεται ξεχωριστά το ΦΠΑ αλλά συμπεριλαμβάνεται σε μια μικτή τιμή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ψάξτε να βρείτε σε κάποιο σημείο του τιμολογίου, μια σφραγίδα που να αναγράφει το νόμο ή προεδρικό διάταγμα με βάση τον οποίο γίνεται αυτός ο τρόπος αναγραφής. Αν δεν υπάρχει τότε στο τελωνείο μπορεί να σας ζητήσουν να πληρώσετε και δεύτερη φορά το ΦΠΑ (στην περίπτωση μεταχειρισμένου, υπενθυμίζω ότι το ΦΠΑ πληρώνεται στη χώρα προέλευσης). Προσοχή επίσης γιατί πιθανόν το άρθρο του νόμου που αναγράφεται μπορεί να είναι διαφορετικό αν πρόκειται για εισαγωγή από έμπορο ή ιδιώτη οπότε προσέξτε να είναι το σωστό (ο έμπορος που θα σας το πουλήσει, ξέρει).
Αν το αγοράσετε από ιδιώτη, θα πρέπει να θυμηθείτε ότι το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να είναι θεωρημένο για τη γνησιότητα του από το προξενείο. Το τιμολόγιο δεν χρειάζεται τίποτα.
Αν είστε ιδιώτης, τα έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν το πόσο της φορολογητέας αξίας, μπορείτε να τα γλιτώσετε αν δηλώσετε ότι φέρατε το αυτοκίνητο μόνος σας οδηγώντας το.
Να έχετε υπ' όψιν ότι το μεταχειρισμένο από το εξωτερικό πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ προτού πάρετε πινακίδες (αφού το έχετε εκτελωνίσει). Αν το μοντέλο που αγοράζετε δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά ή είστε ο πρώτος που το φέρνετε, τότε δεν θα υπάρχει η «έγκριση τύπου» όπως λέγεται, θα επιβαρυνθείτε με περισσότερα έξοδα στο ΚΤΕΟ, ενώ θα σας το κρατήσουν και μερικές μέρες για να εξακριβώσουν τα τεχνικά του στοιχεία. Αν όμως έχει εισαχθεί έστω και μια φορά από κάποιον, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα και θα το περάσετε ΚΤΕΟ με την κανονική διαδικασία




Τέλος, για όσον αφορά τη φορολογική σας δήλωση,


προσέξτε το τεκμήριο της αγοράς του αυτοκινήτου και τα τέλη ταξινόμησης που θα πληρώσετε, γιατί θα πρέπει να δηλωθούν στα εισοδήματα σας για τη χρονιά που το αγοράζετε γι’ αυτό φροντίστε να κάνετε μια φωτοτυπία στο τιμολόγιο αγοράς και την απόδειξη καταβολής των τελών ταξινόμησης.


Για να δικαιολογήσετε το ποσό που τυχόν να υπερβαίνει το εισόδημα σας, ρωτήστε ένα φοροτεχνικό να σας πει τα γνωστά κόλπα με τη δήλωση δωρεάς από τρίτο πρόσωπο όπως είναι η συνήθης πρακτική.




Ειδικές ρυθμίσεις για τους πολύτεκνους



Οι πολύτεκνοι με τέσσερα παιδιά και άνω, απαλλάσσονται από την πληρωμή του τέλος ταξινόμησης, για αυτοκίνητα κυβισμού έως 2000 κ.ε., ενώ για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού, πληρώνουν μόνο το 50% του τέλους ταξινόμησης.



Για νέα κατηγορία πολυτέκνων με 3 παιδιά, σύμφωνα με εξαγγελία του υπουργείου οικονομίας & οικονομικών στις 16/9/2005, θα υπάρξει απαλλαγή για τα αυτοκίνητα έως 2000 κ.ε. αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο του 2008.


Μέχρι τότε, για το έτος 2006 θα υπάρξει μείωση των τελών ταξινόμησης κατά 30%, και για το 2007 κατά 70%.









Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα από τα τελωνεία της χώρας μας.


πηγές: http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... s_teloneia
κλαψ!!!! κλαψ!!!! ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΙΟ ΜΗΤΣΟ!!

nickthegreek620ti
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Μάιος 30, 2007 10:49 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nickthegreek620ti »

Τηλεφωνήσαμε στην Europe Direct (00800 6789 1011, http://www.europe.eu.int/europedirect/ ) και ρωτήσαμε τα παρακάτω (για κάποιο λόγο καταχώρησαν την ερώτηση μας στα Αγγλικα και ειναι λαθος διατυπωμένα:)

I want to bring my car to Greece from the UK. And not only I have to register it but also to go through the customs procedure, where they are asking me to pay 15.000E for a car that costs 4.000E. I refuse to pay for something that is illegal and I would like to know what I can do to protect myself in case they control my car. Is there a legal text I can show to the authorities in case they try to arrest me for driving my car in Greece?
Η απάντηση που πήραμε

REPLY to enquiry -----

Αγαπητέ Κύριε,

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως η διαδικασία εγγραφής αυτοκινήτων(car registration procedure) δεν είναι ομογενοποιημένη σε Ευρωπαικό επίπεδο. Με άλλα λόγια, υπάρχουν διαφορετικές διαδικασίες(καθώς και κόστη εγγραφής) και διαφορετικά έγγραφα απαιτούνται σε κάθε Κράτος Μέλος της ΕΕ. Βέβαια οι εθνικοί κανόνες θα πρέπει να σέβονται μιά σειρά από βασικές αρχές του Ευρωπαικού δικαίου.



Κατά κανόνα τα αυτοκίνητα καταχωρούνται και φορολογούνται στην χώρα όπου έχει κανείς τη συνήθη κατοικία του. Θα πρέπει λοιπόν να καταχωρίσετε το αυτοκίνητο σας στην Ελλάδα εντός 6 μηνών από την εγκατάσταση σας εκεί.



Γενικά ο φόρος εισαγωγής γιά τις εισαγωγές αυτοκινήτων από ένα Κράτος Μέλος σε άλλο έχει καταργηθεί.Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Οδηγία γιά τις φορολογικές ατέλειες όσο αφορά την εισαγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων στην ακόλουθη ιστοσελίδα:
http://europa.eu.int/
Ως προς την εισαγωγή πάντως θα πρέπει να ακολουθηθεί ορισμένη διαδικασία και να τηρηθούν ορισμένες προυποθέσεις. Ειδικότερα, τα αυτοκίνητα υποβάλλονται σε μία διαδικασία έγκρισης(type approval) από τις εθνικές υπηρεσίες προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι το όχημα είναι συμβατό με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται από το νόμο. Αν κατασκευάστηκε από το 1996 και έπειτα, θα έχει εκδοθεί ένα πιστοποιητικό συμβατότητας από τον κατασκευαστή, το οποίο γίνεται αποδεκτό από τις ελληνικές αρχές.. Αν έχει κατασκευαστεί πρίν από το 1996, τότε μία εθνικού τύπου έγγριση μπορεί να αποκτηθεί.


Γιά περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα μπορείτε να επικοινωνίσετε με το Υπουργείο Μεταφορών: Tηλ: +30 210 325 4515.


Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να υποβληθεί το όχημα σας σε ένα τεστ προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση στην οποία βρίσκεται (roadworthiness test). Στην Ελλάδα, πρέπει να σημειώσω, αυτό το τεστ δεν γίνεται δωρεάν.
Ως πρός το θέμα των φόρων ειδικότερα, σαν Έλληνας πολίτης θα κλιθείτε να πληρώσετε τους εξής φόρους:



- ειδικό επιβατικό φόρο (special passenger vehicle tax),ο οποίος καταβάλλεται όταν δίνεται η τελωνειακή άδεια για καινούργια αυτοκίνητα που διαθέτουν αντιρρυπαντικό φίλτρο και υπολογίζεται ανάμεσα στο 10% και 75% ανάλογα με την κυλινδρισμό της μηχανής του αυτοκινήτου. Στην περίπτωση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εφοδιασμένων με αντιρρυπαντικό φίλτρο καθώς και των απλών μεταχειρισμένων ή καινούργιων αυτοκινήτων, ο φόρος υπολογίζεται μεταξύ 48% και 400%
- φόρο εγγραφής (registration tax), ο οποίος υπολογίζεται μεταξύ 8% και 16% της φορολογητέας αξίας του αυτοκινήτου, με βάση την κυλινδρική υποδύναμη της μηχανής
- τέλη κυκλοφορίας (road tax on motor vehicles), το ποσό βασίζεται στην υποδύναμη της μηχανής
- φόρο επιθεώρησης αυτοκινήτου(vehicle inspection tax)



Πρέπει να σημειωθεί ότι οι Ελληνικές αρχές μπορούν να επιβάλλουν φόρους στα αυτοκίνητα αρκεί να μην πρόκειται γιά συνοριακούς φόρους. Αν δηλαδή ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου άλλαξε την κατοικία του από ένα Κράτος Μέλος σε άλλο, φόροι όπως ΦΠΑ δεν μπορούν να επιβληθούν δεύτερη φορά.Και φυσικά όσο αφορά τα μεταχειρισμένα αυτός καταβάλλεται στη χώρα αγοράς τους.



Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες ελληνικές αρχές(Yπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών) προκειμένου για περισσότερες πληροφορίες γιά τους φόρους που πρέπει να καταβάλλετε
Αν θεωρείτε ότι δεν έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω και ότι τα δικαιώματα σας παραβιάσθηκαν, μπορείτε καταρχήν να προσφύγετε στην ελληνική δικαιοσύνη, καθώς επίσης να υποβάλλετε καταγγελία στην Ευρωπαική Επιτροπή.



Γιά περισσότερα σχετικά με τα δικαιώματά σας ως Ευρωπαίοs πολίτηs καθώς επίσης και για τα νομικά μέσα προστασίας που σας παρέχονται ως έλληναs πολίτηs:
http://www.europa.eu.int/citizens/index_en.html
http://www.europa.eu.int/scadplus/citiz ... 107984.htm
Τέλος, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία SOLVIT η οποία ασχολείται με προβλήματα που ανακύπτουν από τις εθνικές δημόσιες διοικήσεις :www.europa.eu.int/comm/internal_market/solvit





Σχόλια

Όπως καταλαβαίνετε από τα ανώτερα, εάν θέλετε να εισάγεται μόνιμα το αυτοκίνητο σας στην Ελλάδα θα πρέπει να ακολουθήσετε τι διαδικασία που προβλέπεται με βάση την ελληνική νομοθεσία, καθώς δεν μπορείτε να την παρακάμψετε επικαλούμενος απλώς μια Ευρωπαϊκή Οδηγία σε περίπτωση που σας σταματήσει η αστυνομία για κάποιο έλεγχο. Είναι διαφορετικά τα πράγματα αν σκοπεύετε να εισάγεται προσωρινά το αυτοκίνητο σας στην Ελλάδα. Η Οδηγία 83/182/ΕE για τις φορολογικές ατέλειες που εφαρμόζονται στο εσωτερικό τις κοινότητας στις προσωρινές εισαγωγές ορισμένων μεταφορικών μέσων
http://europa.eu.int/
παρέχει το δικαίωμα να εισάγει κάποιος ένα αυτοκίνητο σε άλλο Κράτος Μέλος τις ΕΕ για περίοδο που δεν ξεπερνά τους 6 μήνες μέσα σε οποιοδήποτε διάστημα 12 μηνών, χωρίς να χρειάζεται να υποβληθεί σε οποιαδήποτε διαδικασία εγγραφης ή σε οποιοδήποτε κόστος (που μια τέτοια διαδικασία συνεπάγεται) στο εν λόγω Κράτος Μέλος όπου εισάγεται προσωρινά το όχημα.
κλαψ!!!! κλαψ!!!! ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΙΟ ΜΗΤΣΟ!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες